1a Edició - Codi 23334030

Array ( [CODIGO] => 23334030 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Iniciado [MATRICULA] => 100 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 17.50 [FECHA_INICIO] => 06/03/2024 [FECHA_FIN] => 28/06/2024 [LUGAR] => Facultat Filologia, Traducció i Comunicació [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 28/02/2024 [AREA] => 3 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Sucursal en España de la Fundación Japón [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Natalia [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Molada Peréz [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => natalia.molada@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea d´Humanitats [NOMBRE_CURSO] => Certificat de Formació Contínua en Estudis Japonesos [TITULACION] => Certificat de Formació Contínua [HORARIO] => Dimecres i Dijous: 5.30-8pm. Es pot triar asistir presencialment o en línia Cicle de conferències: divendres 5-7 / 7-9pm. [REQUISITOS_TITULACION] => No és necessària formació prèvia. El curs està obert tant a la comunitat universitària com al públic en general interessat en Estudis Japonesos. Especialment estudiants interessats fer estades al Japó o treballar en institucions, empreses i agències culturals relacionades amb el Japó i Àsia Oriental, així com investigadors universitaris i en altres institucions, docents i traductors. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Adquirir habilitats per a poder analitzar i contextualitzar crítica, teòrica i històricament diferents aspectes clau de la cultura i societat japonesa: teatre, literatura, cinema, anime, lingüística, societat, història, diversitat i minories japoneses. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Metodologia teòrico-práctica. Combine exposicions del professorat amb parts interactives que incluix discussió de material audiovisual o lectures propostes i altres activitats amb l'alumnat. L'assistències a les conferències no és obligatòria, però és convenient assitir a alguna per a poder escriure l'ensaig. Les sessions no seran gravades però hi haurà material disponible a l'aula virtual per què els estudiants pugan utilitzar per a estudiar pel seu compte en el cas que no puguen assitir a alguna sessió. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Institucions, empreses i agències culturals relacionades amb el Japó i Àsia Oriental. Investigació universitaris i en altres institucions. Docència i traducció. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23334030 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Cinema japones: gèneres, vanguarida i anime. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Cinema japones: gèneres, vanguarida i anime. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Industria cinematográfica japonesa: Del Clasicismo a la Nueva Ola. 2. Desafiando a la industria (1): ¿shima Nagisa y los límites de la representación. 2. Desafiando a la industria (2): Imamura Sh¿hei, autorreflexividad y antropología nacional. 3. Desafiando a la industria (3): Shinoda Masahiro y la modernidad cinematográfica. 5. Anime como cultura global (1): internacionalización del anime del underground al mainstream. 6. Anime como cultura global (2): industria de la traducción del audiovisual japonés. [DESCRIPCION2] => 1. Indústria cinematogràfica japonesa: Del Classicisme a la Nova Ona. 2. Desafiant a la indústria (1): shima Nagisa i els límits de la representació. 2. Desafiant a la indústria (2): Imamura Shhei, autorreflexividad i antropologia nacional. 3. Desafiant a la indústria (3): Shinoda Masahiro i la modernitat cinematogràfica. 5. Anime com a cultura global (1): internacionalització de l'anime de l'underground al mainstream. 6. Anime com a cultura global (2): indústria de la traducció de l'audiovisual japonés. [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => 1. Indústria cinematogràfica japonesa: Del Classicisme a la Nova Ona. 2. Desafiant a la indústria (1): shima Nagisa i els límits de la representació. 2. Desafiant a la indústria (2): Imamura Shhei, autorreflexividad i antropologia nacional. 3. Desafiant a la indústria (3): Shinoda Masahiro i la modernitat cinematogràfica. 5. Anime com a cultura global (1): internacionalització de l'anime de l'underground al mainstream. 6. Anime com a cultura global (2): indústria de la traducció de l'audiovisual japonés. [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23334030 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Teatre Tradicional Japonés [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Teatre Tradicional Japonés [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Dioses, espíritus, demonios, criados y señores. El nô y el kyôgen, la tragedia y la comedia clásicas japonesas -El teatro Nô. Teoría: características generales; el tratado dramatúrgico de Zeami Fûshikaden, principales ideas estéticas. Práctica: visionado y anàlisis de piezas. -El teatro Kyôgen Teoría: características generales. Práctica: visionado y anàlisis de piezas 2. Cortesanas, samuráis, amantes suicidas y monstruos. Kabuki y bunraku, el teatro barroco de Japón -El teatro Kabuki. Teoría: génesis y evolución; los dobles suicidios (shinjû mono). Práctica: visionado y anàlisis de pizas - El teatro Bunraku. Teoría: génesis y evolución; los dobles suicidios (shinjû mono). Práctica: visionado y anàlisis de piezas análisis de Meido no hikyaku (El mensajero del infierno) [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Dioses, espíritus, demonios, criados y señores. El nô y el kyôgen, la tragedia y la comedia clásicas japonesas -El teatro Nô. Teoría: características generales; el tratado dramatúrgico de Zeami Fûshikaden, principales ideas estéticas. Práctica: visionado y anàlisis de piezas. -El teatro Kyôgen Teoría: características generales. Práctica: visionado y anàlisis de piezas 2. Cortesanas, samuráis, amantes suicidas y monstruos. Kabuki y bunraku, el teatro barroco de Japón -El teatro Kabuki. Teoría: génesis y evolución; los dobles suicidios (shinjû mono). Práctica: visionado y anàlisis de pizas - El teatro Bunraku. Teoría: génesis y evolución; los dobles suicidios (shinjû mono). Práctica: visionado y anàlisis de piezas análisis de Meido no hikyaku (El mensajero del infierno) [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23334030 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Transculturalitat i Diversitat a Àsia Oriental [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Transculturalitat i Diversitat a Àsia Oriental [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Àsia Oriental en la història global: Cap a una nova comunitat: la seua necessitat i significat; el llarg arc de la justícia i els seus impediments a l'Àsia oriental de postguerra; Herois laborals incòmodes. Enginyers japonesos en la indústria nord-coreana, 1945-1948; relacions entre Corea del Nord i la Xina. 2. Memòria transnacional: narratives del passat a la Xina continental, Hong Kong i Taiwan; Una herència difícil a Àsia Oriental entre transnacionalismo i nacionalisme. 3. Religions transculturals: les tradicions religioses i filosòfiques transnacionals de Corea; Transnacionalidad en la filosofia xinesa. 4. Transculturalitat i arts visuals: xarxes d'actuació intercultural en l'est d'Àsia; El teatre Noh i la seua revisió occidental; El caràcter japonés de la teoria del cinema japonés; Filosofia del cinema i els mitjans a través del budisme. 5. Minories a Àsia Oriental: el que ens diuen els pàries sobre el Japó del segle XIX en la història global; Nivkhi i la indigeneidad i reforma siberianes; Repatriació indígena en Hokkaido, el Japó; Representació occidental dels rituals ainu. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Àsia Oriental en la història global: Cap a una nova comunitat: la seua necessitat i significat; el llarg arc de la justícia i els seus impediments a l'Àsia oriental de postguerra; Herois laborals incòmodes. Enginyers japonesos en la indústria nord-coreana, 1945-1948; relacions entre Corea del Nord i la Xina. 2. Memòria transnacional: narratives del passat a la Xina continental, Hong Kong i Taiwan; Una herència difícil a Àsia Oriental entre transnacionalismo i nacionalisme. 3. Religions transculturals: les tradicions religioses i filosòfiques transnacionals de Corea; Transnacionalidad en la filosofia xinesa. 4. Transculturalitat i arts visuals: xarxes d'actuació intercultural en l'est d'Àsia; El teatre Noh i la seua revisió occidental; El caràcter japonés de la teoria del cinema japonés; Filosofia del cinema i els mitjans a través del budisme. 5. Minories a Àsia Oriental: el que ens diuen els pàries sobre el Japó del segle XIX en la història global; Nivkhi i la indigeneidad i reforma siberianes; Repatriació indígena en Hokkaido, el Japó; Representació occidental dels rituals ainu. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23334030 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Cultura i societat moderna japonesa [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Cultura i societat moderna japonesa [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Introducció a la cultura i història japonesa. 2. Inventant la nació moderna. Imperialisme i supremacia japonesa a Àsia. 3.-De la guerra total a la derrota total. 4. Del miracle econòmic de postguerra a la dècada perduda?. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.Introducció a la cultura i història japonesa. 2. Inventant la nació moderna. Imperialisme i supremacia japonesa a Àsia. 3.-De la guerra total a la derrota total. 4. Del miracle econòmic de postguerra a la dècada perduda?. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23334030 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Diversitat i minories al Japó [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Diversitat i minories al Japó [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció a la multiculturalitat al Japó: zainichi coreans i debats postcolonials. 2. Ainu: el poble indígena del Japó. 3. Gènere i Minories LGTBI. 4. Sincretisme religiós. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció a la multiculturalitat al Japó: zainichi coreans i debats postcolonials. 2. Ainu: el poble indígena del Japó. 3. Gènere i Minories LGTBI. 4. Sincretisme religiós. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23334030 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Llengua i comunicació intercultural [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Llengua i comunicació intercultural [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Caracterització lingüística contrastiva de la llengua japonesa. - Malentesos culturals. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Caracterització lingüística contrastiva de la llengua japonesa. - Malentesos culturals. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23334030 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Literatura japonesa contemporània [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Literatura japonesa contemporània [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció a la literatura japonesa. 2 Terratrémol, tsunami i desastre nuclear: la ficció per al nou paradigma post-3.11. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció a la literatura japonesa. 2 Terratrémol, tsunami i desastre nuclear: la ficció per al nou paradigma post-3.11. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni81111 [NOMBRE_PERSONA] => Kevin [APELLIDOS] => Cawley [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => University College Cork, Senior Lecturer (prof. contratado doctor) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni69956 [NOMBRE_PERSONA] => Marcos Pablo [APELLIDOS] => Centeno Martin [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M9087 [EMAIL_FACULTAD] => cenmar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni81169 [NOMBRE_PERSONA] => Sonia [APELLIDOS] => Dueñas Mohedas [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Universidad Carlos III, Profesor Colaborador [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni81128 [NOMBRE_PERSONA] => Victor [APELLIDOS] => Fan [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => King's College London, Reader (Profesor Titular) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni81112 [NOMBRE_PERSONA] => Rossella [APELLIDOS] => Ferrari [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Univesidad de Viena, Professor (Catedrático) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni81168 [NOMBRE_PERSONA] => María Rosario [APELLIDOS] => Ferrer Simó [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Universidad Europea de Valencia, Profesora Titular [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni58457 [NOMBRE_PERSONA] => Raul [APELLIDOS] => Fortes Guerrero [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => I3356 [EMAIL_FACULTAD] => raulfor2@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni81113 [NOMBRE_PERSONA] => Aaron [APELLIDOS] => Gerow [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Yale University, Professor (catedrático) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp447131 [NOMBRE_PERSONA] => Bruce [APELLIDOS] => Grant [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profseor Catedrñatico New York University [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni81129 [NOMBRE_PERSONA] => David [APELLIDOS] => Howell [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Harvard University, Professor (Catedrático) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni81130 [NOMBRE_PERSONA] => Hirofumi [APELLIDOS] => Kato [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Hokkaido University, Professor (Catedrático) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => uni81132 [NOMBRE_PERSONA] => Daisuke [APELLIDOS] => Kishi [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Universidad Guadalajara, Profesor Investigador [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => uni81088 [NOMBRE_PERSONA] => Barak [APELLIDOS] => Kushner [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Cambridge University, Professor (catedrático) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => uni81110 [NOMBRE_PERSONA] => Hyun Kyung [APELLIDOS] => Lee [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Sogang University Seoul, Assistant Profesor (profesor ayudante doctor) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => uni81108 [NOMBRE_PERSONA] => Owen [APELLIDOS] => Miller [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => SOAS University of London, Senior Lecturer (prof. contratado doctor) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni58897 [NOMBRE_PERSONA] => María Amparo [APELLIDOS] => Montaner Montava [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H9066 [EMAIL_FACULTAD] => montaner@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => uni81133 [NOMBRE_PERSONA] => Jordi [APELLIDOS] => Serrano [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Universitat Oberta de Catalunya, Profesor Colaborador [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => uni81068 [NOMBRE_PERSONA] => Edward [APELLIDOS] => Vickers Anthony [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Kyushu University, Professor (catedrático) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => uni81109 [NOMBRE_PERSONA] => Eunsook [APELLIDOS] => Yang [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Universidad Complutense de Madrid, Profesor ayudante Doctor [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni69956 [NOMBRE_PERSONA] => Marcos Pablo [APELLIDOS] => Centeno Martin [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M9087 [EMAIL_FACULTAD] => cenmar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2023/2024

Tipus de curs: Certificat de Formació Contínua

Nombre de crèdits: 17.50 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 28/02/2024

Data inici: Març 2024

Data fi: Juny 2024

Matrícula: 100 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)

Modalitat: Semipresencial

Col·laborador: Sucursal en España de la Fundación Japón

Lloc d'impartició: Facultat Filologia, Traducció i Comunicació

Horari: Dimecres i Dijous: 5.30-8pm. Es pot triar asistir presencialment o en línia Cicle de conferències: divendres 5-7 / 7-9pm.

Més informació

Objectius del curs

Adquirir habilitats per a poder analitzar i contextualitzar crítica, teòrica i històricament diferents aspectes clau de la cultura i societat japonesa: teatre, literatura, cinema, anime, lingüística, societat, història, diversitat i minories japoneses.

Objectius professionals

Institucions, empreses i agències culturals relacionades amb el Japó i Àsia Oriental. Investigació universitaris i en altres institucions. Docència i traducció.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò