4a Edició - Codi 14123410

Array ( [CODIGO] => 14123410 [EDICION] => 4 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 1500 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 17.00 [FECHA_INICIO] => 19/02/2015 [FECHA_FIN] => 29/05/2015 [LUGAR] => Aula Virtual Adeit [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada SFE Songsforever [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 07/01/2015 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => A.R.T.E (Asociación de Representantes Técnicos del Espectáculo) / AGEDI (Asociación de Gestión de Derechos Intelectuales) / Altafonte / Arenal Sound / BIME (Conference & Festival) / El Volcán Música / Espai Rambleta / Está Pasando / FIB (Festival Internacional de Benicàssim) / Fundación SGAE / Google + / IndustriaMusical.es / Letamina / Maraworld / Monkey Week / Mundosenti2 / My Major Company / Onetwotix / Placeband / PrimaveraPro / Promociones Sin Fronteras / Sona La Dipu / Subterfuge Records / Ticketmaster / Tranquilo Música, S.L. / UFI (Unión Fonográfica Independiente) / VAM! (Valencian Music Association) TROVAM! / Warner Music Spain [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Especialización [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 26 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma de Especialización Profesional Universitario en Gestión Empresarial de la Música [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Charo [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Vázquez Santos [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => charo.vazquez@uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => [ID_CURSO_OFERTADO] => [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització Professional Universitari de Gestió Empresarial de la Música [TITULACION] => Diploma d'Especialització [HORARIO] => Aula Virtual Adeit, [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats,Graduats, diplomats, enginyers, enginyers tècnics, músics, artistes, iniciats i professionals de la industria de la música amb o sense titulació universitària. 3 Beques Sona La Dipu per l'import total de la matrícula per als grups guanyadors del concurs Sona La Dipu. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => L'estudiant coneixerà els continguts a través de materiles específics posats a disposició pel professorat per mitjà de textos o videoconferències, que inclouran exposicions sobre fets propis de les professions de la música i exercicis pràctics amb resolució de casos reals o simulats a partir d'estos fets. La metododogía online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografía, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i síncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació on line és el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col·lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadèmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2014/2015 [programa] => Array ( ) [professors] => Array ( ) )

Diploma d'Especialització Professional Universitari de Gestió Empresarial de la Música


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2014/2015

Tipus de curs: Diploma d'Especialització

Nombre de crèdits: 17.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 07/01/2015

Data inici: Febrer 2015

Data fi: Maig 2015

Matrícula: 1500 € (import preu públic)

Modalitat: On-line

Col·laborador: A.R.T.E (Asociación de Representantes Técnicos del Espectáculo) / AGEDI (Asociación de Gestión de Derechos Intelectuales) / Altafonte / Arenal Sound / BIME (Conference & Festival) / El Volcán Música / Espai Rambleta / Está Pasando / FIB (Festival Internacional de Benicàssim) / Fundación SGAE / Google + / IndustriaMusical.es / Letamina / Maraworld / Monkey Week / Mundosenti2 / My Major Company / Onetwotix / Placeband / PrimaveraPro / Promociones Sin Fronteras / Sona La Dipu / Subterfuge Records / Ticketmaster / Tranquilo Música, S.L. / UFI (Unión Fonográfica Independiente) / VAM! (Valencian Music Association) TROVAM! / Warner Music Spain

Lloc d'impartició: Aula Virtual Adeit

Horari: Aula Virtual Adeit,

Més informació

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò