4a Edició - Codi 16112610/16111140

Array ( [CODIGO] => 16112610/16111140 [EDICION] => 4 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1150 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 05/05/2017 [FECHA_FIN] => 08/07/2017 [LUGAR] => Escuela de Negocios Luis Vives de la Cámara de Comercio, Industria y Navegación de Valencia (Poeta Querol) [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 26/04/2017 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servicios y Navegación de Valencia [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 28 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => fuerza-ventas [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 963 262 600 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Planificació i Gestió de la Força de Vendes [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Divendres de 16 a 21 i dissabtes de 9 a 14 h.I algunes sessions els dimarts a la vesprada, [REQUISITOS_TITULACION] => [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => L'objectiu bàsic del Títol d'expert en Planificació i Gestió de la Força de Vendes, és acostar a l'alumne, tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic, a l'adreça del departament comercial-vendes d'una empresa o organització, així com dels seus equips comercials El Títol d'expert en Planificació i Gestió de la Força de Vendes pretén acostar als/as estudiants, tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic, a l'adreça del departament comercial-vendes d'una empresa o organització, així com dels seus equips comercials. -Que els/as estudiants adquirisquen una adequada comprensió i valoració del significat, extensió, importància i contingut de la funció comercial dins de les empreses i en tots els seus àmbits. -La presentació de les diferents eines a la disposició de la direcció comercial-vendes en l'empresa per a dur a terme una gestió efectiva de les relacions amb els clients. -Proporcionar els coneixements i capacitats necessàries per a gestionar els recursos humans, els venedors. -Posar de manifest cadascuna de les qüestions a considerar a l'hora de relacionar-se amb els clients actuals i potencials de l'empresa, per a permetre als/as estudiants estar en condicions de prendre decisions oportunes per a planificar i gestionar el pla de vendes. -Donar una visió tremendament pràctica que afavorisca la capacitat analítica i crítica dels/as estudiants. Amb el Títol d'expert en Planificació i Gestió de la Força de Vendes s'intenta que l'alumne comprenga la necessitat de planificació i gestió de les diferents eines d'adreça de la força de vendes per a aconseguir la coherència i integració amb l'estratègia global de màrqueting. A aquest efecte, el programa aprofundeix en el coneixement i aplicació de les eines de planificació i gestió de la força de vendes amb les quals explica l'empresa, analitzant les seues possibilitats d'aplicació en el món real. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Cada una de les Assignatures del Diploma en Planificació i Gestió de la Força de Vendes està concebuda perquè es puga abordar tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic. En les classes pràctiques, es crearan equips de treball (entre 4 i 5) persones i s'utilitzarà el mètode del cas. Això permetrà als alumnes posar en pràctica els coneixements adquirits en les corresponents classes teòriques, a més de posar de manifest la seua capacitat per a treballar en grup i les seues habilitats de comunicació interpersonal. El mètode del cas es desenvoluparà d'acord amb la metodologia següent: -Primer es realitzarà un treball individual de lectura del cas per part de a l'alumne. -Després es realitzarà una posada en comú a nivell d'equip de treball supervisada per part del professor responsable a fi de resoldre qualsevol dubte o problema. -Finalment, es realitzarà la posada en comú en l'aula dels continguts de la pràctica. Per a poder superar el diploma en Planificació i Gestió de la Força de Vendes serà necessari elaborar un treball final consistent en l'elaboració d'un pla de disseny, o millora, d'una xarxa de vendes per a una empresa proposada per la direcció del màster. Tal treball, que es realitzarà per grups, haurà de ser entregat en format Word, o semblant, davant de la direcció del màster. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs d'expert en vendes, tant des d'un punt de vista operatiu com d'adreça (i.i. Cap de vendes, director d'equip de vendes, Representants, Agents comercials, Responsables de relació amb clients, Responsable de Trade Màrqueting. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2016/2017 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 16112610/16111140 [AÑO_CURSO] => 28 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1 La fuerza de ventas, ¿una 5ª P del marketing? 2 Funciones generales de los niveles directivos en ventas. 3 ¿Qué aporta, y cómo, la fuerza de ventas a la empresa? 4 El canal de ventas/distribución y la fuerza de ventas. 5 Hacia la fuerza de ventas excelente. 6 ¿Qué, quién y por qué, nos comprarán los clientes? 7 Otras dimensiones de la venta: la ética y las nuevas tecnologías 8 TALLER PRÁCTICO 9 Seminario Las grandes [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp40043 [NOMBRE_PERSONA] => José Juan [APELLIDOS] => Agudo Pereira [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado en ADE.Director Altman. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp15681 [NOMBRE_PERSONA] => Fernando Mariano [APELLIDOS] => Baixauli García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Oficina. Fundación Bancaria La Caixa [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp138267 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro Teodoro [APELLIDOS] => Benet Zepf [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp136407 [NOMBRE_PERSONA] => Juancho [APELLIDOS] => Burgos Cabrera [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Administrador. Tu salud Natural. SL [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni28748 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro [APELLIDOS] => Canales Ronda [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni8979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Carlos [APELLIDOS] => Cuenca Ballester [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G8292 [EMAIL_FACULTAD] => accuenca@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp136409 [NOMBRE_PERSONA] => Andrés [APELLIDOS] => Gil Nogués y Villen [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni31228 [NOMBRE_PERSONA] => María Asunción [APELLIDOS] => Hernández Fernández [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni25598 [NOMBRE_PERSONA] => Inés [APELLIDOS] => Küster Boluda [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4377 [EMAIL_FACULTAD] => ines.kuster@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp136410 [NOMBRE_PERSONA] => Jesús [APELLIDOS] => Lombardero Barroso [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp96943 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => Mínguez Barberá [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Business Development Manager GFK [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp51527 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos Manuel [APELLIDOS] => Noya García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Merck, Sharp & Dohme de España, S.A. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp167238 [NOMBRE_PERSONA] => Federico [APELLIDOS] => Pascual Gómez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => emp26348 [NOMBRE_PERSONA] => José Javier [APELLIDOS] => Rivera Alcami [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Consultor de empresas. GD&A BUSINESS BROKERS [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => emp47867 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Enrique [APELLIDOS] => Selma Beltrán [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Marketing. ITI Instituto Tecnológico de Informática UPV [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => emp183497 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => Utrilla Gómez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Lilly, S.A. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni8979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Carlos [APELLIDOS] => Cuenca Ballester [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G8292 [EMAIL_FACULTAD] => accuenca@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Planificació i Gestió de la Força de Vendes


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2016/2017

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 15.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 26/04/2017

Data inici: Maig 2017

Data fi: Juliol 2017

Matrícula: 1150 € (import preu públic)

Modalitat: Presencial

Col·laborador: Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servicios y Navegación de Valencia

Lloc d'impartició: Escuela de Negocios Luis Vives de la Cámara de Comercio, Industria y Navegación de Valencia (Poeta Querol)

Horari: Divendres de 16 a 21 i dissabtes de 9 a 14 h.I algunes sessions els dimarts a la vesprada,

Més informació

Objectius del curs

L'objectiu bàsic del Títol d'expert en Planificació i Gestió de la Força de Vendes, és acostar a l'alumne, tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic, a l'adreça del departament comercial-vendes d'una empresa o organització, així com dels seus equips comercials

El Títol d'expert en Planificació i Gestió de la Força de Vendes pretén acostar als/as estudiants, tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic, a l'adreça del departament comercial-vendes d'una empresa o organització, així com dels seus equips comercials.

Leer más

Objectius professionals

Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs d'expert en vendes, tant des d'un punt de vista operatiu com d'adreça (i.i. Cap de vendes, director d'equip de vendes, Representants, Agents comercials, Responsables de relació amb clients, Responsable de Trade Màrqueting.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò