1a Edició - Codi 24113380

Array ( [CODIGO] => 24113380 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 980 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 01/11/2024 [FECHA_FIN] => 18/04/2025 [LUGAR] => Facultad de Economia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 23/10/2024 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => neurociencia-neuromarketing [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en neurociència aplicada al consumidor: Neuromarketing [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Dijous i divendres de 16.00 a 20.30 hores [REQUISITOS_TITULACION] => Titulats en graus i màster d'empresarials, màrqueting, comunicació, publicitat, turisme i psicologia Estudiants als quals els manqui menys del 10% dels crèdits per obtenir els estudis de grau, de manera condicionada al fet que s'aproven durant el mateix curs acadèmic. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Dotar l'estudiant dels coneixements necessaris per analitzar les respostes emocionals i no conscients del consumidor en un entorn digital com a base per desenvolupar estratègies de màrqueting. El títol combina la teoria amb laplicació pràctica [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Classes teoricopràctiques. Aplicacions pràctiques. Casos dús. Coneixement aplicat d'eines i programari [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Empreses, agències de publicitat, instituts de recerca en consumidor, departaments acadèmics en investigació [CRITERIO_ADMISION] => Formació de grau o equivalent o experiència professional en màrqueting de 3 anys [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Formació teòrica pràctica en neuromàrqueting [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24113380 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Neurociència, investigació de mercats i màrqueting [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Neurociència, investigació de mercats i màrqueting [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Neurociència aplicada; Decisió de compra; Emocions; Qüestionari; Tipus de dades; Estadística aplicada [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Neurociència aplicada; Decisió de compra; Emocions; Qüestionari; Tipus de dades; Estadística aplicada [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24113380 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Eines i mètriques de neurociència en màrqueting [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Eines i mètriques de neurociència en màrqueting [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Eye tracking, facial coding, galvanic skin conductance, heart rate variability, electroencefalografia [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Eye tracking, facial coding, galvanic skin conductance, heart rate variability, electroencefalografia [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24113380 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Programari de recollida de dades i anàlisi de mètriques [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Programari de recollida de dades i anàlisi de mètriques [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Sensorització de senyals, captura, tractament i anàlisi [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Sensorització de senyals, captura, tractament i anàlisi [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24113380 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Aplicacions i treball aplicat [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Aplicacions i treball aplicat [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Aplicació de sensors, enregistrament i processament [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Aplicació de sensors, enregistrament i processament [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni74824 [NOMBRE_PERSONA] => Maria del Carmen [APELLIDOS] => Abraham [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad Nacional de Cuyo [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni78830 [NOMBRE_PERSONA] => María Luisa [APELLIDOS] => Andreu Simó [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H1747 [EMAIL_FACULTAD] => mansi@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp398014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Ausín Azofra [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnico en Marketing [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni8979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Carlos [APELLIDOS] => Cuenca Ballester [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G8292 [EMAIL_FACULTAD] => accuenca@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni78626 [NOMBRE_PERSONA] => Carla [APELLIDOS] => Ruiz Mafé [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H8095 [EMAIL_FACULTAD] => ruizmafe@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en neurociència aplicada al consumidor: Neuromarketing


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2024/2025

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 15.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 23/10/2024

Data inici: Novembre 2024

Data fi: Abril 2025

Matrícula: 980 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Facultad de Economia

Horari: Dijous i divendres de 16.00 a 20.30 hores

Més informació

Objectius del curs

Dotar l'estudiant dels coneixements necessaris per analitzar les respostes emocionals i no conscients del consumidor en un entorn digital com a base per desenvolupar estratègies de màrqueting. El títol combina la teoria amb laplicació pràctica

Objectius professionals

Empreses, agències de publicitat, instituts de recerca en consumidor, departaments acadèmics en investigació

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò