1a Edició - Codi 25227060

Microcredenciales FSE
Array ( [CODIGO] => 25227060 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 155 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 5.50 [FECHA_INICIO] => 03/11/2025 [FECHA_FIN] => 20/02/2026 [LUGAR] => Aula Virtual ADEIT-UV [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/09/2025 [AREA] => 4 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 37 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => desarrollo-funcion-directiva [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => formacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Educació [NOMBRE_CURSO] => Microcredencial Universitària en formació sobre el desenvolupament de la Funció directiva [TITULACION] => Microcredencial Universitari [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => 1. Personal docent funcionari de carrera, amb almenys 3 anys d'experiència docent, en centres sostinguts amb fons públics. 2. Personal docent funcionari de carrera en qualsevol centre públic, servei educatiu o en llocs tècnics de l'Administració Educativa relacionada amb els serveis educatius 3. Personal docent funcionari en pràctiques en centres sostinguts amb fons públics. 4. Personal inscrit en alguna de les bosses de personal docent de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació. 5. Resta del professorat (De titularitat pública i privats concertats. Art. 108 LOE 2/2006). [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => L'objectiu de la microcredencial és facilitar l'adquisició de les competències directives necessàries per a exercir les funcions pròpies de la direcció dels centres educatius el titular dels quals és la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació. Formació basada en la investigació científica i en les tendències educatives actuals, per a garantir una educació de qualitat, inclusiva i adaptada als desafiaments del segle XXI [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [MODALIDAD_EVALUACION] => Aquesta microcredencial de competències directives comprendrà una part teòrica i una part pràctica, i tindran una estructura modular de duració variable d'acord amb els continguts dels mòduls regits pel Reial decret 894/2014, de 17 d'octubre. Els 7 mòduls s'impartiran en la modalitat a distància, mitjançant la utilització de sistemes telemàtics o electrònics que garantisquen la deguda constància de la participació i l'aprofitament per part del participant. L'assistència a la sessió inicial i final síncrona telemàtica és obligatòria. En cadascun dels mòduls es realitzaran una sèrie d'activitats o tasques per a corroborar que s'estan adquirint les competències directives i, finalment, s'ha de presentar un projecte de direcció. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Director/a en centres d'educació infantil, primària, secundària i formació professional dels centres educatius el titular dels quals és la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació. [CRITERIO_ADMISION] => Podrà participar en els cursos de formació tot el professorat funcionari dels centres docents públics que impartisquen ensenyaments regulats per la llei orgànica 2/2006, de 3 de maig. La Participació del personal funcionari de carrera tindrà en tot cas caràcter prioritari, si bé les places vacants en els cursos ja convocats, que no haja pogut cobrir-se per personal funcionari de carrera, podran ser ocupades, si és el cas, per personal funcionari interí. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => El curs de formació sobre el desenrotllament de la funció directiva proporcionarà les competències genèriques i específiques que, centrades i orientades cap a les activitats directives, tinguen utilitat pràctica en entorns educatius. Les competències genèriques (atribucions, habilitats i actituds més valorades i típiques en l'exercici de la funció directiva) permetran una formació integral i seran desenrotllades al llarg del procés de formació. En particular, estes competències comprendran, entre altres, la capacitat de gestionar informació, d'analitzar, de raonar críticament, de comunicar de manera oral i escrita, així com de negociar, conciliar i prendre decisions. També es consideraran competències genèriques aquelles relacionades amb les habilitats que els membres d'un equip directiu han de dominar per a exercir el seu lloc amb eficàcia i eficiència, i que inclouen l'habilitat per a organitzar i gestionar un centre docent, així com la capacitat per a definir plans estratègics de millora de la qualitat educativa. Les competències específiques estaran relacionades amb el conjunt de coneixements teòrics i pràctics necessaris per a poder exercir les funcions pròpies dels equips directius. En finalitzar el curs, els participants seran capaços de: -Dissenyar i implementar un projecte de direcció alineat amb la missió, visió i valors del centre educatiu. -Conéixer els procediments, documents i la normativa aplicable en la gestió administrativa i econòmica d'un centre com a responsable unipersonal i dels diferents òrgans col·legiats de gestió. -Aplicar models de lideratge per a fomentar una cultura de millora contínua. -Reconéixer la importància de la imatge institucional i de la importància d'una bona comunicació interna i externa. -Conéixer les funcions i competències de direcció i de qualsevol membre de l'equip directiu. -Valorar la importància de l'avaluació de la pràctica docent com a factor clau en la millora de la qualitat educativa [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25227060 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Marc normatiu aplicable als centres docents [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Marc normatiu aplicable als centres docents [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => a) Ordenament jurídic espanyol. Normativa estatal i autonòmica. b) Procediment administratiu comú. Normativa autonòmica sobre procediment administratiu. c) Lleis i reglaments educatius. d) Règim jurídic aplicable al centre docent i els seus òrgans col·legiats. e) Normativa aplicable al personal funcionari i laboral. f) Normativa pressupostària, financera, de contractació pública i de responsabilitat civil. g) Normativa relativa al menor. h) Normativa de protecció de dades i la seua aplicació als centres docents. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => a) Ordenament jurídic espanyol. Normativa estatal i autonòmica. b) Procediment administratiu comú. Normativa autonòmica sobre procediment administratiu. c) Lleis i reglaments educatius. d) Règim jurídic aplicable al centre docent i els seus òrgans col·legiats. e) Normativa aplicable al personal funcionari i laboral. f) Normativa pressupostària, financera, de contractació pública i de responsabilitat civil. g) Normativa relativa al menor. h) Normativa de protecció de dades i la seua aplicació als centres docents. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25227060 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Organització i gestió de centres docents [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Organització i gestió de centres docents [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => a) El centre docent com a organització: funció directiva i documentació institucional. b) Gestió del centre per projectes. c) Imatge institucional, col·laboració i promoció externa del centre. d) Funcions i responsabilitats de la direcció i de l'equip directiu. e) Estructures de planificació i coordinació. f) Gestió del centre com a organització educativa: models curriculars, formació docent, innovació educativa, treball en xarxes. g) Avaluació de la pràctica docent. h) Convivència escolar. Prevenció de conflictes i programes de millora de la convivència. Estratègies i bones pràctiques. i) La participació de la comunitat educativa. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => a) El centre docent com a organització: funció directiva i documentació institucional. b) Gestió del centre per projectes. c) Imatge institucional, col·laboració i promoció externa del centre. d) Funcions i responsabilitats de la direcció i de l'equip directiu. e) Estructures de planificació i coordinació. f) Gestió del centre com a organització educativa: models curriculars, formació docent, innovació educativa, treball en xarxes. g) Avaluació de la pràctica docent. h) Convivència escolar. Prevenció de conflictes i programes de millora de la convivència. Estratègies i bones pràctiques. i) La participació de la comunitat educativa. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25227060 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió dels recursos del centre docent [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió dels recursos del centre docent [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => a) Gestió administrativa i econòmica. b) Gestió de recursos humans. c) Gestió de temps i espais. d) Serveis complementaris. e) Eines per a una gestió de qualitat. Especialització curricular dels centres i accions de qualitat. f) El paper de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en el centre. Eines informàtiques. Desenvolupament de nous models d'ensenyament i aprenentatge. g) Serveis de suport als centres i programes institucionals. Programes educatius europeus. h) Prevenció de riscos laborals i manual d'autoprotecció. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => a) Gestió administrativa i econòmica. b) Gestió de recursos humans. c) Gestió de temps i espais. d) Serveis complementaris. e) Eines per a una gestió de qualitat. Especialització curricular dels centres i accions de qualitat. f) El paper de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en el centre. Eines informàtiques. Desenvolupament de nous models d'ensenyament i aprenentatge. g) Serveis de suport als centres i programes institucionals. Programes educatius europeus. h) Prevenció de riscos laborals i manual d'autoprotecció. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25227060 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Factors clau per a una direcció eficaç [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Factors clau per a una direcció eficaç [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => a) Lideratge educatiu per a la direcció. El lideratge com a influència. b) Competències essencials de lideratge. Què fan els líders eficaços? c) Models de lideratge. d) Tendències europees en lideratge educatiu. Plataformes de formació i bones pràctiques. e) Eines per a l'exercici del lideratge cap a la millora de l'aprenentatge. f) Habilitats socials en la gestió del centre docent. g) El procés de presa de decisions. h) Comunicació interpersonal i funcionament de grups. Habilitats emocionals. i) Resolució de conflictes. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => a) Lideratge educatiu per a la direcció. El lideratge com a influència. b) Competències essencials de lideratge. Què fan els líders eficaços? c) Models de lideratge. d) Tendències europees en lideratge educatiu. Plataformes de formació i bones pràctiques. e) Eines per a l'exercici del lideratge cap a la millora de l'aprenentatge. f) Habilitats socials en la gestió del centre docent. g) El procés de presa de decisions. h) Comunicació interpersonal i funcionament de grups. Habilitats emocionals. i) Resolució de conflictes. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25227060 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Rendició de comptes i qualitat educativa [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Rendició de comptes i qualitat educativa [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => a) Gestió de qualitat i autoavaluació dels centres docents. b) Autonomia, transparència i rendició de comptes. c) Plans de millora. Planificació estratègica dels processos. d) Avaluació del sistema educatiu. Avaluació dels aprenentatges: Desenvolupament i aplicació de proves. e) Eines per a l'avaluació del centre docent. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => a) Gestió de qualitat i autoavaluació dels centres docents. b) Autonomia, transparència i rendició de comptes. c) Plans de millora. Planificació estratègica dels processos. d) Avaluació del sistema educatiu. Avaluació dels aprenentatges: Desenvolupament i aplicació de proves. e) Eines per a l'avaluació del centre docent. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25227060 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Projecte de direcció [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Projecte de direcció [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => a) Anàlisi diagnòstica del centre docent. b) Àrees de millora. c) Objectius del projecte. d) Plans d'actuació i la seua temporalització. e) Recursos i organització del centre per a l'assoliment dels objectius. f) Seguiment i avaluació del projecte: indicadors d'assoliment. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => a) Anàlisi diagnòstica del centre docent. b) Àrees de millora. c) Objectius del projecte. d) Plans d'actuació i la seua temporalització. e) Recursos i organització del centre per a l'assoliment dels objectius. f) Seguiment i avaluació del projecte: indicadors d'assoliment. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25227060 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Model autonòmic. El sistema educatiu valencià. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Model autonòmic. El sistema educatiu valencià. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Estructura de l'Administració Educativa Valenciana. -L'organització de la formació del professorat a la Comunitat Valenciana -L'organització escolar i el funcionament dels centres en el marc de la LOMCE. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Estructura de l'Administració Educativa Valenciana. -L'organització de la formació del professorat a la Comunitat Valenciana -L'organització escolar i el funcionament dels centres en el marc de la LOMCE. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp523614 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => Fernández Albarracín [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Jefe de la Unidad Administrativa de la Inspección Educativa de la Dirección Territorial de Valencia (desde febrero de 2025) " Ex-Director del CEIP Cristóbal Colón de Benetússer (hasta febrero de 2025) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp523670 [NOMBRE_PERSONA] => Sergio [APELLIDOS] => Ballester Carmona [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Inspector de Educación.Conselleria de Educación. GV [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni28662 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Berzal Jimenez-bravo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => M9683 [EMAIL_FACULTAD] => beriji@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni58172 [NOMBRE_PERSONA] => María Amparo [APELLIDOS] => Calatayud Salom [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H7429 [EMAIL_FACULTAD] => calataya@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp523652 [NOMBRE_PERSONA] => Mercedes [APELLIDOS] => García García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Inspectora de Educación. Conselleria de Educación de la GV [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni66897 [NOMBRE_PERSONA] => Laura [APELLIDOS] => Garcia Raga [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => I6017 [EMAIL_FACULTAD] => Laura.Garcia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp332462 [NOMBRE_PERSONA] => Ferran Josep [APELLIDOS] => Herrero Briz [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director. I.E.S. Els Évols [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni56523 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro José [APELLIDOS] => Herreros Martínez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => N7891 [EMAIL_FACULTAD] => Pedro.Herreros@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp523651 [NOMBRE_PERSONA] => María Nieves [APELLIDOS] => Juan Martí [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora del CEIP Taquígrafo Martí de Xàtiva [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp523671 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => Justo Gutierrez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director del CEIP San Bautista de Torrent. Presidente de la Asociación de Directores/as de la provincia de Valencia. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp394353 [NOMBRE_PERSONA] => Jorge [APELLIDOS] => Paredes Giménez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director. CEIP Rosa Serrano [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp523611 [NOMBRE_PERSONA] => José Raúl [APELLIDOS] => Ramírez Jiménez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Funcionario del Cuerpo de Inspectores de Educación. Conselleria de Educacion. GVA [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp523631 [NOMBRE_PERSONA] => Ana María [APELLIDOS] => Ramirez Santigosa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Inspectora de educación. Inspección Territorial de Valencia. Conselleria de Educación, Cultura, Universidades y Empleo [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp523612 [NOMBRE_PERSONA] => Gustavo E. [APELLIDOS] => Sanchis Sanchis [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director del CEIP Batallar de l'Alcudia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => uni100828 [NOMBRE_PERSONA] => Mireia [APELLIDOS] => Tintoré Espuny [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora colaboradora. Universitat Internacional de Catalunya [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => emp523672 [NOMBRE_PERSONA] => Luis [APELLIDOS] => Torres Otero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Subdirector general de Ordenación. Conselleria de Educación de la GV [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => uni96591 [NOMBRE_PERSONA] => José Eliseo [APELLIDOS] => Valle Aparicio [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => M6049 [EMAIL_FACULTAD] => jevalle@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => uni100829 [NOMBRE_PERSONA] => Mercedes [APELLIDOS] => Ventura Campos [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora Ayudante Doctora [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni58172 [NOMBRE_PERSONA] => María Amparo [APELLIDOS] => Calatayud Salom [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H7429 [EMAIL_FACULTAD] => calataya@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Microcredencial Universitària en formació sobre el desenvolupament de la Funció directiva


Professorat

Fernández Albarracín, Carlos
Jefe de la Unidad Administrativa de la Inspección Educativa de la Dirección Territorial de Valencia (desde febrero de 2025) " Ex-Director del CEIP Cristóbal Colón de Benetússer (hasta febrero de 2025)
Ballester Carmona, Sergio
Inspector de Educación.Conselleria de Educación. GV
Berzal Jimenez-bravo, Antonio
Profesor/a Asociado de Universidad. Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València
Calatayud Salom, María Amparo
Profesor/a Titular de Universidad. Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València
García García, Mercedes
Inspectora de Educación. Conselleria de Educación de la GV
Garcia Raga, Laura
Profesor/a Titular de Universidad. Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València
Herrero Briz, Ferran Josep
Director. I.E.S. Els Évols
Herreros Martínez, Pedro José
Profesor/a Asociado de Universidad. Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València
Juan Martí, María Nieves
Directora del CEIP Taquígrafo Martí de Xàtiva
Justo Gutierrez, Carlos
Director del CEIP San Bautista de Torrent. Presidente de la Asociación de Directores/as de la provincia de Valencia.
Paredes Giménez, Jorge
Director. CEIP Rosa Serrano
Ramírez Jiménez, José Raúl
Funcionario del Cuerpo de Inspectores de Educación. Conselleria de Educacion. GVA
Ramirez Santigosa, Ana María
Inspectora de educación. Inspección Territorial de Valencia. Conselleria de Educación, Cultura, Universidades y Empleo
Sanchis Sanchis, Gustavo E.
Director del CEIP Batallar de l'Alcudia
Tintoré Espuny, Mireia
Profesora colaboradora. Universitat Internacional de Catalunya
Torres Otero, Luis
Subdirector general de Ordenación. Conselleria de Educación de la GV
Valle Aparicio, José Eliseo
Profesor/a Permanente Laboral PPL. Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València
Ventura Campos, Mercedes
Profesora Ayudante Doctora
Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò