14a Edició - Codi 19112210/19111140

Array ( [CODIGO] => 19112210/19111140 [EDICION] => 14 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1000 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 11.00 [FECHA_INICIO] => 30/09/2019 [FECHA_FIN] => 31/01/2020 [LUGAR] => Universidad del Azuay, Cuenca, Ecuador [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialitzaci i Investigaci de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 12/09/2019 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 31 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma en Marketing Estratgico [DIRECCION_CURSO_CORTO] => marketing-estrategico [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Màrqueting Estratègic [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Divendres en horari de vesprada (de 16 a 21 h) Dissabtes en horari de mat (de 9 a 14 h), [REQUISITOS_TITULACION] => Professionals que desitgen donar un salt en la seua carrera, afrontant nous reptes i aportant ms valor afegit a la seua empresa i llicenciats/graduats en general que vulguen aprofundir en l'rea de mrqueting vinculant-se a un entorn ms prctic. De manera excepcional, poden accedir al Ttol d'Expert professionals sense titulaci amb experincia d'almenys 3 anys demostrable en l'mbit empresarial. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => L'objectiu genric s el de formar directius de Mrqueting, que siguen capaos de prendre decisions estratgiques adequades, en el moment oport, valent-se dels coneixements adquirits al llarg del desenrotllament del present programa. El Ttol d'Expert en Mrqueting Estratgic persegueix els segents objectius especfics: - Dirigir i organitzar el Departament de Mrqueting d'una empresa - Analitzar les necessitats del consumidor per a identificar les estratgies de segmentaci de clients ms efectives en la identificaci del pblic objectiu. - Aconseguir que l'empresa abast un posicionament diferenciant en el mercat objectiu identificat. - Dissenyar i implementar un programa de fidelitzaci de clients - Desenrotllar les habilitats necessries per a l'elaborar el Pla de Mrqueting en l'empresa, aix com per a dur a terme la seua posada en marxa (producte, preu, distribuci etc.) i el seu seguiment/control. - Desenrotllar la capacitat analtica i crtica en la presa de decisions de mrqueting sobre la base d'experincies reals. En concret, el Ttol d'Expert en Mrqueting Estratgic capacita per a la realitzaci de les segents activitats professionals: - aconseguir experincia en mrqueting des d'un punt de vista estratgic per a definir, crear i executar valor, conformant un negoci avantatjat competitivament. - desenrotllar els coneixements i habilitats necessaris sobre les distintes etapes en el procs de planificaci del llanament d'un nou producte, sense oblidar el coneixement de diversos mecanismes de control que permeten verificar eficcia de les estratgies proposades. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2019/2020 [MODALIDAD_EVALUACION] => Cada una de les assignatures del Diploma en Mrqueting Estratgic est concebuda perqu es puga abordar tant des d'un punt de vista teric com a prctic. En les classes teriques, es combinaran les llions magistrals amb altres tcniques que poden adaptar-se als objectius fixats i que perseguixen la dinamitzaci de l'aula. En les classes prctiques, es crearan equips de treball (entre 4 i 6 persones) i s'utilitzar el mtode del cas. Aix permetr als alumnes posar en prctica els coneixements adquirits en les corresponents classes teriques, a ms de posar de manifest la seua capacitat per a treballar en grup i les seues habilitats de comunicaci interpersonal. El mtode del cas es desenvolupar d'acord amb la metodologia segent: - Primer es realitzar un treball individual de lectura del cas per part de l'alumne. - Desprs es realitzar una posada en com a nivell d'equip de treball supervisada per part del professor responsable a fi de resoldre qualsevol dubte o problema. - Finalment, es realitzar la posada en com en l'aula dels continguts de la prctica. Per a poder superar el Diploma en Mrqueting Estratgic es far s del mtode del cas. Per grups, ser necessari contestar, per escrit i de manera oral, a unes preguntes relacionades amb algun producte, empresa o sector, justificant-se degudament. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs d'experts en màrqueting, tant des d'un punt de vista estratègic com de gestió de les diferents eines de recolze en la presa de decisions de màrqueting (i.i. product/brand manager, gestió/fidelització de clients, control estratègic etc.) [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2019/2020 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19112210/19111140 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.1. Planificación Estrategia de marketing 1.2. Estrategia para definir valor: información del mercado y comportamiento del consumidor 1.3. Estrategias para definir valor: segmentación, público objetivo y posicionamiento. Marketing personalizado en producto y/o servicio 1.4. Estrategia para crear valor basadas en el marketing relacional 1.5. Estrategia para ejecutar valor través de la innovación en producto y/o servicio 1.6. Estrategia para ejecutar valor a través de la marca 1.7. Estrategia para ejecutar valor, por la determinación del precio 1.8. Estrategia para ejecutar valor a través del punto de venta físico y/o virtual [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni12017 [NOMBRE_PERSONA] => María Luisa [APELLIDOS] => Andreu Simó [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni8979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Carlos [APELLIDOS] => Cuenca Ballester [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G8292 [EMAIL_FACULTAD] => accuenca@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni31132 [NOMBRE_PERSONA] => Rafael Martín [APELLIDOS] => Currás Pérez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => I4336 [EMAIL_FACULTAD] => curras@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp37637 [NOMBRE_PERSONA] => Tomás [APELLIDOS] => Guillén Gorbe [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director General. Grupo Ifedes, S.A. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp136424 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco [APELLIDOS] => Hernandis Gil [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Comercial Sothis ERP [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni25598 [NOMBRE_PERSONA] => Inés [APELLIDOS] => Küster Boluda [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4377 [EMAIL_FACULTAD] => ines.kuster@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp58204 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Navarro García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp26348 [NOMBRE_PERSONA] => José Javier [APELLIDOS] => Rivera Alcami [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Consultor de empresas. GD&A BUSINESS BROKERS [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp67775 [NOMBRE_PERSONA] => Paz [APELLIDOS] => Sánchez Pelegrí [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Group Manager Marketing. Nestlé España, S.A. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni26520 [NOMBRE_PERSONA] => Natalia Melania [APELLIDOS] => Vila López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4284 [EMAIL_FACULTAD] => natalia.vila@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26520 [NOMBRE_PERSONA] => Natalia Melania [APELLIDOS] => Vila López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4284 [EMAIL_FACULTAD] => natalia.vila@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni8979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Carlos [APELLIDOS] => Cuenca Ballester [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G8292 [EMAIL_FACULTAD] => accuenca@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Programa

Unidad: 1
+

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò