1.- QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER PROPI DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
S'entén per Màster Oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa en tot el territori nacional i en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació conforme a les normes legals dictades pel Govern i les Comunitats Autònomes (Lleis, Decrets, Ordres) reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.
El Màster Propi, es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (en la pròpia universitat), pensats per a oferir un tipus de formació concorde a les demandes de la societat.
2.- QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aqueixa oferta podem trobar els següents títols de postgrau: Màsters Propis entre 60 i 120 crèdits ECTS, Diplomes d'Especialització entre 25 i 45 crèdits ECTS, Experts Universitaris amb una durada d'entre 11 i 20 crèdits ECTS i Certificats Universitaris d'entre 3 i 10 crèdits ECTS.
Tipus de títols propis | Crèdits | Requisits d'accés |
Títol de Màster Propi | 60-120 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar |
Diploma d'Especialització | 25-45 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Títol d'Expert Universitari | 11-20 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Certificat universitari | 3-10 ECTS | Condicions d'accés a estudis universitaris i professionals |
3.- QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
ECTS és l'acrònim de European Credits Transfer Sistem. És una forma de mesurar la durada dels estudis universitaris que contempla diferents factors com són l'assistència a sessions teòriques, la realització de treballs pràctics, la dedicació a pràctiques.
4.- ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
En la pàgina web (
https://postgrado.adeituv.es) trobaràs tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
5.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
En els títols propis no existeix la possibilitat de convalidació acadèmica. Es tracta d'ofertes formatives que es renoven de forma anual i el pla d'estudis d'una edició a una altra és independent i no convalidable.
6.- QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
Els títols propis de la Universitat de València seran expedits pel Rector o Rectora en model normalitzat i quedarà constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es farà esment exprés que manquen de caràcter oficial.
7.- POT UN ALUMNE ESTRANGER EL TÍTOL DEL QUAL NO ESTIGA HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del Curs.
8.- HE DE REALITZAR UNA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS QUE ESTIC INTERESSAT A CURSAR?
Sí, és necessària la preinscripció en el curs corresponent, atenent a les indicacions, de data, lloc i adreça que para aquest curs estiguen publicats en aquest portal Web. Aquesta preinscripció deu anar acompanyada dóna els documents que en cada curs s'especifiquen.
9.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE SOL·LICITAR BEQUES PER A CURSAR AQUESTS ESTUDIS?
Existeixen diferents convocatòries oferides per diferents entitats per a poder obtenir ajudes per a realitzar un Postgrau Propi de la Universitat de València. Pel seu volum les més sol·licitades són:
Convocatòria d'ajudes Títols Propis de la Universitat de València
http://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/estudis-postgrau/titols-propis-postgrau/beques-ajudes-1285848447971.html
10.- EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
El pagament de la taxa de matricula inclou.
L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que ho suporte.
El dret a l'obtenció del carnet universitari.
Aquell material que l'adreça del curs estime oportú.
Un segur de responsabilitat civil i accident.
11.- ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
Sempre que el seu import supere la quantitat de 500€ i la durada del Curs siga superior a tres mesos, la matrícula es podrà fraccionar:
- En Aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula superior a 500 euros i Fins a 1.000 euros, es podrà fraccionar en dos terminis 1/2 en el moment de l'Admissió i 1/2 als dos mesos de començat.
- En aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula de més d'1.000 euros es podrà fraccionar en tres terminis 1/3 en el moment de l'admissió; 1/3 als dos mesos de començat i 1/3 als quatre mesos.
- En aquells cursos de més de dos anys es fracciona de la següent manera: el 50% a l'inici del primer curs i el 50% restant a l'inici del segon curs.
12.- EN LA QUANTITAT ABONADA EN MATRICULAR-ME S'INCLOUEN LES TAXES D'EXPEDICIÓ DEL TÍTOL/DIPLOMA?
Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredite la realització del curs per part de la Universitat no estan incloses en l'import de la matrícula.
13.- EXISTEIX ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A L'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
No a excepció d'aquells aspectes contemplats en la LLEI 32/1999, de 8 d'octubre publicada en el BOE 242 del 9 d'octubre de 1999.
14.- EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
Una vegada matriculat a l'estudiant que es done de baixa per causes justificades abans de 10 Dies **habiles transcorreguts des de l'inici del curs se li retornarà el 50% de l'import de la matrícula. L'anul·lació es justificarà sempre per alguna de les següents causes sobrevingudes: malaltia, treball, menyscapte econòmic de la unitat familiar o qualsevol altra causa que, segons el parer del director o directora, es considere equiparable a les anteriors.
15.- ÉS POSSIBLE EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA?
Solament s'admetrà en casos excepcionals, quan l'alumne residisca en l'estranger o quan resulte impossible el pagament mitjançant el procediment estàndard (rebuts per finestreta -per al primer cobrament- o domiciliació bancària -per als segons pagaments-)
16.- EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA INCLOU ALGUN TIPUS DE SEGUR?
Sí, els alumnes matriculats estan coberts per una Assegurança d'accidents i Responsabilitat a l'entorn del curs.
17.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
Sí, sempre que ho contemple l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica i no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden realitzar fins a 900 hores de pràctiques.
18.- ÉS NECESSARI REALITZAR ALGUN CONVENI PER A REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
Sí, és necessari subscriure un Conveni entre la Universitat l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest Conveni es gestionarà pel Director dels estudis a través de la Fundació Universitat Empresa de València i haurà d'arreplegar les dades bàsiques de l'activitat a realitzar durant les pràctiques així com les signatures dels alumnes, tutors de l'empresa i tutors de la Universitat.
19.- QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
L'organització de cada curs indicarà els procediments d'avaluació específics, però en qualsevol cas, la superació de proves o exàmens és un requisit necessari per a l'obtenció de Títols Propis. Només quan es finalitza el postgrau i estan les actes es pot sol·licitar el certificat i/o títol acreditatiu de la seua realització.
20.- COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs a la web del mateix.
També pots imprimir la fitxa de preinscripció que s'indica
a continuació, emplenar-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada per mail a
informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a:
Fundación Universidad Empresa de Valencia
Plaza Virgen de la Paz, 3
46001 Valencia.
AJUDES PER A TÍTOLS PROPIS DE POSTGRAU
Resolució de 30 d'abril de 2019, de la vicerectora d?Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es convoca i s?estableixen les bases reguladores de la convocatòria d?ajudes per a cursos de postgrau propis de la Universitat de València, curs acadèmic 2018-2019. Podeu consultar-la punxant en el següent enllaç:
Convocatòria ajudes cursos de postgrau propis 2018/2019
Publicació en el DOGV
FUNDACION ESTATAL PARA LA FORMACION EN EL EMPLEO
Anualment, s'assigna a les empreses una quantia en concepte de crèdit per a formar als seus recursos humans. Una vegada realitzada la Formació, el gasto es deduïx de les cotitzacions a la Seguretat Social. En cas de no utilitzar el crèdit per a la formació dins de l'any en curs, no podrà ser utilitzat l'any següent i l'empresa perdeix eixa quantitat destinada a formació.
Totes les empreses adscrites al Règim General de la Seguretat Social i que realitzen accions formatives per als seus empleats i que cotitzen per formació professional, podran disposar d'un crèdit anual resultat de la quantia ingressada per l'empresa durant l'any anterior.
Per a obtindre més informació sobre este tipus d'ajudes, pot consultar la pàgina web de la Fundación estatal para la formación en el empleo:
https://www.fundae.es/
Què són les cookies
Una Cookie és qualsevol tipus d'arxiu que es descarrega en l'equip de l'usuari per poder emmagatzemar dades que podran ser actualitzats i recuperats per l'entitat que realitza la seua instal·lació.
Classificació de les cookies
Segons qui les gestiona:
- Cookies pròpies: Són aquelles que s'envien a l'equip terminal de l'usuari des d'un equip o domini gestionat pel propi editor i des del qual es presta el servei sol·licitat per l'usuari.
- Cookies de tercers: Són aquelles que s'envien a l'equip terminal de l'usuari des d'un equip o domini que no és gestionat per l'editor, sinó per una altra entitat que tracta les dades obtingudes través de les cookies.
Segons la permanència:
- Cookies de sessió: Són un tipus de cookies dissenyades per recaptar i emmagatzemar dades mentre l'usuari accedeix a una pàgina web.
- Cookies persistents:: Són un tipus de cookies en el qual les dades segueixen emmagatzemats en el terminal i poden ser accedits i tractats durant un període definit pel responsable de la cookie, i que pot anar d'uns minuts a diversos anys.
Segons la finalitat:
- Cookies tècniques: Són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que en ella existeixin com, per exemple, controlar el tràfic i la comunicació de dades, identificar la sessió, accedir a parts d'accés restringit, recordar els elements que integren una comanda, realitzar el procés de compra d'una comanda, realitzar la sol·licitud d'inscripció o participació en un esdeveniment, utilitzar elements de seguretat durant la navegació, emmagatzemar continguts per a la difusió de videos o so o compartir continguts a través de xarxes socials.
- Cookies de personalització: Són aquelles que permeten a l'usuari accedir al servei amb algunes característiques de caràcter general predefinides en funció d'una sèrie de criteris en el terminal de l'usuari com per exemple serien l'idioma, el tipus de navegador a través del com accedeix al servei, la configuració regional des d'on accedeix al servei, etc.
- Cookies d'anàlisi: Són aquelles que permeten al responsable de les mateixes, el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades. La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s'utilitza en el mesurament de l'activitat dels llocs web, aplicació o plataforma i per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris d'aquests llocs, aplicacions i plataformes, amb la finalitat d'introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei.
- Cookies publicitàries: Són aquelles que permeten la gestió, de la forma més eficaç possible, dels espais publicitaris que, si escau, l'editor hagi inclòs en una pàgina web, aplicació o plataforma des de la qual presta el servei sol·licitat sobre la base de criteris com el contingut editat o la freqüència en la qual es mostren els anuncis.
- Cookies de publicitat comportamental: Són aquelles que permeten la gestió, de la forma més eficaç possible, dels espais publicitaris que, si escau, l'editor hagi inclòs en una pàgina web, aplicació o plataforma des de la qual presta el servei sol·licitat. Aquestes cookies emmagatzemen informació del comportament dels usuaris obtinguda a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació, la qual cosa permet desenvolupar un perfil específic per mostrar publicitat en funció del mateix.
Cookies utilitzades en aquesta web:
Les cookies usades en aquesta web són les que es mostren en la següent taula:
Cookie |
Propietario |
Caducidad |
Finalidad |
Más información |
PHPSESSID |
ADEIT |
Sesión |
Técnico |
Identifica con un ID la sesión |
_ga |
Google Analytics |
2 años |
Análisis |
Se usa para distinguir a los usuarios. |
_gat |
Google Analytics |
10 minutos |
Análisis |
Se usa para limitar el porcentaje de solicitudes. |
_gali |
Google Analytics |
Sesión |
Análisis |
La Cookie tiene establecida una fecha de caducidad, pero esta es el mismo instante en el que se instala |
__atuvc |
AddThis |
2 años |
Técnico |
Permite el uso de los componentes de AddThis para compartir contenido en redes sociales |
__atuvs |
AddThis |
30 minutos |
Técnico |
Permite el uso de los componentes de AddThis para compartir contenido en redes sociales |
bt2 |
AddThis |
8 meses |
Técnico |
Permite el uso de los componentes de AddThis para compartir contenido en redes sociales |
di2 |
AddThis |
2 años |
Técnico |
Permite el uso de los componentes de AddThis para compartir contenido en redes sociales |
dt |
AddThis |
1 mes |
Técnico |
Permite el uso de los componentes de AddThis para compartir contenido en redes sociales |
loc |
AddThis |
2 años |
Técnico |
Permite el uso de los componentes de AddThis para compartir contenido en redes sociales |
ssc |
AddThis |
2 años |
Análisis |
Utilizada por Addthis para gestionar la acción realizada con sus elementos (compartir en Facebook, imprimir, enviar por email…) |
ssh |
AddThis |
2 años |
Análisis |
Utilizada por Addthis para gestionar la acción realizada con sus elementos (compartir en Facebook, imprimir, enviar por email…) |
sshs |
AddThis |
2 años |
Análisis |
Utilizada por Addthis para gestionar la acción realizada con sus elementos (compartir en Facebook, imprimir, enviar por email…) |
uid |
AddThis |
2 años |
Técnico |
Permite el uso de los componentes de AddThis para compartir contenido en redes sociales |
um |
AddThis |
2 años |
Técnico |
Permite el uso de los componentes de AddThis para compartir contenido en redes sociales |
_atshc |
AddThis |
Sesión |
Análisis |
Se instala al pulsar los botones de compartir en redes sociales proporcionados por AddThis |
_utma |
AddThis |
Dos años a partir de la configuración o actualización |
Análisis |
Se usa para distinguir usuarios y sesiones en Google Analytics. La cookie se crea cuando se ejecuta la biblioteca JavaScript y no hay ninguna cookie __utma. La cookie se actualiza cada vez que se envían datos a Google Analytics |
_utmt |
AddThis |
10 minutos |
Análisis |
Se usa para limitar el porcentaje de solicitudes en Google Analytics |
_utmb |
AddThis |
30 minutos a partir de la configuración o actualización |
Análisis |
Se usa para determinar nuevas sesiones o visitas. La cookie se crea cuando se ejecuta la biblioteca JavaScript y no hay ninguna cookie __utmb. La cookie se actualiza cada vez que se envían datos a Google Analytics |
_utmc |
AddThis |
Fin de la sesión del navegador |
Análisis |
No se usa en ga.js. Se configura para interactuar con urchin.js. Anteriormente, esta cookie actuaba junto con la cookie __utmb para determinar si el usuario estaba en una nueva sesión o visita |
_utmz |
AddThis |
Seis meses a partir de la configuración o actualización |
Análisis |
Almacena la fuente de tráfico o la campaña que explica cómo ha llegado el usuario al sitio. La cookie se crea cuando se ejecuta la biblioteca JavaScript y se actualiza cada vez que se envían datos a Google Analytics |
_utmv |
AddThis |
Dos años a partir de la configuración o actualización |
Análisis |
Se usa para almacenar datos de variables personalizadas de visitante. Esta cookie se crea cuando un programador usa el método _setCustomVar con una variable personalizada de visitante. También se usaba para el método _setVar retirado. La cookie se actualiza cada vez que se envían datos a Google Analytics |
Pot consultar més informació sobre les cookies de tercers als enllaços que se mostren a continuació:
Google Analytics: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage?hl=es
YouTube:http://www.google.co.uk/intl/en/policies/privacy/key-terms/#toc-terms-cookie
Facebook: https://www.facebook.com/about/basics/
Twitter: https://twitter.com/privacy?lang=es
Vimeo: https://vimeo.com/cookie_policy
AddThis: http://www.addthis.com/privacy/privacy-policy
BlueKai: http://www.oracle.com/us/corporate/acquisitions/bluekai/index.html
Addicionalment, existeixen altres cookies de tercers (Facebook, Twitter, etc.) que poden ser instal·lades en l'equip de l'usuari, però que requereixen d'una acció prèvia realitzada intencionadament per l'usuari com és el fer clic en un enllaç que dirigeix al domini web del tercer i la instal·lació de la cookie es produeix des del propi domini d'aquest tercer, no des del domini de ADEIT.
Com eliminar les cookies del seu navegador
Pot gestionar l'ús de cookies a través del seu navegador. Als següents enllaços podrà conèixer el tipus de cookies que han estat instal·lades i el procediment per bloquejar-les o eliminar-les del seu ordinador. Depenent del navegador emprat, podrà utilitzar algun dels enllaços que es mostren a continuació:
Si té dubtes sobre aquesta política de cookies, pot contactar amb ADEIT en info@adeit.uv.es
La Fundació Universitat-Empresa de València (ADEIT) és una institució vinculada al sector públic com a mitjà propi o tècnic de la Universitat de València, amb personalitat jurídica i patrimoni propis i amb els drets reconeguts per la Constitució i les altres lleis vigents. Aquesta institució és l'entitat titular de la direcció electrònica www.adeituv.es i les seues dades d'identificació i localització són les següents:
- Denominació: Fundació Universitat-Empresa de València (Consell Social de la Universitat de València. Estudi General de València) de la Comunitat Valenciana (d'ara endavant ADEIT).
- CIF: G46470738.
- Registre de Fundacions de la Comunitat Valenciana: 82-p/f-(V).
- Tipus: Pública.
- Domicili: Pl. Mare de Déu de la Pau, 3 – 46001 València.
- Adreça electrònica: www.adeituv.es.
- Telèfon: 96 326 26 00.
- Fax: 96 326 27 00.
POLÍTICA DE PRIVACITAT (ÚLTIMA REVISIÓ MAIG 2018)
RESPONSABLE (IDENTIFICACIÓ DEL TITULAR DE LA WEB) I FUNCIONS
Responsable
La Fundació Universitat-Empresa de València (Consell Social de la Universitat de València. Estudi General de València) de la Comunitat Valenciana, mitjà propi de la Universitat de València Universitat de València-Estudi General (d?ara endavant "ADEIT") és l`entitat titular del lloc: www.adeituv.es, portal institucional de la Fundació.
ADEIT
CIF: G46470738
Plaça Verge de la Pau número 3
46001 València
Correu electrònic:
datos@adeituv.es
Delegat de Protecció de Dades de la Universitat de València
Javier Plaza Penadés
Delegat de Protecció de Dades
Ed. Rectorat
Av.Blasco Ibañez, 13
VALÈNCIA 46010
lopd@uv.es
Telèfon: 34 96 162 54 31
Funcions
D?acord amb els seus Estatuts, ADEIT té consideració de mitjà propi o tècnic de la Universitat de València- Estudi General.
ADEIT té com a missió promoure les relacions entre la Universitat de València i l?entorn empresarial i professional.
ADEIT fomenta el desenvolupament d?activitats conjuntes en tots aquells camps que afavorisquen l?intercanvi de coneixements i que, com a conseqüència d?açò impulsen el desenvolupament i progrés econòmic.
En el context d?aquest marc funcional, ADEIT està legitimada per a tractar dades personals amb ple respecte al dret fonamental a la protecció de dades i a la normativa que la desenvolupa.
FINALITAT
ADEIT tracta la informació facilitada per l?usuari sota el seu consentiment i/o conseqüència de l?execució d?un contracte o compliment d?una obligació legal amb la finalitat d?atendre les sol·licituds diverses dutes a terme per part d?aquest. La finalitat perseguirà la gestió de: 1) Enviament d?informació sobre l?oferta formativa de ADEIT 2) Matrícules 3) Pràctiques externes 4) Informació relacionada amb altres activitats que duu a terme la institució (conferències, congressos, lloguer d?aules, Càtedra de Cultura Empresarial, innovació, empleabilidad) 5) Comunicacions electròniques d?acord amb els seus interessos. ADEIT podrà elaborar un perfil comercial, amb base a la informació facilitada. No es prendran decisions automatitzades amb base a aquest perfil.
En cadascun dels enviaments podrà donar-se de baixa d?aquestes comunicacions. El criteri de conservació de les dades tindrà base en la manifestació contrària al tractament per la seua banda. En tot cas, podrà exercitar els drets d?accés, rectificació, oposició, supressió o ?dret a l?oblit?, limitació del tractament, portabilitat, dret a no ser objecte de decisions individualitzades i d?informació, així com plantejar qualsevol consulta respecte del tractament de les seues dades personals a través del correu datos@adeituv.es. Per a contactar amb el Delegat de Protecció de Dades podrà dirigir-se a l?adreça electrònica lopd@uv.es.
DURADA
Amb caràcter general, en ADEIT totes les dades personals, no es mantenen més temps del necessari per a la fi del tractament dels mateixos.
DRETS DELS INTERESSATS
Tota persona podrà exercir sobre els fitxers titularitat de ADEIT els següents drets conforme al RGPD:
- Dret d?accés a les seues dades personals per a saber quins estan sent objecte de tractament i les operacions de tractament dutes a terme amb ells.
- Dret de rectificació de qualsevol dada de caràcter personal inexacte.
- Dret de supressió i d?oblit de les seues dades personals, quan açò siga possible.
- Dret a sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades personals quan l?exactitud, la legalitat o la necessitat del tractament de les dades resulte dubtosa, en aquest cas podrem conservar-los per a l?exercici o la defensa de reclamacions.
- Dret a la portabilitat de les seues dades personals, quan la base legal que ens habilite per al seu tractament siga una relació contractual o el consentiment.
- Dret d?oposició al tractament de les seues dades personals, quan la base legal que ens habilite per al seu tractament siga l?existència d?un interès legítim. A aquests efectes, deixarem de tractar les seues dades llevat que tinguem un interès legítim imperiós o per a la formulació, l?exercici o la defensa de reclamacions.
- Dret a revocar el seu consentiment en qualsevol moment.
Així mateix, amb caràcter general, ADEIT no prendrà, sense un consentiment previ i informat, cap decisió basada únicament en el tractament automatitzat de dades personals, ni elaborarà perfils sense coneixement i consentiment de cada persona afectada.
L?usuari podrà plantejar les qüestions que considere en relació a la present Política així com exercir els seus drets en els termes legalment previstos havent de para açò dirigir una comunicació mitjançant correu postal a: ADEIT, Plaza de la Verge de la Pau nº 3, 46001 València o correu electrònic a: datos@adeituv.es amb indicació de la sol·licitud corresponent i acompanyat de còpia del DNI o document acreditatiu de la identitat.
No obstant açò, si una persona o grup de persones considera que s?ha comès una infracció de la legislació en matèria de protecció de dades respecte al tractament o cessió de les seues dades personals pugues, abans de presentar qualsevol tipus de reclamació, sol·licitar el nostre servei de resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades i noves tecnologies a través de lopd@uv.es.
REVISIONS D?AQUESTA POLÍTICA
La Política de Privadesa de ADEIT s?anirà modificant per a adaptar-la a novetats que vagen sorgint. L?última data d?actualització queda registrada al començament de la mateixa.