5a Edició - Codi 18514380/18511070

Array ( [CODIGO] => 18514380/18511070 [EDICION] => 5 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Retirado [MATRICULA] => 500 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 6.00 [FECHA_INICIO] => 05/09/2019 [FECHA_FIN] => 09/09/2019 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/07/2019 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 30 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Certificado Modelado del Aprendizaje desde el DBM® [DIRECCION_CURSO_CORTO] => modelado-aprendizaje-DBM [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Charo [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Vázquez Santos [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => charo.vazquez@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari de Modelatge de l'Aprenentatge des del DBM® [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => De 9 a 14h. i de 16 a 21h., els dissabtes de 9 a 14h., 1 mòdul intensiu [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats, diplomats, graduats del camp de la psicologia clínica, de la salut, medicina, infermeria, educació, coaching, esport, canvi organizacional, ensenyament o treball social. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Les diferents teories sobre aprenentatge han augmentat el nostre coneixement de molts processos que hi ha al voltant de l'aprenentatge. No obstant açò, necessitem descriure exactament com funciona l'aprenentatge i oferir una comprensió pràctica per al docent o persona individual aprenent. Gilbert Ryle ha ressaltat la diferència entre una comprensió teòrica de com funcionen les coses i una comprensió des de les habilitats pràctiques de com fer funcionar les coses. Nous avanços en el camp constructivista, específicament en el Developmental Behavioural Modelling, responen de forma efectiva a aquestes dificultats creant un model d'aprenentatge que inclou TOTS els processos principals d'aprenentatge descrivint com funcionen i com fer-los funcionar de manera efectiva. El certificat en Modelatge de l'Aprenentatge des del DBM®, correspon al cinquè mòdul del Master en Developmental Behavioural Modelling (DBM®), en el qual es van a concentrar els models DBM® relacionats amb els processos d'aprenentatge. El present certificat sorgeix de la demanda dels estudiants que desitgen especialitzar-se en els coneixements i habilitats específiques de DBM® aplicades al món de l'educació sense la necessitat de completar tota la formació del Master en Developmental Behavioural Modelling (DBM®), atès que en moltes ocasions no poden pagar tota la formació del Master. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest Certificat formarà als estudiants en el coneixement i habilitats que els capacitaran per a aplicar amb eficàcia la metodologia DBM al treball en el món de l'educació. Dins del Master en Developmental Behavioural Modelling (DBM®). Modelatge Conductual del Desenvolupament: des del Desenvolupament Professional al Treball amb el Client, s'han estat treballant durant les edicions anteriors continguts i models específics de DBM® dirigits a l'aprofundiment en els processos d'aprenentatge. L'estudiant que desenvolupa aquestes habilitats i coneixements pot treballar en contextos educatius tant formals com a informals. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2018/2019 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18514380/18511070 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Modelado y Aprendizaje Naturales. 2. Modelado y Aprendizaje Míticos. 3. Modelado y Aprendizaje Metafóricos. 4. Modelado y Aprendizaje Mágicos. 5. Modelado y Aprendizaje Causales. 6. Modelado y Aprendizaje Transicionales. 7. Modelado y Aprendizaje Formales. 8. Modelar el Modelado y Aprendizaje 9. Modelado Auto Creación de Aprendizaje 10. Modelado Fractal DBM® 11. El Modelo DBM® de Habilidades Vitales 12. El Modelo DBM® de Aprendizaje Integrado. 13. Modelos Específicos de Aprendizaje y como encajan en el Modelo DBM® de Aprendizaje Integrado. 14. Estilos y Preferencias de Aprendizaje. 15. Aprender a aprender. 16. Dificultades con el Aprendizaje y como responder a ellas de forma efectiva. 17. Dificultades con la Enseñanza y como responder a ellas de forma efectiva. 18. Aprendizaje de las Mentes Consciente, Inconsciente y Biológica. 19. El Uso Efectivo de las Emociones en el Aprender. 20. Modelado DBM® de la Zona de Desarrollo Próximo (Vygotsky) 21. Modelo DBM® de Liderar  Seguir  Resistir  Abdicar 22. Modelo DBM® Activo  Pasivo  Empujar  Tirar 23. Modelo DBM® de Auto Gestión 24. Modelo DBM® de Consultoría 25. Modelo DBM® de Transiciones 26. Modelo DBM® de Motivación y Consecución 27. Modelo DBM® de Campo 28. El Modelo de la Mente Modeladora: 11 B 29. Doce Patrones de Cambio 30. Tres Modelos de Cambio 31. Siete Tipos de Cambio 32. Preferencias de procesamiento 33. Modelo DBM® de Liderazgo Sistémico 34. Siete Tipos de Transiciones 35. Cinco Fases de Transiciones 36. Transiciones Inmanentes, Emergentes y Trascendentes. 37. Rejilla Vital de DBM® 38. Modelo de Subjetivo, Objetivo, Contextual 39. Modelo DBM® de Evaluación 40. Modelo DBM® de Coaching D.A.N.C.E. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni3025 [NOMBRE_PERSONA] => María del Carmen [APELLIDOS] => Abengozar Torres [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H1205 [EMAIL_FACULTAD] => abengoza@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni404 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Martí Vilar [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5149 [EMAIL_FACULTAD] => manuel.marti-vilar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp17399 [NOMBRE_PERSONA] => John [APELLIDOS] => McWhirter [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Sensory Systems Ltd. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni3025 [NOMBRE_PERSONA] => María del Carmen [APELLIDOS] => Abengozar Torres [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H1205 [EMAIL_FACULTAD] => abengoza@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari de Modelatge de l'Aprenentatge des del DBM®


Requisits d'accés

Llicenciats, diplomats, graduats del camp de la psicologia clínica, de la salut, medicina, infermeria, educació, coaching, esport, canvi organizacional, ensenyament o treball social.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò