2a Edició - Codi 24137010

Microcredenciales FSE
Array ( [CODIGO] => 24137010 [EDICION] => 2 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 350 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 4.00 [FECHA_INICIO] => 10/03/25 [FECHA_FIN] => 16/05/25 [LUGAR] => Online + Valencia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 28/02/25 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => creacion-contenido [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Microcredencial Universitària en Desenvolupament de marca personal i creació de contingut [TITULACION] => Microcredencial Universitari [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => Aquesta microcredencial està destinada a perfils universitaris i professionals que desitgen crear i gestionar la seua marca personal i aprendre a desenvolupar estratègies de creació de contingut sota les tendències actuals de les xarxes socials. No hi ha requisits d'accés específics. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => L'objectiu principal de la microcredencial és dotar a l'alumnat de les eines i el context dels beneficis de les xarxes socials, de manera que sent utilitzades de manera adequada, poden suposar un impuls a la carrera professional de l'alumnat, a través del desenvolupament de la seua pròpia marca personal. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => En finalitzar la microcredencial l'egressat disposarà de les eines i estratègies bàsiques per al desenvolupament de la seua pròpia marca personal, de manera que finalitze la formació amb un projecte de bases sòlides, escalable i que li permeta des del primer dia crear contingut en xarxes socials (TikTok, Instagram, X, etc.) i plataformes digitals (YouTube i Twitch). A més, a través dels casos d'èxit exposats en la microcredencial, l'alumne tindrà també les nocions bàsiques per a monetitzar el seu projecte digital. [CRITERIO_ADMISION] => El procés d'admissió es fixarà estrictament per ordre d'inscripció fins a ocupar el nombre màxim de places. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Comprendre la realitat del mercat laboral en 2025 i l'impacte de les xarxes socials en el futur professional de les persones. Comprendre els conceptes bàsics de cada xarxa social que li permeten triar quins poden potenciar la seua marca personal. Aplicar conceptes tècnics bàsics de disseny gràfic per a construir una marca amb criteris senzills i sòlids. Aplicar nocions de SEU als continguts en les xarxes socials, permetent amplificar el seu abast i captar l'atenció del seu públic objectiu. Analitzar quin tipus de continguts són més eficaços per a cada marca personal i de quina manera implementar-los en un projecte digital. Analitzar quin treball està realitzant la competència en Internet i tractar d'aportar un valor que diferencie de la resta. Avaluar els punts forts i febles per a establir un pla de màrqueting propi, amb objectius mesurables i assolibles, que construïsquen un projecte personal a llarg termini. Avaluar l'impacte de les xarxes socials en el dia a dia de les persones i ser capaç de trobar un espai i aconseguir els objectius laborals i personals marcats. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24137010 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Introducció: Mercat laboral, xarxes socials i oportunitats per a la teua marca. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Introducció: Mercat laboral, xarxes socials i oportunitats per a la teua marca. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Situació del mercat laboral en 2025. - Xarxes Socials, oportunitat o hàndicap? - Quina rellevància té la meua marca personal en el meu futur professional? - Com puc potenciar la meua marca personal? - Posada en marxa de la vostra marca personal. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Situació del mercat laboral en 2025. - Xarxes Socials, oportunitat o hàndicap? - Quina rellevància té la meua marca personal en el meu futur professional? - Com puc potenciar la meua marca personal? - Posada en marxa de la vostra marca personal. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24137010 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Primers passos de la teua marca personal: creació de marca i aspectes tècnics. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Primers passos de la teua marca personal: creació de marca i aspectes tècnics. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Conceptes bàsics i primers passos en Mitjans socials. - Desenvolupament d'identitat gràfica. - Recursos tècnics per a potenciar la meua marca personal. - SEU: Què és, principis bàsics i com poden potenciar la meua marca. - Crea el teu propi Pla de Màrqueting i de Negoci. - Quines xarxes socials em convenen? - Anàlisi de les xarxes socials i plataformes de contingut en 2025. - Convertir una idea marca personal en realitat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Conceptes bàsics i primers passos en Mitjans socials. - Desenvolupament d'identitat gràfica. - Recursos tècnics per a potenciar la meua marca personal. - SEU: Què és, principis bàsics i com poden potenciar la meua marca. - Crea el teu propi Pla de Màrqueting i de Negoci. - Quines xarxes socials em convenen? - Anàlisi de les xarxes socials i plataformes de contingut en 2025. - Convertir una idea marca personal en realitat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24137010 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Marca personal: un recorregut a llarg termini. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Marca personal: un recorregut a llarg termini. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Objectius, mesurament de resultats i pla de negoci. - Habilitats clau en el desenvolupament de la teua marca personal. - Impacte de la creació de contingut en el meu perfil professional. - Diferències entre Influencer, creador de contingut o personal rellevant en el seu sector. - Construir el teu propi camí a partir de la creació de contingut en YouTube i altres plataformes. - Adaptar els mitjans tradicionals a la nova realitat del mercat laboral.. - El format vertical: la nova tendència de la creació de contingut [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Objectius, mesurament de resultats i pla de negoci. - Habilitats clau en el desenvolupament de la teua marca personal. - Impacte de la creació de contingut en el meu perfil professional. - Diferències entre Influencer, creador de contingut o personal rellevant en el seu sector. - Construir el teu propi camí a partir de la creació de contingut en YouTube i altres plataformes. - Adaptar els mitjans tradicionals a la nova realitat del mercat laboral.. - El format vertical: la nova tendència de la creació de contingut [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24137010 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => El teu primer dia com a creador de contingut. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => El teu primer dia com a creador de contingut. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Com és la vida d'un creador de contingut? - La cara B dels influencers i creadors de contingut. - Viabilitat i desenvolupament d'una marca personal. - La teua marca personal és una realitat. - Networking. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Com és la vida d'un creador de contingut? - La cara B dels influencers i creadors de contingut. - Viabilitat i desenvolupament d'una marca personal. - La teua marca personal és una realitat. - Networking. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni67445 [NOMBRE_PERSONA] => Roberto [APELLIDOS] => Sanchis Sanchis [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Educació Física i Esportiva. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M5220 [EMAIL_FACULTAD] => rosansa7@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp452991 [NOMBRE_PERSONA] => David [APELLIDOS] => Sardinero Peñalba [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Editorial, Gigantes del Basket, S.L. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp452971 [NOMBRE_PERSONA] => María Fernanda [APELLIDOS] => Trujillo de Lovicario [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Especialista en campañas de marketing [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp452972 [NOMBRE_PERSONA] => Zigor [APELLIDOS] => Urrutia Revuelta [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director de Arte. Burman Comunicacion S.L. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp452970 [NOMBRE_PERSONA] => Sergio [APELLIDOS] => Vegas Ovejas [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Periodista, Creador de Contenidos y Creador de Marcas Personales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp452970 [NOMBRE_PERSONA] => Sergio [APELLIDOS] => Vegas Ovejas [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Periodista, Creador de Contenidos y Creador de Marcas Personales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni67445 [NOMBRE_PERSONA] => Roberto [APELLIDOS] => Sanchis Sanchis [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Educació Física i Esportiva. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M5220 [EMAIL_FACULTAD] => rosansa7@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Microcredencial Universitària en Desenvolupament de marca personal i creació de contingut


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2024/2025

Tipus de curs: Microcredencial Universitari

Nombre de crèdits: 4.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 28/02/25

Data inici: Març 25

Data fi: Maig 25

Matrícula: 350 € (import preu públic)

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Online + Valencia

Horari:

Més informació

Objectius del curs

L'objectiu principal de la microcredencial és dotar a l'alumnat de les eines i el context dels beneficis de les xarxes socials, de manera que sent utilitzades de manera adequada, poden suposar un impuls a la carrera professional de l'alumnat, a través del desenvolupament de la seua pròpia marca personal.

Objectius professionals

En finalitzar la microcredencial l'egressat disposarà de les eines i estratègies bàsiques per al desenvolupament de la seua pròpia marca personal, de manera que finalitze la formació amb un projecte de bases sòlides, escalable i que li permeta des del primer dia crear contingut en xarxes socials (TikTok, Instagram, X, etc.) i plataformes digitals (YouTube i Twitch). A més, a través dels casos d'èxit exposats en la microcredencial, l'alumne tindrà també les nocions bàsiques per a monetitzar el seu projecte digital.

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò