Màster de Formació Permanent en Administració i Direcció de Serveis Sanitaris

11a Edició - Codi 23721280

Array ( [CODIGO] => 23721280 [EDICION] => 11 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 1500 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 01/11/2023 [FECHA_FIN] => 15/07/2024 [LUGAR] => [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 01/09/2023 [AREA] => 7 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => administracion-direccion-sanidad [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Salut [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Administració i Direcció de Serveis Sanitaris [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => Tots els dies, [REQUISITOS_TITULACION] => Graus, llicenciats, i diplomats en ciències de la salut i afins. Incloent Enginyers, economistes i professions relacionades amb la gestió. També comandaments intermedis o professionals amb inquietuds formatives. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => -Conèixer els fonaments polítics, socials, jurídics i econòmics implicats en el sistema sanitari. -Conèixer els principis de l'administració i direcció de serveis sanitaris per a poder-se desembolicar amb èxit en els seus camps d'aplicació com són la planificació, organització, gestió i avaluació d'un centre o servei sanitari. -Manejar les tecnologia i metodologies actuals en la gestió clínica i sanitària per a poder examinar críticament el sistema sanitari. -Capacitar en coneixements, habilitats i aptituds necessàries per a prendre decisions en l'àmbit de l'organització sanitària. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Aquest màster és profesionalizante. Per això la seua metodologia es basa en una sèrie de textos diversos amb lectura formativa obligada, a més d'una sèrie de test de cada mòdul que tenen l'objectiu que l'alumne/a se revise, estudie i/o aprofundisca en un tema. Al final es preparen perquè puguen fer un treball bé d'investigació o revisió de qualsevol dels temes que s'han vist al llarg del Màster. Aquest Màster és compatible amb la realització de qualsevol mena de treball encara que se per torns torns de treball. Sempre disposen d'un tutor/al fet que li va indicant com va al llarg d'aquest. A més es complementa amb informació addicional aliena al Màster però relacionada amb temes que s'imparteixen en el mateix i que li permeten entrar en el món de la gestió. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Llocs directius d'Hospitals, Clíniques, Centres de Salut, Residències sociosanitàries, Prefectures de Serveis, Prefectures de Secció, Comandaments intermedis de l'administració sanitàries, Cos d'administració. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Eines Bàsica de Gestió I [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Eines Bàsica de Gestió I [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.-Política sanitària: Es revisen aspectes de Salut Pública i Societat del benestar i salut, de Sistemes sanitaris, de Models i tendències, i de Competència. 2.-Dret sanitari. Aspectes bàsics del dret orientat a sanitat. 3.-Estadística aplicada. Estadística bàsica, descriptiva, i analítica. 4.-Bioètica del sector sanitari i en gestió. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.-Política sanitària: Es revisen aspectes de Salut Pública i Societat del benestar i salut, de Sistemes sanitaris, de Models i tendències, i de Competència. 2.-Dret sanitari. Aspectes bàsics del dret orientat a sanitat. 3.-Estadística aplicada. Estadística bàsica, descriptiva, i analítica. 4.-Bioètica del sector sanitari i en gestió. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => Eines bàsiques de gestió II [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Eines bàsiques de gestió II [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Economia i Mercats [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Economia i Mercats [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => Finançament, compra i provisió de Serveis Sanitaris [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Finançament, compra i provisió de Serveis Sanitaris [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 9.-Economia de la salut: Macroeconomia sanitària. 10.-Economia de la salut: Microeconomia sanitària. 11.-Avaluació de tecnologies sanitàries. 12.-Mesurament de l'eficiència. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 9.-Economia de la salut: Macroeconomia sanitària. 10.-Economia de la salut: Microeconomia sanitària. 11.-Avaluació de tecnologies sanitàries. 12.-Mesurament de l'eficiència. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió Clínica, gestió de la qualitat i innovació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió Clínica, gestió de la qualitat i innovació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 13.-Finançament, organització i gestió. 14.-Gestió econòmica, control gestió i pressupost. 15.-Màrqueting i comunicació. Responsabilitat social corporativa. 16.-Gestió de la Innovació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 13.-Finançament, organització i gestió. 14.-Gestió econòmica, control gestió i pressupost. 15.-Màrqueting i comunicació. Responsabilitat social corporativa. 16.-Gestió de la Innovació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Text traduït Funció directiva i de recursos humans, disseny d'estructures [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Text traduït Funció directiva i de recursos humans, disseny d'estructures [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 19.-Funció de Direcció. Presa de decisions. Gestió de temps. 20.-Recursos humans (1): Selecció i reclutament. Rendiments. Negociació. Comunicació interna i externa: els seus beneficis. 21.-Recursos humans (2): Elements de motivació i lideratge. El coaching. Racionalització del treball. Carrera professional. 22.-Anàlisi de decisions. Els arbres de decisions. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 19.-Funció de Direcció. Presa de decisions. Gestió de temps. 20.-Recursos humans (1): Selecció i reclutament. Rendiments. Negociació. Comunicació interna i externa: els seus beneficis. 21.-Recursos humans (2): Elements de motivació i lideratge. El coaching. Racionalització del treball. Carrera professional. 22.-Anàlisi de decisions. Els arbres de decisions. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió específica de centres sanitaris [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió específica de centres sanitaris [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 23.-Hospitalització convencional. Tipologia i estructures actuals. Departament. Gerència. Direcció assistencial, mèdica, econòmica-financera, d'atenció primària i d'infermeria. Personal directiu de caràcter no departamental. 24.-Centres de salut. Estructura i funcionament. 25.-Hospitalització a domicili Estructura i funcionament. 26.-Altres centres i serveis sanitaris Estructura i funcionament. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 23.-Hospitalització convencional. Tipologia i estructures actuals. Departament. Gerència. Direcció assistencial, mèdica, econòmica-financera, d'atenció primària i d'infermeria. Personal directiu de caràcter no departamental. 24.-Centres de salut. Estructura i funcionament. 25.-Hospitalització a domicili Estructura i funcionament. 26.-Altres centres i serveis sanitaris Estructura i funcionament. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió de processos de suport assistencial [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de processos de suport assistencial [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 27.-Serveis farmàcia, El servei de laboratori, Altres Serveis magen, etc.) 28.-Serveis d'admissió. Estructura i funcionament [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 27.-Serveis farmàcia, El servei de laboratori, Altres Serveis magen, etc.) 28.-Serveis d'admissió. Estructura i funcionament [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió de processos no assistencials [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de processos no assistencials [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 30.-Enginyeria i Manteniment. 31.-Serveis addicionals: prevenció de riscos laborals. 32.-Informàtica, sistemes d'Informació i xarxes. 33.-Despesa Farmacèutica. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 30.-Enginyeria i Manteniment. 31.-Serveis addicionals: prevenció de riscos laborals. 32.-Informàtica, sistemes d'Informació i xarxes. 33.-Despesa Farmacèutica. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) [9] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 10 [NOMBRE_MATERIA] => Treball de Fi de Màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball de Fi de Màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'alumne/a haurà de dedicar al temari (lectura dels temes i desenvolupament de problemes, participació en fòrums i exàmens) de l'assignatura els següents temps: 1.- Plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'alumne/a haurà de dedicar al temari (lectura dels temes i desenvolupament de problemes, participació en fòrums i exàmens) de l'assignatura els següents temps: 1.- Plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 10 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni67610 [NOMBRE_PERSONA] => Antoni [APELLIDOS] => Alegre Martínez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a. Universidad Cardenal Herrera - CEU [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni57971 [NOMBRE_PERSONA] => José Luis [APELLIDOS] => Alfonso Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G8162 [EMAIL_FACULTAD] => Jose.L.Alfonso@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp17801 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => Alfonso Sánchez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado Empresariales. Licenciatura en Ciencias Económicas y Empresariales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp60395 [NOMBRE_PERSONA] => Salvador [APELLIDOS] => Algarra Eugenio [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Subdirector Económico. Hospital Arnau de Vilanova [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni7948 [NOMBRE_PERSONA] => María Soledad [APELLIDOS] => Barreda Reines [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Escuela Universitaria [NPI] => G0143 [EMAIL_FACULTAD] => barreda@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp348705 [NOMBRE_PERSONA] => Ernesto [APELLIDOS] => Bataller Alonso [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Económico. Consorcio Hospital General Universitario de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp103382 [NOMBRE_PERSONA] => Rubén [APELLIDOS] => Blasco Encinas [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado en Económicas. Director Económico Consorcio Hospital General Universitario de Valencia. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp17821 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco Jesús [APELLIDOS] => Bueno Cañigral [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Jefe de Servicio Drogodependencias. Ajuntament de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp385806 [NOMBRE_PERSONA] => Concha [APELLIDOS] => Cerdá Micó [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp104748 [NOMBRE_PERSONA] => Salvador [APELLIDOS] => Dobón Tornero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp104750 [NOMBRE_PERSONA] => Roberto [APELLIDOS] => Ferrandiz Gomis [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp385616 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => Garay Moya [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp104746 [NOMBRE_PERSONA] => Ignacio [APELLIDOS] => Martín Arechabala [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => uni47318 [NOMBRE_PERSONA] => José María [APELLIDOS] => Martín Moreno [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => I3180 [EMAIL_FACULTAD] => jose.maria.martin@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => uni67732 [NOMBRE_PERSONA] => María Isabel [APELLIDOS] => Martinez Martinez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Contratado/a Doctor/a. Departamento de Enfermería. Universitat de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni58839 [NOMBRE_PERSONA] => Consuelo Reyes [APELLIDOS] => Marzal Raga [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Prof. Titular de Derecho Administrativo. Universitat de València [NPI] => H8149 [EMAIL_FACULTAD] => Reyes.Marzal@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => emp91563 [NOMBRE_PERSONA] => Vicenta María [APELLIDOS] => Mayans Pastor [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Especializada en medicina estética. Auditora de Administración Sanitaria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => emp104749 [NOMBRE_PERSONA] => Ignacio [APELLIDOS] => Micó Tormos [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Ingeniería Industrial [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => uni3321 [NOMBRE_PERSONA] => José Vicente [APELLIDOS] => Paz García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G5208 [EMAIL_FACULTAD] => paz@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => emp385561 [NOMBRE_PERSONA] => Ricardo [APELLIDOS] => Salcedo Casabán [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni57971 [NOMBRE_PERSONA] => José Luis [APELLIDOS] => Alfonso Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G8162 [EMAIL_FACULTAD] => Jose.L.Alfonso@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp91563 [NOMBRE_PERSONA] => Vicenta María [APELLIDOS] => Mayans Pastor [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Especializada en medicina estética. Auditora de Administración Sanitaria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )
Array ( [CODIGO] => 23721280 [EDICION] => 11 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 1500 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 01/11/2023 [FECHA_FIN] => 15/07/2024 [LUGAR] => [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 01/09/2023 [AREA] => 7 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => administracion-direccion-sanidad [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Salut [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Administració i Direcció de Serveis Sanitaris [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => Tots els dies, [REQUISITOS_TITULACION] => Graus, llicenciats, i diplomats en ciències de la salut i afins. Incloent Enginyers, economistes i professions relacionades amb la gestió. També comandaments intermedis o professionals amb inquietuds formatives. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => -Conèixer els fonaments polítics, socials, jurídics i econòmics implicats en el sistema sanitari. -Conèixer els principis de l'administració i direcció de serveis sanitaris per a poder-se desembolicar amb èxit en els seus camps d'aplicació com són la planificació, organització, gestió i avaluació d'un centre o servei sanitari. -Manejar les tecnologia i metodologies actuals en la gestió clínica i sanitària per a poder examinar críticament el sistema sanitari. -Capacitar en coneixements, habilitats i aptituds necessàries per a prendre decisions en l'àmbit de l'organització sanitària. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Aquest màster és profesionalizante. Per això la seua metodologia es basa en una sèrie de textos diversos amb lectura formativa obligada, a més d'una sèrie de test de cada mòdul que tenen l'objectiu que l'alumne/a se revise, estudie i/o aprofundisca en un tema. Al final es preparen perquè puguen fer un treball bé d'investigació o revisió de qualsevol dels temes que s'han vist al llarg del Màster. Aquest Màster és compatible amb la realització de qualsevol mena de treball encara que se per torns torns de treball. Sempre disposen d'un tutor/al fet que li va indicant com va al llarg d'aquest. A més es complementa amb informació addicional aliena al Màster però relacionada amb temes que s'imparteixen en el mateix i que li permeten entrar en el món de la gestió. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Llocs directius d'Hospitals, Clíniques, Centres de Salut, Residències sociosanitàries, Prefectures de Serveis, Prefectures de Secció, Comandaments intermedis de l'administració sanitàries, Cos d'administració. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Eines Bàsica de Gestió I [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Eines Bàsica de Gestió I [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.-Política sanitària: Es revisen aspectes de Salut Pública i Societat del benestar i salut, de Sistemes sanitaris, de Models i tendències, i de Competència. 2.-Dret sanitari. Aspectes bàsics del dret orientat a sanitat. 3.-Estadística aplicada. Estadística bàsica, descriptiva, i analítica. 4.-Bioètica del sector sanitari i en gestió. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.-Política sanitària: Es revisen aspectes de Salut Pública i Societat del benestar i salut, de Sistemes sanitaris, de Models i tendències, i de Competència. 2.-Dret sanitari. Aspectes bàsics del dret orientat a sanitat. 3.-Estadística aplicada. Estadística bàsica, descriptiva, i analítica. 4.-Bioètica del sector sanitari i en gestió. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => Eines bàsiques de gestió II [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Eines bàsiques de gestió II [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Economia i Mercats [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Economia i Mercats [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => Finançament, compra i provisió de Serveis Sanitaris [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Finançament, compra i provisió de Serveis Sanitaris [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 9.-Economia de la salut: Macroeconomia sanitària. 10.-Economia de la salut: Microeconomia sanitària. 11.-Avaluació de tecnologies sanitàries. 12.-Mesurament de l'eficiència. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 9.-Economia de la salut: Macroeconomia sanitària. 10.-Economia de la salut: Microeconomia sanitària. 11.-Avaluació de tecnologies sanitàries. 12.-Mesurament de l'eficiència. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió Clínica, gestió de la qualitat i innovació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió Clínica, gestió de la qualitat i innovació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 13.-Finançament, organització i gestió. 14.-Gestió econòmica, control gestió i pressupost. 15.-Màrqueting i comunicació. Responsabilitat social corporativa. 16.-Gestió de la Innovació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 13.-Finançament, organització i gestió. 14.-Gestió econòmica, control gestió i pressupost. 15.-Màrqueting i comunicació. Responsabilitat social corporativa. 16.-Gestió de la Innovació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Text traduït Funció directiva i de recursos humans, disseny d'estructures [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Text traduït Funció directiva i de recursos humans, disseny d'estructures [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 19.-Funció de Direcció. Presa de decisions. Gestió de temps. 20.-Recursos humans (1): Selecció i reclutament. Rendiments. Negociació. Comunicació interna i externa: els seus beneficis. 21.-Recursos humans (2): Elements de motivació i lideratge. El coaching. Racionalització del treball. Carrera professional. 22.-Anàlisi de decisions. Els arbres de decisions. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 19.-Funció de Direcció. Presa de decisions. Gestió de temps. 20.-Recursos humans (1): Selecció i reclutament. Rendiments. Negociació. Comunicació interna i externa: els seus beneficis. 21.-Recursos humans (2): Elements de motivació i lideratge. El coaching. Racionalització del treball. Carrera professional. 22.-Anàlisi de decisions. Els arbres de decisions. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió específica de centres sanitaris [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió específica de centres sanitaris [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 23.-Hospitalització convencional. Tipologia i estructures actuals. Departament. Gerència. Direcció assistencial, mèdica, econòmica-financera, d'atenció primària i d'infermeria. Personal directiu de caràcter no departamental. 24.-Centres de salut. Estructura i funcionament. 25.-Hospitalització a domicili Estructura i funcionament. 26.-Altres centres i serveis sanitaris Estructura i funcionament. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 23.-Hospitalització convencional. Tipologia i estructures actuals. Departament. Gerència. Direcció assistencial, mèdica, econòmica-financera, d'atenció primària i d'infermeria. Personal directiu de caràcter no departamental. 24.-Centres de salut. Estructura i funcionament. 25.-Hospitalització a domicili Estructura i funcionament. 26.-Altres centres i serveis sanitaris Estructura i funcionament. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió de processos de suport assistencial [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de processos de suport assistencial [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 27.-Serveis farmàcia, El servei de laboratori, Altres Serveis magen, etc.) 28.-Serveis d'admissió. Estructura i funcionament [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 27.-Serveis farmàcia, El servei de laboratori, Altres Serveis magen, etc.) 28.-Serveis d'admissió. Estructura i funcionament [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió de processos no assistencials [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de processos no assistencials [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 30.-Enginyeria i Manteniment. 31.-Serveis addicionals: prevenció de riscos laborals. 32.-Informàtica, sistemes d'Informació i xarxes. 33.-Despesa Farmacèutica. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 30.-Enginyeria i Manteniment. 31.-Serveis addicionals: prevenció de riscos laborals. 32.-Informàtica, sistemes d'Informació i xarxes. 33.-Despesa Farmacèutica. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) [9] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23721280 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 10 [NOMBRE_MATERIA] => Treball de Fi de Màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball de Fi de Màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'alumne/a haurà de dedicar al temari (lectura dels temes i desenvolupament de problemes, participació en fòrums i exàmens) de l'assignatura els següents temps: 1.- Plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'alumne/a haurà de dedicar al temari (lectura dels temes i desenvolupament de problemes, participació en fòrums i exàmens) de l'assignatura els següents temps: 1.- Plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 10 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni67610 [NOMBRE_PERSONA] => Antoni [APELLIDOS] => Alegre Martínez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a. Universidad Cardenal Herrera - CEU [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni57971 [NOMBRE_PERSONA] => José Luis [APELLIDOS] => Alfonso Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G8162 [EMAIL_FACULTAD] => Jose.L.Alfonso@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp17801 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => Alfonso Sánchez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado Empresariales. Licenciatura en Ciencias Económicas y Empresariales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp60395 [NOMBRE_PERSONA] => Salvador [APELLIDOS] => Algarra Eugenio [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Subdirector Económico. Hospital Arnau de Vilanova [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni7948 [NOMBRE_PERSONA] => María Soledad [APELLIDOS] => Barreda Reines [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Escuela Universitaria [NPI] => G0143 [EMAIL_FACULTAD] => barreda@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp348705 [NOMBRE_PERSONA] => Ernesto [APELLIDOS] => Bataller Alonso [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Económico. Consorcio Hospital General Universitario de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp103382 [NOMBRE_PERSONA] => Rubén [APELLIDOS] => Blasco Encinas [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado en Económicas. Director Económico Consorcio Hospital General Universitario de Valencia. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp17821 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco Jesús [APELLIDOS] => Bueno Cañigral [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Jefe de Servicio Drogodependencias. Ajuntament de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp385806 [NOMBRE_PERSONA] => Concha [APELLIDOS] => Cerdá Micó [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp104748 [NOMBRE_PERSONA] => Salvador [APELLIDOS] => Dobón Tornero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp104750 [NOMBRE_PERSONA] => Roberto [APELLIDOS] => Ferrandiz Gomis [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp385616 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => Garay Moya [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp104746 [NOMBRE_PERSONA] => Ignacio [APELLIDOS] => Martín Arechabala [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => uni47318 [NOMBRE_PERSONA] => José María [APELLIDOS] => Martín Moreno [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => I3180 [EMAIL_FACULTAD] => jose.maria.martin@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => uni67732 [NOMBRE_PERSONA] => María Isabel [APELLIDOS] => Martinez Martinez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Contratado/a Doctor/a. Departamento de Enfermería. Universitat de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni58839 [NOMBRE_PERSONA] => Consuelo Reyes [APELLIDOS] => Marzal Raga [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Prof. Titular de Derecho Administrativo. Universitat de València [NPI] => H8149 [EMAIL_FACULTAD] => Reyes.Marzal@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => emp91563 [NOMBRE_PERSONA] => Vicenta María [APELLIDOS] => Mayans Pastor [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Especializada en medicina estética. Auditora de Administración Sanitaria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => emp104749 [NOMBRE_PERSONA] => Ignacio [APELLIDOS] => Micó Tormos [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Ingeniería Industrial [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => uni3321 [NOMBRE_PERSONA] => José Vicente [APELLIDOS] => Paz García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G5208 [EMAIL_FACULTAD] => paz@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => emp385561 [NOMBRE_PERSONA] => Ricardo [APELLIDOS] => Salcedo Casabán [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni57971 [NOMBRE_PERSONA] => José Luis [APELLIDOS] => Alfonso Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G8162 [EMAIL_FACULTAD] => Jose.L.Alfonso@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp91563 [NOMBRE_PERSONA] => Vicenta María [APELLIDOS] => Mayans Pastor [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Especializada en medicina estética. Auditora de Administración Sanitaria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2023/2024

Tipus de curs: Màster de Formació Permanent

Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 01/09/2023

Data inici: Novembre 2023

Data fi: Juliol 2024

Matrícula: 1500 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)

Requisits d'accés: Graus, llicenciats, i diplomats en ciències de la salut i afins. Incloent Enginyers, economistes i professions relacionades amb la gestió. També comandaments intermedis o professionals amb inquietuds formatives.

Modalitat: On-line

Horari i Lloc d'impartició

Lloc d'impartició:

Horari: Tots els dies,

Més informació

Objectius del curs

-Conèixer els fonaments polítics, socials, jurídics i econòmics implicats en el sistema sanitari.
-Conèixer els principis de l'administració i direcció de serveis sanitaris per a poder-se desembolicar amb èxit en els seus camps d'aplicació com són la planificació, organització, gestió i avaluació d'un centre o servei sanitari.
-Manejar les tecnologia i metodologies actuals en la gestió clínica i sanitària per a poder examinar críticament el sistema sanitari.

Leer más

Objectius professionals

Llocs directius d'Hospitals, Clíniques, Centres de Salut, Residències sociosanitàries, Prefectures de Serveis, Prefectures de Secció, Comandaments intermedis de l'administració sanitàries, Cos d'administració.

Preinscripciò al curs

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
 
Imprimir la informaciò
FAQS