5a Edició - Codi 24131020

Array ( [CODIGO] => 24131020 [EDICION] => 5 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 1600 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 21/05/2025 [FECHA_FIN] => 15/12/2026 [LUGAR] => Universidad de Ibagué, Colombia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Interuniversitari d'Economia Internacional [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 27/01/2025 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => gestion-empresas-colombianas [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Màster Formació Permanent en Administració de Negocis [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => Divendres i Dissabtes. 8.00 a 13.00 i de 15.00 a 20.00 hores [REQUISITOS_TITULACION] => Graduats universitaris [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => La formació en administració i direcció d'empreses a nivell de màster té com a objectiu formar persones amb capacitat de gestió i direcció empresarial que contribueixin de manera decisiva al desenvolupament d'empreses existents i la generació de noves idees de negocis en ambients dinàmics i amb una vocació clara internacional. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => - Classes presencials teoricopràctiques.  Estudi independent de la bibliografia recomanada. - Treball independent tutoritzat per a l'elaboració del treball fi de màster. - Tutories on line. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => - Llocs de gestió, administració i direcció en empreses o en qualsevol de les àrees funcionals. - Autoocupació a través d'iniciatives d'emprenedorisme - Docència a l'àmbit de l'empresa i la consultoria - Consultoria d'empreses. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Estratègies corporatives [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Estratègies corporatives [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció a les estratègies corporatives 2.Determinació de làmbit dactivitat: especialització vs diversificació 2.1. L'estratègia d'expansió 2.2. L'estratègia de diversificació 3. Estratègies d'internacionalització 3.1.Decisió sobre l'àmbit geogràfic d'actuació 3.2. El procés d'internacionalització 3.3.Modalitats i processos d'internacionalització 3.4.Tipus d'estratègies internacionals 4. Modalitats de desenvolupament. 4.1.Decisions sobre la modalitat de desenvolupament 4.2. Fusions i adquisicions 4.3. Aliances estratègiques 5. Estratègies de supervivència 5.1. Estratègies de supervivència i abandonament 5.2. El procés de reflotament [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció a les estratègies corporatives 2.Determinació de làmbit dactivitat: especialització vs diversificació 2.1. L'estratègia d'expansió 2.2. L'estratègia de diversificació 3. Estratègies d'internacionalització 3.1.Decisió sobre l'àmbit geogràfic d'actuació 3.2. El procés d'internacionalització 3.3.Modalitats i processos d'internacionalització 3.4.Tipus d'estratègies internacionals 4. Modalitats de desenvolupament. 4.1.Decisions sobre la modalitat de desenvolupament 4.2. Fusions i adquisicions 4.3. Aliances estratègiques 5. Estratègies de supervivència 5.1. Estratègies de supervivència i abandonament 5.2. El procés de reflotament [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Direcció Comercial [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Direcció Comercial [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Definició i estratègia de màrqueting 1.1. Definició de Màrqueting i procés de Màrqueting. 1.2. El mercat i les necessitats del client 1.3. Disseny de lestratègia de màrqueting 1.4. Les relacions amb el client. 2. Segmentació, posicionament i comportament del consumidor 2.1. La segmentació de mercats 2.2. El posicionament 2.3. Factors que influeixen en el comportament del consumidor 2.4. El procés de decisió de compra 3. Estratègia de producte i servei: construir valor per al client 3.1.Concepte de producte 3.2. Decisions sobre productes 3.3.Estratègia de marca 3.4. Estratègia de serveis 4.Estratègia de Preus 4.1. Estratègies de fixació de preus 4.2. Estratègies d'ajust de preus 4.3.Variacions de preus 5. Estratègia de distribució i comunicació 5.1. El canal de distribució 5.2. Decisions sobre el disseny del canal de distribució 5.3. L'estratègia de comunicació de l'empresa 5.4. La comunicació a l'entorn digital 6.L'estratègia de màrqueting internacional 6.1.La internacionalització de l'empresa 6.2.Les empreses colombianes davant la internacionalització 6.3. L'entorn transcultural 6.4. Estratègia de màrqueting internacional: producte, preu, distribució i comunicació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Definició i estratègia de màrqueting 1.1. Definició de Màrqueting i procés de Màrqueting. 1.2. El mercat i les necessitats del client 1.3. Disseny de lestratègia de màrqueting 1.4. Les relacions amb el client. 2. Segmentació, posicionament i comportament del consumidor 2.1. La segmentació de mercats 2.2. El posicionament 2.3. Factors que influeixen en el comportament del consumidor 2.4. El procés de decisió de compra 3. Estratègia de producte i servei: construir valor per al client 3.1.Concepte de producte 3.2. Decisions sobre productes 3.3.Estratègia de marca 3.4. Estratègia de serveis 4.Estratègia de Preus 4.1. Estratègies de fixació de preus 4.2. Estratègies d'ajust de preus 4.3.Variacions de preus 5. Estratègia de distribució i comunicació 5.1. El canal de distribució 5.2. Decisions sobre el disseny del canal de distribució 5.3. L'estratègia de comunicació de l'empresa 5.4. La comunicació a l'entorn digital 6.L'estratègia de màrqueting internacional 6.1.La internacionalització de l'empresa 6.2.Les empreses colombianes davant la internacionalització 6.3. L'entorn transcultural 6.4. Estratègia de màrqueting internacional: producte, preu, distribució i comunicació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Finances corporatives [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Finances corporatives [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Gestió financera 1. Estructura financera de l'empresa 2. El finançament a curt termini 3. Les previsions financeres 4. La planificació financera a llarg termini 5. El control econòmic financer 2. Control i Gestió de riscos financers 1. El risc de mercat 2. El risc de crèdit 3. El risc de liquiditat 4. El risc operatiu 3. Instruments financers de suport a les empreses 1. Business Angels, Crowd Angel i Crowdfunding 2. Capital Risc 3. Confirming i Factoring 4. Crèdit i forfeting 5. Garanties i re-fiançament 4. Mercats financers i decisions empresarials 1. Introducció als sistemes i mercats financers 2. Reguladors i intermediaris 3. Mercat de renda fixa 4. Mercat de renda variable 5. Mercat interbancari 5. Taller de finances amb Excel 1. Iniciació a les taules d'Excel 2. Utilització dExcel per a la presa de decisions financera a curt termini 3. Models d'eines de finançament a llarg termini 4. Valoració de projectes dinversió [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Gestió financera 1. Estructura financera de l'empresa 2. El finançament a curt termini 3. Les previsions financeres 4. La planificació financera a llarg termini 5. El control econòmic financer 2. Control i Gestió de riscos financers 1. El risc de mercat 2. El risc de crèdit 3. El risc de liquiditat 4. El risc operatiu 3. Instruments financers de suport a les empreses 1. Business Angels, Crowd Angel i Crowdfunding 2. Capital Risc 3. Confirming i Factoring 4. Crèdit i forfeting 5. Garanties i re-fiançament 4. Mercats financers i decisions empresarials 1. Introducció als sistemes i mercats financers 2. Reguladors i intermediaris 3. Mercat de renda fixa 4. Mercat de renda variable 5. Mercat interbancari 5. Taller de finances amb Excel 1. Iniciació a les taules d'Excel 2. Utilització dExcel per a la presa de decisions financera a curt termini 3. Models d'eines de finançament a llarg termini 4. Valoració de projectes dinversió [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Recursos humans: gestió i lideratge [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Recursos humans: gestió i lideratge [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Treball en Equip i Equip de Treball 1.1.- Elements estructurals dels Equips de treball (composició, estructura, rols, normes, metes i tasques) 1.2.- Processos grupals: Comunicació, Socialització, Presa de decisions i relacions intergrupals 1.3.- Efectivitat a l'Equip de Treball: principals tècniques 1.4.- Competències personals per al treball en equip 2. Negociació i resolució de conflictes 2.1.- Els conflictes interpersonals: la mediació entre persones 2.2.- El procés de negociació: preparació i estratègies 2.3.- La presa de decisions 2.4.- Perfils en la negociació 2.5.- Aplicant la creativitat a la resolució de conflictes 3. Motivació, Dinamització i manteniment del factor humà 3.1.- Continguts. Entenent el què ens motiva. 3.2.- Processos. Entenent com ens motivem. 3.3.- Noves aproximacions: Intel·ligència Emocional i Social, el Flow i l'Alineament. 4. Lideratge, estils i aplicacions. Comunicació (verbal i no verbal), comunicació virtual. 4.1.- Poder, Cultura i fonts de poder. 4.2.- Nivells i estils de Lideratge. 4.3.- Comunicació Verbal i No Verbal 5. Gestió eficaç dels recursos humans de l'empresa. 5.1.- El disseny estratègic, la planificació de RH i l'ADPT. 5.2.- La captació eficient: fases, processos i objectius. 5.3.- L'anàlisi de l'exercici com a factor de disseny de les polítiques de capacitació. 5.4.- La capacitació del personal com a vehicle del desenvolupament professional de lindividu. 5.5.- La valoració de llocs de treball: element essencial del disseny de les polítiques retributives. 5.6.- Els sistemes de compensació i incentius al personal. 5.7.- Les exigències de la gestió internacional: la gestió dels expatriats i la diversitat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Treball en Equip i Equip de Treball 1.1.- Elements estructurals dels Equips de treball (composició, estructura, rols, normes, metes i tasques) 1.2.- Processos grupals: Comunicació, Socialització, Presa de decisions i relacions intergrupals 1.3.- Efectivitat a l'Equip de Treball: principals tècniques 1.4.- Competències personals per al treball en equip 2. Negociació i resolució de conflictes 2.1.- Els conflictes interpersonals: la mediació entre persones 2.2.- El procés de negociació: preparació i estratègies 2.3.- La presa de decisions 2.4.- Perfils en la negociació 2.5.- Aplicant la creativitat a la resolució de conflictes 3. Motivació, Dinamització i manteniment del factor humà 3.1.- Continguts. Entenent el què ens motiva. 3.2.- Processos. Entenent com ens motivem. 3.3.- Noves aproximacions: Intel·ligència Emocional i Social, el Flow i l'Alineament. 4. Lideratge, estils i aplicacions. Comunicació (verbal i no verbal), comunicació virtual. 4.1.- Poder, Cultura i fonts de poder. 4.2.- Nivells i estils de Lideratge. 4.3.- Comunicació Verbal i No Verbal 5. Gestió eficaç dels recursos humans de l'empresa. 5.1.- El disseny estratègic, la planificació de RH i l'ADPT. 5.2.- La captació eficient: fases, processos i objectius. 5.3.- L'anàlisi de l'exercici com a factor de disseny de les polítiques de capacitació. 5.4.- La capacitació del personal com a vehicle del desenvolupament professional de lindividu. 5.5.- La valoració de llocs de treball: element essencial del disseny de les polítiques retributives. 5.6.- Els sistemes de compensació i incentius al personal. 5.7.- Les exigències de la gestió internacional: la gestió dels expatriats i la diversitat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Comerç exterior i logística [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Comerç exterior i logística [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Estudi de l'entorn per a la selecció de mercats 1.1. Entorn legal 1.2. Entorn econòmic 1.3. Entorn sociocultural 1.4. Intel·ligència competitiva i fonts d'informació al comerç exterior 1.5. El procés de selecció de mercats internacionals 2. Gestió de les transaccions internacionals 2.1. Barreres aranzelàries Les duanes i el territori duaner Formalitats duaneres d'importació i exportació Destinacions aranzelàries 2.2. Barreres no aranzelàries 2.3. Com superar les barreres al comerç 2.4. Conflictes comercials entre països 2.5. Logística i transport internacional 3. Riscos en les operacions de comerç exterior 3.1. Riscos al comerç exterior 3.1.1. ransport i logística 3.1.2. Administratius 3.1.3. De canvi 3.1.4. D'impagament 3.2. Com reduir els riscos: 3.2.1. Principis bàsics de contractació internacional 3.2.2. INCOTERMS 2010 3.2.3. Instruments de cobertura de riscos [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.Estudi de l'entorn per a la selecció de mercats 1.1. Entorn legal 1.2. Entorn econòmic 1.3. Entorn sociocultural 1.4. Intel·ligència competitiva i fonts d'informació al comerç exterior 1.5. El procés de selecció de mercats internacionals 2. Gestió de les transaccions internacionals 2.1. Barreres aranzelàries Les duanes i el territori duaner Formalitats duaneres d'importació i exportació Destinacions aranzelàries 2.2. Barreres no aranzelàries 2.3. Com superar les barreres al comerç 2.4. Conflictes comercials entre països 2.5. Logística i transport internacional 3. Riscos en les operacions de comerç exterior 3.1. Riscos al comerç exterior 3.1.1. ransport i logística 3.1.2. Administratius 3.1.3. De canvi 3.1.4. D'impagament 3.2. Com reduir els riscos: 3.2.1. Principis bàsics de contractació internacional 3.2.2. INCOTERMS 2010 3.2.3. Instruments de cobertura de riscos [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Direcció Estratègica (Management) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Direcció Estratègica (Management) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció: de la Direcció d'Empreses a la Direcció Estratègica 2. Anàlisi estratègica 2.1. Propòsit estratègic 2.2. Anàlisi externa 2.3. Anàlisi interna 3. Disseny, valoració i selecció destratègies. 3.1. Estratègia corporativa 3.2. Estratègia competitiva 3.3. Avaluació i selecció destratègies 4. Implementació de les estratègies 4.1. Sistemes de planificació i control. 4.2. Implementació i disseny organitzatiu 4.3. Implementació i estils de direcció i lideratge 4.4. Implementació i cultura organitzativa [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció: de la Direcció d'Empreses a la Direcció Estratègica 2. Anàlisi estratègica 2.1. Propòsit estratègic 2.2. Anàlisi externa 2.3. Anàlisi interna 3. Disseny, valoració i selecció destratègies. 3.1. Estratègia corporativa 3.2. Estratègia competitiva 3.3. Avaluació i selecció destratègies 4. Implementació de les estratègies 4.1. Sistemes de planificació i control. 4.2. Implementació i disseny organitzatiu 4.3. Implementació i estils de direcció i lideratge 4.4. Implementació i cultura organitzativa [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Treball Fi de Màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball Fi de Màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Els continguts del TFM seguiran la següent estructura (podria variar, amb el vistiplau del tutor, en funció del tema a desenvolupar): 1.Situació de partida: una empresa real de qualsevol nacionalitat, del sector productiu o serveis. 2.Diagnòstic estratègic: a. Anàlisi interna de l'empresa: - Situació financera - Organització - Recursos humans - Recursos productius - Cartera de productes/serveis - Estratègia de màrqueting - Responsabilitat social corporativa b. Anàlisi externa: - Entorn general: oportunitats i amenaces - Entorn competitiu: oportunitats i amenaces 3.Disseny de l'estratègia: - Objectius - Decisions: sobre làmbit de lactivitat, estratègies corporatives i estratègies competitives 4.Implementació de l'estratègia: - Recursos financers - Disseny organitzatiu - Recursos humans - Recursos productius - Productes/serveis - Estratègia de màrqueting - Responsabilitat social corporativa - Cronograma d'execució [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Els continguts del TFM seguiran la següent estructura (podria variar, amb el vistiplau del tutor, en funció del tema a desenvolupar): 1.Situació de partida: una empresa real de qualsevol nacionalitat, del sector productiu o serveis. 2.Diagnòstic estratègic: a. Anàlisi interna de l'empresa: - Situació financera - Organització - Recursos humans - Recursos productius - Cartera de productes/serveis - Estratègia de màrqueting - Responsabilitat social corporativa b. Anàlisi externa: - Entorn general: oportunitats i amenaces - Entorn competitiu: oportunitats i amenaces 3.Disseny de l'estratègia: - Objectius - Decisions: sobre làmbit de lactivitat, estratègies corporatives i estratègies competitives 4.Implementació de l'estratègia: - Recursos financers - Disseny organitzatiu - Recursos humans - Recursos productius - Productes/serveis - Estratègia de màrqueting - Responsabilitat social corporativa - Cronograma d'execució [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni66652 [NOMBRE_PERSONA] => María Haydee [APELLIDOS] => Calderón García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9213 [EMAIL_FACULTAD] => haydee@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni78733 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Comeche Martínez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => H4271 [EMAIL_FACULTAD] => comeche@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni25217 [NOMBRE_PERSONA] => Consuelo [APELLIDOS] => Dolz Dolz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => H8096 [EMAIL_FACULTAD] => cdolz@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni58399 [NOMBRE_PERSONA] => Teresa [APELLIDOS] => Fayos Gardo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6323 [EMAIL_FACULTAD] => tefagar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni48583 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Guaita Martínez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor titular de Universidad, Facultad de Administración y Dirección de Empresas de la Universitat Politècnica de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni29356 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Francisco [APELLIDOS] => Martínez Pérez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H3508 [EMAIL_FACULTAD] => Juan.F.Martinez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni58399 [NOMBRE_PERSONA] => Teresa [APELLIDOS] => Fayos Gardo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6323 [EMAIL_FACULTAD] => tefagar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni66652 [NOMBRE_PERSONA] => María Haydee [APELLIDOS] => Calderón García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9213 [EMAIL_FACULTAD] => haydee@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster Formació Permanent en Administració de Negocis


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2024/2025

Tipus de curs: Màster de Formació Permanent

Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 27/01/2025

Data inici: Maig 2025

Data fi: Desembre 2026

Matrícula: 1600 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)

Requisits d'accés: Graduats universitaris

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Universidad de Ibagué, Colombia

Horari: Divendres i Dissabtes. 8.00 a 13.00 i de 15.00 a 20.00 hores

Més informació

Objectius del curs

La formació en administració i direcció d'empreses a nivell de màster té com a objectiu formar persones amb capacitat de gestió i direcció empresarial que contribueixin de manera decisiva al desenvolupament d'empreses existents i la generació de noves idees de negocis en ambients dinàmics i amb una vocació clara internacional.

Objectius professionals

- Llocs de gestió, administració i direcció en empreses o en qualsevol de les àrees funcionals.
- Autoocupació a través d'iniciatives d'emprenedorisme
- Docència a l'àmbit de l'empresa i la consultoria

Leer más

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò