4a Edició - Codi 22131020

Array ( [CODIGO] => 22131020 [EDICION] => 4 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Iniciado [MATRICULA] => 1600 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 31/03/2023 [FECHA_FIN] => 15/12/2024 [LUGAR] => Universidad de Ibagué, Colombia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Interuniversitari d'Economia Internacional [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 14/03/2023 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 34 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Administració de Negocis [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => Divendres i Dissabtes. 8h - 13h 15h-20h [REQUISITOS_TITULACION] => Graduats universitaris [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Objectius del curs: La formació en administració i direcció d'empreses a nivell de màster té com a objectiu formar persones amb capacitat de gestió i direcció empresarial que contribuïsquen de manera decisiva al desenvolupament d'empreses existents i la generació de noves idees de negocis en ambients dinàmics i amb una clara vocació internacional. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => - Llocs de gestió, administració i direcció en empreses o en qualsevol de les seues àrees funcionals. - Autoocupació a través d'iniciatives de emprendedurismo - Docència en l'àmbit de l'empresa i la consultoria - Consultoria d'empreses. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22131020 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Direcció Estratègica (Management) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Direcció Estratègica (Management) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció: de la Direcció d'Empreses a la Direcció Estratègica 2. Anàlisi estratègica 2.1. Propòsit estratègic 2.2. Anàlisi externa 2.3. Anàlisi interna 3. Disseny, valoració i selecció d'estratègies. 3.1. Estratègia corporativa 3.2. Estratègia competitiva 3.3. Avaluació i selecció d'estratègies 4. Implementació de les estratègies 4.1. Sistemes de planificació i control. 4.2. Implementació i disseny organitzatiu 4.3. Implementació i estils de direcció i lideratge 4.4. Implementació i cultura organitzativa [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció: de la Direcció d'Empreses a la Direcció Estratègica 2. Anàlisi estratègica 2.1. Propòsit estratègic 2.2. Anàlisi externa 2.3. Anàlisi interna 3. Disseny, valoració i selecció d'estratègies. 3.1. Estratègia corporativa 3.2. Estratègia competitiva 3.3. Avaluació i selecció d'estratègies 4. Implementació de les estratègies 4.1. Sistemes de planificació i control. 4.2. Implementació i disseny organitzatiu 4.3. Implementació i estils de direcció i lideratge 4.4. Implementació i cultura organitzativa [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22131020 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Estratègies corporatives [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Estratègies corporatives [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22131020 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Direcció Comercial [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Direcció Comercial [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Definició i estratègia de màrqueting 1.1. Definició de Màrqueting i procés de Màrqueting. 1.2. El mercat i les necessitats del client 1.3. Disseny de l'estratègia de màrqueting 1.4. Les relacions amb el client. 2. Segmentació, posicionament i comportament del consumidor 2.1. La segmentació de mercats 2.2. . El posicionament 2.3. Factors que influeixen en el comportament del consumidor 2.4. . El procés de decisió de compra 3. Estratègia de producte i servei: construir valor per al client 3.1.Concepte de producte 3.2. Decisions sobre productes 3.3.Estratègia de marca 3.4. Estratègia de serveis 4.Estratègia de Preus 4.1. Estratègies de fixació de preus 4.2. . Estratègies d'ajustos de preus 4.3.Variacions de preus 5. Estratègia de distribució i comunicació 5.1. . El canal de distribució 5.2. Decisions sobre el disseny del canal de distribució 5.3. L'estratègia de comunicació de l'empresa 5.4. La comunicació en l'entorn digital 6. L'estratègia de màrqueting internacional 6.1. 6.1.la internacionalització de l'empresa 6.2. Les empreses colombianes davant la internacionalització 6.3. L'entorn transcultural 6.4. Estratègia de màrqueting internacional: producte, preu, distribució i comunicació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Definició i estratègia de màrqueting 1.1. Definició de Màrqueting i procés de Màrqueting. 1.2. El mercat i les necessitats del client 1.3. Disseny de l'estratègia de màrqueting 1.4. Les relacions amb el client. 2. Segmentació, posicionament i comportament del consumidor 2.1. La segmentació de mercats 2.2. . El posicionament 2.3. Factors que influeixen en el comportament del consumidor 2.4. . El procés de decisió de compra 3. Estratègia de producte i servei: construir valor per al client 3.1.Concepte de producte 3.2. Decisions sobre productes 3.3.Estratègia de marca 3.4. Estratègia de serveis 4.Estratègia de Preus 4.1. Estratègies de fixació de preus 4.2. . Estratègies d'ajustos de preus 4.3.Variacions de preus 5. Estratègia de distribució i comunicació 5.1. . El canal de distribució 5.2. Decisions sobre el disseny del canal de distribució 5.3. L'estratègia de comunicació de l'empresa 5.4. La comunicació en l'entorn digital 6. L'estratègia de màrqueting internacional 6.1. 6.1.la internacionalització de l'empresa 6.2. Les empreses colombianes davant la internacionalització 6.3. L'entorn transcultural 6.4. Estratègia de màrqueting internacional: producte, preu, distribució i comunicació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22131020 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Finances corporatives [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Finances corporatives [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Gestió financera 1. Estructura financera de l'empresa 2. El finançament a curt termini 3. Les previsions financeres 4. La planificació financera a llarg termini 5. El control econòmic financer 2. Control i Gestió de riscos financers 1. El risc de mercat 2. El risc de crèdit 3. El risc de liquiditat 4. El risc operatiu 3. Instruments financers de suport a les empreses 1. Business Angels, Crowd Angel i Micromecenatge 2. Capital de risc 3. Confirming i Factoring 4. Crèdit i forfaiting 5. Garanties i re-fiançament 4. Mercats financers i decisions empresarials 1. Introducció als sistemes i mercats financers 2. Reguladors i intermediaris 3. Mercat de renda fixa 4. Mercat de renda variable 5. Mercat interbancari 5. Taller de finances amb Excel 1. Iniciació a les taules d'Excel 2. Utilització d'Excel per a la presa de decisions financera a curt termini 3. Models d'eines de finançament a llarg termini 4. Valoració de projectes d'inversió [DESCRIPCION2] => 1. Gestión financiera 1. Estructura financiera de la empresa 2. La financiación a corto plazo 3. Las previsiones financieras 4. La planificación financiera a largo plazo 5. El control económico financiero 2. Control y Gestión de riesgos financieros 1. El riesgo de mercado 2. El riesgo de crédito 3. El riesgo de liquidez 4. El riesgo operativo 3. Instrumentos financieros de apoyo a las empresas 1. Business Angels, Crowd Angel y Crowdfunding 2. Capital Riesgo 3. Confirming y Factoring 4. Crédito y forfaiting 5. Garantías y re-afianzamiento 4. Mercados financieros y decisiones empresariales 1. Introducción a los sistemas y mercados financieros 2. Reguladores e intermediarios 3. Mercado de renta fija 4. Mercado de renta variable 5. Mercado interbancario 5. Taller de finanzas con Excel 1. Iniciación a las tablas de Excel 2. Utilización de Excel para la toma de decisiones financiera a corto plazo 3. Modelos de herramientas de financiación a largo plazo 4. Valoración de proyectos de inversión [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Gestió financera 1. Estructura financera de l'empresa 2. El finançament a curt termini 3. Les previsions financeres 4. La planificació financera a llarg termini 5. El control econòmic financer 2. Control i Gestió de riscos financers 1. El risc de mercat 2. El risc de crèdit 3. El risc de liquiditat 4. El risc operatiu 3. Instruments financers de suport a les empreses 1. Business Angels, Crowd Angel i Micromecenatge 2. Capital de risc 3. Confirming i Factoring 4. Crèdit i forfaiting 5. Garanties i re-fiançament 4. Mercats financers i decisions empresarials 1. Introducció als sistemes i mercats financers 2. Reguladors i intermediaris 3. Mercat de renda fixa 4. Mercat de renda variable 5. Mercat interbancari 5. Taller de finances amb Excel 1. Iniciació a les taules d'Excel 2. Utilització d'Excel per a la presa de decisions financera a curt termini 3. Models d'eines de finançament a llarg termini 4. Valoració de projectes d'inversió [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22131020 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Recursos humans: gestió i lideratge [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Recursos humans: gestió i lideratge [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1: Treball en Equip i Equip de Treball 1.1.- Elements estructurals dels Equips de treball (composició, estructura, rols, normes, metes i tasques) 1.2.- Processos grupals: Comunicació, Socialització, Presa de decisions i relacions intergrupals 1.3.- Efectivitat en l'Equip de Treball: principals tècniques 1.4.- Competències personals per al treball en equip 2: Negociació i resolució de conflictes 2.1.- Els conflictes interpersonals: la mediació entre persones 2.2.- El procés de negociació: preparació i estratègies 2.3.- La presa de decisions 2.4.