Array
(
[CODIGO] => 23231010
[EDICION] => 3
[SITUACION] => Aprobado
[SITUACION_BIS] => Pendiente
[MATRICULA] => 2400
[MATRICULA_2] => 0
[MATRICULA_3] => 0
[HORAS] => 60.00
[FECHA_INICIO] => 16/10/2023
[FECHA_FIN] => 31/12/2024
[LUGAR] => Universidad Santiago de Chile
[NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Universitari d'Economia Social, Cooperativisme i Emprendiment. IUDESCOOP
[FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/10/2023
[AREA] => 2
[NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] =>
[NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] =>
[OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] =>
[TIPO_DOCENCIA] => Presencial
[TIPO_DOCENCIA_1] => 2
[TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial
[AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0
[TIPO_CURSO] => Postgrado
[TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos
[DIRECCION_URL] =>
[AÑO_CURSO] => 35
[URL_VIDEO] =>
[URL_FACEBOOK] =>
[URL_TWITTER] =>
[META_TITLE] =>
[META_DESCRIPTION] =>
[META_KEYWORDS] =>
[DIRECCION_CURSO_CORTO] => internacional-emprendimiento-social
[GESTOR_NOMBRE] => Laura
[GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés
[GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es
[ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María
[ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi
[ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es
[ES_INTERNO] => 1
[EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es
[PREINSCRIPCION_WEB] => 1
[URL_AULA_VIRTUAL] =>
[OFERTADO_OTRO] => 0
[ID_CURSO_OFERTADO] => 0
[DESCRIPCION_OFERTADO] =>
[TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000
[MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1
[ID_IDIOMA] => 4
[PUBLICAR_WEB] => 1
[area_curs] => Àrea Jurídic i Social
[NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent Internacional en Emprenedoria Social i Solidària
[TITULACION] => Màster de Formació Permanent
[HORARIO] => Sempresencial,
[REQUISITOS_TITULACION] => Titulats universitaris i Professionals amb titulació universitària residents a Xile que estiguen interessats en emprenedoria social i solidària nacional i internacional
[REQUISITOS_OTROS] =>
[ARG_VENTA] => El Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària, que s'impartirà DE MANERA SEMIPRESENCIAL (a Xile I ONLINE) ÉS FRUIT DEL CONVENI SIGNAT PER LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA AMB LA UNIVERSITAT DE SANTIAGO DE XILE ES DIRIGEIX PRINCIPALMENT A titulats universitaris residents a Xile i té per objecte l'anàlisi del sector de l'economia social i solidària des d'una perspectiva internacional, així com un interés profund a proporcionar formació en emprenedoria social solidària en un entorn que cada vegada és més globalitzat, amb entitats de l'economia social, més resilients a les crisis econòmiques, que compten amb un lloc especial dins dels mercats, nacionals i internacionals.
A més, el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària està consolidat en els següents pilars: emprenedoria a través de l'economia social i solidària; anàlisi de les diferents opcions depenent de característiques socials, econòmiques i de l'entorn, polítiques públiques de foment de l'economia social i solidària, el màrqueting social (com a eina de canvi social), les tendències socials en la direcció estratègica, l'organització del treball i la gestió de persones en les institucions d'economia social, l'ecosistema de les empreses i entitats de l'economia social, el tractament comptable i fiscal en empreses d'economia social, la col·laboració públic privada o la cooperació al desenvolupament a través de les entitats de l'economia social i cooperativa, així com la gestió de projectes.
Avantatges de cursar el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària:
1. En estar vinculat amb el desenvolupament social, amb el treball digne, amb la igualtat, així com amb els Objectius del Desenvolupament Sostenible, el màster ofereix eines formatives a altres països, tant europeus com llatinoamericans.
2. Atés que l'emprenedoria social i solidària està adquirint major rellevància, en ser defensat per diferentpor diferents fòrums tant nacionals com internacionals, comptar amb professionals que estiguen dotats d'aquestes eines serà fonamental no sols en el present, sinó en els anys futurs.
[ARG_VENTA2] =>
[AÑO_CURSO_DESC] =>
[MODALIDAD_EVALUACION] => El Màster de Formació Permanent Internacional en Emprenedoria Social i Solidària, que s'impartirà DE MANERA SEMIPRESENCIAL (a Xile I EN LÍNIA) ÉS FRUIT DEL CONVENI SIGNAT PER LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA AMB LA UNIVERSITAT DE SANTIAGO DE XILE ES DIRIGEIX PRINCIPALMENT a titulats universitaris residents a Xile i té per objecte l'anàlisi del sector de l'economia social i solidària des d'una perspectiva internacional.
[MODALIDAD_EVALUACION2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_1] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_3] =>
[SALIDA_PROFESIONAL] => És una realitat que vivim en un entorn globalitzat en el qual el desenvolupament de l'economia social i solidària impulsa accions que ajuden el mercat a incorporar entitats de caràcter social. En tots els països del nostre entorn les iniciatives solidàries són creixents, situació que no ha passat desapercebuda per a la Universitat de València, que atenta a les necessitats actuals de la societat imparteix el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària per a satisfer la demanda d'una formació especialitzada en el tema.
Per tot això, des de l'Institut Universitari en Economia Social, Cooperativisme i Emprenedoria (IUDESCOOP), la Universitat de València ofereix el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària, que aborda matèries que es vinculen amb l'emprenedoria social i solidària sota una perspectiva i angle internacional.
Gràcies al màster els professionals que l'acrediten adquiriran les següents destreses i habilitats:
- Comprendre la importància de prestar especial atenció a l'emprenedoria en el que és fonamental: les persones i no el capital.
- Comprendre i analitzar tots aquells aspectes essencials per a iniciar una activitat emprenedora, des de temes d'índole econòmica i jurídica, fins de recursos humans, de màrqueting social i d'estratègia emprenedora, entre altres.
- Tindre una sòlida formació en emprenedoria social i solidària des d'una perspectiva internacional.
Gràcies al caràcter interdisciplinari del Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària, així com la incorporació al claustre de professors d'especialistes de la nostra universitat i de la Universitat de Santiago de Xile el doten de major valor, a més de que tenen un impacte major a Llatinoamèrica.
[ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024
[programa] => Array
(
[0] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23231010
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 2
[NOMBRE_MATERIA] => Economia Social i Solidària
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Economia Social i Solidària
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => Per a cadascuna de les diferents unitats didàctiques que componen aquest mòdul, es presenta a continuació els seus descriptors de temes.
UD1 - L'economia social i solidària, fonaments i polítiques públiques
1.1. L'Economia Social i Solidària. Fonaments
1.1.1. Evolució històrica del concepte d'Economia Social
1.1.2. Identificació dels actors o grups inclosos en l'Economia Social
1.1.3. Principals enfocaments teòrics relacionats amb l'Economia Social
1.2. Polítiques Públiques de l'Economia Social i Solidària
1.2.1. El procés de les polítiques públiques
1.2.2. Les polítiques de foment de l'Economia Social
1.2.3. La praxi de les polítiques públiques de foment de l'economia social
1.2.4. L'economia social en polítiques públiques generals
UD2 - Màrqueting i responsabilitat social corporativa
2.1. Màrqueting i emprenedoria social
2.1.1 Què és el màrqueting?
2.1.2 Funcions i tipologies de màrqueting
2.1.3 Enfocaments de la filosofia de gestió del màrqueting
2.1.4 L'enfocament de responsabilitat social del màrqueting
2.1.5 Ètica i Màrqueting
2.1.6 Aportacions i crítiques del màrqueting en l'emprenedoria social
2.2. Màrqueting estratègic i tàctic per a l'emprenedoria social
2.2.1 Pla de Màrqueting per a l'emprenedoria social
2.2.2 El microentorn i el macroentorn de màrqueting per a l'emprenedoria social
2.2.3 Estratègies de segmentació, posicionament i diferenciació
2.2.4 El màrqueting operatiu per a l'emprenedoria social
2.2.5 La lògica del servei en l'emprenedoria social
2.3. El màrqueting social: eina de canvi social
2.3.1 Concepte de Màrqueting Social
2.3.2 Etapes d'una campanya de canvi social
2.3.3 El mix de màrqueting en una campanya de Màrqueting Social
2.3.4 L'adopció d'una idea de canvi social: processos i models
2.4. Formació d'imatge de marca de RSC
2.4.1 Què és la imatge de marca de responsabilitat social?
2.4.2 RSC des de la perspectiva del comportament del consumidor
2.4.3 Variables que influeixen en la formació de
[DESCRIPCION2] => imatge de RSC
2.4.4 Eines de comunicació de RSC
UD3 - Direcció estratègica de les entitats de l'economia social i solidària
3.1. La Direcció Estratègica i la seua aplicació a les empreses de l'Economia Social
3.1.1. La Direcció Estratègica: orígens, evolució i procés
3.1.2. L'estratègia empresarial: definició
3.1.3. Nivells de l'estratègia
3.1.4. La Direcció Estratègica en diferents contextos organitzatius: Cooperatives, entitats no
Lucratives.
3.2. El disseny del sistema d'objectius en les empreses de l'Economia Social
3.2.1. Missió, valors i objectius en l'organització
3.2.2. Govern corporatiu, problema d'agència i codi de bon govern
3.2.3. Responsabilitat social empresarial. Especial esment als ODS
3.2.4. Estructura de govern en societats cooperatives i entitats no lucratives
3.3. Diagnòstic de l'entorn de les empreses de l'Economia Social
3.3.1. L'entorn en les empreses d'Economia Social: concepte i característiques
3.2. Anàlisi de l'entorn general: Anàlisi PESTEL
3.3.3. Anàlisi de l'entorn competitiu i grups estratègics
3.3.4. Recursos, capacitats i avantatge competitiu. Anàlisi VRIO. La importància dels recursos i les capacitats intangibles.
3.3.5. Diagnòstic estratègic: Anàlisi DAFO i CAME
3.4. Disseny, avaluació i selecció d'estratègies
3.4.1. Marc general per al disseny de l'estratègia en les empreses d'economia social
3.4.2. Decisions sobre l'àmbit d'activitat
3.4.3. Decisions sobre les modalitats de desenvolupament
3.4.4. Decisions sobre l'argument competitiu: estratègies competitives
3.4.5. Estratègies basades en la creació de valor
3.4.6. Avaluació i selecció d'estratègies
3.5. Sistemes d'implementació de l'estratègia en les empreses d'Economia Social
3.5.1. La implementació de l'estratègia
5.2. Sistemes de planificació i control. El quadre de comandament integral
5.3. Sistemes d'informació i comunicació
5.4. Disseny organitzatiu en les empreses de l'Economia Social
5.5. La tr
[DESCRIPCION3] => ansformación digital en les empreses de l'Economia Social
UD4 - Gestió de persones en les entitats de l'economia social i solidària
4.1. Introducció al comportament humà en les institucions d'economia social.
4.1.1. Col·laboració i cooperació en les institucions econòmiques i socials
4.1.2. El comportament i els incentius en les organitzacions
4.1.3. Particularitats en les empreses de l'Economia Social
4.2. L'organització del treball i la gestió de persones en les institucions d'economia social
4.2.1. La naturalesa del treball en les organitzacions
4.2.2. Disseny dels llocs de treball: exercici de racionalitat i discrecionalitat
4.2.3. Disseny dels llocs de treball: el procés
4.2.4. Variables i instruments del disseny dels llocs de treball
4.3. la direcció de persones en les institucions de l'economia social.
4.3.1.- Funcions, tasques i responsabilitats dels membres de l'organització
4.3.2.- Funcions objectiu de la direcció de persones
4.3.3.- Funcions instrumentals de la direcció de persones
4.3.4.- Particularitats de les empreses d'Economia Social
4.4. Gestió del voluntariat
4.4.1. El voluntariat en les organitzacions sense ànim de lucre
4.4.2. Importància de la gestió del voluntariat
4.4.3. Model per a la gestió del voluntariat
4.4.4. Permanència i vinculació del voluntariat en l'organització
4.4.5. Motivacions dels voluntaris i el seu mesurament
UD5 - Emprenedoria i innovació social. Internacionalització, ecosistemes i clústers d'economia social
5.1. Innovació Social i Emprenedoria Social
5.1.1. Característiques diferenciadores de l'emprenedoria social
5.1.2. Valor social sostenible
5.1.3. Importància de l'emprenedoria social
5.1.4. Emprenedoria i innovació socials
5.2. Internacionalització, ecosistemes i clústers d'economia social
5.2.1. L'entorn o ecosistema de les empreses i entitats de l'economia social
5.2.2. La internacionalització de les empreses cooperatives i de ressò
[DESCRIPCION1_VAL] => Per a cadascuna de les diferents unitats didàctiques que componen aquest mòdul, es presenta a continuació els seus descriptors de temes.
UD1 - L'economia social i solidària, fonaments i polítiques públiques
1.1. L'Economia Social i Solidària. Fonaments
1.1.1. Evolució històrica del concepte d'Economia Social
1.1.2. Identificació dels actors o grups inclosos en l'Economia Social
1.1.3. Principals enfocaments teòrics relacionats amb l'Economia Social
1.2. Polítiques Públiques de l'Economia Social i Solidària
1.2.1. El procés de les polítiques públiques
1.2.2. Les polítiques de foment de l'Economia Social
1.2.3. La praxi de les polítiques públiques de foment de l'economia social
1.2.4. L'economia social en polítiques públiques generals
UD2 - Màrqueting i responsabilitat social corporativa
2.1. Màrqueting i emprenedoria social
2.1.1 Què és el màrqueting?
2.1.2 Funcions i tipologies de màrqueting
2.1.3 Enfocaments de la filosofia de gestió del màrqueting
2.1.4 L'enfocament de responsabilitat social del màrqueting
2.1.5 Ètica i Màrqueting
2.1.6 Aportacions i crítiques del màrqueting en l'emprenedoria social
2.2. Màrqueting estratègic i tàctic per a l'emprenedoria social
2.2.1 Pla de Màrqueting per a l'emprenedoria social
2.2.2 El microentorn i el macroentorn de màrqueting per a l'emprenedoria social
2.2.3 Estratègies de segmentació, posicionament i diferenciació
2.2.4 El màrqueting operatiu per a l'emprenedoria social
2.2.5 La lògica del servei en l'emprenedoria social
2.3. El màrqueting social: eina de canvi social
2.3.1 Concepte de Màrqueting Social
2.3.2 Etapes d'una campanya de canvi social
2.3.3 El mix de màrqueting en una campanya de Màrqueting Social
2.3.4 L'adopció d'una idea de canvi social: processos i models
2.4. Formació d'imatge de marca de RSC
2.4.1 Què és la imatge de marca de responsabilitat social?
2.4.2 RSC des de la perspectiva del comportament del consumidor
2.4.3 Variables que influeixen en la formació de
[DESCRIPCION2_VAL] => imatge de RSC
2.4.4 Eines de comunicació de RSC
UD3 - Direcció estratègica de les entitats de l'economia social i solidària
3.1. La Direcció Estratègica i la seua aplicació a les empreses de l'Economia Social
3.1.1. La Direcció Estratègica: orígens, evolució i procés
3.1.2. L'estratègia empresarial: definició
3.1.3. Nivells de l'estratègia
3.1.4. La Direcció Estratègica en diferents contextos organitzatius: Cooperatives, entitats no
Lucratives.
3.2. El disseny del sistema d'objectius en les empreses de l'Economia Social
3.2.1. Missió, valors i objectius en l'organització
3.2.2. Govern corporatiu, problema d'agència i codi de bon govern
3.2.3. Responsabilitat social empresarial. Especial esment als ODS
3.2.4. Estructura de govern en societats cooperatives i entitats no lucratives
3.3. Diagnòstic de l'entorn de les empreses de l'Economia Social
3.3.1. L'entorn en les empreses d'Economia Social: concepte i característiques
3.2. Anàlisi de l'entorn general: Anàlisi PESTEL
3.3.3. Anàlisi de l'entorn competitiu i grups estratègics
3.3.4. Recursos, capacitats i avantatge competitiu. Anàlisi VRIO. La importància dels recursos i les capacitats intangibles.
3.3.5. Diagnòstic estratègic: Anàlisi DAFO i CAME
3.4. Disseny, avaluació i selecció d'estratègies
3.4.1. Marc general per al disseny de l'estratègia en les empreses d'economia social
3.4.2. Decisions sobre l'àmbit d'activitat
3.4.3. Decisions sobre les modalitats de desenvolupament
3.4.4. Decisions sobre l'argument competitiu: estratègies competitives
3.4.5. Estratègies basades en la creació de valor
3.4.6. Avaluació i selecció d'estratègies
3.5. Sistemes d'implementació de l'estratègia en les empreses d'Economia Social
3.5.1. La implementació de l'estratègia
5.2. Sistemes de planificació i control. El quadre de comandament integral
5.3. Sistemes d'informació i comunicació
5.4. Disseny organitzatiu en les empreses de l'Economia Social
5.5. La tr
[DESCRIPCION3_VAL] => ansformación digital en les empreses de l'Economia Social
UD4 - Gestió de persones en les entitats de l'economia social i solidària
4.1. Introducció al comportament humà en les institucions d'economia social.
4.1.1. Col·laboració i cooperació en les institucions econòmiques i socials
4.1.2. El comportament i els incentius en les organitzacions
4.1.3. Particularitats en les empreses de l'Economia Social
4.2. L'organització del treball i la gestió de persones en les institucions d'economia social
4.2.1. La naturalesa del treball en les organitzacions
4.2.2. Disseny dels llocs de treball: exercici de racionalitat i discrecionalitat
4.2.3. Disseny dels llocs de treball: el procés
4.2.4. Variables i instruments del disseny dels llocs de treball
4.3. la direcció de persones en les institucions de l'economia social.
4.3.1.- Funcions, tasques i responsabilitats dels membres de l'organització
4.3.2.- Funcions objectiu de la direcció de persones
4.3.3.- Funcions instrumentals de la direcció de persones
4.3.4.- Particularitats de les empreses d'Economia Social
4.4. Gestió del voluntariat
4.4.1. El voluntariat en les organitzacions sense ànim de lucre
4.4.2. Importància de la gestió del voluntariat
4.4.3. Model per a la gestió del voluntariat
4.4.4. Permanència i vinculació del voluntariat en l'organització
4.4.5. Motivacions dels voluntaris i el seu mesurament
UD5 - Emprenedoria i innovació social. Internacionalització, ecosistemes i clústers d'economia social
5.1. Innovació Social i Emprenedoria Social
5.1.1. Característiques diferenciadores de l'emprenedoria social
5.1.2. Valor social sostenible
5.1.3. Importància de l'emprenedoria social
5.1.4. Emprenedoria i innovació socials
5.2. Internacionalització, ecosistemes i clústers d'economia social
5.2.1. L'entorn o ecosistema de les empreses i entitats de l'economia social
5.2.2. La internacionalització de les empreses cooperatives i de ressò
[ORDEN] => 1
)
[1] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23231010
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 3
[NOMBRE_MATERIA] => Dret de l'Economia Social i Solidària
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Dret de l'Economia Social i Solidària
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => Per a cadascuna de les diferents unitats didàctiques que componen aquest mòdul, es presenta a continuació els seus descriptors de temes.
UD10 - Entitats de l'economia social i solidària. Marc normatiu
10.1. (JOI) La personalitat jurídica i les seues formes d'organització preferentment en dret privat: societats, associacions, fundacions, mutualitats i cooperatives. Principals característiques i diferències.
10.2. (JOI) El Tercer Sector i el seu reconeixement legal i institucions a Europa i a Amèrica Llatina. Concepte, principis, acreditació i beneficis.
10.3. (JAS) L'Economia Social i Solidària i el seu reconeixement legal i institucional a Europa i a Amèrica. Concepte, principis, acreditació i beneficis.
10.4. (JAS) De les empreses d'inserció a les empreses socials. Origen i reconeixement legal a Europa.
10.5. (JAS) L'empresa social (social business, **impact **business) i el seu reconeixement legal i institucional a Amèrica. Concepte, principis, acreditació i beneficis.
10.6. (JAS) Perspectiva xilena de l'economia social i solidària, el tercer sector i l'empresa social
UD11 - Contractació pública, clàusules socials i competència de les entitats de l'economia social i solidària
11.1. Col·laboració públic-privada en clau d'economia social
a. Les entitats de l'economia social com a manera d'organitzar l'activitat empresarial
b. Promoció de la col·laboració públic-privada des de la perspectiva nacional i internacional
11.2. Àrees de col·laboració públic-privada
a. Col·laboració institucional: participació en el capital
b. Col·laboració contractual: Contractació del sector públic
11.3. Eines que faciliten la contractació amb entitats de l'economia social.
a. Clàusules socials
b. Reserva de mercat
UD12 - L'economia social i solidària davant les tecnologies de la informació i comunicació
12.1. Seguretat en la xarxa
a. Eines tecnològiques i jurídiques
b. Estàndards tecnològics. Blockchain
12.2. Organització corporativa
a. Ejerci
[DESCRIPCION2] => cio dels drets per via telemàtica
b. Junta general
c. Òrgan d'administració
12.3. Contractació electrònica
a. Delimitació i Modalitats
b. Perfecció i execució del contracte
c. Responsabilitat
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => Per a cadascuna de les diferents unitats didàctiques que componen aquest mòdul, es presenta a continuació els seus descriptors de temes.
UD10 - Entitats de l'economia social i solidària. Marc normatiu
10.1. (JOI) La personalitat jurídica i les seues formes d'organització preferentment en dret privat: societats, associacions, fundacions, mutualitats i cooperatives. Principals característiques i diferències.
10.2. (JOI) El Tercer Sector i el seu reconeixement legal i institucions a Europa i a Amèrica Llatina. Concepte, principis, acreditació i beneficis.
10.3. (JAS) L'Economia Social i Solidària i el seu reconeixement legal i institucional a Europa i a Amèrica. Concepte, principis, acreditació i beneficis.
10.4. (JAS) De les empreses d'inserció a les empreses socials. Origen i reconeixement legal a Europa.
10.5. (JAS) L'empresa social (social business, **impact **business) i el seu reconeixement legal i institucional a Amèrica. Concepte, principis, acreditació i beneficis.
10.6. (JAS) Perspectiva xilena de l'economia social i solidària, el tercer sector i l'empresa social
UD11 - Contractació pública, clàusules socials i competència de les entitats de l'economia social i solidària
11.1. Col·laboració públic-privada en clau d'economia social
a. Les entitats de l'economia social com a manera d'organitzar l'activitat empresarial
b. Promoció de la col·laboració públic-privada des de la perspectiva nacional i internacional
11.2. Àrees de col·laboració públic-privada
a. Col·laboració institucional: participació en el capital
b. Col·laboració contractual: Contractació del sector públic
11.3. Eines que faciliten la contractació amb entitats de l'economia social.
a. Clàusules socials
b. Reserva de mercat
UD12 - L'economia social i solidària davant les tecnologies de la informació i comunicació
12.1. Seguretat en la xarxa
a. Eines tecnològiques i jurídiques
b. Estàndards tecnològics. Blockchain
12.2. Organització corporativa
a. Ejerci
[DESCRIPCION2_VAL] => cio dels drets per via telemàtica
b. Junta general
c. Òrgan d'administració
12.3. Contractació electrònica
a. Delimitació i Modalitats
b. Perfecció i execució del contracte
c. Responsabilitat
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 2
)
[2] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23231010
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 1
[NOMBRE_MATERIA] => Treball de Fi de Màster
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball de Fi de Màster
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => Desenvolupament del TFM
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => Desenvolupament del TFM
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 3
)
)
[professors] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => emp377578
[NOMBRE_PERSONA] => Jaime Cristóbal
[APELLIDOS] => Alcalde Silva
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Profesor Asociado Universidad Pontificia de Chile
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[1] => Array
(
[DNI] => uni66085
[NOMBRE_PERSONA] => Sissy Anne
[APELLIDOS] => Álvarez Villar
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Universidad Santiago de Chile
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[2] => Array
(
[DNI] => uni56045
[NOMBRE_PERSONA] => Rafael
[APELLIDOS] => Chaves Ávila
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => H0442
[EMAIL_FACULTAD] => Rafael.Chaves@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[3] => Array
(
[DNI] => uni31132
[NOMBRE_PERSONA] => Rafael Martín
[APELLIDOS] => Currás Pérez
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => I4336
[EMAIL_FACULTAD] => curras@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[4] => Array
(
[DNI] => uni42304
[NOMBRE_PERSONA] => Ana
[APELLIDOS] => Garcia Granero
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Prof. Asociada de la Universidad Politécnica de Valencia y Universidad de Valencia. Instituto de Gestión de la Innovación y del Conocimiento -INGENIO (CSIC-UPV)
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[5] => Array
(
[DNI] => uni66083
[NOMBRE_PERSONA] => Luis Edilio
[APELLIDOS] => Hernández Astudillo
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Universidad Santiago de Chile
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[6] => Array
(
[DNI] => uni66165
[NOMBRE_PERSONA] => Andrés
[APELLIDOS] => Hernández Straub
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Universidad de Santiago de Chile
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[7] => Array
(
[DNI] => uni66086
[NOMBRE_PERSONA] => Patricio Andre
[APELLIDOS] => Inostroza Rebolledo
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Universidad de Santiago de Chile
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[8] => Array
(
[DNI] => uni684
[NOMBRE_PERSONA] => Manuel
[APELLIDOS] => Monreal Garrido
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Escuela Universitaria
[NPI] => G8377
[EMAIL_FACULTAD] => Manuel.Monreal@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[9] => Array
(
[DNI] => emp69604
[NOMBRE_PERSONA] => José Luis
[APELLIDOS] => Monzón Campos
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Director Ejecutivo. CIRIEC España
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[10] => Array
(
[DNI] => uni66063
[NOMBRE_PERSONA] => Pablo
[APELLIDOS] => Náchar Calderón
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Universidad Santiago de Chile
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[11] => Array
(
[DNI] => uni66084
[NOMBRE_PERSONA] => Pedro
[APELLIDOS] => Narvarte Arregui
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Universidad Santiago de Chile
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[12] => Array
(
[DNI] => uni1751
[NOMBRE_PERSONA] => Jesús
[APELLIDOS] => Olavarría Iglesia
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Mercantil "Manuel Broseta Pont". Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => G1110
[EMAIL_FACULTAD] => jesus.olavarria@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[13] => Array
(
[DNI] => emp381410
[NOMBRE_PERSONA] => Waldo Ezequiel
[APELLIDOS] => Orellana Zambrano
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Profesor Honorario Universitat de València - IUDESCOOP
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[14] => Array
(
[DNI] => uni12790
[NOMBRE_PERSONA] => Mario Hernán
[APELLIDOS] => Radrigán Rubio
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Universidad de Santiago de Chile
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[15] => Array
(
[DNI] => uni67462
[NOMBRE_PERSONA] => Teresa
[APELLIDOS] => Savall Morera
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a
[NPI] => M1195
[EMAIL_FACULTAD] => samote@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[16] => Array
(
[DNI] => uni66183
[NOMBRE_PERSONA] => Alexis
[APELLIDOS] => Valdés Morán
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => CIESCOOP
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[17] => Array
(
[DNI] => uni20366
[NOMBRE_PERSONA] => María José
[APELLIDOS] => Vañó Vañó
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Mercantil "Manuel Broseta Pont". Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => H3350
[EMAIL_FACULTAD] => maria.j.vano@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[direccio] => Array
(
[0] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni684
[NOMBRE_PERSONA] => Manuel
[APELLIDOS] => Monreal Garrido
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Escuela Universitaria
[NPI] => G8377
[EMAIL_FACULTAD] => Manuel.Monreal@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[1] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni42304
[NOMBRE_PERSONA] => Ana
[APELLIDOS] => Garcia Granero
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Prof. Asociada de la Universidad Politécnica de Valencia y Universidad de Valencia. Instituto de Gestión de la Innovación y del Conocimiento -INGENIO (CSIC-UPV)
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
)
)
Dades generals
Curs acadèmic: Curs 2023/2024
Tipus de curs: Màster de Formació Permanent
Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS
Preinscripció al curs: Hasta el 15/10/2023
Data inici: Octubre 2023
Data fi: Desembre 2024
Matrícula: 2400 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)
Requisits d'accés: Titulats universitaris i Professionals amb titulació universitària residents a Xile que estiguen interessats en emprenedoria social i solidària nacional i internacional
Modalitat: Semipresencial
Horari i Lloc d'impartició
Lloc d'impartició: Universidad Santiago de Chile
Horari: Sempresencial,
Més informació
Telèfon: 96 160 30 00
E-mail: informacio@adeituv.es
Objectius del curs
El Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària, que s'impartirà DE MANERA SEMIPRESENCIAL (a Xile I ONLINE) ÉS FRUIT DEL CONVENI SIGNAT PER LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA AMB LA UNIVERSITAT DE SANTIAGO DE XILE ES DIRIGEIX PRINCIPALMENT A titulats universitaris residents a Xile i té per objecte l'anàlisi del sector de l'economia social i solidària des d'una perspectiva internacional, així com un interés profund a proporcionar formació en emprenedoria social solidària en un entorn que cada vegada és més globalitzat, amb entitats de l'economia social, més resilients a les crisis econòmiques, que compten amb un lloc especial dins dels mercats, nacionals i internacionals.
A més, el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària està consolidat en els següents pilars: emprenedoria a través de l'economia social i solidària; anàlisi de les diferents opcions depenent de característiques socials, econòmiques i de l'entorn, polítiques públiques de foment de l'economia social i solidària, el màrqueting social (com a eina de canvi social), les tendències socials en la direcció estratègica, l'organització del treball i la gestió de persones en les institucions d'economia social, l'ecosistema de les empreses i entitats de l'economia social, el tractament comptable i fiscal en empreses d'economia social, la col·laboració públic privada o la cooperació al desenvolupament a través de les entitats de l'economia social i cooperativa, així com la gestió de projectes.
Leer más
El Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària, que s'impartirà DE MANERA SEMIPRESENCIAL (a Xile I ONLINE) ÉS FRUIT DEL CONVENI SIGNAT PER LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA AMB LA UNIVERSITAT DE SANTIAGO DE XILE ES DIRIGEIX PRINCIPALMENT A titulats universitaris residents a Xile i té per objecte l'anàlisi del sector de l'economia social i solidària des d'una perspectiva internacional, així com un interés profund a proporcionar formació en emprenedoria social solidària en un entorn que cada vegada és més globalitzat, amb entitats de l'economia social, més resilients a les crisis econòmiques, que compten amb un lloc especial dins dels mercats, nacionals i internacionals.
A més, el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària està consolidat en els següents pilars: emprenedoria a través de l'economia social i solidària; anàlisi de les diferents opcions depenent de característiques socials, econòmiques i de l'entorn, polítiques públiques de foment de l'economia social i solidària, el màrqueting social (com a eina de canvi social), les tendències socials en la direcció estratègica, l'organització del treball i la gestió de persones en les institucions d'economia social, l'ecosistema de les empreses i entitats de l'economia social, el tractament comptable i fiscal en empreses d'economia social, la col·laboració públic privada o la cooperació al desenvolupament a través de les entitats de l'economia social i cooperativa, així com la gestió de projectes.
Avantatges de cursar el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària:
1. En estar vinculat amb el desenvolupament social, amb el treball digne, amb la igualtat, així com amb els Objectius del Desenvolupament Sostenible, el màster ofereix eines formatives a altres països, tant europeus com llatinoamericans.
2. Atés que l'emprenedoria social i solidària està adquirint major rellevància, en ser defensat per diferentpor diferents fòrums tant nacionals com internacionals, comptar amb professionals que estiguen dotats d'aquestes eines serà fonamental no sols en el present, sinó en els anys futurs.
Leer menos
Objectius professionals
És una realitat que vivim en un entorn globalitzat en el qual el desenvolupament de l'economia social i solidària impulsa accions que ajuden el mercat a incorporar entitats de caràcter social. En tots els països del nostre entorn les iniciatives solidàries són creixents, situació que no ha passat desapercebuda per a la Universitat de València, que atenta a les necessitats actuals de la societat imparteix el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària per a satisfer la demanda d'una formació especialitzada en el tema.
Per tot això, des de l'Institut Universitari en Economia Social, Cooperativisme i Emprenedoria (IUDESCOOP), la Universitat de València ofereix el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària, que aborda matèries que es vinculen amb l'emprenedoria social i solidària sota una perspectiva i angle internacional.
Leer más
És una realitat que vivim en un entorn globalitzat en el qual el desenvolupament de l'economia social i solidària impulsa accions que ajuden el mercat a incorporar entitats de caràcter social. En tots els països del nostre entorn les iniciatives solidàries són creixents, situació que no ha passat desapercebuda per a la Universitat de València, que atenta a les necessitats actuals de la societat imparteix el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària per a satisfer la demanda d'una formació especialitzada en el tema.
Per tot això, des de l'Institut Universitari en Economia Social, Cooperativisme i Emprenedoria (IUDESCOOP), la Universitat de València ofereix el Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària, que aborda matèries que es vinculen amb l'emprenedoria social i solidària sota una perspectiva i angle internacional.
Gràcies al màster els professionals que l'acrediten adquiriran les següents destreses i habilitats:
- Comprendre la importància de prestar especial atenció a l'emprenedoria en el que és fonamental: les persones i no el capital.
- Comprendre i analitzar tots aquells aspectes essencials per a iniciar una activitat emprenedora, des de temes d'índole econòmica i jurídica, fins de recursos humans, de màrqueting social i d'estratègia emprenedora, entre altres.
- Tindre una sòlida formació en emprenedoria social i solidària des d'una perspectiva internacional.
Gràcies al caràcter interdisciplinari del Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària, així com la incorporació al claustre de professors d'especialistes de la nostra universitat i de la Universitat de Santiago de Xile el doten de major valor, a més de que tenen un impacte major a Llatinoamèrica.
Leer menos
1.- QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER PROPI DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
S'entén per Màster Oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa en tot el territori nacional i en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació conforme a les normes legals dictades pel Govern i les Comunitats Autònomes (Lleis, Decrets, Ordres) reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.
El Màster Propi, es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (en la pròpia universitat), pensats per a oferir un tipus de formació concorde a les demandes de la societat.
2.- QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aqueixa oferta podem trobar els següents títols de postgrau: Màsters Propis entre 60 i 120 crèdits ECTS, Diplomes d'Especialització entre 25 i 45 crèdits ECTS, Experts Universitaris amb una durada d'entre 11 i 20 crèdits ECTS i Certificats Universitaris d'entre 3 i 10 crèdits ECTS.
Tipus de títols propis | Crèdits | Requisits d'accés |
Títol de Màster Propi | 60-120 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar |
Diploma d'Especialització | 25-45 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Títol d'Expert Universitari | 11-20 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Certificat universitari | 3-10 ECTS | Condicions d'accés a estudis universitaris i professionals |
3.- QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
ECTS és l'acrònim de European Credits Transfer Sistem. És una forma de mesurar la durada dels estudis universitaris que contempla diferents factors com són l'assistència a sessions teòriques, la realització de treballs pràctics, la dedicació a pràctiques.
4.- ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
En la pàgina web (
https://postgrado.adeituv.es) trobaràs tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
5.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
En els títols propis no existeix la possibilitat de convalidació acadèmica. Es tracta d'ofertes formatives que es renoven de forma anual i el pla d'estudis d'una edició a una altra és independent i no convalidable.
6.- QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
Els títols propis de la Universitat de València seran expedits pel Rector o Rectora en model normalitzat i quedarà constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es farà esment exprés que manquen de caràcter oficial.
7.- POT UN ALUMNE ESTRANGER EL TÍTOL DEL QUAL NO ESTIGA HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del Curs.
8.- HE DE REALITZAR UNA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS QUE ESTIC INTERESSAT A CURSAR?
Sí, és necessària la preinscripció en el curs corresponent, atenent a les indicacions, de data, lloc i adreça que para aquest curs estiguen publicats en aquest portal Web. Aquesta preinscripció deu anar acompanyada dóna els documents que en cada curs s'especifiquen.
9.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE SOL·LICITAR BEQUES PER A CURSAR AQUESTS ESTUDIS?
Existeixen diferents convocatòries oferides per diferents entitats per a poder obtenir ajudes per a realitzar un Postgrau Propi de la Universitat de València. Pel seu volum les més sol·licitades són:
Convocatòria d'ajudes Títols Propis de la Universitat de València
http://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/estudis-postgrau/titols-propis-postgrau/beques-ajudes-1285848447971.html
10.- EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
El pagament de la taxa de matricula inclou.
L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que ho suporte.
El dret a l'obtenció del carnet universitari.
Aquell material que l'adreça del curs estime oportú.
Un segur de responsabilitat civil i accident.
11.- ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
Sempre que el seu import supere la quantitat de 500€ i la durada del Curs siga superior a tres mesos, la matrícula es podrà fraccionar:
- En Aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula superior a 500 euros i Fins a 1.000 euros, es podrà fraccionar en dos terminis 1/2 en el moment de l'Admissió i 1/2 als dos mesos de començat.
- En aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula de més d'1.000 euros es podrà fraccionar en tres terminis 1/3 en el moment de l'admissió; 1/3 als dos mesos de començat i 1/3 als quatre mesos.
- En aquells cursos de més de dos anys es fracciona de la següent manera: el 50% a l'inici del primer curs i el 50% restant a l'inici del segon curs.
12.- EN LA QUANTITAT ABONADA EN MATRICULAR-ME S'INCLOUEN LES TAXES D'EXPEDICIÓ DEL TÍTOL/DIPLOMA?
Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredite la realització del curs per part de la Universitat no estan incloses en l'import de la matrícula.
13.- EXISTEIX ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A L'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
No a excepció d'aquells aspectes contemplats en la LLEI 32/1999, de 8 d'octubre publicada en el BOE 242 del 9 d'octubre de 1999.
14.- EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
Una vegada matriculat a l'estudiant que es done de baixa per causes justificades abans de 10 Dies **habiles transcorreguts des de l'inici del curs se li retornarà el 50% de l'import de la matrícula. L'anul·lació es justificarà sempre per alguna de les següents causes sobrevingudes: malaltia, treball, menyscapte econòmic de la unitat familiar o qualsevol altra causa que, segons el parer del director o directora, es considere equiparable a les anteriors.
15.- ÉS POSSIBLE EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA?
Solament s'admetrà en casos excepcionals, quan l'alumne residisca en l'estranger o quan resulte impossible el pagament mitjançant el procediment estàndard (rebuts per finestreta -per al primer cobrament- o domiciliació bancària -per als segons pagaments-)
16.- EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA INCLOU ALGUN TIPUS DE SEGUR?
Sí, els alumnes matriculats estan coberts per una Assegurança d'accidents i Responsabilitat a l'entorn del curs.
17.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
Sí, sempre que ho contemple l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica i no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden realitzar fins a 900 hores de pràctiques.
18.- ÉS NECESSARI REALITZAR ALGUN CONVENI PER A REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
Sí, és necessari subscriure un Conveni entre la Universitat l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest Conveni es gestionarà pel Director dels estudis a través de la Fundació Universitat Empresa de València i haurà d'arreplegar les dades bàsiques de l'activitat a realitzar durant les pràctiques així com les signatures dels alumnes, tutors de l'empresa i tutors de la Universitat.
19.- QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
L'organització de cada curs indicarà els procediments d'avaluació específics, però en qualsevol cas, la superació de proves o exàmens és un requisit necessari per a l'obtenció de Títols Propis. Només quan es finalitza el postgrau i estan les actes es pot sol·licitar el certificat i/o títol acreditatiu de la seua realització.
20.- COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs a la web del mateix.
També pots imprimir la fitxa de preinscripció que s'indica
a continuació, emplenar-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada per mail a
informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a:
Fundación Universidad Empresa de Valencia
Plaza Virgen de la Paz, 3
46001 Valencia.
AJUDES PER A TÍTOLS PROPIS DE POSTGRAU
Resolució de 30 d'abril de 2019, de la vicerectora d?Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es convoca i s?estableixen les bases reguladores de la convocatòria d?ajudes per a cursos de postgrau propis de la Universitat de València, curs acadèmic 2018-2019. Podeu consultar-la punxant en el següent enllaç:
Convocatòria ajudes cursos de postgrau propis 2018/2019
Publicació en el DOGV
FUNDACION ESTATAL PARA LA FORMACION EN EL EMPLEO
Anualment, s'assigna a les empreses una quantia en concepte de crèdit per a formar als seus recursos humans. Una vegada realitzada la Formació, el gasto es deduïx de les cotitzacions a la Seguretat Social. En cas de no utilitzar el crèdit per a la formació dins de l'any en curs, no podrà ser utilitzat l'any següent i l'empresa perdeix eixa quantitat destinada a formació.
Totes les empreses adscrites al Règim General de la Seguretat Social i que realitzen accions formatives per als seus empleats i que cotitzen per formació professional, podran disposar d'un crèdit anual resultat de la quantia ingressada per l'empresa durant l'any anterior.
Per a obtindre més informació sobre este tipus d'ajudes, pot consultar la pàgina web de la Fundación estatal para la formación en el empleo:
https://www.fundae.es/