8a Edició - Codi 23423020

Array ( [CODIGO] => 23423020 [EDICION] => 8 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 360 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 16.00 [FECHA_INICIO] => 18/02/2024 [FECHA_FIN] => 20/09/2024 [LUGAR] => online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Teoria de l'Educació [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 28/12/2023 [AREA] => 4 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => acciones-formacion-laboral [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Ciències de l´Educació [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Tècnic en Accions Formatives en Entorns Laborals [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => online, [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats, Graduats i Diplomats Universitaris [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => - Adquirir les competències pedagògiques i didàctiques necessàries per al disseny, la planificació, la gestió i la implantació d'un Pla de Formació en un àmbit professional, (formació oficial No Reglada). - Aplicar mètodes i tècniques pedagògiques que els permeten programar, implementar i avaluar accions formatives, a més de proposar actuacions dirigides a la seua pròpia actualització professional i a la millora de la qualitat de formació. - Millorar les seues habilitats comunicacionals amb exposicions d'alt impacte i alineades als objectius de l'organització en la qual es desembolica. - Formular adequadament objectius formatius específics com a primer pas per al disseny del programa de qualsevol acció formativa. - Valorar diferents metodologies d'ensenyament-aprenentatge i dissenyar les activitats d'aprenentatge que les concreten adaptades a la metodologia de la formació presencial i a distància. - Elaborar recursos eficaços de cara a optimitzar l'aprenentatge dels alumnes als quals es dirigisca la formació. - Considerar l'avaluació com una peça fonamental per a facilitar l'aprenentatge dels participants, utilitzant criteris de qualitat. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => - Formador - Formador de formadors en departaments de recursos humans en empreses públiques i privades - Consultor de formació especialitzada per a organitzacions - Formador en formació ocupacional - Tècnic de formació -exercici lliure- (per a impartir formació especialitzada en centres privats: centres de formació, acadèmies, centres de preparació d'oposicions, etc.) [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23423020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Pla de Formació en organitzacions o serveis [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Pla de Formació en organitzacions o serveis [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.1. Diagnosticar les necessitats formatives: Mètodes d'anàlisis de necessitats 1.2. Conceptes d'organització. 1.3. Característiques, tipus, estructures, etc. 1.4. Moment del diagnòstic 1.5. Tipus de formació. 1.6. Elements que intervenen en el disseny de la formació. 1.7. La relació formació-treballe una relació necessària. 1.8. L'anàlisi del lloc de treball. 1.9. Determinació dels perfils professionals de les ocupacions i les competències. 1.10. Gestió i avaluació de plans formatius. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.1. Diagnosticar les necessitats formatives: Mètodes d'anàlisis de necessitats 1.2. Conceptes d'organització. 1.3. Característiques, tipus, estructures, etc. 1.4. Moment del diagnòstic 1.5. Tipus de formació. 1.6. Elements que intervenen en el disseny de la formació. 1.7. La relació formació-treballe una relació necessària. 1.8. L'anàlisi del lloc de treball. 1.9. Determinació dels perfils professionals de les ocupacions i les competències. 1.10. Gestió i avaluació de plans formatius. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23423020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Agents: El Formador i L'Alumne [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Agents: El Formador i L'Alumne [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1. Perfil del formador i les seues competències. 2.2. Funcions del formador. 2.3. Requisits, tasques, i eines del tècnic en formació. 2.4. Motivació del docent. 2.5. Habilitats docents. 2.6. Supervisió i seguiment de l'aprenentatge 2.7. Principis bàsics per a un ensenyament d'adult efectiva. 2.8. Perfil dels alumnes: actituds i dificultats davant l'aprenentatge. 2.9. Enfocaments i estils d'aprenentatge [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1. Perfil del formador i les seues competències. 2.2. Funcions del formador. 2.3. Requisits, tasques, i eines del tècnic en formació. 2.4. Motivació del docent. 2.5. Habilitats docents. 2.6. Supervisió i seguiment de l'aprenentatge 2.7. Principis bàsics per a un ensenyament d'adult efectiva. 2.8. Perfil dels alumnes: actituds i dificultats davant l'aprenentatge. 2.9. Enfocaments i estils d'aprenentatge [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23423020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Interacció Didàctica i Aprenentatge [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Interacció Didàctica i Aprenentatge [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 3.1. Conceptes bàsics sobre l'aprenentatge. 3.2. Principis i processos d'aprenentatge. 3.3. Factors que afavoreixen l'aprenentatge: motivació. 3.4. Desenvolupament d'activitats per a promoure l'aprenentatge. 3.5. Ensenyar i aprendre. 3.6. El procés de comunicació: Elements que intervenen. 3.7. La formació com a procés comunicatiu. 3.8. Factors determinants de l'efectivitat de la comunicació. 3.9. La comunicació verbal i no verbal. 3.10. Els activadors de l'aprenentatge: atenció, memòria i motivació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 3.1. Conceptes bàsics sobre l'aprenentatge. 3.2. Principis i processos d'aprenentatge. 3.3. Factors que afavoreixen l'aprenentatge: motivació. 3.4. Desenvolupament d'activitats per a promoure l'aprenentatge. 3.5. Ensenyar i aprendre. 3.6. El procés de comunicació: Elements que intervenen. 3.7. La formació com a procés comunicatiu. 3.8. Factors determinants de l'efectivitat de la comunicació. 3.9. La comunicació verbal i no verbal. 3.10. Els activadors de l'aprenentatge: atenció, memòria i motivació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23423020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Planificació i disseny d'un curs o acció formativa. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Planificació i disseny d'un curs o acció formativa. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 4.1. Procés d'ensenyament-aprenentatge en la formació. 4.2. Diagnòstic inicial: l'anàlisi del grup d'aprenentatge. Estudi de necessitats. 4.3. Programació didàctica: definició i justificació. 4.4. Definició dels objectius formatius i els continguts d'aprenentatge. 4.5. El disseny d'activitats. 4.6. Temporalització. Recursos 4.7. Mètodes didàctics i Avaluació. 4.8. Elaboració d'unitats didàctiques. 4.9. Modalitats formatives i d'aprenentatge. 4.10. Avaluació i seguiment de la formació. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 4.1. Procés d'ensenyament-aprenentatge en la formació. 4.2. Diagnòstic inicial: l'anàlisi del grup d'aprenentatge. Estudi de necessitats. 4.3. Programació didàctica: definició i justificació. 4.4. Definició dels objectius formatius i els continguts d'aprenentatge. 4.5. El disseny d'activitats. 4.6. Temporalització. Recursos 4.7. Mètodes didàctics i Avaluació. 4.8. Elaboració d'unitats didàctiques. 4.9. Modalitats formatives i d'aprenentatge. 4.10. Avaluació i seguiment de la formació. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp79329 [NOMBRE_PERSONA] => Vicenta Eloina [APELLIDOS] => García Félix [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Pedagoga. Universitat Politècnica de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni23716 [NOMBRE_PERSONA] => Bernardo [APELLIDOS] => Gargallo López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H1134 [EMAIL_FACULTAD] => gargallo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp102582 [NOMBRE_PERSONA] => Salomé [APELLIDOS] => Moreno Navarro [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora Asociada Universitat Politècnica de València. Especialista en Pedagogía . [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp102583 [NOMBRE_PERSONA] => Marceli.lí [APELLIDOS] => Rosaleny Romero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Ingeniero y Arquitecto Técnico. Mando Operativo - Cuerpo de Bomberos C.P. Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni59402 [NOMBRE_PERSONA] => Irene [APELLIDOS] => Verde Peleato [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => M6024 [EMAIL_FACULTAD] => verpei@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni23716 [NOMBRE_PERSONA] => Bernardo [APELLIDOS] => Gargallo López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H1134 [EMAIL_FACULTAD] => gargallo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Tècnic en Accions Formatives en Entorns Laborals


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2023/2024

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 16.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 28/12/2023

Data inici: Febrer 2024

Data fi: Setembre 2024

Matrícula: 360 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Llicenciats, Graduats i Diplomats Universitaris

Modalitat: On-line

Lloc d'impartició: online

Horari: online,

Més informació

Objectius del curs

- Adquirir les competències pedagògiques i didàctiques necessàries per al disseny, la planificació, la gestió i la implantació d'un Pla de Formació en un àmbit professional, (formació oficial No Reglada).
- Aplicar mètodes i tècniques pedagògiques que els permeten programar, implementar i avaluar accions formatives, a més de proposar actuacions dirigides a la seua pròpia actualització professional i a la millora de la qualitat de formació.
- Millorar les seues habilitats comunicacionals amb exposicions d'alt impacte i alineades als objectius de l'organització en la qual es desembolica.

Leer más

Objectius professionals

- Formador
- Formador de formadors en departaments de recursos humans en empreses públiques i privades
- Consultor de formació especialitzada per a organitzacions

Leer más

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò