1a Edició - Codi 24223640

Array ( [CODIGO] => 24223640 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 510 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 10/02/2025 [FECHA_FIN] => 24/05/2025 [LUGAR] => [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 29/01/2025 [AREA] => 2 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => digitalizacion-destinos-urbanos [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea Jurídic i Social [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Digitalització en Destins Urbans [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => El Curs Expert Universitari en Digitalització de Destins Urbans està destinat a qualsevol professional amb titulació universitaria del sector turístic, que provinga de les àrees de direcció, tecnologia, comercial i màrqueting, gestors de l'administració pública responsables de turisme, i emprenedors que treballen o volen incorporar-se a la indústria turística. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => En finalitzar el curs Expert en Digitalització de Destins Urbans els professionals del sector disposaran de les ferramentes necessàries per a fer front als grans desafiaments del turisme urbà en l'era digital, com els fluxos creixents de turistes en destins urbans i la pressió sobre les infraestructures urbanes. Generar un producte turístic en el destí urbà per a un turista *hiperconectado, que busca emocions i experiències noves, o gestionar una ciutat turística no és sempre una tasca senzilla. Al llarg del curs s'abordarà la transformació digital que viuen els destins urbans, i s'ensenyaran noves competències als professionals del sector públic i privat per a aprofitar les oportunitats que brinda este moment de transformació digital de la denominada quinta revolució industrial, on els canvis se succeïxen a gran velocitat de manera disruptiva gràcies a la col·laboració entre humans i robots a través de la intel·ligència *artifical. S'aprendrà a treballar amb big data per a elaborar estratègies de digitalització de destins urbans. S'ensenyarà que les dades són la matèria primera del turisme intel·ligent urbà, a partir dels quals es poden elaborar nous productes turístics personalitzats i de major eficiència, aportant un valor afegit tant al turista en millorar la seua experiència, com als residents en millorar les seues condicions de vida en el destí. Per això, el curs combina la base teòrica amb casos pràctics, que permetran analitzar i comprendre la relació que s'establix entre el turista intel·ligent i els destins urbans, distingint entre les diferents tipologies de turisme urbà -cultural, gastronòmic, de compres, de congressos, entre altres-. El pla de formació està dissenyat per a generar talent. Amb este objectiu, es proveirà als estudiants de les habilitats necessàries per a identificar les oportunitats que existixen per a convertir el turisme urbà en l'impulsor del desenvolupament socioeconòmic sostenible de la ciutat, segons el marc de la Nova Agenda Urbana i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (*ODS) de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides. [ARG_VENTA2] => En concret, al final del curs està previst que l'estudiant haja adquirit la capacitació per a: 1) Desxifrar les tendències turístiques en els destins urbans; 2) Utilitzar dades en la gestió de destins urbans; 3) Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la digitalització del destí urbà; 4) Formular i gestionar estratègies de transformació digital en destins urbans; 5) Desenvolupar un pla de transformació digital sostenible en les seues tres dimensions; 6) Aprendre les funcions de l'administració pública en l'ecosistema turístic urbà; 7) Conéixer formes de cooperació públic-privada entre el sector turístic i l'administració pública de la ciutat destine; 8) Identificar els diferents nivells d'administració pública que modulen la política turística del destí urbà; 9) Distingir els programes d'ajudes públiques per a la transformació digital del destí urbà; 10) Ser original en l'elaboració d'un pla de transformació digital de destí urbà. [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'estudi gira entorn del material didàctic elaborat pel professorat. A partir d'ací, l'alumne tindrà com a element de desenvolupament de la matèria l'Aula Virtual de l'assignatura, on se li faran constar els manuals i estudis complementaris, el Fòrum de Debat on els professors del mòdul aniran fent aportacions per a complementar la matèria i l'apartat de Tutories de l'Aula Virtual on podran consultar directament amb els professors els possibles dubtes que pogueren tindre [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Les eixides professionals inclouen: 1)Adreça d'empreses turístiques en destinacions urbanes, que requerixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització. 2)Direcció de la gestió pública en matèria turística en destins urbans, que requerix de persones amb habilitats per a elaborar i implementar un pla de digitalització de destinacions turístiques. 3)Direcció de màrqueting turístic en entorns urbans en el món digital tant en el sector privat com en el públic. 4)Consultoria en el sector turístic en posseir les habilitats necessàries per a assessorar i elaborar un pla estratègic de treball per a la digitalització de l'entitat pública o privada en destins urbans. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Els resultats del procés de formació i aprenentatge són que en finalitzar el curs l'estudiant haja adquirit les competències requerides per a: 1) Desxifrar les tendències turístiques en els destins urbans; 2) Utilitzar dades en la gestió de destins urbans; 3) Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la digitalització del destí urbà; 4) Formular i gestionar estratègies de transformació digital en destins urbans; 5) Desenvolupar un pla de transformació digital sostenible en les seues tres dimensions; 6) Aprendre les funcions de l'administració pública en l'ecosistema turístic urbà; 7) Conéixer formes de cooperació públic-privada entre el sector turístic i l'administració pública de la ciutat destine; 8) Identificar els diferents nivells d'administració pública que modulen la política turística del destí urbà; 9) Distingir els programes d'ajudes públiques per a la transformació digital del destí urbà; 10) Ser original en l'elaboració d'un pla de transformació digital de destí urbà. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24223640 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => EL CAMÍ CAP A LA DIGITALITZACIÓ URBANA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => EL CAMÍ CAP A LA DIGITALITZACIÓ URBANA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Tendències i coneixement del turista digital 2. Ús de les dades en la gestió dels destins urbans: Big data i intel·ligència artificial 3. De ciutats intel·ligents a destinacions turístiques intel·ligents [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Tendències i coneixement del turista digital 2. Ús de les dades en la gestió dels destins urbans: Big data i intel·ligència artificial 3. De ciutats intel·ligents a destinacions turístiques intel·ligents [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24223640 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => ELEMENTS A TINDRE EN COMPTE EN L'ELABORACIÓ D'UN PLA DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL [NOMBRE_MATERIA_VAL] => ELEMENTS A TINDRE EN COMPTE EN L'ELABORACIÓ D'UN PLA DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Estratègies de transformació digital: organització comercial, aplicacions de desenvolupament, comprensió del client. 2. Metodologia per a la transformació digital en destins urbans 3. Feia la sostenibilitat en les seues 3 dimensions i l'economia circular [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Estratègies de transformació digital: organització comercial, aplicacions de desenvolupament, comprensió del client. 2. Metodologia per a la transformació digital en destins urbans 3. Feia la sostenibilitat en les seues 3 dimensions i l'economia circular [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24223640 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => EL PAPER DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => EL PAPER DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Les funcions de l'administració pública 2. L'equilibri de l'ecosistema turístic 3. La cooperació i transferència de coneixement públic-privada [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Les funcions de l'administració pública 2. L'equilibri de l'ecosistema turístic 3. La cooperació i transferència de coneixement públic-privada [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24223640 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => AJUDES QUE EXISTIXEN I INSTITUCIONS DE SUPORT [NOMBRE_MATERIA_VAL] => AJUDES QUE EXISTIXEN I INSTITUCIONS DE SUPORT [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Ajudes de l'àmbit local-provincial 2. Ajudes de l'àmbit autonòmic-estatal 3. Ajudes de l'àmbit europeu-internacional [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Ajudes de l'àmbit local-provincial 2. Ajudes de l'àmbit autonòmic-estatal 3. Ajudes de l'àmbit europeu-internacional [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni78830 [NOMBRE_PERSONA] => María Luisa [APELLIDOS] => Andreu Simó [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H1747 [EMAIL_FACULTAD] => mansi@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp376407 [NOMBRE_PERSONA] => Leire [APELLIDOS] => Bilbao Laredo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Gerente Visit Benidorm. Fundación Visit Benidorm [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni81028 [NOMBRE_PERSONA] => Estrella [APELLIDOS] => Díaz Sánchez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora Titular de Universidad en Comercialización e Investigación de Mercados, Universidad Castilla La Mancha [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni82308 [NOMBRE_PERSONA] => Víctor [APELLIDOS] => Fernández Pallares [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => I4272 [EMAIL_FACULTAD] => vicferpa@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp356268 [NOMBRE_PERSONA] => Ricardo [APELLIDOS] => Millet Meseguer [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director de inteligencia y digitalización. Visit València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni81029 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa María [APELLIDOS] => Rodríguez Artola [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora Titular de Universidad en Comercialización de Investigación de Mercados, Universitat Jaume I [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni70517 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari [APELLIDOS] => Roig Berenguer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M8744 [EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni70517 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari [APELLIDOS] => Roig Berenguer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M8744 [EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni78830 [NOMBRE_PERSONA] => María Luisa [APELLIDOS] => Andreu Simó [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H1747 [EMAIL_FACULTAD] => mansi@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2024/2025

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 15.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 29/01/2025

Data inici: Febrer 2025

Data fi: Maig 2025

Matrícula: 510 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)

Modalitat: On-line

Lloc d'impartició:

Horari:

Més informació

Objectius del curs

En finalitzar el curs Expert en Digitalització de Destins Urbans els professionals del sector disposaran de les ferramentes necessàries per a fer front als grans desafiaments del turisme urbà en l'era digital, com els fluxos creixents de turistes en destins urbans i la pressió sobre les infraestructures urbanes.

Generar un producte turístic en el destí urbà per a un turista *hiperconectado, que busca emocions i experiències noves, o gestionar una ciutat turística no és sempre una tasca senzilla. Al llarg del curs s'abordarà la transformació digital que viuen els destins urbans, i s'ensenyaran noves competències als professionals del sector públic i privat per a aprofitar les oportunitats que brinda este moment de transformació digital de la denominada quinta revolució industrial, on els canvis se succeïxen a gran velocitat de manera disruptiva gràcies a la col·laboració entre humans i robots a través de la intel·ligència *artifical. S'aprendrà a treballar amb big data per a elaborar estratègies de digitalització de destins urbans. S'ensenyarà que les dades són la matèria primera del turisme intel·ligent urbà, a partir dels quals es poden elaborar nous productes turístics personalitzats i de major eficiència, aportant un valor afegit tant al turista en millorar la seua experiència, com als residents en millorar les seues condicions de vida en el destí.

Leer más

Objectius professionals

Les eixides professionals inclouen:
1)Adreça d'empreses turístiques en destinacions urbanes, que requerixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització.
2)Direcció de la gestió pública en matèria turística en destins urbans, que requerix de persones amb habilitats per a elaborar i implementar un pla de digitalització de destinacions turístiques.

Leer más

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

 
Descarregar fullet informatiu en pdf
FAQS
 
Imprimir la informaciò