1a Edició - Codi 15521230

Array ( [CODIGO] => 15521230 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 2500 [MATRICULA_2] => 2200 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 30/03/2016 [FECHA_FIN] => 15/12/2016 [LUGAR] => Aula Virtual ADEIT [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicobiologia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 29/02/2016 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Asociacin Nacional de Inteligencia Emocional-ASNIE [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 27 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Natalia [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Molada Peréz [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => natalia.molada@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 963 262 600 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Màster en Neurofelicitat [TITULACION] => Màster [HORARIO] => Aula Virtual ADEIT, [REQUISITOS_TITULACION] => Grado o Licenciatura en Psicologa, Medicina, Enfermera, Economa, Trabajo Social, Ciencias de la Actividad Fsica y el Deporte, Criminologa, Educacin Social, Pedagoga, Relaciones Laborales y Recursos Humanos, Geografa y Medio Ambiente, Administracin y Direccin de Empresas, entre otras. [REQUISITOS_OTROS] => Es tindr en compte als matriculats en els ltims cursos dels estudis assenyalats sempre que complisquen els requisits d'accs marcats en la normativa. Professionals [ARG_VENTA] => El principal objectiu del Mster en Neurofelicidad s informar sobre els coneixements actuals sobre la Neurocincia de la Felicitat. Este Mster oferix recursos prctics, basats en les ltimes troballes de la Neurocincia, de la neuroplasticidad del nostre cervell, que estan a l'abast de tots, i que marquen un cam cap a la Felicitat. En resum, oferix el coneixement teric i prctic sobre com entrenar al nostre cervell per a ser ms felios. Tot aix amb la finalitat d'incrementar els coneixements sobre un camp de treball aplicable a multitud de disciplines professionals i que possibilita dur a terme un treball d'intervenci basat en la Neurocincia. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2015/2016 [MODALIDAD_EVALUACION] => METODOLOGIA La metododoga online permet traslladar l'experincia formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitux com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accs al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat t a la seua disposici en l'Aula Virtual tot el material didctic que compon el programa del curs. A ms comptar, si s el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docncia: Materials multimdia, vdeos a travs d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, udios, diapositives, galeries d'imatges, enllaos d'inters, bibliografa, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACI CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicaci, com els frums, els xats i la missatgeria interna. Els FRUMS de debat sn espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, aix com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qestions. Tamb permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els frums fomenten la participaci, la col"laboraci i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportaci, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix tamb la possibilitat de comunicar-se en temps real a travs d'un XAT. Este mecanisme s til quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i sncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERNCIA que permetr aprofundir en distints continguts, discutir casos prctics, i assistir a presentacions en qu els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experincies. Un eix fonamental en la formaci on line s el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a travs d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACI CONTNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluaci contnua, que servir per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matries. Amb carcter general es valorar, a ms de la participaci i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els frums, aix com el coneixement adquirit i demostrat a travs de la realitzaci de proves com ara qestionaris tipus test, casos prctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estndards d'aprenentatge i dedicaci establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat est acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposici per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col"lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tcnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que s el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudar a fer que aprofite amb xit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => per als alumnes que hagen realitzat el Certificat en Neurofelicitat de la Universitat de Valncia en alguna de les seues edicions, obtenint la qualificaci d'apte. [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Este Màster va dirigit a tots els Estudiants, Llicenciats i Professionals que estiguen interessats a conéixer les investigacions científiques sobre la Neurociència de la Felicitat i les seues aplicacions pràctiques. Els coneixements adquirits podran ser aplicats en diversos àmbits professionals, especialment en les professions relacionats amb les Ciències de la Salut i el benestar (Psicologia, Medicina, Psiquiatria, Gerontologia, Infermeria, Addiciones, etc.) , en les Ciències Socials (Economia i Empresa, Criminologia, Intervenció social, etc.) , en l'Educació, en l'Esport, en l'Arquitectura, i Màrqueting entre altres. Els continguts que s'aborden en este Màster poden ser aplicats en diversos àmbits professionals, com es detalla a continuació, per la qual cosa els estudiants podran aplicar-los en els següents llocs professionals: 1-Son fonamentals per als professionals de les Ciències Socials i de la Salut, ja que ajuda a obtindre un major enteniment dels factors biològics implicats en la felicitat. A nivell més específic pot resultar de gran utilitat en els àmbits següents: "Professionals amb vocació investigadora, ja que el Màster oferix les bases científiques necessàries per al disseny i plantejament d'investigacions bàsiques i aplicades en l'àmbit de la Neurofelicidad. "Professors universitaris amb formació en Ciències Socials i de la Salut à la introducció de coneixements sobre les bases neurocientíficas de la felicitat pot ser beneficiosa en la formació en totes aquelles disciplines que treballen amb el ser humà des de qualsevol perspectiva. "Profesionales de la Salut (Psicólogos/as, Psiquiatres, Enfermeros/as, Metges, Ajudants tècnics sanitaris) . Per a dur a terme intervencions que afavorisquen un major estat de felicitat dels pacients i poder comptar amb estratègies terapèutiques útils en el camp de la Neurofelicidad. Pot aplicar-se en multitud d'àmbits com en Gerontologia, Malalts Crònics, Addiccions, Violència, etc. "Profesionales de l'Empresa, tant en recursos humans com en selecció de personal. Aplicació a persones amb problemes relacionals, en resolució de conflictes, acaçament laboral, per a la millora de l'empatia i la felicitat en les relacions laborals amb l'objectiu d'augmentar el benestar, la salut, i la productivitat. "Professionals de Màrqueting Afavorir el màrqueting i les vendes a través d'arguments relacionats amb la Neurofelicidad. "Profesionales de la Ciències Jurídiques. Aplicació de la Neurofelicidad per a la reducció de la violència, tant a nivell de tractament com de càlcul de probabilitat de reincidència i risc de perillositat. Aplicació en intervencions basades en la Neurocriminología positiva. "Professionals de l'Educació Per a dur a terme intervencions que afavorisquen un major estat de felicitat de les persones, tant a nivell d'educació infantil com en adolescents i adults. També es considera amb una gran aplicabilitat en el camp del reciclatge i la formació contínua, així com en formació per a majors. "Professionals d'Esports Aplicació en el camp de l'esport i l'activitat física, esportistes d'elit, millora del rendiment, esport per a la salut, etc. "Professionals de l'Arquitectura i Medi ambient Espais adaptats a millorar la salut i la felicitat. Medi ambient i felicitat, bases neurobiològiques aplicades als entorns personals i laborals. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2015/2016 [programa] => Array ( ) [professors] => Array ( ) )

Metodologia

METODOLOGIA

La metododoga online permet traslladar l'experincia formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitux com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinmic.
Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accs al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu.

MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS
L'alumnat t a la seua disposici en l'Aula Virtual tot el material didctic que compon el programa del curs.
A ms comptar, si s el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docncia: Materials multimdia, vdeos a travs d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, udios, diapositives, galeries d'imatges, enllaos d'inters, bibliografa, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs.

COMUNICACI CONSTANT
Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicaci, com els frums, els xats i la missatgeria interna.
Els FRUMS de debat sn espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, aix com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qestions. Tamb permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup.
Els frums fomenten la participaci, la col"laboraci i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportaci, triant el moment que millor s'adapta al seu horari.
S'oferix tamb la possibilitat de comunicar-se en temps real a travs d'un XAT. Este mecanisme s til quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i sncron.
L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERNCIA que permetr aprofundir en distints continguts, discutir casos prctics, i assistir a presentacions en qu els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experincies.
Un eix fonamental en la formaci on line s el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a travs d'un sistema de TUTORIA personal.

AVALUACI CONTNUA
Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluaci contnua, que servir per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matries.
Amb carcter general es valorar, a ms de la participaci i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els frums, aix com el coneixement adquirit i demostrat a travs de la realitzaci de proves com ara qestionaris tipus test, casos prctics, activitats de desenvolupament, etc.
Els participants hauran de complir amb els requisits i estndards d'aprenentatge i dedicaci establits pels diferents docents del curs.

SUPORT PERSONALITZAT
L'alumnat est acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposici per a facilitar-li l'aprenentatge.
Este col"lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tcnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals.
Encara que s el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudar a fer que aprofite amb xit el curs.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò