1a Edició - Codi 25227090

Microcredenciales FSE
Array ( [CODIGO] => 25227090 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 135 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 3.00 [FECHA_INICIO] => 10/12/2025 [FECHA_FIN] => 07/01/2026 [LUGAR] => Aula virtual ¿ ADEIT e instalaciones ADEIT [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 21/11/2025 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 37 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => pensamiento-critico-toma-decisiones [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => formacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [PLAN_MICROCREDS] => 0 [area_curs] => Dret [NOMBRE_CURSO] => Microcredencial Universitària en "Pensament crític i presa de decisions" [TITULACION] => Microcredencial Universitari [HORARIO] => A determinar [REQUISITOS_TITULACION] => Aquest curs està dirigit a persones entre 24 i 65 anys, professionals que desitgen enfortir el seu pensament crític i millorar la seua capacitat per a prendre decisions informades en entorns complexos i dinàmics. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Els objectius que es persegueixen amb aquest curs són els següents: - Desenvolupar habilitats de pensament crític mitjançant l'ús d'estructures lògiques i models analítics que permeten comprendre i abordar situacions complexes en entorns laborals actuals. - Enfortir la capacitat d'avaluació d'informació, arguments i evidències des d'una perspectiva ètica, estratègica i contextual, millorant la presa de decisions informades. - Aplicar eines i models estratègics per a l'anàlisi interna i externa d'organitzacions, facilitant la presa de decisions en contextos incerts i volàtils. - Potenciar l'autoconsciència professional, reconeixent els propis biaixos cognitius i promovent la millora contínua en les habilitats de pensament i presa de decisions. - Fomentar la col·laboració efectiva en equips de treball, especialment en processos de presa de decisions sota pressió, mitjançant la negociació, el lideratge i la resolució de conflictes. - Integrar coneixements innovació personal en l'aplicació pràctica d'eines per a la resolució de problemes complexos i gestió de riscos en entorns empresarials. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [MODALIDAD_EVALUACION] => Aquest curs es desenvolupa en modalitat semipresencial, que combina formació en línia asincrònica amb una sessió presencial final. Al llarg dels cinc mòduls s'utilitzen recursos multimèdia interactius, com a vídeos breus, lectures breus aplicades i activitats pràctiques dissenyades per a facilitar la comprensió i connexió amb situacions reals de l'entorn laboral. A més, s'incorporen qüestionaris d'autoavaluació que promouen la transferència de l'aprenentatge a la pràctica professional. Els fòrums de discussió supervisats permeten compartir experiències, resoldre dubtes i fomentar l'aprenentatge col·laboratiu entre els i les participants. Per a finalitzar el curs, es realitzarà una sessió presencial en la qual un expert en coaching creatiu i innovació personal acompanyarà als i les participants a posar en pràctica algunes de les eines i tàctiques presentades durant la formació. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest curs està dirigit a professionals que desitgen enfortir el seu pensament crític i millorar la seua capacitat per a prendre decisions informades en entorns complexos i dinàmics. [CRITERIO_ADMISION] => Es tindrà en compte l'ordre de preinscripció [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => En finalitzar el curs, l'estudiant serà capaç de: - Aplicar estructures lògiques i eines de pensament crític per a analitzar situacions complexes i prendre decisions informades. - Avaluar críticament evidències, arguments i fonts d'informació des d'una perspectiva ètica, estratègica i contextual. - Dissenyar i justificar decisions en contextos empresarials incerts, integrant eines analítiques i models estratègics. - Col·laborar eficaçment en processos de presa de decisions grupals, negociant solucions en entorns de pressió i conflicte. - Desenvolupar autoconsciència sobre els seus propis biaixos cognitius i habilitats de pensament crític, promovent la millora contínua. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25227090 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Mòdul 1- Lògica i estructures del pensament crític - Context del pensament crític en el Segle XXI - Què és i per què pensar críticament? - Raonament lògic: deductiu, inductiu, abductivo. - El pensament crític des de la direcció estratègica: origen, concepte i nivells - Missió, visió, valors i objectius - Stakeholders i mapes de poder - Shareholders i govern corporatiu - Ètica i Responsabilitat Social Corporativa Mòdul 2- Avaluació d'evidències i arguments - Supervisió del nostre mode de pensament - Criteris d'avaluació d'informació: subjectivitat, objectivitat, contextualidad. - Instruments d'avaluació - Avaluació d'arguments: Argument competitiu - Estratègies competitives genèriques: lideratge en costos, diferenciació i nínxol - El model del rellotge estratègic i les unitats estratègiques de negoci Mòdul 3 Models i eines per a la presa de decisions - El model de llenguatge transformacional com a base del pensament - Habilitats del pensament crític - Models i eines de presa de decisions per a resoldre problemes. Eines i models d'anàlisis en entorns volàtils: - Anàlisi interna I: Recursos, capacitats i avantatge competitiu - Anàlisi interna II: Identitat de l'empresa, anàlisi funcional i perfil estratègic, cadena de valor i anàlisi VRIO - Anàlisi externa I: Entorn general i entorn competitiu - Anàlisi externa II: Anàlisi intrasectorial (grups estratègics) - Integració de l'anàlisi interna i externa Mòdul 4 Gestió de la incertesa i anàlisi de riscos - Presa de decisions informades en escenaris complexos i sota pressió. - Procés per a millorar les qualitats intel·lectuals: Acte-confiança i acte-eficàcia cognitiva. - La gestió de la incertesa en l'empresa - El risc financer de l'estratègia - El risc polític de l'estratègia - Vigilància competitiva: Mètode d'escenaris - Anàlisis de l'acceptabilitat Mòdul 5 Presa de decisions en equip i b [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Mòdul 1- Lògica i estructures del pensament crític - Context del pensament crític en el Segle XXI - Què és i per què pensar críticament? - Raonament lògic: deductiu, inductiu, abductivo. - El pensament crític des de la direcció estratègica: origen, concepte i nivells - Missió, visió, valors i objectius - Stakeholders i mapes de poder - Shareholders i govern corporatiu - Ètica i Responsabilitat Social Corporativa Mòdul 2- Avaluació d'evidències i arguments - Supervisió del nostre mode de pensament - Criteris d'avaluació d'informació: subjectivitat, objectivitat, contextualidad. - Instruments d'avaluació - Avaluació d'arguments: Argument competitiu - Estratègies competitives genèriques: lideratge en costos, diferenciació i nínxol - El model del rellotge estratègic i les unitats estratègiques de negoci Mòdul 3 Models i eines per a la presa de decisions - El model de llenguatge transformacional com a base del pensament - Habilitats del pensament crític - Models i eines de presa de decisions per a resoldre problemes. Eines i models d'anàlisis en entorns volàtils: - Anàlisi interna I: Recursos, capacitats i avantatge competitiu - Anàlisi interna II: Identitat de l'empresa, anàlisi funcional i perfil estratègic, cadena de valor i anàlisi VRIO - Anàlisi externa I: Entorn general i entorn competitiu - Anàlisi externa II: Anàlisi intrasectorial (grups estratègics) - Integració de l'anàlisi interna i externa Mòdul 4 Gestió de la incertesa i anàlisi de riscos - Presa de decisions informades en escenaris complexos i sota pressió. - Procés per a millorar les qualitats intel·lectuals: Acte-confiança i acte-eficàcia cognitiva. - La gestió de la incertesa en l'empresa - El risc financer de l'estratègia - El risc polític de l'estratègia - Vigilància competitiva: Mètode d'escenaris - Anàlisis de l'acceptabilitat Mòdul 5 Presa de decisions en equip i b [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp62556 [NOMBRE_PERSONA] => Rafael [APELLIDOS] => Armero Torres [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Creativo. Rafa Armero ® Creatividad Emocional [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni82588 [NOMBRE_PERSONA] => Paula [APELLIDOS] => Martinez Sanchis [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => D0036 [EMAIL_FACULTAD] => Paula.Martinez-Sanchis@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni67384 [NOMBRE_PERSONA] => María [APELLIDOS] => Roncero Sanchis [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M7415 [EMAIL_FACULTAD] => ronsanma@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni67384 [NOMBRE_PERSONA] => María [APELLIDOS] => Roncero Sanchis [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M7415 [EMAIL_FACULTAD] => ronsanma@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Microcredencial Universitària en "Pensament crític i presa de decisions"


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2025/2026

Tipus de curs: Microcredencial Universitari

Nombre de crèdits: 3.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 21/11/2025

Data inici: Desembre 2025

Data fi: Gener 2026

Matrícula: 135 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Aula virtual ¿ ADEIT e instalaciones ADEIT

Horari: A determinar

Més informació

Objectius del curs

Els objectius que es persegueixen amb aquest curs són els següents:

- Desenvolupar habilitats de pensament crític mitjançant l'ús d'estructures lògiques i models analítics que permeten comprendre i abordar situacions complexes en entorns laborals actuals.

Leer más

Objectius professionals

Aquest curs està dirigit a professionals que desitgen enfortir el seu pensament crític i millorar la seua capacitat per a prendre decisions informades en entorns complexos i dinàmics.

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò