13a Edició - Codi 25512290/25511130

Array ( [CODIGO] => 25512290/25511130 [EDICION] => 13 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 480 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 18/05/2026 [FECHA_FIN] => 03/07/2026 [LUGAR] => Aula Virtual UV-ADEIT [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicologia Bàsica [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 04/04/2026 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Cátedra Luis Amigó [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 37 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => conductas-delictivas [GESTOR_NOMBRE] => Paula [GESTOR_APELLIDOS] => Pérez Lacruz [GESTOR_EMAIL] => paula.perez-lacruz@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => formacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Ciència i Tecnologia [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Violència Filio-Parental [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => On line, Online [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats o Graduats en Psicologia i Pedagogia; Diplomats o Graduats en Treball Social, Educació Social, Criminologia que vulguen ampliar la seua formació i/o experiència professional en l'àmbit de la intervenció social. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => 1.- Oferir una formació de qualitat ajustada als nilos, xiquetes i adolescents en risc i les seues famílies com a eix central d'estudi. 2.- Afavorir espais per a l'intercanvi, la discussió, el anàlisis i la reflexió crític-constructiva. 3.- Aprofundir en les circumstàncies de risc per a establir mecanismes de prevenció - inclusió, intervenció i avaluació, envers estos xiquets, xiquetes i adolescents i les seues famílies. 4.- Progressar en la lectura dels processos educatius i en la interpretació del món psicosocial, en nom de l'adquisició de coneixements transversals que permeten a l'alumnat articular nous desenrotllaments d'èxit per a la intervenció amb famílies i xiquets, xiquetes i asdolescentes en risc. 5.- Aplicar en la *pràctica els coneixements adquirits durant les sessions teòriques, amb l'objectiu d'expandir curricularment les competències individuals que permeten afrontar l'acompliment professional amb majors i millors garanties d'èxit. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia en línia permet adquirir i intercanviar coneixements entre tots els i les participants, independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Cada assignatura es dividix al seu torn en diferents àrees temàtiques, les quals són impartides per diferents docents que facilitaran els materials perquè s'accedisca a ells a través de l'Aula Virtual. El material didàctic s'anirà activant en les dates que s'indiquen en el recurs PROGRAMACIÓ. A més, en este recurs es pot consultar el període de disponibilitat de cada docent per a atendre dubtes i respondre qüestions relacionades amb la seua temàtica. Cada àrea temàtica, pertanyent a cada assignatura, habilitarà tasques que haureu de realitzar durant el període habilitat que s'indicarà amb anterioritat. Encara que esta metodologia permet que siga el propi alumne i alumna qui gestione el seu temps i planifique el seu ritme d'estudi, tot l'equip de suport al mateix ajudarà al fet que s'aprofite amb èxit el curs, atenent qualsevol consulta sobre metodologia i guiant el seu treball diari. Per a aprovar este Expert es necessita, imprescindiblement, aprovar cada una de les tasques. La qualificació final està formada per les següents àrees: Participació: 20%. Requisits mínims: -Fòrums: almenys s'ha de participar una vegada en cada tema. -Xats: no és obligatòria la participació en els xats, però si recomanable en la mesura és que la vostra disponibilitat ho permeta. Tasques: 60% Hi ha 3 tasques que han de realitzar i entregar. D'elles, la tasca sobre violència filioparental, pondera el 40% de la qualificació final en este apartat. Requisit mínim: obtindre una puntuació mínima de 5 en cada una de les tasques. Els terminis estan establits des de l'inici de curs en el cronograma i s'han de complir obligatòriament, encara que, de manera excepcional i amb motius justificats, es podrà entregar una tasca en el termini de lliurament de la següent tasca. Test: 20% Realització de les proves test en finalitzar els temes. Requisit mínim: superar cada test per a poder passar al següent. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Recursos d'atenció familiar i infantojuvenil: Servicis de Suport i Orientació Escolar, Centres de Dia, Recursos de protecció de menors (acolliment, tutela i adopció), Servicis Socials Generals i especialitzats, programes d'atenció a menors estrangers migrants. Àmbit sanitari: Centres de Salut Mental Infantojuvenil, Unitats de rehabilitació en substàncies tòxic dependents, programes de suport psicosocial en deshabituació, unitats d'atenció a patologies duals. Xarxa de justícia: Programes de prevenció de manifestacions agressives, de reducció de danys en educació viària, Centres de Justícia Juvenil, Equips dels Jutjats de Família, Programes de Llibertat Vigilada de Menors, Jóvens a la presó i llibertat condicional, criminòlegs especialitzats en perfil criminal i delictiu, professionals de la victimologia, experts en assessorament delictiu en matèria d'assetjament, violència escolar, bullying i ciberbullying, personal de forces i cossos de seguretat de l'estat especialitzats en problematicidad familiar. [CRITERIO_ADMISION] => Llicenciats o Graduats en Psicologia i Pedagogia; Diplomats o Graduats en Treball Social, Educació Social, Criminologia que vulguen ampliar la seua formació i/o experiència professional en l'àmbit de la intervenció social. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => L'alumnat ha de conéixer diverses problemàtiques que, des del món de l'adolescent, són factors de risc, per a ells i les persones que els envolten, com són els problemes d'índole psiquiàtric com els agressors sexuals. A més, l'alumnat ha de tindre una aproximació específica al fenomen de la violència filioparental així com una experiència professional d'èxit quant a la intervenció terapèutica. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25512290/25511130 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Violència filie parental [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Violència filie parental [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 6.1. Trastorns relacionats amb les conductes delictives. Descripció, avaluació i tractament. 6.2. El funcionament de la conducta humana. Introducció al model cognitiu conductual. 6.3. Descripció de la VFP. Conceptualització del problema, prevalença i perfils. 6.4. Etiologia i Avaluació de la VFP. Anàlisi funcional de les conductes de maltractament. 6.5. Tractament de la VFP. Programa d'Intervenció. Treball individual amb fills/as i amb pares/mares. 6.6. Tractament de la VFP. Programa d'intervenció. Treball en grup amb Fills/as; Escola de Famílies i sessions conjuntes entre pares/mares i fills/as. 6.7. Correlació de la VFP amb altres problemes específics. (drogues, Tics, Bullying, etc). [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 6.1. Trastorns relacionats amb les conductes delictives. Descripció, avaluació i tractament. 6.2. El funcionament de la conducta humana. Introducció al model cognitiu conductual. 6.3. Descripció de la VFP. Conceptualització del problema, prevalença i perfils. 6.4. Etiologia i Avaluació de la VFP. Anàlisi funcional de les conductes de maltractament. 6.5. Tractament de la VFP. Programa d'Intervenció. Treball individual amb fills/as i amb pares/mares. 6.6. Tractament de la VFP. Programa d'intervenció. Treball en grup amb Fills/as; Escola de Famílies i sessions conjuntes entre pares/mares i fills/as. 6.7. Correlació de la VFP amb altres problemes específics. (drogues, Tics, Bullying, etc). [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp36364 [NOMBRE_PERSONA] => Cristina [APELLIDOS] => Arias Salvador [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Pedagoga. Residencia Socioeducativa "Colonia San Vicente Ferrer" (Godella-Valencia) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni13970 [NOMBRE_PERSONA] => María Teresa [APELLIDOS] => Cortés Tomás [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5136 [EMAIL_FACULTAD] => cortesm@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp68153 [NOMBRE_PERSONA] => Milagros [APELLIDOS] => Fuentes Albero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Médico psiquiatra, especialista en infancia y adolescencia. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni29250 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro José [APELLIDOS] => López Ferri [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de la Universidad de Valencia. Departamento de Sociología y Antropología Social. Subdirector de la Residencia Socioeducativa Colonia San Vicente Ferrer [NPI] => M1192 [EMAIL_FACULTAD] => P.Jose.Lopez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp40388 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Ridaura Costa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Territorial de la Fundación Amigó en Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni29764 [NOMBRE_PERSONA] => Paula [APELLIDOS] => Samper García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5151 [EMAIL_FACULTAD] => psamper@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp20789 [NOMBRE_PERSONA] => Josefa [APELLIDOS] => Sánchez Heras [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga en el Centro de reeducación Colonia San Vicente Ferrer de Godella (Godella-Valencia) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29250 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro José [APELLIDOS] => López Ferri [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de la Universidad de Valencia. Departamento de Sociología y Antropología Social. Subdirector de la Residencia Socioeducativa Colonia San Vicente Ferrer [NPI] => M1192 [EMAIL_FACULTAD] => P.Jose.Lopez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29764 [NOMBRE_PERSONA] => Paula [APELLIDOS] => Samper García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5151 [EMAIL_FACULTAD] => psamper@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp40388 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Ridaura Costa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Territorial de la Fundación Amigó en Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Metodologia

La metodologia en línia permet adquirir i intercanviar coneixements entre tots els i les participants, independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic.
Cada assignatura es dividix al seu torn en diferents àrees temàtiques, les quals són impartides per diferents docents que facilitaran els materials perquè s'accedisca a ells a través de l'Aula Virtual.
El material didàctic s'anirà activant en les dates que s'indiquen en el recurs PROGRAMACIÓ. A més, en este recurs es pot consultar el període de disponibilitat de cada docent per a atendre dubtes i respondre qüestions relacionades amb la seua temàtica.
Cada àrea temàtica, pertanyent a cada assignatura, habilitarà tasques que haureu de realitzar durant el període habilitat que s'indicarà amb anterioritat.
Encara que esta metodologia permet que siga el propi alumne i alumna qui gestione el seu temps i planifique el seu ritme d'estudi, tot l'equip de suport al mateix ajudarà al fet que s'aprofite amb èxit el curs, atenent qualsevol consulta sobre metodologia i guiant el seu treball diari.

Per a aprovar este Expert es necessita, imprescindiblement, aprovar cada una de les tasques.

La qualificació final està formada per les següents àrees:
Participació: 20%.
Requisits mínims:
-Fòrums: almenys s'ha de participar una vegada en cada tema.
-Xats: no és obligatòria la participació en els xats, però si recomanable en la mesura és que la vostra disponibilitat ho permeta.
Tasques: 60%
Hi ha 3 tasques que han de realitzar i entregar. D'elles, la tasca sobre violència filioparental, pondera el 40% de la qualificació final en este apartat.
Requisit mínim: obtindre una puntuació mínima de 5 en cada una de les tasques.
Els terminis estan establits des de l'inici de curs en el cronograma i s'han de complir obligatòriament, encara que, de manera excepcional i amb motius justificats, es podrà entregar una tasca en el termini de lliurament de la següent tasca.
Test: 20%
Realització de les proves test en finalitzar els temes.
Requisit mínim: superar cada test per a poder passar al següent.

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

 
Descarregar fullet informatiu en pdf
FAQS
 
Imprimir la informaciò