1a Edició - Codi 15121330

Array ( [CODIGO] => 15121330 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 980 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 64.00 [FECHA_INICIO] => 02/02/2016 [FECHA_FIN] => 20/12/2016 [LUGAR] => A distancia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 20/01/2016 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => General Asde S.A. [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 4 [TIPO_DOCENCIA_2] => A distancia [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => http://www.formacionpostgrado.com [AÑO_CURSO] => 27 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => analiticaweb-bigdata [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 0 [EMAIL_EXTERNO] => secretaria@formacionpostgrado.com [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 963 262 600 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Màster en Analítica Web, Dades Massives, Gestor de Comunitats, Posicionament en línea, Estratègia Digital i Social Media [TITULACION] => Màster [HORARIO] => A distància, [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciat, Graduat o Diplomat Universitari [REQUISITOS_OTROS] => Professional relacionat amb l'àmbit del curs obtindrà Certificat de Aprofitament [ARG_VENTA] => - Elaborar una Planificació digital. - Executar la Planificació digital. - Dominar les ferramentes i tècniques per al posicionament online. - Gestionar les relacions de l'organització a través d'Internet. - Realitzar campanyes de Màrqueting a través d'Internet i Social Media - Realitzar Analítica Web. - Aplicar les metodologies de big data i mineria de dades per a extraure informació. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'estudi consistirà a prendre com a referència de treball els mòduls didàctics que es faran arribar de forma periòdica a l'alumne elaborats pels distints professors del curs. A partir d'ací, l'alumne tindrà com a element de desenvolupament de les diferents matèries l'Aula Virtual del curs on se li fan constar els manuals i estudis complementaris, el Fòrum de Debat on els professors aniran fent aportacions per a complementar les diferents matèries de què consta el curs i l'apartat de Tutories de l'Aula Virtual on podran consultar directament amb els professors i coordinadors els possibles dubtes que pogueren tindre [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => - COMMUNITY MANAGER - SOCIAL MEDIA ANALYST - SOCIAL MEDIA STRATEGIST - SOCIAL MEDIA MANAGER - RESPONSABLE DE PROYECTOS WEB i E-COMMERCE - ASSESSOR EN MARKETING DIGITAL [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2015/2016 [programa] => Array ( ) [professors] => Array ( ) )

Màster en Analítica Web, Dades Massives, Gestor de Comunitats, Posicionament en línea, Estratègia Digital i Social Media


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2015/2016

Tipus de curs: Màster

Nombre de crèdits: 64.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 20/01/2016

Data inici: Febrer 2016

Data fi: Desembre 2016

Matrícula: 980 € (import preu públic)

Modalitat: A distancia

Col·laborador: General Asde S.A.

Lloc d'impartició: A distancia

Horari: A distància,

Més informació

Objectius del curs

- Elaborar una Planificació digital.
- Executar la Planificació digital.
- Dominar les ferramentes i tècniques per al posicionament online.

Leer más

Objectius professionals

- COMMUNITY MANAGER
- SOCIAL MEDIA ANALYST
- SOCIAL MEDIA STRATEGIST

Leer más

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò