Array
(
[CODIGO] => 22223620
[EDICION] => 1
[SITUACION] => Aprobado
[SITUACION_BIS] => Iniciado
[MATRICULA] => 450
[MATRICULA_2] => 0
[MATRICULA_3] => 0
[HORAS] => 15.00
[FECHA_INICIO] => 01/02/2023
[FECHA_FIN] => 12/05/2023
[LUGAR] => Aula Virtual Universitat de Valencia
[NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada
[FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 27/01/2023
[AREA] => 2
[NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] =>
[NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Turisme Comunitat Valenciana. Instituto Valenciano de Tecnologías Turísticas-INVAT·TUR
[OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] =>
[TIPO_DOCENCIA] => A distancia
[TIPO_DOCENCIA_1] => 3
[TIPO_DOCENCIA_2] => On-line
[AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0
[TIPO_CURSO] => Postgrado
[TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos
[DIRECCION_URL] =>
[AÑO_CURSO] => 34
[URL_VIDEO] =>
[URL_FACEBOOK] =>
[URL_TWITTER] =>
[META_TITLE] =>
[META_DESCRIPTION] =>
[META_KEYWORDS] =>
[DIRECCION_CURSO_CORTO] => digitalizacion-turistica
[GESTOR_NOMBRE] => Nanda
[GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz
[GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es
[ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche
[ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars
[ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es
[ES_INTERNO] => 1
[EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es
[PREINSCRIPCION_WEB] => 1
[URL_AULA_VIRTUAL] =>
[OFERTADO_OTRO] => 0
[ID_CURSO_OFERTADO] => 0
[DESCRIPCION_OFERTADO] =>
[TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000
[MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0
[ID_IDIOMA] => 4
[PUBLICAR_WEB] => 0
[area_curs] => Àrea Jurídic i Social
[NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Digitalització Turística per a la Societat 5.0
[TITULACION] => Expert Universitari
[HORARIO] => Online,
[REQUISITOS_TITULACION] => Aquest pla de formació està destinat a tota mena de professionals amb titulació universitaria del sector turístic, incloses les àrees de direcció, tecnologia, comercial i màrqueting, gestors de l'administració pública responsables de turisme, i emprenedors que treballen o volen entrar en la indústria turística.
[REQUISITOS_OTROS] =>
[ARG_VENTA] => Al llarg d'aquest curs s'espera dotar de les habilitats necessàries a l'alumnat perquè puguen elaborar plans estratègics de digitalització del sector turístic, creant talent per a cobrir la demanda actual d'experts en aquest camp.
El curs combina la base teòrica amb una base pràctica a través d'estudis de cas, que permeten conéixer la nova relació dels turistes amb el destí, i les oportunitats que trauen el cap per a les destinacions turístiques. L'ús d'aquesta informació amb un marc teòric precís obri les portes a la transformació del sector, i la seua adaptació als nous temps. Les dades són clau per a elaborar estratègies que aporten valor afegit al turista, millorant la seua experiència a través del procés de personalització de serveis, itineraris, preus o un paquet adaptat a les característiques i preferències del client.
El lideratge de l'administració pública és fonamental per a executar aquest canvi amb èxit, aportant recursos, promovent el turisme com a motor de desenvolupament socioeconòmic, fomentant la cooperació interactiva entre els diferents agents econòmics i socials, solucionat els problemes del model actual de turisme, i revertint el seu benestar sobre el conjunt de la societat en llaures a caminar cap a una societat inclusiva i sostenible, que complisca amb els ODS de l'Agenda 2030 de l'ONU. La política turística és una eina pública per a crear ecosistemes d'innovació orientats a accelerar la recuperació del turisme des de la qualitat i la sostenibilitat.
En concret, el curs dotarà a l'estudiant de la següent capacitació:
1) Dissenyar, elaborar i implementar un pla estratègic de digitalització;
2) Aplicar els coneixements adquirits en entorns canviants;
3) Desenvolupar la capacitat resolutiva de problemes en entorns plens d'incertesa, com la crisi pandèmica de la Covid-19;
4) Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la resolució de problemes tant en nínxols tradicionals com els nous (intel·ligència artificial, etc.);
5) Desxifrar les noves preferències dels turistes, i plantejar solucions personalitzades;
6) Configurar una estratègia de màrqueting digital, que ajude a crear una marca, una comunitat de clients i fidelitzar a aquests.
7) Comunicar les seues conclusions i coneixements amb un discurs clar i sense ambigüitats basat en dades empíriques, tant per a públics especialitzats com generals;
8) Treballar de manera en línia en equip, i en autonomia.
9) Ser original en el desenvolupament de les idees i propostes polítiques.
[ARG_VENTA2] =>
[AÑO_CURSO_DESC] =>
[MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'estudi consistirà a prendre com a referència de treball el material didàctic que publicarà el professorat. A partir d'ací, l'alumne tindrà com a element de desenvolupament de la matèria l'Aula Virtual de l'assignatura, on se li faran constar els manuals i estudis complementaris, el Fòrum de Debat on els professors del mòdul aniran fent aportacions per a complementar la matèria i l'apartat de Tutories de l'Aula Virtual on podran consultar directament amb els professors els possibles dubtes que pogueren tindre.
[MODALIDAD_EVALUACION2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_1] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_3] =>
[SALIDA_PROFESIONAL] => Les eixides professionals inclouen:
1) Direcció d'empreses turístiques, que requereixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització.
2) Direcció de la gestió pública en matèria turística, que requereix de persones amb habilitats per a elaborar i implementar un pla de digitalització de destinacions turístiques.
3) Direcció de màrqueting turístic en el món digital tant en el sector privat com en el públic.
4) Consultoria en el sector turístic en posseir les habilitats necessàries per a assessorar i elaborar un pla estratègic de treball per a la digitalització de l'entitat pública o privada.
[ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023
[programa] => Array
(
[0] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22223620
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 1
[NOMBRE_MATERIA] => Política Turística per a la Societat 5.0
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Política Turística per a la Societat 5.0
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => És la primera assignatura que correspon al primer mòdul, i el material didàctic es publicarà a l'inici del curs al gener de 2023.
1. Les preferències dels turistes en la societat intel·ligent
2. La digitalització turística, més enllà de la creació d'una web.
3. La política turística com a instrument de promoció, innovació i coordinació de destinacions turístiques
4. Les dimensions territorials de la política turística
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => És la primera assignatura que correspon al primer mòdul, i el material didàctic es publicarà a l'inici del curs al gener de 2023.
1. Les preferències dels turistes en la societat intel·ligent
2. La digitalització turística, més enllà de la creació d'una web.
3. La política turística com a instrument de promoció, innovació i coordinació de destinacions turístiques
4. Les dimensions territorials de la política turística
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 1
)
[1] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22223620
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 2
[NOMBRE_MATERIA] => Dades, matèria primera del turisme 5.0
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Dades, matèria primera del turisme 5.0
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => És la segona assignatura, que correspon al segon mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a mitjan febrer de 2023.
1. Fonaments de l'anàlisi de dades
2. Fonts d'informació tradicionals
3. Nous nínxols d'informació
4. Data mining i intel·ligència artificial
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => És la segona assignatura, que correspon al segon mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a mitjan febrer de 2023.
1. Fonaments de l'anàlisi de dades
2. Fonts d'informació tradicionals
3. Nous nínxols d'informació
4. Data mining i intel·ligència artificial
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 2
)
[2] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22223620
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 3
[NOMBRE_MATERIA] => Màrqueting Turístic
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Màrqueting Turístic
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => És la tercera assignatura, que correspon al tercer mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a principis de març de 2023.
1. Màrqueting experiencial en turisme
2. Neurociència aplicada turisme
3. Eines d'anàlisi neurocientífica en turisme
4. Estratègies de turisme basades a millorar l'experiència turística
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => És la tercera assignatura, que correspon al tercer mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a principis de març de 2023.
1. Màrqueting experiencial en turisme
2. Neurociència aplicada turisme
3. Eines d'anàlisi neurocientífica en turisme
4. Estratègies de turisme basades a millorar l'experiència turística
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 3
)
)
[professors] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => emp398014
[NOMBRE_PERSONA] => José Manuel
[APELLIDOS] => Ausín
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Técnico en Marketing
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[1] => Array
(
[DNI] => uni65044
[NOMBRE_PERSONA] => Miguel Angel
[APELLIDOS] => Ballester Granell
[PDI] => 7
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] => S0125
[EMAIL_FACULTAD] => bagrami@uv.es
[CARGO_EMPRESA] => Investigador del departamento de economía aplicada de la Facultad de Economía.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[2] => Array
(
[DNI] => uni24974
[NOMBRE_PERSONA] => José Enrique
[APELLIDOS] => Bigné Alcañiz
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => G4114
[EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[3] => Array
(
[DNI] => uni65216
[NOMBRE_PERSONA] => Priscila
[APELLIDOS] => Espinosa Adamez
[PDI] => 7
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] => P8678
[EMAIL_FACULTAD] => esapris@uv.es
[CARGO_EMPRESA] => Investigadora del Departamento de Economía Aplicada de la Facultad de Economía
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[4] => Array
(
[DNI] => uni25390
[NOMBRE_PERSONA] => Ángel
[APELLIDOS] => García Ortiz
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad
[NPI] => M8740
[EMAIL_FACULTAD] => angaror4@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[5] => Array
(
[DNI] => uni70233
[NOMBRE_PERSONA] => Josep
[APELLIDOS] => Lledó Benito
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a
[NPI] => T0120
[EMAIL_FACULTAD] => jollebe@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[6] => Array
(
[DNI] => uni26014
[NOMBRE_PERSONA] => José Manuel
[APELLIDOS] => Pavía Miralles
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => H2238
[EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[7] => Array
(
[DNI] => uni70517
[NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari
[APELLIDOS] => Roig Berenguer
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a
[NPI] => M8744
[EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[8] => Array
(
[DNI] => emp392845
[NOMBRE_PERSONA] => María Carmen
[APELLIDOS] => Torrecilla Moreno
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Técnica en marketing e investigadora del Instituto Tecnológico de Producto Infantil y Ocio.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[9] => Array
(
[DNI] => emp378260
[NOMBRE_PERSONA] => Marío Elias
[APELLIDOS] => Villar García
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Director d'Intel.ligència Turística de Turisme de la Comunitat Valenciana
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[direccio] => Array
(
[0] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni24974
[NOMBRE_PERSONA] => José Enrique
[APELLIDOS] => Bigné Alcañiz
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => G4114
[EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[1] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni26014
[NOMBRE_PERSONA] => José Manuel
[APELLIDOS] => Pavía Miralles
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => H2238
[EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[2] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni70517
[NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari
[APELLIDOS] => Roig Berenguer
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a
[NPI] => M8744
[EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
)
)
Dades generals
Curs acadèmic: Curs 2022/2023
Tipus de curs: Expert Universitari
Nombre de crèdits: 15.00 Crèdits ECTS
Preinscripció al curs: Hasta el 27/01/2023
Data inici: Febrer 2023
Data fi: Maig 2023
Matrícula: 450 € (import preu públic)
Requisits d'accés: Aquest pla de formació està destinat a tota mena de professionals amb titulació universitaria del sector turístic, incloses les àrees de direcció, tecnologia, comercial i màrqueting, gestors de l'administració pública responsables de turisme, i emprenedors que treballen o volen entrar en la indústria turística.
Modalitat: On-line
Col·laborador:
Turisme Comunitat Valenciana. Instituto Valenciano de Tecnologías Turísticas-INVAT·TUR
Horari i Lloc d'impartició
Lloc d'impartició: Aula Virtual Universitat de Valencia
Horari: Online,
Més informació
Telèfon: 96 160 30 00
E-mail: informacio@adeituv.es
Objectius del curs
Al llarg d'aquest curs s'espera dotar de les habilitats necessàries a l'alumnat perquè puguen elaborar plans estratègics de digitalització del sector turístic, creant talent per a cobrir la demanda actual d'experts en aquest camp.
El curs combina la base teòrica amb una base pràctica a través d'estudis de cas, que permeten conéixer la nova relació dels turistes amb el destí, i les oportunitats que trauen el cap per a les destinacions turístiques. L'ús d'aquesta informació amb un marc teòric precís obri les portes a la transformació del sector, i la seua adaptació als nous temps. Les dades són clau per a elaborar estratègies que aporten valor afegit al turista, millorant la seua experiència a través del procés de personalització de serveis, itineraris, preus o un paquet adaptat a les característiques i preferències del client.
Leer más
Al llarg d'aquest curs s'espera dotar de les habilitats necessàries a l'alumnat perquè puguen elaborar plans estratègics de digitalització del sector turístic, creant talent per a cobrir la demanda actual d'experts en aquest camp.
El curs combina la base teòrica amb una base pràctica a través d'estudis de cas, que permeten conéixer la nova relació dels turistes amb el destí, i les oportunitats que trauen el cap per a les destinacions turístiques. L'ús d'aquesta informació amb un marc teòric precís obri les portes a la transformació del sector, i la seua adaptació als nous temps. Les dades són clau per a elaborar estratègies que aporten valor afegit al turista, millorant la seua experiència a través del procés de personalització de serveis, itineraris, preus o un paquet adaptat a les característiques i preferències del client.
El lideratge de l'administració pública és fonamental per a executar aquest canvi amb èxit, aportant recursos, promovent el turisme com a motor de desenvolupament socioeconòmic, fomentant la cooperació interactiva entre els diferents agents econòmics i socials, solucionat els problemes del model actual de turisme, i revertint el seu benestar sobre el conjunt de la societat en llaures a caminar cap a una societat inclusiva i sostenible, que complisca amb els ODS de l'Agenda 2030 de l'ONU. La política turística és una eina pública per a crear ecosistemes d'innovació orientats a accelerar la recuperació del turisme des de la qualitat i la sostenibilitat.
En concret, el curs dotarà a l'estudiant de la següent capacitació:
1) Dissenyar, elaborar i implementar un pla estratègic de digitalització;
2) Aplicar els coneixements adquirits en entorns canviants;
3) Desenvolupar la capacitat resolutiva de problemes en entorns plens d'incertesa, com la crisi pandèmica de la Covid-19;
4) Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la resolució de problemes tant en nínxols tradicionals com els nous (intel·ligència artificial, etc.);
5) Desxifrar les noves preferències dels turistes, i plantejar solucions personalitzades;
6) Configurar una estratègia de màrqueting digital, que ajude a crear una marca, una comunitat de clients i fidelitzar a aquests.
7) Comunicar les seues conclusions i coneixements amb un discurs clar i sense ambigüitats basat en dades empíriques, tant per a públics especialitzats com generals;
8) Treballar de manera en línia en equip, i en autonomia.
9) Ser original en el desenvolupament de les idees i propostes polítiques.
Leer menos
Objectius professionals
Les eixides professionals inclouen:
1) Direcció d'empreses turístiques, que requereixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització.
Leer más
Les eixides professionals inclouen:
1) Direcció d'empreses turístiques, que requereixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització.
2) Direcció de la gestió pública en matèria turística, que requereix de persones amb habilitats per a elaborar i implementar un pla de digitalització de destinacions turístiques.
3) Direcció de màrqueting turístic en el món digital tant en el sector privat com en el públic.
4) Consultoria en el sector turístic en posseir les habilitats necessàries per a assessorar i elaborar un pla estratègic de treball per a la digitalització de l'entitat pública o privada.
Leer menos
1.- QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER PROPI DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
S'entén per Màster Oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa en tot el territori nacional i en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació conforme a les normes legals dictades pel Govern i les Comunitats Autònomes (Lleis, Decrets, Ordres) reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.
El Màster Propi, es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (en la pròpia universitat), pensats per a oferir un tipus de formació concorde a les demandes de la societat.
2.- QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aqueixa oferta podem trobar els següents títols de postgrau: Màsters Propis entre 60 i 120 crèdits ECTS, Diplomes d'Especialització entre 25 i 45 crèdits ECTS, Experts Universitaris amb una durada d'entre 11 i 20 crèdits ECTS i Certificats Universitaris d'entre 3 i 10 crèdits ECTS.
Tipus de títols propis | Crèdits | Requisits d'accés |
Títol de Màster Propi | 60-120 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar |
Diploma d'Especialització | 25-45 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Títol d'Expert Universitari | 11-20 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Certificat universitari | 3-10 ECTS | Condicions d'accés a estudis universitaris i professionals |
3.- QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
ECTS és l'acrònim de European Credits Transfer Sistem. És una forma de mesurar la durada dels estudis universitaris que contempla diferents factors com són l'assistència a sessions teòriques, la realització de treballs pràctics, la dedicació a pràctiques.
4.- ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
En la pàgina web (
https://postgrado.adeituv.es) trobaràs tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
5.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
En els títols propis no existeix la possibilitat de convalidació acadèmica. Es tracta d'ofertes formatives que es renoven de forma anual i el pla d'estudis d'una edició a una altra és independent i no convalidable.
6.- QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
Els títols propis de la Universitat de València seran expedits pel Rector o Rectora en model normalitzat i quedarà constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es farà esment exprés que manquen de caràcter oficial.
7.- POT UN ALUMNE ESTRANGER EL TÍTOL DEL QUAL NO ESTIGA HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del Curs.
8.- HE DE REALITZAR UNA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS QUE ESTIC INTERESSAT A CURSAR?
Sí, és necessària la preinscripció en el curs corresponent, atenent a les indicacions, de data, lloc i adreça que para aquest curs estiguen publicats en aquest portal Web. Aquesta preinscripció deu anar acompanyada dóna els documents que en cada curs s'especifiquen.
9.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE SOL·LICITAR BEQUES PER A CURSAR AQUESTS ESTUDIS?
Existeixen diferents convocatòries oferides per diferents entitats per a poder obtenir ajudes per a realitzar un Postgrau Propi de la Universitat de València. Pel seu volum les més sol·licitades són:
Convocatòria d'ajudes Títols Propis de la Universitat de València
http://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/estudis-postgrau/titols-propis-postgrau/beques-ajudes-1285848447971.html
10.- EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
El pagament de la taxa de matricula inclou.
L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que ho suporte.
El dret a l'obtenció del carnet universitari.
Aquell material que l'adreça del curs estime oportú.
Un segur de responsabilitat civil i accident.
11.- ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
Sempre que el seu import supere la quantitat de 500€ i la durada del Curs siga superior a tres mesos, la matrícula es podrà fraccionar:
- En Aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula superior a 500 euros i Fins a 1.000 euros, es podrà fraccionar en dos terminis 1/2 en el moment de l'Admissió i 1/2 als dos mesos de començat.
- En aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula de més d'1.000 euros es podrà fraccionar en tres terminis 1/3 en el moment de l'admissió; 1/3 als dos mesos de començat i 1/3 als quatre mesos.
- En aquells cursos de més de dos anys es fracciona de la següent manera: el 50% a l'inici del primer curs i el 50% restant a l'inici del segon curs.
12.- EN LA QUANTITAT ABONADA EN MATRICULAR-ME S'INCLOUEN LES TAXES D'EXPEDICIÓ DEL TÍTOL/DIPLOMA?
Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredite la realització del curs per part de la Universitat no estan incloses en l'import de la matrícula.
13.- EXISTEIX ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A L'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
No a excepció d'aquells aspectes contemplats en la LLEI 32/1999, de 8 d'octubre publicada en el BOE 242 del 9 d'octubre de 1999.
14.- EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
Una vegada matriculat a l'estudiant que es done de baixa per causes justificades abans de 10 Dies **habiles transcorreguts des de l'inici del curs se li retornarà el 50% de l'import de la matrícula. L'anul·lació es justificarà sempre per alguna de les següents causes sobrevingudes: malaltia, treball, menyscapte econòmic de la unitat familiar o qualsevol altra causa que, segons el parer del director o directora, es considere equiparable a les anteriors.
15.- ÉS POSSIBLE EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA?
Solament s'admetrà en casos excepcionals, quan l'alumne residisca en l'estranger o quan resulte impossible el pagament mitjançant el procediment estàndard (rebuts per finestreta -per al primer cobrament- o domiciliació bancària -per als segons pagaments-)
16.- EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA INCLOU ALGUN TIPUS DE SEGUR?
Sí, els alumnes matriculats estan coberts per una Assegurança d'accidents i Responsabilitat a l'entorn del curs.
17.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
Sí, sempre que ho contemple l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica i no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden realitzar fins a 900 hores de pràctiques.
18.- ÉS NECESSARI REALITZAR ALGUN CONVENI PER A REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
Sí, és necessari subscriure un Conveni entre la Universitat l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest Conveni es gestionarà pel Director dels estudis a través de la Fundació Universitat Empresa de València i haurà d'arreplegar les dades bàsiques de l'activitat a realitzar durant les pràctiques així com les signatures dels alumnes, tutors de l'empresa i tutors de la Universitat.
19.- QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
L'organització de cada curs indicarà els procediments d'avaluació específics, però en qualsevol cas, la superació de proves o exàmens és un requisit necessari per a l'obtenció de Títols Propis. Només quan es finalitza el postgrau i estan les actes es pot sol·licitar el certificat i/o títol acreditatiu de la seua realització.
20.- COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs a la web del mateix.
També pots imprimir la fitxa de preinscripció que s'indica
a continuació, emplenar-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada per mail a
informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a:
Fundación Universidad Empresa de Valencia
Plaza Virgen de la Paz, 3
46001 Valencia.
AJUDES PER A TÍTOLS PROPIS DE POSTGRAU
Resolució de 30 d'abril de 2019, de la vicerectora d?Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es convoca i s?estableixen les bases reguladores de la convocatòria d?ajudes per a cursos de postgrau propis de la Universitat de València, curs acadèmic 2018-2019. Podeu consultar-la punxant en el següent enllaç:
Convocatòria ajudes cursos de postgrau propis 2018/2019
Publicació en el DOGV
FUNDACION ESTATAL PARA LA FORMACION EN EL EMPLEO
Anualment, s'assigna a les empreses una quantia en concepte de crèdit per a formar als seus recursos humans. Una vegada realitzada la Formació, el gasto es deduïx de les cotitzacions a la Seguretat Social. En cas de no utilitzar el crèdit per a la formació dins de l'any en curs, no podrà ser utilitzat l'any següent i l'empresa perdeix eixa quantitat destinada a formació.
Totes les empreses adscrites al Règim General de la Seguretat Social i que realitzen accions formatives per als seus empleats i que cotitzen per formació professional, podran disposar d'un crèdit anual resultat de la quantia ingressada per l'empresa durant l'any anterior.
Per a obtindre més informació sobre este tipus d'ajudes, pot consultar la pàgina web de la Fundación estatal para la formación en el empleo:
https://www.fundae.es/