2a Edició - Codi 25521360

Array ( [CODIGO] => 25521360 [EDICION] => 2 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 890 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 16/09/2025 [FECHA_FIN] => 06/03/2026 [LUGAR] => Aula Virtual UV-ADEIT [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Facultat de Psicologia i Logopèdia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 31/07/2025 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 37 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => intervencion-riesgo-desproteccion-situacion-vulnerabilidad [GESTOR_NOMBRE] => Paula [GESTOR_APELLIDOS] => Pérez Lacruz [GESTOR_EMAIL] => paula.perez-lacruz@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => formacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Ciència i Tecnologia [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Psicologia aplicada a la Prevenció i Intervenció en infància i adolescència en situació de risc o vulnerabilitat [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => on-line [REQUISITOS_TITULACION] => Títols oficials universitaris de Psicologia, Criminologia, Treball Social, Educació Social, Sociologia, Pedagogia o Antropologia que atorgue accés a ensenyaments oficials de postgrau (a determinar per l'Institut Tongwen). [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => 1.- Oferir una formació de qualitat ajustada als xiquets, xiquetes i adolescents en risc i les seues famílies com a eix central d'estudi. 2.- Afavorir espais per a l'intercanvi, la discussió, el anàlisis i la reflexió crític- constructiva. 2.- Aprofundir en les circumstàncies de risc per a establir mecanismes de prevenció - inclusió, intervenció i avaluació, envers aquests xiquets, xiquetes i adolescents i les seues famílies. 3.- Progressar en la lectura dels processos educatius i en la interpretació del món psicosocial, en nom de l'adquisició de coneixements transversals que permeta a l'alumnat articular nous desenvolupaments d'èxit per a la intervenció amb famílies i xiquets, xiquetes i adolescents en risc. 4.- Aplicar en la pràctica els coneixements adquirits durant les sessions teòriques, amb l'objectiu d'expandir curricularment les competències individuals que permeten afrontar l'acompliment professional amb majors i millors garanties d'èxit. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [MODALIDAD_EVALUACION] => L'organització del Màster s'estructura en 4 assignatures corresponents al Marc General, a més d'una assignatura dedicada al TrabLa organització del Màster s'estructura en 4 assignatures corresponents al Marc General, a més d'una assignatura dedicada al Treball Final de Màster. La metodologia en línia permet adquirir i intercanviar coneixements entre tots els i les participants, independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitueix com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Cada assignatura es divideix al seu torn en diferents àrees temàtiques, les quals són impartides per diferents docents que facilitaran els materials perquè s'accedisca a ells a través de l'Aula Virtual. El material didàctic s'anirà activant en les dates que s'indiquen en el recurs PROGRAMACIÓ. A més, en aquest recurs es pot consultar el període de disponibilitat de cada docent per a atendre dubtes i respondre qüestions relacionades amb la seua temàtica. Cada àrea temàtica, pertanyent a cada assignatura, habilitarà tasques que s'hauran de realitzar durant el període habilitat que s'indicarà amb anterioritat. Encara que aquesta metodologia permet que siga el propi alumne i alumna qui gestione el seu temps i planifique el seu ritme d'estudi, tot l'equip de suport al mateix ajudarà al fet que s'aprofite amb èxit el curs, atenent qualsevol consulta sobre metodologia i guiant el seu treball diari.all Final de Màster. La metodologia en línia permet adquirir i intercanviar coneixements entre tots els i les participants, independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitueix com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Cada assignatura es divideix al seu torn en diferents àrees temàtiques, les quals són impartides per diferents docents que facilitaran els materials perquè s'accedisca a ells a través de l'Aula Virtual. El material didàctic s'anirà activant en les dates que s'indiquen en el recurs PROGRAMACIÓ. A més, en aquest recurs es pot consultar el període de disponibilitat de cada docent per a atendre dubtes i respondre qüestions relacionades amb la seua temàtica. Cada àrea temàtica, pertanyent a cada assignatura, habilitarà tasques que s'hauran de realitzar durant el període habilitat que s'indicarà amb anterioritat. Encara que aquesta metodologia permet que siga el propi alumne i alumna qui gestione el seu temps i planifique el seu ritme d'estudi, tot l'equip de suport al mateix ajudarà al fet que s'aprofite amb èxit el curs, atenent qualsevol consulta sobre metodologia i guiant el seu treball diari. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => - Atenció familiar i infantojuvenil: Serveis de Suport i Orientació Escolar, Recursos de protecció de menors.... - Programes de prevenció de manifestacions agressives, problemàtiques de família i infància. - Promoció de l'ocupació, recursos especialitzats d'acompanyament professional i Tallers de Formació. [CRITERIO_ADMISION] => Complir amb els requisits d'accés. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => - En el primer mòdul, l'alumnat ha de COMPRENDRE, PRECISAR i RELACIONAR l'etapa evolutiva de l'adolescència i la seua relació amb el fenomen de la globalització. A més, en aquest primer mòdul, ha de saber DISTINGIR, ELABORAR i DESENVOLUPAR les fases del procés d'elaboració, execució i posterior avaluació dels projectes socials. - En el segon mòdul, l'alumnat ha d'ANALITZAR i DISCRIMINAR entre els factors de risc i de protecció individuals i familiars que fan que el/la adolescent es trobe en un entorn de major o menor vulnerabilitat. - En el tercer mòdul, l'alumnat ha d'IDENTIFICAR, ANALITZAR i AVALUAR les principals problemàtiques que es detecten en l'entorn social i familiar de l'adolescent, així com DISCRIMINAR, ANALITZAR i CONTRASTAR entre diferents tipus d'intervenció terapèutica. - Finalment, en el quart mòdul, l'alumnat ha de COMPRENDRE, DESCRIURE, ANALITZAR i AVALUAR el fenomen de la violència filioparental així com la proposta d'intervenció terapèutica plantejada en el mòdul. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25521360 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => CONTEXTUALITZACIÓ TEÒRICA PSICO- SOCIAL DE LA INFÀNCIA I L'ADOLESCÈNCIA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => CONTEXTUALITZACIÓ TEÒRICA PSICO- SOCIAL DE LA INFÀNCIA I L'ADOLESCÈNCIA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Globalització i adolescència. Nous canvis en l'estructura social. - El trànsit de la modernitat a la postmodernitat. - La postmodernidad en la societat actual. - El declivi de l'estat de benestar. - Les teories postmodernas del canvi social - La percepció de l'adolescent en risc des de diferents òptiques científiques. - Aproximació al perímetre dels adolescents: la globalització a escala micro social. 2.- La socialització de l'adolescent i agents socialitzadors. - Evolució històrica. - Concepte de socialització. - Principals característiques de la socialització. - Models i funcions de la socialització. - Principals teories sobre la socialització. - Agents socialitzadors. - La socialització i el cicle vital. 3.- Elaboració, execució i avaluació de projectes socials. - El projecte. - Elaboració i estructura. - Execució. - Avaluació. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Globalització i adolescència. Nous canvis en l'estructura social. - El trànsit de la modernitat a la postmodernitat. - La postmodernidad en la societat actual. - El declivi de l'estat de benestar. - Les teories postmodernas del canvi social - La percepció de l'adolescent en risc des de diferents òptiques científiques. - Aproximació al perímetre dels adolescents: la globalització a escala micro social. 2.- La socialització de l'adolescent i agents socialitzadors. - Evolució històrica. - Concepte de socialització. - Principals característiques de la socialització. - Models i funcions de la socialització. - Principals teories sobre la socialització. - Agents socialitzadors. - La socialització i el cicle vital. 3.- Elaboració, execució i avaluació de projectes socials. - El projecte. - Elaboració i estructura. - Execució. - Avaluació. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25521360 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => LA PREVENCIÓ EN EL CONTEXT DEL COL·LECTIU DE XIQUETS, XIQUETES, ADOLESCENTS I JOVES [NOMBRE_MATERIA_VAL] => LA PREVENCIÓ EN EL CONTEXT DEL COL·LECTIU DE XIQUETS, XIQUETES, ADOLESCENTS I JOVES [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Àmbits de prevenció ( resiliència, regulació emocional, HHSS i empatia). Factors de risc i protecció individuals. - La conducta prosocial. Concepte. - Variables implicades en la conducta prosocial. 2.- Factors de risc i protecció en l'àmbit de la família. - Família, necessitats i funcions. - La importància de la prevenció des dels sistemes familiars. - Famílies en situació de risc social. - Factors de risc i protecció en la família. - La inclinació com a factor protector. - Les pautes de criança. 3.- Xarxes socials: pantalles i adolescents. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Àmbits de prevenció ( resiliència, regulació emocional, HHSS i empatia). Factors de risc i protecció individuals. - La conducta prosocial. Concepte. - Variables implicades en la conducta prosocial. 2.- Factors de risc i protecció en l'àmbit de la família. - Família, necessitats i funcions. - La importància de la prevenció des dels sistemes familiars. - Famílies en situació de risc social. - Factors de risc i protecció en la família. - La inclinació com a factor protector. - Les pautes de criança. 3.- Xarxes socials: pantalles i adolescents. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25521360 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => INTERVENCIONS ESPECÍFIQUES AMB FAMÍLIES I XIQUETS, XIQUETES, ADOLESCENTS I JOVES [NOMBRE_MATERIA_VAL] => INTERVENCIONS ESPECÍFIQUES AMB FAMÍLIES I XIQUETS, XIQUETES, ADOLESCENTS I JOVES [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Intervenció familiar sistèmica. Experiències i intervencions efectives. - El model sistèmic. - La intervenció familiar des de la perspectiva sistèmica. - Premisses d'actuació. - La família i la seua complexitat. - La cura de les i els professionals. 2.- Intervenció educativa. Comunicació, couselling, Intervenció i estratègies grupals. Pedagogia Amigoniana. - Introducció. - Comunicació. - Assessorament/Couselling. - Orientació. El model de #G. Egan. - Introducció Pedagogia Amigoniana. - La nostra Identitat. - Les persones implicades. - La nostra intervenció de l'i des del sentiment. - Els mitjans. - Les activitats. 3.- Intervenció sobre violència juvenil. Programes efectius. - L'entrevista motivacional. - Programes de competència Psicosocial. - Programa informatiu- motivacional. - Programa de conductes violentes. 4.- Assetjament escolar i ciberviolencia escolar. - Característiques. - Tipus d'assetjament. - Factors de risc. - El ciberassetjament. 5.- Prevenció en consum de drogues. - Situació de partida. - Fonament de prevenció. - Tipus de programes preventius. - Últimes consideracions a tindre en compte en un programa preventiu eficaç. - Recursos documentals complementaris. 6.- Autolesions i conducta suïcida en adolescents: claus per a la seua comprensió i prevenció. - Introducció. - Conducta suïcida, un fenomen complex. - Estrenyent el cércol. - Valoració del risc i presa de decisions. - Els professionals com a eina de prevenció. - Menors i famílies. - Recursos d'ajuda. 7.- Perspectiva de gènere en els i les adolescents. Violència en les relacions. - La construcció del gènere - Coeducació. - Els mites. - Violència de gènere en l'adolescència. - Professionals com a agents de canvi. 8.- Agressors sexuals. Descripció, avaluació i tractament. - Descripció. - Avaluació. - Tractament. 9.- Escales d'avaluació del risc amb format programari: DAP 360é - Introducció: revisió dels instruments d'avaluació. - Descripció i funcionalitats del DAP 360é. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Intervenció familiar sistèmica. Experiències i intervencions efectives. - El model sistèmic. - La intervenció familiar des de la perspectiva sistèmica. - Premisses d'actuació. - La família i la seua complexitat. - La cura de les i els professionals. 2.- Intervenció educativa. Comunicació, couselling, Intervenció i estratègies grupals. Pedagogia Amigoniana. - Introducció. - Comunicació. - Assessorament/Couselling. - Orientació. El model de #G. Egan. - Introducció Pedagogia Amigoniana. - La nostra Identitat. - Les persones implicades. - La nostra intervenció de l'i des del sentiment. - Els mitjans. - Les activitats. 3.- Intervenció sobre violència juvenil. Programes efectius. - L'entrevista motivacional. - Programes de competència Psicosocial. - Programa informatiu- motivacional. - Programa de conductes violentes. 4.- Assetjament escolar i ciberviolencia escolar. - Característiques. - Tipus d'assetjament. - Factors de risc. - El ciberassetjament. 5.- Prevenció en consum de drogues. - Situació de partida. - Fonament de prevenció. - Tipus de programes preventius. - Últimes consideracions a tindre en compte en un programa preventiu eficaç. - Recursos documentals complementaris. 6.- Autolesions i conducta suïcida en adolescents: claus per a la seua comprensió i prevenció. - Introducció. - Conducta suïcida, un fenomen complex. - Estrenyent el cércol. - Valoració del risc i presa de decisions. - Els professionals com a eina de prevenció. - Menors i famílies. - Recursos d'ajuda. 7.- Perspectiva de gènere en els i les adolescents. Violència en les relacions. - La construcció del gènere - Coeducació. - Els mites. - Violència de gènere en l'adolescència. - Professionals com a agents de canvi. 8.- Agressors sexuals. Descripció, avaluació i tractament. - Descripció. - Avaluació. - Tractament. 9.- Escales d'avaluació del risc amb format programari: DAP 360é - Introducció: revisió dels instruments d'avaluació. - Descripció i funcionalitats del DAP 360é. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25521360 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => VIOLÈNCIA FILIE PARENTAL [NOMBRE_MATERIA_VAL] => VIOLÈNCIA FILIE PARENTAL [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Trastorns relacionats amb les conductes delictives. Descripció, avaluació i tractament. 2. El funcionament de la conducta humana. Introducció al model cognitiu conductual. 3. Descripció de la VFP. Conceptualització del problema, prevalença i perfils. 4. Etiologia i Avaluació de la VFP. Anàlisi funcional de les conductes de maltractament. 5. Tractament de la VFP. Programa d'Intervenció. Treball individual amb fills/as i amb pares/mares. 6. Tractament de la VFP. Programa d'intervenció. Treball en grup amb Fills/as; Escola de Famílies i sessions conjuntes entre pares/mares i fills/as. 7. Correlació de la VFP amb altres problemes específics. (drogues, Tics, Bullying, etc). [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Trastorns relacionats amb les conductes delictives. Descripció, avaluació i tractament. 2. El funcionament de la conducta humana. Introducció al model cognitiu conductual. 3. Descripció de la VFP. Conceptualització del problema, prevalença i perfils. 4. Etiologia i Avaluació de la VFP. Anàlisi funcional de les conductes de maltractament. 5. Tractament de la VFP. Programa d'Intervenció. Treball individual amb fills/as i amb pares/mares. 6. Tractament de la VFP. Programa d'intervenció. Treball en grup amb Fills/as; Escola de Famílies i sessions conjuntes entre pares/mares i fills/as. 7. Correlació de la VFP amb altres problemes específics. (drogues, Tics, Bullying, etc). [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25521360 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => TREBALLE FI DE MÀSTER [NOMBRE_MATERIA_VAL] => TREBALLE FI DE MÀSTER [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'indicat pel professorat en cada cas. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'indicat pel professorat en cada cas. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp36364 [NOMBRE_PERSONA] => Cristina [APELLIDOS] => Arias Salvador [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Pedagoga. Residencia Socioeducativa "Colonia San Vicente Ferrer" (Godella-Valencia) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp23620 [NOMBRE_PERSONA] => José Miguel [APELLIDOS] => Bello Tena [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director del Centro de reeducación Colonia San Vicente Ferrer (Godella) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni1116 [NOMBRE_PERSONA] => Sofía Mirna [APELLIDOS] => Buelga Vásquez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5238 [EMAIL_FACULTAD] => Sofia.Buelga@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni78952 [NOMBRE_PERSONA] => Encarna [APELLIDOS] => Canet Benavent [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Treball Social i Serveis Socials. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => I4337 [EMAIL_FACULTAD] => maencabe@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp60167 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Cano Martín [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Equipo de medidas judiciales en medio abierto. Generalitat de Catalunya [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni13970 [NOMBRE_PERSONA] => María Teresa [APELLIDOS] => Cortés Tomás [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5136 [EMAIL_FACULTAD] => cortesm@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp68153 [NOMBRE_PERSONA] => Milagros [APELLIDOS] => Fuentes Albero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Médico psiquiatra, especialista en infancia y adolescencia. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp45799 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Galduf Castellano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Mancomunitat Camp del Túria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp60135 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => García Grijuela [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado Psicología y Criminología. Equipo Técnico "Colonia San Vicente Ferrer". [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni73756 [NOMBRE_PERSONA] => Sylvia [APELLIDOS] => Georgieva Georgieva [PDI] => 6 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => Q9632 [EMAIL_FACULTAD] => sylvia.georgieva@uv.es [CARGO_EMPRESA] => Investigador/a en Formación VAL I+D. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación. Universitat de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni96921 [NOMBRE_PERSONA] => Anna [APELLIDOS] => Llorca Mestre [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => M1243 [EMAIL_FACULTAD] => allormes@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => uni29250 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro José [APELLIDOS] => López Ferri [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de la Universidad de Valencia. Departamento de Sociología y Antropología Social. Subdirector de la Residencia Socioeducativa Colonia San Vicente Ferrer [NPI] => M1192 [EMAIL_FACULTAD] => P.Jose.Lopez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => uni79082 [NOMBRE_PERSONA] => Elisabeth [APELLIDOS] => Malonda Vidal [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => M8498 [EMAIL_FACULTAD] => emavi3@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp116443 [NOMBRE_PERSONA] => Zulay [APELLIDOS] => Maroto Méndez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicología del GCE Cabanyal, de Fundación Amigó [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => emp332033 [NOMBRE_PERSONA] => Alberto [APELLIDOS] => Martínez Reyes [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Graduado en Trabajo Social [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni74144 [NOMBRE_PERSONA] => José Javier [APELLIDOS] => Navarro Pérez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Treball Social i Serveis Socials. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => I4278 [EMAIL_FACULTAD] => jjnavper@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => uni74167 [NOMBRE_PERSONA] => Jessica [APELLIDOS] => Ortega Barón [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M4201 [EMAIL_FACULTAD] => orbajes@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => emp40388 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Ridaura Costa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Territorial de la Fundación Amigó en Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => emp231617 [NOMBRE_PERSONA] => Melisa [APELLIDOS] => Ruiz López [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Master Universitario en Género y Políticas de Igualdad. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => uni29764 [NOMBRE_PERSONA] => Paula [APELLIDOS] => Samper García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5151 [EMAIL_FACULTAD] => psamper@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [20] => Array ( [DNI] => emp60125 [NOMBRE_PERSONA] => Carles [APELLIDOS] => Sedó Luzuriaga [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Trabajador Social y Educador Social del Ayuntamiento de Santa Coloma de Gramanet, Barcelona. Fundador de Edpac.org [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [21] => Array ( [DNI] => emp499190 [NOMBRE_PERSONA] => John Felipe [APELLIDOS] => Tobón Hoyos [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [22] => Array ( [DNI] => uni78883 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa María [APELLIDOS] => Trenado Santarén [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => H9116 [EMAIL_FACULTAD] => Rosa.M.Trenado@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29250 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro José [APELLIDOS] => López Ferri [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de la Universidad de Valencia. Departamento de Sociología y Antropología Social. Subdirector de la Residencia Socioeducativa Colonia San Vicente Ferrer [NPI] => M1192 [EMAIL_FACULTAD] => P.Jose.Lopez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29764 [NOMBRE_PERSONA] => Paula [APELLIDOS] => Samper García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5151 [EMAIL_FACULTAD] => psamper@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp40388 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Ridaura Costa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Territorial de la Fundación Amigó en Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster de Formació Permanent en Psicologia aplicada a la Prevenció i Intervenció en infància i adolescència en situació de risc o vulnerabilitat


Professorat

Arias Salvador, Cristina
Pedagoga. Residencia Socioeducativa "Colonia San Vicente Ferrer" (Godella-Valencia)
Bello Tena, José Miguel
Director del Centro de reeducación Colonia San Vicente Ferrer (Godella)
Buelga Vásquez, Sofía Mirna
Profesor/a Titular de Universidad. Departament de Psicologia Social. Universitat de València
Canet Benavent, Encarna
Profesor/a Permanente Laboral PPL. Departament de Treball Social i Serveis Socials. Universitat de València
Cano Martín, Antonio
Psicólogo. Equipo de medidas judiciales en medio abierto. Generalitat de Catalunya
Cortés Tomás, María Teresa
Profesor/a Titular de Universidad. Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València
Fuentes Albero, Milagros
Médico psiquiatra, especialista en infancia y adolescencia.
Galduf Castellano, María José
Psicóloga. Mancomunitat Camp del Túria
García Grijuela, Alejandro
Licenciado Psicología y Criminología. Equipo Técnico "Colonia San Vicente Ferrer".
Georgieva Georgieva, Sylvia
Investigador/a en Formación VAL I+D. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación. Universitat de València
Llorca Mestre, Anna
Profesor/a Permanente Laboral PPL. Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València
López Ferri, Pedro José
Profesor Asociado de la Universidad de Valencia. Departamento de Sociología y Antropología Social. Subdirector de la Residencia Socioeducativa Colonia San Vicente Ferrer.
Malonda Vidal, Elisabeth
Profesor/a Permanente Laboral PPL. Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València
Maroto Méndez, Zulay
Psicología del GCE Cabanyal, de Fundación Amigó
Martínez Reyes, Alberto
Graduado en Trabajo Social
Navarro Pérez, José Javier
Profesor/a Titular de Universidad. Departament de Treball Social i Serveis Socials. Universitat de València
Ortega Barón, Jessica
Ayudante/a Doctor/a. Departament de Psicologia Social. Universitat de València
Ridaura Costa, María José
Directora Territorial de la Fundación Amigó en Valencia
Ruiz López, Melisa
Master Universitario en Género y Políticas de Igualdad.
Samper García, Paula
Profesor/a Titular de Universidad. Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València
Sedó Luzuriaga, Carles
Trabajador Social y Educador Social del Ayuntamiento de Santa Coloma de Gramanet, Barcelona. Fundador de Edpac.org
Tobón Hoyos, John Felipe
Trenado Santarén, Rosa María
Profesor/a Permanente Laboral PPL. Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València
Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò