Array
(
[CODIGO] => 23222440
[EDICION] => 5
[SITUACION] => Aprobado
[SITUACION_BIS] => Pendiente
[MATRICULA] => 1500
[MATRICULA_2] => 0
[MATRICULA_3] => 0
[HORAS] => 30.00
[FECHA_INICIO] => 16/10/2023
[FECHA_FIN] => 19/06/2024
[LUGAR] =>
[NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local. IIDL
[FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 01/10/2023
[AREA] => 2
[NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] =>
[NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] =>
[OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] =>
[TIPO_DOCENCIA] => A distancia
[TIPO_DOCENCIA_1] => 3
[TIPO_DOCENCIA_2] => On-line
[AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0
[TIPO_CURSO] => Postgrado
[TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos
[DIRECCION_URL] =>
[AÑO_CURSO] => 35
[URL_VIDEO] =>
[URL_FACEBOOK] =>
[URL_TWITTER] =>
[META_TITLE] =>
[META_DESCRIPTION] =>
[META_KEYWORDS] =>
[DIRECCION_CURSO_CORTO] => evaluacion-gestion-cooperacion
[GESTOR_NOMBRE] => Mariam
[GESTOR_APELLIDOS] => Conca
[GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es
[ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge
[ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno
[ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es
[ES_INTERNO] => 1
[EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es
[PREINSCRIPCION_WEB] => 1
[URL_AULA_VIRTUAL] =>
[OFERTADO_OTRO] => 0
[ID_CURSO_OFERTADO] => 0
[DESCRIPCION_OFERTADO] =>
[TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000
[MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1
[ID_IDIOMA] => 4
[PUBLICAR_WEB] => 1
[area_curs] => Àrea Jurídic i Social
[NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització en Avaluació i Gestió de Projectes de Cooperació Internacional per al Desenvolupament
[TITULACION] => Diploma d'Especialització
[HORARIO] => online,
[REQUISITOS_TITULACION] => Estudiants amb un Títol oficial espanyol o estranger que done accés a ensenyaments oficials de postgrau, amb interès de treballar com a professionals del camp de la cooperació al desenvolupament
[REQUISITOS_OTROS] =>
[ARG_VENTA] => Objectius Professionals:
La formació aportada en aquest curs s'orienta al desenvolupament professional en l'àrea de la Cooperació Internacional i de manera específica a la gestió i avaluació de projectes de cooperació al desenvolupament, aplicables des de la identificació de les necessitats, la contextualització en l'escenari internacional en el qual se situen, la concepció de les intervencions i la seua implantació, fins a la consecució dels resultats i objectius previstos en aquestes, conforme al plantejament metodològic de la gestió del cicle del projecte.
Destinat a l'especialització com a agents i avaluadors de projectes a professionals que treballen en l'àmbit de la Cooperació Internacional en Organitzacions no governamentals, Institucions i organismes públics, Fundacions, i Consultors independents.
Objectius Acadèmics:
- Conèixer de manera teòrica i aplicada el Cicle de l'Avaluació d'un projecte, des de la seua concepció i disseny fins a i l'obtenció de conclusions, recomanacions i aprenentatges, així com la comunicació i devolució de resultats a les entitats implicades.
- Conèixer el disseny, la utilitat i la fi de l'alçament d'una línia de base.
- Saber identificar els agents que participen en una avaluació, les necessitats informatives tant per part de les **ONGD com per part de les agències finançadores, i en ultima instància, amb la finalitat de mesurar els impactes aconseguits, fomentar la transparència i la rendició de comptes a la ciutadania.
- Integrar com a eixos transversals a tot el procés de la Gestió del cicle del projecte, els enfocaments de Drets Humans, Genere i Medi Ambient, i, la seua contribució als ODS.
- Desenvolupar habilitats i eines pràctiques, a través de l'elaboració d'un cas pràctic que es nodrirà paral·lelament dels avanços en els continguts teòrics tractats durant el desenvolupament del curs.
[ARG_VENTA2] =>
[AÑO_CURSO_DESC] =>
[MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia en línia permet traslladar l'experiència formativa a través de l'Aula Virtual, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitueix com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Les participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu.
MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS
L'alumnat té a la seua disposició a l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més, comptarà, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, arxius Powerpoint, arxius PDF, enllaços d'interès, bibliografia, etc. que seran eines de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. Durant el desenvolupament de l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses eines de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna.
SUPORT PERSONALITZAT
L'alumnat està acompanyat pel professorat del curs que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Encara que és el propi alumne el que gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot aquest equip de suport l'ajudarà al fet que aprofite amb èxit el curs, atenent qualsevol consulta sobre metodologia, pla docent i guiant el seu treball diari
[MODALIDAD_EVALUACION2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_1] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_3] =>
[SALIDA_PROFESIONAL] => - Tècnics en gestió i avaluació de projectes en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament.
- Professionals de Serveis públics que gestionen polítiques de cooperació.
- Consultors externs.
- Freelance en l'àmbit de la cooperació.
- Personal laboral d'empreses i fundacions amb interès en la responsabilitat social
[ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024
[programa] => Array
(
[0] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23222440
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 1
[NOMBRE_MATERIA] => El Cicle de l'Avaluació d'un Projecte
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => El Cicle de l'Avaluació d'un Projecte
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => CONCEPTUALITZACIÓ I EVALUABILIDAD DEL PROJECTE
1. Tipus, objectius de l'avaluació i funcions de l'avaluació
2. Gestió administrativa de l'avaluació, termes de referència i, selecció proposada per l'equip avaluador.
3. Teoria del canvi. Evaluabilidad del projecte. La línia de base
DISSENY METODOLÒGIC DE L'AVALUACIÓ
4. Criteris de l'avaluació
5. Fases (o cicle) de l'avaluació
6. Identificació necessitats informatives
7. Identificació Stakeholders o informants clau
8. Tècniques i eines per a l'avaluació
9. Disseny metodològic. Pla d'Avaluació.
ANÀLISI I EMISSIÓ D'INFORMES
10. Sistematització de la informació. Anàlisi i interpretació de dades
11. Elaboració informe d'avaluació
12. Conclusions, lliçons apreses, recomanacions
13. Difusió i socialització de resultats
TRANSVERSALITZACIÓ ENFOCAMENTS
14. Transversalització enfoque de gènere en l'avaluació.
15. Transversalització enfoque de medi ambient en l'avaluació
16. La figura de la persona avaluadora local
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => CONCEPTUALITZACIÓ I EVALUABILIDAD DEL PROJECTE
1. Tipus, objectius de l'avaluació i funcions de l'avaluació
2. Gestió administrativa de l'avaluació, termes de referència i, selecció proposada per l'equip avaluador.
3. Teoria del canvi. Evaluabilidad del projecte. La línia de base
DISSENY METODOLÒGIC DE L'AVALUACIÓ
4. Criteris de l'avaluació
5. Fases (o cicle) de l'avaluació
6. Identificació necessitats informatives
7. Identificació Stakeholders o informants clau
8. Tècniques i eines per a l'avaluació
9. Disseny metodològic. Pla d'Avaluació.
ANÀLISI I EMISSIÓ D'INFORMES
10. Sistematització de la informació. Anàlisi i interpretació de dades
11. Elaboració informe d'avaluació
12. Conclusions, lliçons apreses, recomanacions
13. Difusió i socialització de resultats
TRANSVERSALITZACIÓ ENFOCAMENTS
14. Transversalització enfoque de gènere en l'avaluació.
15. Transversalització enfoque de medi ambient en l'avaluació
16. La figura de la persona avaluadora local
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] =>
)
[1] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23222440
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 2
[NOMBRE_MATERIA] => Fonaments de l'Avaluació i Gestió d'un Projecte
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Fonaments de l'Avaluació i Gestió d'un Projecte
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => L'ESCENARI DE LA INTERVENCIÓ
1. Contingut i modalitats de la cooperació al desenvolupament
2. Actors i polítiques de la cooperació al desenvolupament
3. L'ajuda oficial al desenvolupament: donants, beneficiaris i prioritats
4. La cooperació espanyola al desenvolupament
5. La cooperació internacional al desenvolupament
6. Desafiaments de la cooperació: l'eficàcia de l'ajuda, la coherència de polítiques de desenvolupament i el paper del sector privat
LA GESTIÓ DEL CICLE DEL PROJECTE
7. Planificació estratègica
8. Criteris d'interès en la identificació per a l'avaluació
9. Elements clau de la formulació i l'elaboració del document del projecte
10. El seguiment i els informes de gestió
ELS ENFOCAMENTS TRANSVERSALS
11. L'enfocament de Drets Humans
12. Els ODS i Agenda 2030
13. Gènere
14. Medi ambient
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => L'ESCENARI DE LA INTERVENCIÓ
1. Contingut i modalitats de la cooperació al desenvolupament
2. Actors i polítiques de la cooperació al desenvolupament
3. L'ajuda oficial al desenvolupament: donants, beneficiaris i prioritats
4. La cooperació espanyola al desenvolupament
5. La cooperació internacional al desenvolupament
6. Desafiaments de la cooperació: l'eficàcia de l'ajuda, la coherència de polítiques de desenvolupament i el paper del sector privat
LA GESTIÓ DEL CICLE DEL PROJECTE
7. Planificació estratègica
8. Criteris d'interès en la identificació per a l'avaluació
9. Elements clau de la formulació i l'elaboració del document del projecte
10. El seguiment i els informes de gestió
ELS ENFOCAMENTS TRANSVERSALS
11. L'enfocament de Drets Humans
12. Els ODS i Agenda 2030
13. Gènere
14. Medi ambient
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] =>
)
)
[professors] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => emp294978
[NOMBRE_PERSONA] => Eva María
[APELLIDOS] => Buades Martínez
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => consultora social, representante legal y fundadora de AFERS, "Agencia Fomento Economía Responsable y Social"
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[1] => Array
(
[DNI] => emp337739
[NOMBRE_PERSONA] => Isidro
[APELLIDOS] => Clemente Tamborero
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Evaluador profesional independiente
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[2] => Array
(
[DNI] => uni31056
[NOMBRE_PERSONA] => Raúl
[APELLIDOS] => De Arriba Bueno
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => H0561
[EMAIL_FACULTAD] => dearriba@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[3] => Array
(
[DNI] => uni55797
[NOMBRE_PERSONA] => José Elias
[APELLIDOS] => Esteve Molto
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Internacional "Adolfo Miaja de la Muela". Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => I4105
[EMAIL_FACULTAD] => j.elias.esteve@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[4] => Array
(
[DNI] => uni66425
[NOMBRE_PERSONA] => José Ricardo
[APELLIDOS] => Flores Pérez
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Decano de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales de laUniversidad Centroamericana "José Simeón Cañas"
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[5] => Array
(
[DNI] => emp337718
[NOMBRE_PERSONA] => Juan Enrique
[APELLIDOS] => García Yuste
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => AECID. Agencia Española de Cooperación Internacional para el Desarrollo. Responsable de Programas en Costa Rica.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[6] => Array
(
[DNI] => emp23291
[NOMBRE_PERSONA] => Jesús Javier
[APELLIDOS] => López Hernández
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Ingeniero agrónomo, consultor independiente y colaborador en AFERS, Consultoría social (Valencia).
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[7] => Array
(
[DNI] => emp337698
[NOMBRE_PERSONA] => Paloma
[APELLIDOS] => Oltra del Cerro
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Consultora en AFERS Consultoría Social, Valencia (España)
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[8] => Array
(
[DNI] => uni56109
[NOMBRE_PERSONA] => Ana
[APELLIDOS] => Sales Ten
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Treball Social i Serveis Socials. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a
[NPI] => I3219
[EMAIL_FACULTAD] => Ana.Sales@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[9] => Array
(
[DNI] => uni65756
[NOMBRE_PERSONA] => José Miguel
[APELLIDOS] => Soriano del Castillo
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => H9318
[EMAIL_FACULTAD] => Jose.Soriano@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[direccio] => Array
(
[0] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni56109
[NOMBRE_PERSONA] => Ana
[APELLIDOS] => Sales Ten
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Treball Social i Serveis Socials. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a
[NPI] => I3219
[EMAIL_FACULTAD] => Ana.Sales@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[1] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => emp294978
[NOMBRE_PERSONA] => Eva María
[APELLIDOS] => Buades Martínez
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => consultora social, representante legal y fundadora de AFERS, "Agencia Fomento Economía Responsable y Social"
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
)
)
Dades generals
Curs acadèmic: Curs 2023/2024
Tipus de curs: Diploma d'Especialització
Nombre de crèdits: 30.00 Crèdits ECTS
Preinscripció al curs: Hasta el 01/10/2023
Data inici: Octubre 2023
Data fi: Juny 2024
Matrícula: 1500 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)
Requisits d'accés: Estudiants amb un Títol oficial espanyol o estranger que done accés a ensenyaments oficials de postgrau, amb interès de treballar com a professionals del camp de la cooperació al desenvolupament
Modalitat: On-line
Horari i Lloc d'impartició
Lloc d'impartició:
Horari: online,
Més informació
Telèfon: 96 160 30 00
E-mail: informacio@adeituv.es
Objectius del curs
Objectius Professionals:
La formació aportada en aquest curs s'orienta al desenvolupament professional en l'àrea de la Cooperació Internacional i de manera específica a la gestió i avaluació de projectes de cooperació al desenvolupament, aplicables des de la identificació de les necessitats, la contextualització en l'escenari internacional en el qual se situen, la concepció de les intervencions i la seua implantació, fins a la consecució dels resultats i objectius previstos en aquestes, conforme al plantejament metodològic de la gestió del cicle del projecte.
Destinat a l'especialització com a agents i avaluadors de projectes a professionals que treballen en l'àmbit de la Cooperació Internacional en Organitzacions no governamentals, Institucions i organismes públics, Fundacions, i Consultors independents.
Leer más
Objectius Professionals:
La formació aportada en aquest curs s'orienta al desenvolupament professional en l'àrea de la Cooperació Internacional i de manera específica a la gestió i avaluació de projectes de cooperació al desenvolupament, aplicables des de la identificació de les necessitats, la contextualització en l'escenari internacional en el qual se situen, la concepció de les intervencions i la seua implantació, fins a la consecució dels resultats i objectius previstos en aquestes, conforme al plantejament metodològic de la gestió del cicle del projecte.
Destinat a l'especialització com a agents i avaluadors de projectes a professionals que treballen en l'àmbit de la Cooperació Internacional en Organitzacions no governamentals, Institucions i organismes públics, Fundacions, i Consultors independents.
Objectius Acadèmics:
- Conèixer de manera teòrica i aplicada el Cicle de l'Avaluació d'un projecte, des de la seua concepció i disseny fins a i l'obtenció de conclusions, recomanacions i aprenentatges, així com la comunicació i devolució de resultats a les entitats implicades.
- Conèixer el disseny, la utilitat i la fi de l'alçament d'una línia de base.
- Saber identificar els agents que participen en una avaluació, les necessitats informatives tant per part de les **ONGD com per part de les agències finançadores, i en ultima instància, amb la finalitat de mesurar els impactes aconseguits, fomentar la transparència i la rendició de comptes a la ciutadania.
- Integrar com a eixos transversals a tot el procés de la Gestió del cicle del projecte, els enfocaments de Drets Humans, Genere i Medi Ambient, i, la seua contribució als ODS.
- Desenvolupar habilitats i eines pràctiques, a través de l'elaboració d'un cas pràctic que es nodrirà paral·lelament dels avanços en els continguts teòrics tractats durant el desenvolupament del curs.
Leer menos
Objectius professionals
- Tècnics en gestió i avaluació de projectes en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament.
- Professionals de Serveis públics que gestionen polítiques de cooperació.
- Consultors externs.
Leer más
- Tècnics en gestió i avaluació de projectes en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament.
- Professionals de Serveis públics que gestionen polítiques de cooperació.
- Consultors externs.
- Freelance en l'àmbit de la cooperació.
- Personal laboral d'empreses i fundacions amb interès en la responsabilitat social
Leer menos
1.- QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER PROPI DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
S'entén per Màster Oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa en tot el territori nacional i en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació conforme a les normes legals dictades pel Govern i les Comunitats Autònomes (Lleis, Decrets, Ordres) reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.
El Màster Propi, es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (en la pròpia universitat), pensats per a oferir un tipus de formació concorde a les demandes de la societat.
2.- QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aqueixa oferta podem trobar els següents títols de postgrau: Màsters Propis entre 60 i 120 crèdits ECTS, Diplomes d'Especialització entre 25 i 45 crèdits ECTS, Experts Universitaris amb una durada d'entre 11 i 20 crèdits ECTS i Certificats Universitaris d'entre 3 i 10 crèdits ECTS.
Tipus de títols propis | Crèdits | Requisits d'accés |
Títol de Màster Propi | 60-120 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar |
Diploma d'Especialització | 25-45 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Títol d'Expert Universitari | 11-20 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Certificat universitari | 3-10 ECTS | Condicions d'accés a estudis universitaris i professionals |
3.- QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
ECTS és l'acrònim de European Credits Transfer Sistem. És una forma de mesurar la durada dels estudis universitaris que contempla diferents factors com són l'assistència a sessions teòriques, la realització de treballs pràctics, la dedicació a pràctiques.
4.- ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
En la pàgina web (
https://postgrado.adeituv.es) trobaràs tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
5.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
En els títols propis no existeix la possibilitat de convalidació acadèmica. Es tracta d'ofertes formatives que es renoven de forma anual i el pla d'estudis d'una edició a una altra és independent i no convalidable.
6.- QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
Els títols propis de la Universitat de València seran expedits pel Rector o Rectora en model normalitzat i quedarà constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es farà esment exprés que manquen de caràcter oficial.
7.- POT UN ALUMNE ESTRANGER EL TÍTOL DEL QUAL NO ESTIGA HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del Curs.
8.- HE DE REALITZAR UNA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS QUE ESTIC INTERESSAT A CURSAR?
Sí, és necessària la preinscripció en el curs corresponent, atenent a les indicacions, de data, lloc i adreça que para aquest curs estiguen publicats en aquest portal Web. Aquesta preinscripció deu anar acompanyada dóna els documents que en cada curs s'especifiquen.
9.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE SOL·LICITAR BEQUES PER A CURSAR AQUESTS ESTUDIS?
Existeixen diferents convocatòries oferides per diferents entitats per a poder obtenir ajudes per a realitzar un Postgrau Propi de la Universitat de València. Pel seu volum les més sol·licitades són:
Convocatòria d'ajudes Títols Propis de la Universitat de València
http://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/estudis-postgrau/titols-propis-postgrau/beques-ajudes-1285848447971.html
10.- EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
El pagament de la taxa de matricula inclou.
L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que ho suporte.
El dret a l'obtenció del carnet universitari.
Aquell material que l'adreça del curs estime oportú.
Un segur de responsabilitat civil i accident.
11.- ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
Sempre que el seu import supere la quantitat de 500€ i la durada del Curs siga superior a tres mesos, la matrícula es podrà fraccionar:
- En Aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula superior a 500 euros i Fins a 1.000 euros, es podrà fraccionar en dos terminis 1/2 en el moment de l'Admissió i 1/2 als dos mesos de començat.
- En aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula de més d'1.000 euros es podrà fraccionar en tres terminis 1/3 en el moment de l'admissió; 1/3 als dos mesos de començat i 1/3 als quatre mesos.
- En aquells cursos de més de dos anys es fracciona de la següent manera: el 50% a l'inici del primer curs i el 50% restant a l'inici del segon curs.
12.- EN LA QUANTITAT ABONADA EN MATRICULAR-ME S'INCLOUEN LES TAXES D'EXPEDICIÓ DEL TÍTOL/DIPLOMA?
Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredite la realització del curs per part de la Universitat no estan incloses en l'import de la matrícula.
13.- EXISTEIX ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A L'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
No a excepció d'aquells aspectes contemplats en la LLEI 32/1999, de 8 d'octubre publicada en el BOE 242 del 9 d'octubre de 1999.
14.- EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
Una vegada matriculat a l'estudiant que es done de baixa per causes justificades abans de 10 Dies **habiles transcorreguts des de l'inici del curs se li retornarà el 50% de l'import de la matrícula. L'anul·lació es justificarà sempre per alguna de les següents causes sobrevingudes: malaltia, treball, menyscapte econòmic de la unitat familiar o qualsevol altra causa que, segons el parer del director o directora, es considere equiparable a les anteriors.
15.- ÉS POSSIBLE EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA?
Solament s'admetrà en casos excepcionals, quan l'alumne residisca en l'estranger o quan resulte impossible el pagament mitjançant el procediment estàndard (rebuts per finestreta -per al primer cobrament- o domiciliació bancària -per als segons pagaments-)
16.- EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA INCLOU ALGUN TIPUS DE SEGUR?
Sí, els alumnes matriculats estan coberts per una Assegurança d'accidents i Responsabilitat a l'entorn del curs.
17.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
Sí, sempre que ho contemple l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica i no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden realitzar fins a 900 hores de pràctiques.
18.- ÉS NECESSARI REALITZAR ALGUN CONVENI PER A REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
Sí, és necessari subscriure un Conveni entre la Universitat l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest Conveni es gestionarà pel Director dels estudis a través de la Fundació Universitat Empresa de València i haurà d'arreplegar les dades bàsiques de l'activitat a realitzar durant les pràctiques així com les signatures dels alumnes, tutors de l'empresa i tutors de la Universitat.
19.- QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
L'organització de cada curs indicarà els procediments d'avaluació específics, però en qualsevol cas, la superació de proves o exàmens és un requisit necessari per a l'obtenció de Títols Propis. Només quan es finalitza el postgrau i estan les actes es pot sol·licitar el certificat i/o títol acreditatiu de la seua realització.
20.- COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs a la web del mateix.
També pots imprimir la fitxa de preinscripció que s'indica
a continuació, emplenar-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada per mail a
informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a:
Fundación Universidad Empresa de Valencia
Plaza Virgen de la Paz, 3
46001 Valencia.
AJUDES PER A TÍTOLS PROPIS DE POSTGRAU
Resolució de 30 d'abril de 2019, de la vicerectora d?Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es convoca i s?estableixen les bases reguladores de la convocatòria d?ajudes per a cursos de postgrau propis de la Universitat de València, curs acadèmic 2018-2019. Podeu consultar-la punxant en el següent enllaç:
Convocatòria ajudes cursos de postgrau propis 2018/2019
Publicació en el DOGV
FUNDACION ESTATAL PARA LA FORMACION EN EL EMPLEO
Anualment, s'assigna a les empreses una quantia en concepte de crèdit per a formar als seus recursos humans. Una vegada realitzada la Formació, el gasto es deduïx de les cotitzacions a la Seguretat Social. En cas de no utilitzar el crèdit per a la formació dins de l'any en curs, no podrà ser utilitzat l'any següent i l'empresa perdeix eixa quantitat destinada a formació.
Totes les empreses adscrites al Règim General de la Seguretat Social i que realitzen accions formatives per als seus empleats i que cotitzen per formació professional, podran disposar d'un crèdit anual resultat de la quantia ingressada per l'empresa durant l'any anterior.
Per a obtindre més informació sobre este tipus d'ajudes, pot consultar la pàgina web de la Fundación estatal para la formación en el empleo:
https://www.fundae.es/