- Perfils en la negociació 2.5.- Aplicant la creativitat a la resolució de conflictes 3: Motivació, Dinamització i manteniment del factor humà 3.1.- Continguts. Entenent el què ens motiva. 3.2.- Processos. Entenent com ens motivem. 3.3.- Noves aproximacions: Intel·ligència Emocional i Social, el Flow i l'Alineament. 4: Lideratge, estils i aplicacions. Comunicació (verbal i no verbal), comunicació virtual. 4.1.- Poder, Cultura i fonts de poder. 4.2.- Nivells i estils de Lideratge. 4.3.- Comunicació Verbal i No Verbal 5: Gestió eficaç dels Recursos Humans de l'Empresa. 5.1.- El disseny estratègic, la planificació de RH i el ADPT. 5.2.- La captació eficient: fases, processos i objectius. 5.3.- L'anàlisi de l'acompliment com a factor de disseny de les polítiques de capacitació. 5.4.- La capacitació del personal com a vehicle del desenvolupament professional de l'individu. 5.5.- La valoració de llocs de treball: element essencial del disseny de les polítiques retributives. 5.6.- Els sistemes de compensació i incentius al personal. 5.7.- Les exigències de la gestió internacional: l [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1: Treball en Equip i Equip de Treball 1.1.- Elements estructurals dels Equips de treball (composició, estructura, rols, normes, metes i tasques) 1.2.- Processos grupals: Comunicació, Socialització, Presa de decisions i relacions intergrupals 1.3.- Efectivitat en l'Equip de Treball: principals tècniques 1.4.- Competències personals per al treball en equip 2: Negociació i resolució de conflictes 2.1.- Els conflictes interpersonals: la mediació entre persones 2.2.- El procés de negociació: preparació i estratègies 2.3.- La presa de decisions 2.4.- Perfils en la negociació 2.5.- Aplicant la creativitat a la resolució de conflictes 3: Motivació, Dinamització i manteniment del factor humà 3.1.- Continguts. Entenent el què ens motiva. 3.2.- Processos. Entenent com ens motivem. 3.3.- Noves aproximacions: Intel·ligència Emocional i Social, el Flow i l'Alineament. 4: Lideratge, estils i aplicacions. Comunicació (verbal i no verbal), comunicació virtual. 4.1.- Poder, Cultura i fonts de poder. 4.2.- Nivells i estils de Lideratge. 4.3.- Comunicació Verbal i No Verbal 5: Gestió eficaç dels Recursos Humans de l'Empresa. 5.1.- El disseny estratègic, la planificació de RH i el ADPT. 5.2.- La captació eficient: fases, processos i objectius. 5.3.- L'anàlisi de l'acompliment com a factor de disseny de les polítiques de capacitació. 5.4.- La capacitació del personal com a vehicle del desenvolupament professional de l'individu. 5.5.- La valoració de llocs de treball: element essencial del disseny de les polítiques retributives. 5.6.- Els sistemes de compensació i incentius al personal. 5.7.- Les exigències de la gestió internacional: l [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22131020 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Comerç exterior i logística [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Comerç exterior i logística [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. ESTUDI DE L'ENTORN PER A la SELECCIÓ DE MERCATS 1.1. Entorn legal 1.2. Entorn econòmic 1.3. Entorn sociocultural 1.4. Intel·ligència competitiva i fonts d'informació en comerç exterior 1.5. El procés de selecció de mercats internacionals 2. GESTIÓ DE LES TRANSACCIONS INTERNACIONALS 2.1. Barreres aranzelàries Les duanes i el territori duaner Formalitats duaneres d'importació i exportació Destinacions aranzelàries 2.2. Barreres no aranzelàries 2.3. Com superar les barreres al comerç 2.4. Conflictes comercials entre països 2.5. Logística i Transport internacional 3. RISCOS EN LES OPERACIONS DE COMERÇ EXTERIOR 3.1. Riscos en el comerç exterior 3.1.1. ransporte i logística 3.1.2. Administratius 3.1.3. De canvi 3.1.4. D'impagament 3.2. Com reducer els riscos: 3.2.1. Principis bàsics de contractació internacional 3.2.2. INCOTERMS 2010 3.2.3. Instruments de cobertura de riscos [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. ESTUDI DE L'ENTORN PER A la SELECCIÓ DE MERCATS 1.1. Entorn legal 1.2. Entorn econòmic 1.3. Entorn sociocultural 1.4. Intel·ligència competitiva i fonts d'informació en comerç exterior 1.5. El procés de selecció de mercats internacionals 2. GESTIÓ DE LES TRANSACCIONS INTERNACIONALS 2.1. Barreres aranzelàries Les duanes i el territori duaner Formalitats duaneres d'importació i exportació Destinacions aranzelàries 2.2. Barreres no aranzelàries 2.3. Com superar les barreres al comerç 2.4. Conflictes comercials entre països 2.5. Logística i Transport internacional 3. RISCOS EN LES OPERACIONS DE COMERÇ EXTERIOR 3.1. Riscos en el comerç exterior 3.1.1. ransporte i logística 3.1.2. Administratius 3.1.3. De canvi 3.1.4. D'impagament 3.2. Com reducer els riscos: 3.2.1. Principis bàsics de contractació internacional 3.2.2. INCOTERMS 2010 3.2.3. Instruments de cobertura de riscos [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22131020 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Treball Fí de Màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball Fí de Màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Els continguts del TFM seguiran la següent estructura (podria variar, amb el vistiplau del tutor, en funció del tema a desenvolupar): 1. Situació de partida: una empresa real de qualsevol nacionalitat, del sector productiu o serveis. 2. Diagnòstic estratègic: a. Anàlisi interna de l'empresa: i. Situació financera ii. Organització iii. Recursos humans iv. . Recursos productius v. Cartera de productes/serveis vaig veure. . Estratègia de màrqueting vii. . Responsabilitat social corporativa b. Anàlisi externa: i. Entorn general: oportunitats i amenaces ii. Entorn competitiu: oportunitats i amenaces 3. Disseny de l'estratègia: i. Objectius ii. Decisions: sobre l'àmbit de l'activitat, estratègies corporatives i estratègies competitives 4. Implementació de l'estratègia: i. Recursos financers ii. Disseny organitzatiu iii. Recursos humans iv. . Recursos productius v. Productes/serveis vi. . Estratègia de màrqueting vii. . Responsabilitat social corporativa viii. Cronograma d'execució [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Els continguts del TFM seguiran la següent estructura (podria variar, amb el vistiplau del tutor, en funció del tema a desenvolupar): 1. Situació de partida: una empresa real de qualsevol nacionalitat, del sector productiu o serveis. 2. Diagnòstic estratègic: a. Anàlisi interna de l'empresa: i. Situació financera ii. Organització iii. Recursos humans iv. . Recursos productius v. Cartera de productes/serveis vaig veure. . Estratègia de màrqueting vii. . Responsabilitat social corporativa b. Anàlisi externa: i. Entorn general: oportunitats i amenaces ii. Entorn competitiu: oportunitats i amenaces 3. Disseny de l'estratègia: i. Objectius ii. Decisions: sobre l'àmbit de l'activitat, estratègies corporatives i estratègies competitives 4. Implementació de l'estratègia: i. Recursos financers ii. Disseny organitzatiu iii. Recursos humans iv. . Recursos productius v. Productes/serveis vi. . Estratègia de màrqueting vii. . Responsabilitat social corporativa viii. Cronograma d'execució [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni66652 [NOMBRE_PERSONA] => María Haydee [APELLIDOS] => Calderón García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9213 [EMAIL_FACULTAD] => haydee@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni1890 [NOMBRE_PERSONA] => Elvira [APELLIDOS] => Cerver Romero [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Escuela Universitaria [NPI] => H1168 [EMAIL_FACULTAD] => cerverel@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni18269 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Comeche Martínez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni25217 [NOMBRE_PERSONA] => Consuelo [APELLIDOS] => Dolz Dolz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => H8096 [EMAIL_FACULTAD] => cdolz@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni58399 [NOMBRE_PERSONA] => Teresa [APELLIDOS] => Fayos Gardo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6323 [EMAIL_FACULTAD] => tefagar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp371578 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Guaita Martínez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni29356 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Francisco [APELLIDOS] => Martínez Pérez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H3508 [EMAIL_FACULTAD] => Juan.F.Martinez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni58399 [NOMBRE_PERSONA] => Teresa [APELLIDOS] => Fayos Gardo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6323 [EMAIL_FACULTAD] => tefagar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni66652 [NOMBRE_PERSONA] => María Haydee [APELLIDOS] => Calderón García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9213 [EMAIL_FACULTAD] => haydee@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2022/2023

Tipus de curs: Màster de Formació Permanent

Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 14/03/2023

Data inici: Març 2023

Data fi: Desembre 2024

Matrícula: 1600 € (import preu públic)

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Universidad de Ibagué, Colombia

Horari: Divendres i Dissabtes. 8h - 13h 15h-20h

Més informació

Objectius del curs

Objectius del curs:

La formació en administració i direcció d'empreses a nivell de màster té com a objectiu

Leer más

Objectius professionals

- Llocs de gestió, administració i direcció en empreses o en qualsevol de les seues àrees funcionals.
- Autoocupació a través d'iniciatives de emprendedurismo
- Docència en l'àmbit de l'empresa i la consultoria

Leer más

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò