1a Edició - Codi 19413040

Array ( [CODIGO] => 19413040 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 750 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 11.00 [FECHA_INICIO] => 22/11/2019 [FECHA_FIN] => 26/06/2020 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 04/11/2019 [AREA] => 4 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 31 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma en Mindfulness en Ámbito Educativo [DIRECCION_CURSO_CORTO] => mindfulness-educativo [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Ciències de l´Educació [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari Aplicació de mindfulness en l'àmbit educatiu [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Divendres de 16 a 20 hores i disssabtes de 10 a 14 hores, [REQUISITOS_TITULACION] => [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => L'objectiu d'aquest curs és dotar d'una base teorico-pràctica adequada per a què el professorat i altres agents implicats puguen aplicar en el context educatiu estratègies d'intervenció basades en la pràctica del mindfulness que fomenten competències cognitives (autoregulació de l'atenció i la concentració), emocionals (autoregulació emocional), socials (empatia, compassió, etc.) i ètiques (valors). A través d'una formació de qualitat, impartida per experts professionals en la instrucció, aplicació i investigació de mindfulness, els estudiants, en finalitzar el curs seran capaços de dissenyar, implementar i avaluar programes educatius basats en mindfulness en els àmbits formals i no-formals de l'educació. Més concretament, seran capaços de: - aplicar a l'aula estratègies d'intervenció basades en mindfulness dirigides a desenvolupar la calma, estabilitat i claredat mental dels alumnes - aplicar a l'aula estratègies d'intervenció basades en mindfulness per aprendre a gestionar saludablement les emocions - aplicar a l'aula estratègies d'intervenció basades en mindfulness dirigides a la feina amb valors i l'educació positiva - dissenyar programes d'intervenció adaptats a les necessitats de l'àmbit concret en què desenvolupen la seva feina - aprofundir en el domini de la pràctica personal del mindfulness, la gestió emocional i el treball amb valors, en relació amb la seva pròpia experiència personal i com a educadors [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest curs ofereix una especialització en la comprensió i aplicació d'estratègies basades en mindfulness als professionals dedicats a la pràctica educativa qüotidiana en àmbits formals, com escoles i instituts, i informals, com associacions o entitats privades dedicades a la formació i intervenció amb xiquets i adolescents. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2019/2020 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19413040 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Introducción a la aplicación de mindfulness en el ámbito educativo: marco teórico-práctico 2.- Estructura y metodología para el diseño e implementación de un programa de mindfulness en el aula: habilidades y competencias necesarias. 3.- Estrategias y técnicas de la instrucción en mindfulness adaptadas a las características evolutivas de la infancia y la adolescencia 4.- Intervención para promover el equilibrio y el bienestar emocional desde un enfoque integrador de las aportaciones científicas de la psicología y de las prácticas contemplativas 5.- Intervención para educar e positivo: estrategias y recursos desde un enfoque integrador de las aportaciones de la Psicología Positiva y mindfulness al ámbito educativo 6.- Estrategias y técnicas educativas basadas en la ética del mindfulness para fomentar la empatía, la compasión y la conducta altruista. 7.- Intervención basada en la educación contemplativa para promover el desarrollo cognitivo, emocional, social y moral 8.- Presentación de trabajos de final de curso [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp292899 [NOMBRE_PERSONA] => David [APELLIDOS] => Alvear Morón [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor Asociado. Departamento. Psicología Evolutiva y de la Educación. Universidad País Vasco. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni46036 [NOMBRE_PERSONA] => Ausiàs Josep [APELLIDOS] => Cebolla Martí [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp60396 [NOMBRE_PERSONA] => Mª Belén [APELLIDOS] => Colomina Sempere [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Instructora de mindfulness con niños, adolescentes. Elephant Plena (Centro de Psicología) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp292900 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => García Rubio [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Cofundador de Sukha Proyecto Mindfulness. Instructor mindfulness en escuela. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp292898 [NOMBRE_PERSONA] => Teodoro [APELLIDOS] => Luna Jarillo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Cofundador de Sukha Proyecto Mindfulness. Instructor mindfulness en escuela. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp148127 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa [APELLIDOS] => Martínez Borrás [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Instructora de mindfuness. Codirectora de Elephant Plena (Centro de Psicología) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp292858 [NOMBRE_PERSONA] => Jorge [APELLIDOS] => Moltó Lorenzo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Instructor de mindfuness. Codirector de Elephant Plena (Centro de Psicología) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni1080 [NOMBRE_PERSONA] => Josefa [APELLIDOS] => Pérez Blasco [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesora Titular de Universidad. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación. Universitat de València. [NPI] => H0304 [EMAIL_FACULTAD] => perezbl@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni1080 [NOMBRE_PERSONA] => Josefa [APELLIDOS] => Pérez Blasco [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesora Titular de Universidad. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación. Universitat de València. [NPI] => H0304 [EMAIL_FACULTAD] => perezbl@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp292858 [NOMBRE_PERSONA] => Jorge [APELLIDOS] => Moltó Lorenzo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Instructor de mindfuness. Codirector de Elephant Plena (Centro de Psicología) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2019/2020

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 11.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 04/11/2019

Data inici: Novembre 2019

Data fi: Juny 2020

Matrícula: 750 € (import preu públic)

Modalitat: Presencial

Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa

Horari: Divendres de 16 a 20 hores i disssabtes de 10 a 14 hores,

Més informació

Objectius del curs

L'objectiu d'aquest curs és dotar d'una base teorico-pràctica adequada per a què el professorat i altres agents implicats puguen aplicar en el context educatiu estratègies d'intervenció basades en la pràctica del mindfulness que fomenten competències cognitives (autoregulació de l'atenció i la concentració), emocionals (autoregulació emocional), socials (empatia, compassió, etc.) i ètiques (valors).
A través d'una formació de qualitat, impartida per experts professionals en la instrucció, aplicació i investigació de mindfulness, els estudiants, en finalitzar el curs seran capaços de dissenyar, implementar i avaluar programes educatius basats en mindfulness en els àmbits formals i no-formals de l'educació. Més concretament, seran capaços de:
- aplicar a l'aula estratègies d'intervenció basades en mindfulness dirigides a desenvolupar la calma, estabilitat i claredat mental dels alumnes

Leer más

Objectius professionals

Aquest curs ofereix una especialització en la comprensió i aplicació d'estratègies basades en mindfulness als professionals dedicats a la pràctica educativa qüotidiana en àmbits formals, com escoles i instituts, i informals, com associacions o entitats privades dedicades a la formació i intervenció amb xiquets i adolescents.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò