Array
(
[CODIGO] => 22232060
[EDICION] => 1
[SITUACION] => Aprobado
[SITUACION_BIS] => Suspendido
[MATRICULA] => 1500
[MATRICULA_2] => 0
[MATRICULA_3] => 0
[HORAS] => 30.00
[FECHA_INICIO] => 19/09/2022
[FECHA_FIN] => 26/05/2023
[LUGAR] => Edifici Beatriu Civera, 4a planta (Campus de Tarongers)
[NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Universitari de Creativitat i Innovacions Educatives
[FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 01/09/2022
[AREA] => 2
[NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] =>
[NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Asociación Valencia Acoge - València Acull / Associació Brúfol / CEAR Comisión Española Ayuda al
Refugiado / Centro de Crecimiento e Innovación BONHUB / Colegio Diocesano "Santiago Apostol" / Orts Consultores / QUBICA, agencia de eventos digitales y experiencias tecnológicas / Rafa Armero ® Creatividad Emocional
[OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] =>
[TIPO_DOCENCIA] => Presencial
[TIPO_DOCENCIA_1] => 2
[TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial
[AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0
[TIPO_CURSO] => Postgrado
[TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos
[DIRECCION_URL] =>
[AÑO_CURSO] => 34
[URL_VIDEO] =>
[URL_FACEBOOK] =>
[URL_TWITTER] =>
[META_TITLE] =>
[META_DESCRIPTION] =>
[META_KEYWORDS] =>
[DIRECCION_CURSO_CORTO] => proyectos-innovacion-social-educativa
[GESTOR_NOMBRE] => Nanda
[GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz
[GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es
[ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche
[ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars
[ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es
[ES_INTERNO] => 1
[EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es
[PREINSCRIPCION_WEB] => 0
[URL_AULA_VIRTUAL] =>
[OFERTADO_OTRO] => 0
[ID_CURSO_OFERTADO] => 0
[DESCRIPCION_OFERTADO] =>
[TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000
[MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0
[ID_IDIOMA] => 4
[area_curs] => Àrea Jurídic i Social
[NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització en Creació, Planificació i Gestió de Projectes d'Innovació Social, Cultural i Educativa
[TITULACION] => Diploma d'Especialització
[HORARIO] => Dimarts, Dimecres i Dijous, de 16,00 a 20,00 hores
[REQUISITOS_TITULACION] => Alumnes/as recentment graduats/as en àrees educatives, socials, laborals i culturals que vulguen completar la seua formació millorant les seues competències transversals, indispensables per a la seua inserció laboral. Professionals liberals, treballadors d'àmbit públic i privat amb titulació universitària en aquestes àrees que necessiten utilitzar la metodologia de treball per projectes i en equip en l'acompliment del seu treball.
[REQUISITOS_OTROS] =>
[ARG_VENTA] => El curs es proposa formar professionals del area social, educativa i cultural amb eines indispensables per a crear, planificar, gestionar i avaluar un projecte innovador. El curs acompanya l'estudiant en totes les fases del projecte, des de la creació d'una idea, la seua transformació en un projecte, el seu finançament i la seua posada en marxa. El curs ofereix valuosos instruments, habilitats i competències per a realitzar un projecte. Cada alumne acabarà el curs havent dissenyat el seu propi projecte.
[ARG_VENTA2] =>
[AÑO_CURSO_DESC] =>
[MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia serà teórico-pràctica. L'assignatura es durà a terme a través de:
-classes magistrals
-vídeos
-treballe en grup,
-anàlisi de casos concrets
[MODALIDAD_EVALUACION2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_1] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_3] =>
[SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest Diploma d'especialització es proposa formar tècnics/as de gestió de projectes d'innovació que treballen en empreses creatives i d'innovació, en ONGs i tota entitat sense ànim de lucre, en entitats públiques o privades que gestionen projectes europeus, nacionals o autonòmic, instituts tecnològics, departaments o serveis públic que treballe per projectes, agents de desenvolupament local.
[ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023
[programa] => Array
(
[0] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22232060
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 1
[NOMBRE_MATERIA] => El cicle de projecte i els seus elements clau
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => El cicle de projecte i els seus elements clau
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. El cicle del projecte.
2. El sorgiment del problema,
3. El sorgiment de la idea,
4. Els objectius del projecte,
5. Les activitats del projecte,
6. L'organització dels recursos:Cronograma, Organigrama,Pressupost.
7. Avaluació del projecte.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. El cicle del projecte.
2. El sorgiment del problema,
3. El sorgiment de la idea,
4. Els objectius del projecte,
5. Les activitats del projecte,
6. L'organització dels recursos:Cronograma, Organigrama,Pressupost.
7. Avaluació del projecte.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 1
)
[1] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22232060
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 2
[NOMBRE_MATERIA] => El procés creatiu com a eina de canvi
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => El procés creatiu com a eina de canvi
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => El programa està dividit en quatre blocs. Aquests blocs corresponen a un dels models del procés creatiu que emprarem en la metodologia.
Bloc 01_ (FASE 01 Procés creatiu)
DESCOBRIR (Inspiració)
1.1. Exploració de la metodologia. Com funcionen els processos creatius?
1.2. Primer pas d'un projecte diferencial: Brífing de qualitat.
1.3. Explorant l'eina: Mapa d'empatia. (User center design / Treballar des de l'empatia)
Bloc 02_ (FASE 02 Procés creatiu)
DEFINIR (Interpretació)
2.1. La importància dels Punts de Vista.
2.2. Formulant oportunitats.
2.3. Explorant l'eina: Customer Journey Map vs RoadMAP Project.
Bloc 03_ (FASE 03 Procés creatiu)
IDEAR (Desenvolupament i prototipito)
3.1. Descobrir i definir els Insights.
3.2. Generar Idees amb valor.
3.3. Prototipado ràpid d'idees: Experimentació.
3.4. Pla d'Implementació.
Bloc 04_ (FASE 04 Procés creatiu)
RESOLDRE (Implementació, llançar i testar)
4.1. Connectar creativament: El Stroytelling.
4.2. Redissenye dels projectes: Iterar Iterar Iterar.
4.3. Avaluació contínua: Feedback.
4.4. Presentació de la proposta.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => El programa està dividit en quatre blocs. Aquests blocs corresponen a un dels models del procés creatiu que emprarem en la metodologia.
Bloc 01_ (FASE 01 Procés creatiu)
DESCOBRIR (Inspiració)
1.1. Exploració de la metodologia. Com funcionen els processos creatius?
1.2. Primer pas d'un projecte diferencial: Brífing de qualitat.
1.3. Explorant l'eina: Mapa d'empatia. (User center design / Treballar des de l'empatia)
Bloc 02_ (FASE 02 Procés creatiu)
DEFINIR (Interpretació)
2.1. La importància dels Punts de Vista.
2.2. Formulant oportunitats.
2.3. Explorant l'eina: Customer Journey Map vs RoadMAP Project.
Bloc 03_ (FASE 03 Procés creatiu)
IDEAR (Desenvolupament i prototipito)
3.1. Descobrir i definir els Insights.
3.2. Generar Idees amb valor.
3.3. Prototipado ràpid d'idees: Experimentació.
3.4. Pla d'Implementació.
Bloc 04_ (FASE 04 Procés creatiu)
RESOLDRE (Implementació, llançar i testar)
4.1. Connectar creativament: El Stroytelling.
4.2. Redissenye dels projectes: Iterar Iterar Iterar.
4.3. Avaluació contínua: Feedback.
4.4. Presentació de la proposta.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 2
)
[2] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22232060
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 3
[NOMBRE_MATERIA] => Innovació educativa, social i cultural
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Innovació educativa, social i cultural
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => En aquesta assignatura es presentaran múltiples experiències d'innovació en les diferents àrees. Per a cadascun d'elles, primer es presentarà la situació de partida i després el procés d'innovació realitzat.
1.Experiències d'innovació en educació
2. Experiències d'innovació en el món de l'art
3. Experiències d'innovació en àmbit social
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => En aquesta assignatura es presentaran múltiples experiències d'innovació en les diferents àrees. Per a cadascun d'elles, primer es presentarà la situació de partida i després el procés d'innovació realitzat.
1.Experiències d'innovació en educació
2. Experiències d'innovació en el món de l'art
3. Experiències d'innovació en àmbit social
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 3
)
[3] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22232060
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 4
[NOMBRE_MATERIA] => Anàlisi del problema fonamentada en les dades
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Anàlisi del problema fonamentada en les dades
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. La investigació social en el disseny i gestió de projectes orientats al canvi en la societat des del vessant humanista.
2. La cerca i anàlisi de dades secundàries.
3. L'anàlisi documental.
4. Les entrevistes qualitatives amb informants clau.
5. Les entrevistes grupals i els grups focals com a tècniques de diagnòstic social.
6. L'elaboració de diagnòstics socials orientats al disseny de projectes innovadors.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. La investigació social en el disseny i gestió de projectes orientats al canvi en la societat des del vessant humanista.
2. La cerca i anàlisi de dades secundàries.
3. L'anàlisi documental.
4. Les entrevistes qualitatives amb informants clau.
5. Les entrevistes grupals i els grups focals com a tècniques de diagnòstic social.
6. L'elaboració de diagnòstics socials orientats al disseny de projectes innovadors.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 4
)
[4] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22232060
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 5
[NOMBRE_MATERIA] => Gestió de grups de treballs
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de grups de treballs
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Comportament Individual, Treball en Equip i Equips de treball.
2. Lideratge i Equips de Treball.
3. Conflicte i Equips de Treball.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Comportament Individual, Treball en Equip i Equips de treball.
2. Lideratge i Equips de Treball.
3. Conflicte i Equips de Treball.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 5
)
[5] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22232060
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 7
[NOMBRE_MATERIA] => Captació de fons, gestió i justificació de despeses
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Captació de fons, gestió i justificació de despeses
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Captació de fons europeus (40 hores):
1.1. Ajudes i Subvencions gestionades a nivell nacional i regional.
- Pla de Recuperació per a Europa: *Next *Generation EU.
- Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Govern d'Espanya.
- Principals programes d'ajudes i subvencions
1.2. Fons europeus per a les àrees social, educativa i artística.
- Pla de Recuperació per a Europa: el Marc Financer Pluriennal 2021-2027
- El Fons Social Europeu Plus
- El Programa Horitzó Europa
- El Programa Europa Digital
- El Programa Erasmus+
- El Programa Europa Creativa
1.3. Principals plataformes i eines per a la cerca de finançament.
2. Gestió i justificació de despeses (20 hores)
2.1. La justificació de projectes nacionals i regionals
- La justificació de les inversions i despeses en projectes nacionals i regionals.
- Recopilació de la documentació que sustente les inversions i despeses.
- Redacció de la memòria justificativa tècnica i econòmica.
- Enviament telemàtic de la justificació i resolució final.
2.2. La gestió financera com a factor crític per al desenvolupament de projectes transnacionals.
- El pressupost i les seues modificacions.
- Bestretes i prefinançament.
- Anàlisi de l'elegibilitat de la despesa i compliment de la normativa.
- Auditories europees.
- Certificats i processos de pagament.1.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Captació de fons europeus (40 hores):
1.1. Ajudes i Subvencions gestionades a nivell nacional i regional.
- Pla de Recuperació per a Europa: *Next *Generation EU.
- Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Govern d'Espanya.
- Principals programes d'ajudes i subvencions
1.2. Fons europeus per a les àrees social, educativa i artística.
- Pla de Recuperació per a Europa: el Marc Financer Pluriennal 2021-2027
- El Fons Social Europeu Plus
- El Programa Horitzó Europa
- El Programa Europa Digital
- El Programa Erasmus+
- El Programa Europa Creativa
1.3. Principals plataformes i eines per a la cerca de finançament.
2. Gestió i justificació de despeses (20 hores)
2.1. La justificació de projectes nacionals i regionals
- La justificació de les inversions i despeses en projectes nacionals i regionals.
- Recopilació de la documentació que sustente les inversions i despeses.
- Redacció de la memòria justificativa tècnica i econòmica.
- Enviament telemàtic de la justificació i resolució final.
2.2. La gestió financera com a factor crític per al desenvolupament de projectes transnacionals.
- El pressupost i les seues modificacions.
- Bestretes i prefinançament.
- Anàlisi de l'elegibilitat de la despesa i compliment de la normativa.
- Auditories europees.
- Certificats i processos de pagament.1.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 6
)
[6] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22232060
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 6
[NOMBRE_MATERIA] => Treball fi de curs
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball fi de curs
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Identificar al problema de partida
2. Plantejar la idea innovadora
3.Definir els objectius del projecte d'innovació
4.Plantejar les activitats
5. Organitzar els recursos
6. Crear un sistema d'avaluació
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Identificar al problema de partida
2. Plantejar la idea innovadora
3.Definir els objectius del projecte d'innovació
4.Plantejar les activitats
5. Organitzar els recursos
6. Crear un sistema d'avaluació
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 7
)
)
[professors] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni61188
[NOMBRE_PERSONA] => Victor
[APELLIDOS] => Agulló Calatayud
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad
[NPI] => I6187
[EMAIL_FACULTAD] => vicaca3@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[1] => Array
(
[DNI] => emp62556
[NOMBRE_PERSONA] => Rafael
[APELLIDOS] => Armero Torres
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Director Creativo. Rafa Armero ® Creatividad Emocional
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[2] => Array
(
[DNI] => emp391770
[NOMBRE_PERSONA] => Xavier Rafael
[APELLIDOS] => Barrachina Ramada
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Empresa Revieve senior designer
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[3] => Array
(
[DNI] => emp16938
[NOMBRE_PERSONA] => Francisco
[APELLIDOS] => Estevan Vítores
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Licenciado en Derecho. Licenciatura en Derecho
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[4] => Array
(
[DNI] => emp274445
[NOMBRE_PERSONA] => Elena
[APELLIDOS] => Femenía Miguel-Mencheta
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => CEO. Grupo Europeo de Consultoría Localeurope, S.L.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[5] => Array
(
[DNI] => uni58589
[NOMBRE_PERSONA] => Esther
[APELLIDOS] => Gracia Grau
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad
[NPI] => M0566
[EMAIL_FACULTAD] => esther.gracia@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[6] => Array
(
[DNI] => uni58665
[NOMBRE_PERSONA] => Anna Giulia
[APELLIDOS] => Ingellis
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Contratado Doctor
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[7] => Array
(
[DNI] => emp392827
[NOMBRE_PERSONA] => Isabel
[APELLIDOS] => Martí Piera
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Directora, actriz, dramaturga e investigadora teatral
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[8] => Array
(
[DNI] => uni62738
[NOMBRE_PERSONA] => María Erica
[APELLIDOS] => Masanet Ripoll
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Contratado Doctor
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[9] => Array
(
[DNI] => uni62873
[NOMBRE_PERSONA] => Albert
[APELLIDOS] => Mora Castro
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Contratado Doctor
[NPI] => M8013
[EMAIL_FACULTAD] => mocasal@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[10] => Array
(
[DNI] => uni62933
[NOMBRE_PERSONA] => Adolf
[APELLIDOS] => Murillo Ribes
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Ayudante Doctor/a
[NPI] => M0210
[EMAIL_FACULTAD] => adolf@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[11] => Array
(
[DNI] => uni70946
[NOMBRE_PERSONA] => Carmen
[APELLIDOS] => Picazo Lahiguera
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Profesora Ayudante Universidad de Zaragoza
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[12] => Array
(
[DNI] => uni59065
[NOMBRE_PERSONA] => Alejandro Daniel
[APELLIDOS] => Pizzi
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Contratado Doctor
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[13] => Array
(
[DNI] => uni51195
[NOMBRE_PERSONA] => Luis
[APELLIDOS] => Robledo Diaz
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[14] => Array
(
[DNI] => emp368659
[NOMBRE_PERSONA] => Carmen
[APELLIDOS] => Serna Ferrer
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Técnico de programas Europeos y Financiación UE
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[15] => Array
(
[DNI] => emp376819
[NOMBRE_PERSONA] => Sara
[APELLIDOS] => Verdú Vila
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Tecnica I+D+i en Las Naves. Especialista en Participación, inclusión y Políticas de Igualdad.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[16] => Array
(
[DNI] => uni72646
[NOMBRE_PERSONA] => Alicia
[APELLIDOS] => Villar Aguilés
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad
[NPI] => H0869
[EMAIL_FACULTAD] => alicia.villar@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[direccio] => Array
(
[0] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni58665
[NOMBRE_PERSONA] => Anna Giulia
[APELLIDOS] => Ingellis
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Contratado Doctor
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
)
)
Dades generals
Curs acadèmic: Curs 2022/2023
Tipus de curs: Diploma d'Especialització
Nombre de crèdits: 30.00 Crèdits ECTS
Preinscripció al curs: Hasta el 01/09/2022
Data inici: Setembre 2022
Data fi: Maig 2023
Matrícula: 1500 € (import preu públic)
Requisits d'accés: Alumnes/as recentment graduats/as en àrees educatives, socials, laborals i culturals que vulguen completar la seua formació millorant les seues competències transversals, indispensables per a la seua inserció laboral. Professionals liberals, treballadors d'àmbit públic i privat amb titulació universitària en aquestes àrees que necessiten utilitzar la metodologia de treball per projectes i en equip en l'acompliment del seu treball.
Modalitat: Semipresencial
Col·laborador:
Asociación Valencia Acoge - València Acull / Associació Brúfol / CEAR Comisión Española Ayuda al
Refugiado / Centro de Crecimiento e Innovación BONHUB / Colegio Diocesano "Santiago Apostol" / Orts Consultores / QUBICA, agencia de eventos digitales y experiencias tecnológicas / Rafa Armero ® Creatividad Emocional
Horari i Lloc d'impartició
Lloc d'impartició: Edifici Beatriu Civera, 4a planta (Campus de Tarongers)
Horari: Dimarts, Dimecres i Dijous, de 16,00 a 20,00 hores
Més informació
Telèfon: 96 160 30 00
E-mail: informacio@adeituv.es
Objectius del curs
El curs es proposa formar professionals del area social, educativa i cultural amb eines indispensables per a crear, planificar, gestionar i avaluar un projecte innovador. El curs acompanya l'estudiant en totes les fases del projecte, des de la creació d'una idea, la seua transformació en un projecte, el seu finançament i la seua posada en marxa. El curs ofereix valuosos instruments, habilitats i competències per a realitzar un projecte. Cada alumne acabarà el curs havent dissenyat el seu propi projecte.
Objectius professionals
Aquest Diploma d'especialització es proposa formar tècnics/as de gestió de projectes d'innovació que treballen en empreses creatives i d'innovació, en ONGs i tota entitat sense ànim de lucre, en entitats públiques o privades que gestionen projectes europeus, nacionals o autonòmic, instituts tecnològics, departaments o serveis públic que treballe per projectes, agents de desenvolupament local.
1.- QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER PROPI DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
S'entén per Màster Oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa en tot el territori nacional i en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació conforme a les normes legals dictades pel Govern i les Comunitats Autònomes (Lleis, Decrets, Ordres) reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.
El Màster Propi, es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (en la pròpia universitat), pensats per a oferir un tipus de formació concorde a les demandes de la societat.
2.- QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aqueixa oferta podem trobar els següents títols de postgrau: Màsters Propis entre 60 i 120 crèdits ECTS, Diplomes d'Especialització entre 25 i 45 crèdits ECTS, Experts Universitaris amb una durada d'entre 11 i 20 crèdits ECTS i Certificats Universitaris d'entre 3 i 10 crèdits ECTS.
Tipus de títols propis | Crèdits | Requisits d'accés |
Títol de Màster Propi | 60-120 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar |
Diploma d'Especialització | 25-45 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Títol d'Expert Universitari | 11-20 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Certificat universitari | 3-10 ECTS | Condicions d'accés a estudis universitaris i professionals |
3.- QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
ECTS és l'acrònim de European Credits Transfer Sistem. És una forma de mesurar la durada dels estudis universitaris que contempla diferents factors com són l'assistència a sessions teòriques, la realització de treballs pràctics, la dedicació a pràctiques.
4.- ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
En la pàgina web (
https://postgrado.adeituv.es) trobaràs tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
5.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
En els títols propis no existeix la possibilitat de convalidació acadèmica. Es tracta d'ofertes formatives que es renoven de forma anual i el pla d'estudis d'una edició a una altra és independent i no convalidable.
6.- QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
Els títols propis de la Universitat de València seran expedits pel Rector o Rectora en model normalitzat i quedarà constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es farà esment exprés que manquen de caràcter oficial.
7.- POT UN ALUMNE ESTRANGER EL TÍTOL DEL QUAL NO ESTIGA HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del Curs.
8.- HE DE REALITZAR UNA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS QUE ESTIC INTERESSAT A CURSAR?
Sí, és necessària la preinscripció en el curs corresponent, atenent a les indicacions, de data, lloc i adreça que para aquest curs estiguen publicats en aquest portal Web. Aquesta preinscripció deu anar acompanyada dóna els documents que en cada curs s'especifiquen.
9.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE SOL·LICITAR BEQUES PER A CURSAR AQUESTS ESTUDIS?
Existeixen diferents convocatòries oferides per diferents entitats per a poder obtenir ajudes per a realitzar un Postgrau Propi de la Universitat de València. Pel seu volum les més sol·licitades són:
Convocatòria d'ajudes Títols Propis de la Universitat de València
http://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/estudis-postgrau/titols-propis-postgrau/beques-ajudes-1285848447971.html
10.- EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
El pagament de la taxa de matricula inclou.
L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que ho suporte.
El dret a l'obtenció del carnet universitari.
Aquell material que l'adreça del curs estime oportú.
Un segur de responsabilitat civil i accident.
11.- ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
Sempre que el seu import supere la quantitat de 500€ i la durada del Curs siga superior a tres mesos, la matrícula es podrà fraccionar:
- En Aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula superior a 500 euros i Fins a 1.000 euros, es podrà fraccionar en dos terminis 1/2 en el moment de l'Admissió i 1/2 als dos mesos de començat.
- En aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula de més d'1.000 euros es podrà fraccionar en tres terminis 1/3 en el moment de l'admissió; 1/3 als dos mesos de començat i 1/3 als quatre mesos.
- En aquells cursos de més de dos anys es fracciona de la següent manera: el 50% a l'inici del primer curs i el 50% restant a l'inici del segon curs.
12.- EN LA QUANTITAT ABONADA EN MATRICULAR-ME S'INCLOUEN LES TAXES D'EXPEDICIÓ DEL TÍTOL/DIPLOMA?
Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredite la realització del curs per part de la Universitat no estan incloses en l'import de la matrícula.
13.- EXISTEIX ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A L'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
No a excepció d'aquells aspectes contemplats en la LLEI 32/1999, de 8 d'octubre publicada en el BOE 242 del 9 d'octubre de 1999.
14.- EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
Una vegada matriculat a l'estudiant que es done de baixa per causes justificades abans de 10 Dies **habiles transcorreguts des de l'inici del curs se li retornarà el 50% de l'import de la matrícula. L'anul·lació es justificarà sempre per alguna de les següents causes sobrevingudes: malaltia, treball, menyscapte econòmic de la unitat familiar o qualsevol altra causa que, segons el parer del director o directora, es considere equiparable a les anteriors.
15.- ÉS POSSIBLE EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA?
Solament s'admetrà en casos excepcionals, quan l'alumne residisca en l'estranger o quan resulte impossible el pagament mitjançant el procediment estàndard (rebuts per finestreta -per al primer cobrament- o domiciliació bancària -per als segons pagaments-)
16.- EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA INCLOU ALGUN TIPUS DE SEGUR?
Sí, els alumnes matriculats estan coberts per una Assegurança d'accidents i Responsabilitat a l'entorn del curs.
17.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
Sí, sempre que ho contemple l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica i no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden realitzar fins a 900 hores de pràctiques.
18.- ÉS NECESSARI REALITZAR ALGUN CONVENI PER A REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
Sí, és necessari subscriure un Conveni entre la Universitat l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest Conveni es gestionarà pel Director dels estudis a través de la Fundació Universitat Empresa de València i haurà d'arreplegar les dades bàsiques de l'activitat a realitzar durant les pràctiques així com les signatures dels alumnes, tutors de l'empresa i tutors de la Universitat.
19.- QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
L'organització de cada curs indicarà els procediments d'avaluació específics, però en qualsevol cas, la superació de proves o exàmens és un requisit necessari per a l'obtenció de Títols Propis. Només quan es finalitza el postgrau i estan les actes es pot sol·licitar el certificat i/o títol acreditatiu de la seua realització.
20.- COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs a la web del mateix.
També pots imprimir la fitxa de preinscripció que s'indica
a continuació, emplenar-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada per mail a
informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a:
Fundación Universidad Empresa de Valencia
Plaza Virgen de la Paz, 3
46001 Valencia.
AJUDES PER A TÍTOLS PROPIS DE POSTGRAU
Resolució de 30 d'abril de 2019, de la vicerectora d?Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es convoca i s?estableixen les bases reguladores de la convocatòria d?ajudes per a cursos de postgrau propis de la Universitat de València, curs acadèmic 2018-2019. Podeu consultar-la punxant en el següent enllaç:
Convocatòria ajudes cursos de postgrau propis 2018/2019
Publicació en el DOGV
FUNDACION ESTATAL PARA LA FORMACION EN EL EMPLEO
Anualment, s'assigna a les empreses una quantia en concepte de crèdit per a formar als seus recursos humans. Una vegada realitzada la Formació, el gasto es deduïx de les cotitzacions a la Seguretat Social. En cas de no utilitzar el crèdit per a la formació dins de l'any en curs, no podrà ser utilitzat l'any següent i l'empresa perdeix eixa quantitat destinada a formació.
Totes les empreses adscrites al Règim General de la Seguretat Social i que realitzen accions formatives per als seus empleats i que cotitzen per formació professional, podran disposar d'un crèdit anual resultat de la quantia ingressada per l'empresa durant l'any anterior.
Per a obtindre més informació sobre este tipus d'ajudes, pot consultar la pàgina web de la Fundación estatal para la formación en el empleo:
https://www.fundae.es/