11a Edició - Codi 23121160

Array ( [CODIGO] => 23121160 [EDICION] => 11 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 1400 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 01/02/2024 [FECHA_FIN] => 12/12/2024 [LUGAR] => [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 16/01/2024 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => gestion-opinion-publica [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda per la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => Online, [REQUISITOS_TITULACION] => Aquest màster va dirigit, amb caràcter general, a tots aquells professionals interessats en els temes d'opinió pública que desitgen una formació específica per a treballar en els sectors de gestió de la informació i també de la comunicació corporativa i política. Particularment, sense ser això no obstant un requisit excloent, va dirigit a professionals amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques o Psicologia, entre altres. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => El Màster en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda en la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies està desenvolupat específicament per a aquells professionals del sector públic i privat interessats en la gestió de la informació i la presa de decisions. El màster és d'especial interés per als professionals que s'exerceixen en àrees com a investigació de mercats, anàlisis i avaluació de polítiques públiques o en el camp de la imatge i comunicació política i corporativa. L'objectiu d'aquest Màster Universitari és oferir-te la formació requerida perquè com a expert independent o com a professional de l'empresa o l'administració pugues definir i formular problemes, interpretar, avaluar i diagnosticar realitats, estructurar objectius d'anàlisis i plantejar models i estratègies d'actuació. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'estudi consistirà a prendre com a referència de treball el mòdul didàctic que es publicarà pels professors del mòdul. A partir d'ací, l'alumne tindrà com a element de desenvolupament de la matèria l'Aula Virtual del curs on se li faran constar els manuals i estudis complementaris, el Fòrum de Debat on els professors del mòduls aniran fent aportacions per a complementar la matèria i l'apartat de Tutories de l'Aula Virtual on podran consultar directament amb els professors els possibles dubtes que pogueren tenir. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Expert independent o professional de l'empresa o l'administració per a exercir activitats en àrees com a investigació de mercats, anàlisis de dades, avaluació de polítiques, gestió d'imatge de marca i comunicació política i corporativa. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23121160 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Enquestes i sondejos [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Enquestes i sondejos [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => La Investigació Amb Enquestes Tipus D'Enquestes Disseny Mostral Treball De Camp I Estratègies Per a Augmentar La Col·laboració Errors En La Investigació Amb Enquesta I El seu Impacte En Els Resultats [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => La Investigació Amb Enquestes Tipus D'Enquestes Disseny Mostral Treball De Camp I Estratègies Per a Augmentar La Col·laboració Errors En La Investigació Amb Enquesta I El seu Impacte En Els Resultats [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23121160 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => Mitjans de comunicació. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mitjans de comunicació. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Sociologia de la comunicació de masses. 2. Indústries culturals i de la comunicació. Transformacions tecnològiques. 3. La batalla per l'hegemonia. Espai públic/interès privat. 4. El nou ordre: Liberalització, privatització i concentració. 5. Estructura de la comunicació en la societat de la informació. (Tecnologies, suports i xarxes emergents). [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Sociologia de la comunicació de masses. 2. Indústries culturals i de la comunicació. Transformacions tecnològiques. 3. La batalla per l'hegemonia. Espai públic/interès privat. 4. El nou ordre: Liberalització, privatització i concentració. 5. Estructura de la comunicació en la societat de la informació. (Tecnologies, suports i xarxes emergents). [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23121160 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Noves tecnologies i opinió social [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Noves tecnologies i opinió social [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Noves tecnologies, opinió pública i investigació social. 2. L'enquesta telemàtica (programari, maquinari i biaix). 3. L'enquesta en internet (CAWI). De l'e-mailing al SMS: xarxes socials. 4. Xarxes socials i opinió pública (Web Social i Comunitats Virtuals). 5. Anàlisi semàntica, geolocalització, cool-hunting, sentiment de la xarxa. 6. Intel·ligència social, mercats d'informació i crowd-sourcing. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Noves tecnologies, opinió pública i investigació social. 2. L'enquesta telemàtica (programari, maquinari i biaix). 3. L'enquesta en internet (CAWI). De l'e-mailing al SMS: xarxes socials. 4. Xarxes socials i opinió pública (Web Social i Comunitats Virtuals). 5. Anàlisi semàntica, geolocalització, cool-hunting, sentiment de la xarxa. 6. Intel·ligència social, mercats d'informació i crowd-sourcing. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23121160 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Anàlisi de dades i avaluació d'informació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Anàlisi de dades i avaluació d'informació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Tabulació d'informació 2. Representació gràfica 3. Anàlisi exploratòria de dades 4. Mesures de tendència central 5. Mesures de variabilitat 6. Regressió i correlació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Tabulació d'informació 2. Representació gràfica 3. Anàlisi exploratòria de dades 4. Mesures de tendència central 5. Mesures de variabilitat 6. Regressió i correlació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23121160 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => Opinió pública i empreses [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Opinió pública i empreses [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió I: Estudis de Segmentació de Mercats. 2. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió II: Estudis de Posicionament. 3. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió III: Anàlisi de Satisfacció del Client i de Qualitat Percebuda del Servei. 4. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió IV: Reducció de Dades o Avaluació de Factors Subjacents en la Presa de decisions del Client. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió I: Estudis de Segmentació de Mercats. 2. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió II: Estudis de Posicionament. 3. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió III: Anàlisi de Satisfacció del Client i de Qualitat Percebuda del Servei. 4. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió IV: Reducció de Dades o Avaluació de Factors Subjacents en la Presa de decisions del Client. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23121160 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Opinió pública i política [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Opinió pública i política [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. El mesurament de l'opinió publica 2. Fonts de l'opinió pública: grups, mitjans, campanyes. 3. Conseqüències: democràcia i opinió. 4. Els baròmetres del CIS i altres enquestes d'opinió a Espanya. 5. Informar sobre les enquestes d'opinió: professionals i periodistes 6. La projecció electoral [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. El mesurament de l'opinió publica 2. Fonts de l'opinió pública: grups, mitjans, campanyes. 3. Conseqüències: democràcia i opinió. 4. Els baròmetres del CIS i altres enquestes d'opinió a Espanya. 5. Informar sobre les enquestes d'opinió: professionals i periodistes 6. La projecció electoral [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23121160 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Interpretació i Presa de decisions. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Interpretació i Presa de decisions. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Probabilitat i atzar 2. Mesures d'incertesa 3. Estimació 4. Proves paramètriques 5. Proves no paramètriques [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Probabilitat i atzar 2. Mesures d'incertesa 3. Estimació 4. Proves paramètriques 5. Proves no paramètriques [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23121160 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Tractament avançat de la informació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tractament avançat de la informació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Regressió lineal múltiple 2. Models lineals generalitzats 3. Imputació 4. Simulació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Regressió lineal múltiple 2. Models lineals generalitzats 3. Imputació 4. Simulació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23121160 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Treball final de màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball final de màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'alumne/a haurà de dedicar al TFM els següents temps: 1.- Exposició d'un cas pràctic: plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte de mediació realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'alumne/a haurà de dedicar al TFM els següents temps: 1.- Exposició d'un cas pràctic: plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte de mediació realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni55826 [NOMBRE_PERSONA] => Joaquín [APELLIDOS] => Aldas Manzano [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4248 [EMAIL_FACULTAD] => aldas@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni38182 [NOMBRE_PERSONA] => Olga [APELLIDOS] => Blasco Blasco [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5131 [EMAIL_FACULTAD] => omblasco#uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni56067 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => Coll Serrano [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4139 [EMAIL_FACULTAD] => vcoll@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni30243 [NOMBRE_PERSONA] => Vidal [APELLIDOS] => Díaz de Rada Igúzquiza [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad Pública de Navarra [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp46930 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco [APELLIDOS] => Marco Serrano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Economista-Consultor-Key Productivity Konsulting [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni58923 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco Gabriel [APELLIDOS] => Morillas Jurado [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M8893 [EMAIL_FACULTAD] => francisco.morillas@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni30583 [NOMBRE_PERSONA] => Alberto [APELLIDOS] => Penadés de la cruz [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad de Salamanca [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni1173 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Rausell Köster [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9324 [EMAIL_FACULTAD] => econcult@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp274597 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Salvador Jardí [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Comunicación. Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni55820 [NOMBRE_PERSONA] => Luis Eduardo [APELLIDOS] => Vila Lladosa [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G7226 [EMAIL_FACULTAD] => vilal@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster de Formació Permanent en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda per la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2023/2024

Tipus de curs: Màster de Formació Permanent

Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 16/01/2024

Data inici: Febrer 2024

Data fi: Desembre 2024

Matrícula: 1400 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Aquest màster va dirigit, amb caràcter general, a tots aquells professionals interessats en els temes d'opinió pública que desitgen una formació específica per a treballar en els sectors de gestió de la informació i també de la comunicació corporativa i política. Particularment, sense ser això no obstant un requisit excloent, va dirigit a professionals amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques o Psicologia, entre altres.

Modalitat: On-line

Lloc d'impartició:

Horari: Online,

Més informació

Objectius del curs

El Màster en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda en la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies està desenvolupat específicament per a aquells professionals del sector públic i privat interessats en la gestió de la informació i la presa de decisions. El màster és d'especial interés per als professionals que s'exerceixen en àrees com a investigació de mercats, anàlisis i avaluació de polítiques públiques o en el camp de la imatge i comunicació política i corporativa.

L'objectiu d'aquest Màster Universitari és oferir-te la formació requerida perquè com a expert independent o com a professional de l'empresa o l'administració pugues definir i formular problemes, interpretar, avaluar i diagnosticar realitats, estructurar objectius d'anàlisis i plantejar models i estratègies d'actuació.

Objectius professionals

Expert independent o professional de l'empresa o l'administració per a exercir activitats en àrees com a investigació de mercats, anàlisis de dades, avaluació de polítiques, gestió d'imatge de marca i comunicació política i corporativa.

Preinscripciò al curs

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò