1a Edició - Codi 24521360

Array ( [CODIGO] => 24521360 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 890 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 11/11/2024 [FECHA_FIN] => 31/05/2025 [LUGAR] => on-line [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 27/10/2024 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => intervencion-riesgo-desproteccion-situacion-vulnerabilidad [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Psicologia aplicada a la Prevenció i Intervenció en infància i adolescència en situació de risc o vulnerabilitat [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => -Ttols oficials universitaris de Psicologia, Criminologia, Treball Social, Educaci Social, Sociologia, Pedagogia o Antropologia que atorgue accs a ensenyaments oficials de postgrau (a determinar per l'Institut Tongwen). [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => 1.- Oferir una formaci de qualitat ajustada als xiquets, xiquetes i adolescents en risc i les seues famlies com a eix central d'estudi. 2.- Afavorir espais per a l'intercanvi, la discussi, el anlisis i la reflexi crtic- constructiva. 2.- Aprofundir en les circumstncies de risc per a establir mecanismes de prevenci - inclusi, intervenci i avaluaci, envers aquests xiquets, xiquetes i adolescents i les seues famlies. 3.- Progressar en la lectura dels processos educatius i en la interpretaci del mn psicosocial, en nom de l'adquisici de coneixements transversals que permeta a l'alumnat articular nous desenvolupaments d'xit per a la intervenci amb famlies i xiquets, xiquetes i adolescents en risc. 4.- Aplicar en la prctica els coneixements adquirits durant les sessions teriques, amb l'objectiu d'expandir curricularment les competncies individuals que permeten afrontar l'acompliment professional amb majors i millors garanties d'xit [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => - Atenció familiar i infantojuvenil: Serveis de Suport i Orientació Escolar, Recursos de protecció de menors....... - Programes de prevenció de manifestacions agressives, problemàtiques de família i infància. - Promoció de l'ocupació, recursos especialitzats d'acompanyament professional i Tallers de Formació. [CRITERIO_ADMISION] => Complir amb els requisits d'accs. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => - En el primer mdul, l'alumnat ha de COMPRENDRE, PRECISAR i RELACIONAR l'etapa evolutiva de l'adolescncia i la seua relaci amb el fenomen de la globalitzaci. A ms, en aquest primer mdul, ha de saber DISTINGIR, ELABORAR i DESENVOLUPAR les fases del procs d'elaboraci, execuci i posterior avaluaci dels projectes socials. - En el segon mdul, l'alumnat ha d'ANALITZAR i DISCRIMINAR entre els factors de risc i de protecci individuals i familiars que fan que el/la adolescent es trobe en un entorn de major o menor vulnerabilitat. - En el tercer mdul, l'alumnat ha d'IDENTIFICAR, ANALITZAR i AVALUAR les principals problemtiques que es detecten en l'entorn social i familiar de l'adolescent, aix com DISCRIMINAR, ANALITZAR i CONTRASTAR entre diferents tipus d'intervenci teraputica. - Finalment, en el quart mdul, l'alumnat ha de COMPRENDRE, DESCRIURE, ANALITZAR i AVALUAR el fenomen de la violncia filioparental aix com la proposta d'intervenci teraputica plantejada en el mdul. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24521360 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Contextualització Teòrica Psicosocial de la infància i l'adolescència. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Contextualització Teòrica Psicosocial de la infància i l'adolescència. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Globalització i adolescència. Nous canvis en l'estructura social. - El trànsit de la modernitat a la postmodernitat - La postmodernidad en la societat actual - El declivi de l'estat de benestar - Les teories postmodernas del canvi social - La percepció de l'adolescent en risc des de diferents òptiques científiques. - Aproximació al perímetre dels adolescents: la globalització a escala micro social 2.- La socialització de l'adolescent i agents socialitzadors. - Evolució històrica - Concepte de socialització - Principals característiques de la socialització - Models i- uncions de la socialització - Principals teories sobre la socialització - Agents socialitzadors - La socialització i el cicle vital 3.- Elaboració, execució i avaluació de projectes socials. - El projecte - Elaboració i estructura - Execució - Avaluació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Globalització i adolescència. Nous canvis en l'estructura social. - El trànsit de la modernitat a la postmodernitat - La postmodernidad en la societat actual - El declivi de l'estat de benestar - Les teories postmodernas del canvi social - La percepció de l'adolescent en risc des de diferents òptiques científiques. - Aproximació al perímetre dels adolescents: la globalització a escala micro social 2.- La socialització de l'adolescent i agents socialitzadors. - Evolució històrica - Concepte de socialització - Principals característiques de la socialització - Models i- uncions de la socialització - Principals teories sobre la socialització - Agents socialitzadors - La socialització i el cicle vital 3.- Elaboració, execució i avaluació de projectes socials. - El projecte - Elaboració i estructura - Execució - Avaluació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24521360 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => La prevenció en el context de xiquets, xiquetes, adolescents i joves. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => La prevenció en el context de xiquets, xiquetes, adolescents i joves. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Àmbits de prevenció ( resiliència, regulació emocional, HHSS i empatia). Factors de risc i protecció individuals. - La conducta prosocial. Concepte - Variables implicades en la conducta prosocial 2.- Factors de risc i protecció en l'àmbit de la família. - Família, necessitats i funcions. - La importància de la prevenció des dels sistemes familiars - Famílies en situació de risc social - Factors de risc i protecció en la família - La inclinació com a factor protector - Les pautes de criança 3.- Xarxes socials: pantalles i adolescents. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Àmbits de prevenció ( resiliència, regulació emocional, HHSS i empatia). Factors de risc i protecció individuals. - La conducta prosocial. Concepte - Variables implicades en la conducta prosocial 2.- Factors de risc i protecció en l'àmbit de la família. - Família, necessitats i funcions. - La importància de la prevenció des dels sistemes familiars - Famílies en situació de risc social - Factors de risc i protecció en la família - La inclinació com a factor protector - Les pautes de criança 3.- Xarxes socials: pantalles i adolescents. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24521360 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Intervencions específiques amb famílies, xiquets, xiquetes, adolescents i joves. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Intervencions específiques amb famílies, xiquets, xiquetes, adolescents i joves. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Intervención familiar sistémica. Experiencias e intervenciones efectivas. - El modelo sistémico - La intervención familiar desde la perspectiva sistémica. - Premisas de actuación - La familia y su complejidad - El cuidado de las y los profesionales 2.- Intervención educativa. Comunicación, couselling, Intervención y estrategias grupales. Pedagogía Amigoniana - Introducción. - Comunicación. - Asesoramiento/Couselling. - Orientación. El modelo de G. Egan. - Introducción Pedagogía Amigoniana. - Nuestra Identidad. - Las personas implicadas. - Nuestra intervención del y desde el sentimiento. - Los medios. - Las actividades. 3.- Intervención sobre violencia juvenil. Programas efectivos. - La entrevista motivacional. - Programa de competencia Psicosocial. - Programa informativo- motivacional. - Programa de conductas violentas. 4.- Acoso escolar y ciberviolencia escolar. - Características. - Tipos de acoso. - Factores de riesgo. - El ciberacoso. 5.- Prevención en consumo de drogas. - Situación de partida. - Fundamento de prevención. - Tipos de programas preventivos. - Últimas consideraciones a tener en cuenta en un programa preventivo eficaz. - Recursos documentales complementarios. 6.- Autolesiones y conducta suicida en adolescentes: claves para su comprensión y prevención. - Introducción. - Conducta suicida, un fenómeno complejo. - Estrechando el cerco. - Valoración del riesgo y toma de decisiones. - Los profesionales como herramienta de prevención. - Menores y familias. - Recursos de ayuda. 7.- Perspectiva de género en los y las adolescentes. Violencia en las relaciones. - La construcción del género - Coeducación. - Los mitos. - Violencia de género en la adolescencia. - Profesionales como agentes de cambio. 8.- Agresores sexuales. Descripción, evaluación y tratamiento. - Descripción. - Evaluación. - Tratamiento. 9.- Escalas de evaluación del riesgo con formato software: DAP 360º - Introducción: revisión de los instrumentos de evaluación. - Descripción y funcionalidades del DAP 360º. [DESCRIPCION2] => 1.- Intervenció familiar sistèmica. Experiències i intervencions efectives. - El model sistèmic - La intervenció familiar des de la perspectiva sistèmica. - Premisses d'actuació - La família i la seua complexitat - La cura de les i els professionals 2.- Intervenció educativa. Comunicació, couselling, Intervenció i estratègies grupals. Pedagogia Amigoniana - Introducció. - Comunicació. - Assessorament/Couselling. - Orientació. El model de #G. Egan. - Introducció Pedagogia Amigoniana. - La nostra Identitat. - Les persones implicades. - La nostra intervenció de l'i des del sentiment. - Els mitjans. - Les activitats. 3.- Intervenció sobre violència juvenil. Programes efectius. - L'entrevista motivacional. - Programa de competència Psicosocial. - Programa informatiu- motivacional. - Programa de conductes violentes. 4.- Assetjament escolar i ciberviolencia escolar. - Característiques. - Tipus d'assetjament. - Factors de risc. - El ciberassetjament. 5.- Prevenció en consum de drogues. - Situació de partida. - Fonament de prevenció. - Tipus de programes preventius. - Últimes consideracions a tindre en compte en un programa preventiu eficaç. - Recursos documentals complementaris. 6.- Autolesions i conducta suïcida en adolescents: claus per a la seua comprensió i prevenció. - Introducció. - Conducta suïcida, un fenomen complex. - Estrenyent el cércol. - Valoració del risc i presa de decisions. - Els professionals com a eina de prevenció. - Menors i famílies. - Recursos d'ajuda. 7.- Perspectiva de gènere en els i les adolescents. Violència en les relacions. - La construcció del gènere - Coeducació. - Els mites. - Violència de gènere en l'adolescència. - Professionals com a agents de canvi. 8.- Agressors sexuals. Descripció, avaluació i tractament. - Descripció. - Avaluació. - Tractament. 9.- Escales d'avaluació del risc amb format programari: DAP 360é - Introducció: revisió dels instruments d'avaluació. - Descripció i funcionalitats del DAP 360é. [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => 1.- Intervenció familiar sistèmica. Experiències i intervencions efectives. - El model sistèmic - La intervenció familiar des de la perspectiva sistèmica. - Premisses d'actuació - La família i la seua complexitat - La cura de les i els professionals 2.- Intervenció educativa. Comunicació, couselling, Intervenció i estratègies grupals. Pedagogia Amigoniana - Introducció. - Comunicació. - Assessorament/Couselling. - Orientació. El model de #G. Egan. - Introducció Pedagogia Amigoniana. - La nostra Identitat. - Les persones implicades. - La nostra intervenció de l'i des del sentiment. - Els mitjans. - Les activitats. 3.- Intervenció sobre violència juvenil. Programes efectius. - L'entrevista motivacional. - Programa de competència Psicosocial. - Programa informatiu- motivacional. - Programa de conductes violentes. 4.- Assetjament escolar i ciberviolencia escolar. - Característiques. - Tipus d'assetjament. - Factors de risc. - El ciberassetjament. 5.- Prevenció en consum de drogues. - Situació de partida. - Fonament de prevenció. - Tipus de programes preventius. - Últimes consideracions a tindre en compte en un programa preventiu eficaç. - Recursos documentals complementaris. 6.- Autolesions i conducta suïcida en adolescents: claus per a la seua comprensió i prevenció. - Introducció. - Conducta suïcida, un fenomen complex. - Estrenyent el cércol. - Valoració del risc i presa de decisions. - Els professionals com a eina de prevenció. - Menors i famílies. - Recursos d'ajuda. 7.- Perspectiva de gènere en els i les adolescents. Violència en les relacions. - La construcció del gènere - Coeducació. - Els mites. - Violència de gènere en l'adolescència. - Professionals com a agents de canvi. 8.- Agressors sexuals. Descripció, avaluació i tractament. - Descripció. - Avaluació. - Tractament. 9.- Escales d'avaluació del risc amb format programari: DAP 360é - Introducció: revisió dels instruments d'avaluació. - Descripció i funcionalitats del DAP 360é. [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24521360 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Violència Filio Parental [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Violència Filio Parental [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. El funcionament de la conducta humana. Introducció al model cognitiu conductual. 2. Trastorns relacionats amb les conductes delictives. Descripció, avaluació i tractament. 3. Descripció de la VFP. Conceptualització del problema, prevalença i perfils. 4. Etiologia i models explicatius de la VFP. 5. Avaluació de la VFP. Anàlisi funcional de les conductes de maltractament. 6. Tractament de la VFP. Programa d'intervenció. Treball individual amb hij@s i amb pares/mares. 7. Tractament de la VFP. Programa d'intervenció. Treball en grup amb hij@s; Escola de Pares i sessions conjuntes pares/hij@s. 8. Correlació de la VFP amb altres problemes específics (drogues, #TIC¿#s i Bulling). [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. El funcionament de la conducta humana. Introducció al model cognitiu conductual. 2. Trastorns relacionats amb les conductes delictives. Descripció, avaluació i tractament. 3. Descripció de la VFP. Conceptualització del problema, prevalença i perfils. 4. Etiologia i models explicatius de la VFP. 5. Avaluació de la VFP. Anàlisi funcional de les conductes de maltractament. 6. Tractament de la VFP. Programa d'intervenció. Treball individual amb hij@s i amb pares/mares. 7. Tractament de la VFP. Programa d'intervenció. Treball en grup amb hij@s; Escola de Pares i sessions conjuntes pares/hij@s. 8. Correlació de la VFP amb altres problemes específics (drogues, #TIC¿#s i Bulling). [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24521360 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Treball Fi de Màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball Fi de Màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => El indicado por el profesorado en cada caso. [DESCRIPCION2] => L'indicat pel professorat en cada cas. [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => L'indicat pel professorat en cada cas. [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp36364 [NOMBRE_PERSONA] => Cristina [APELLIDOS] => Arias Salvador [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Pedagoga. Residencia Socioeducativa "Colonia San Vicente Ferrer" (Godella-Valencia) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp23620 [NOMBRE_PERSONA] => José Miguel [APELLIDOS] => Bello Tena [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director del Centro de reeducación Colonia San Vicente Ferrer (Godella) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni1116 [NOMBRE_PERSONA] => Sofía Mirna [APELLIDOS] => Buelga Vásquez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5238 [EMAIL_FACULTAD] => Sofia.Buelga@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni78952 [NOMBRE_PERSONA] => Encarna [APELLIDOS] => Canet Benavent [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Treball Social i Serveis Socials. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => I4337 [EMAIL_FACULTAD] => maencabe@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp60167 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Cano Martín [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Equipo de medidas judiciales en medio abierto. Generalitat de Catalunya [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni13970 [NOMBRE_PERSONA] => María Teresa [APELLIDOS] => Cortés Tomás [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5136 [EMAIL_FACULTAD] => cortesm@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp68153 [NOMBRE_PERSONA] => Milagros [APELLIDOS] => Fuentes Albero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Médico psiquiatra, especialista en infancia y adolescencia. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp45799 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Galduf Castellano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Mancomunitat Camp del Túria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp60135 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => García Grijuela [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado Psicología y Criminología. Equipo Técnico "Colonia San Vicente Ferrer". [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni73756 [NOMBRE_PERSONA] => Sylvia [APELLIDOS] => Georgieva Georgieva [PDI] => 6 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => Q9632 [EMAIL_FACULTAD] => sylvia.georgieva@uv.es [CARGO_EMPRESA] => Investigador/a en Formación VAL I+D. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación. Universitat de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp408353 [NOMBRE_PERSONA] => Esther [APELLIDOS] => González Jiménez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Especialista en área en psicología clínica en el Servicio de Salud de Vastilla-La Mancha (SESCAM) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => uni73917 [NOMBRE_PERSONA] => Anna [APELLIDOS] => Llorca Mestre [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => M1243 [EMAIL_FACULTAD] => allormes@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => uni29250 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro José [APELLIDOS] => López Ferri [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de la Universidad de Valencia. Departamento de Sociología y Antropología Social. Subdirector de la Residencia Socioeducativa Colonia San Vicente Ferrer [NPI] => M1192 [EMAIL_FACULTAD] => P.Jose.Lopez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => uni79082 [NOMBRE_PERSONA] => Elisabeth [APELLIDOS] => Malonda Vidal [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => M8498 [EMAIL_FACULTAD] => emavi3@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => emp332033 [NOMBRE_PERSONA] => Alberto [APELLIDOS] => Martínez Reyes [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Graduado en Trabajo Social [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni74144 [NOMBRE_PERSONA] => José Javier [APELLIDOS] => Navarro Pérez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Treball Social i Serveis Socials. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => I4278 [EMAIL_FACULTAD] => jjnavper@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => uni74167 [NOMBRE_PERSONA] => Jessica [APELLIDOS] => Ortega Barón [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M4201 [EMAIL_FACULTAD] => orbajes@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => emp40388 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Ridaura Costa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Territorial de la Fundación Amigó en Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => emp231617 [NOMBRE_PERSONA] => Melisa [APELLIDOS] => Ruiz López [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Master Universitario en Género y Políticas de Igualdad. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => uni29764 [NOMBRE_PERSONA] => Paula [APELLIDOS] => Samper García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5151 [EMAIL_FACULTAD] => psamper@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [20] => Array ( [DNI] => emp20789 [NOMBRE_PERSONA] => Josefa [APELLIDOS] => Sánchez Heras [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga en el Centro de reeducación Colonia San Vicente Ferrer de Godella (Godella-Valencia) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [21] => Array ( [DNI] => emp60125 [NOMBRE_PERSONA] => Carles [APELLIDOS] => Sedó Luzuriaga [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Trabajador Social y Educador Social del Ayuntamiento de Santa Coloma de Gramanet, Barcelona. Fundador de Edpac.org [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29250 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro José [APELLIDOS] => López Ferri [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de la Universidad de Valencia. Departamento de Sociología y Antropología Social. Subdirector de la Residencia Socioeducativa Colonia San Vicente Ferrer [NPI] => M1192 [EMAIL_FACULTAD] => P.Jose.Lopez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29764 [NOMBRE_PERSONA] => Paula [APELLIDOS] => Samper García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5151 [EMAIL_FACULTAD] => psamper@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp40388 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Ridaura Costa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Territorial de la Fundación Amigó en Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster de Formació Permanent en Psicologia aplicada a la Prevenció i Intervenció en infància i adolescència en situació de risc o vulnerabilitat


Requisits d'accés

-Ttols oficials universitaris de Psicologia, Criminologia, Treball Social, Educaci Social, Sociologia, Pedagogia o Antropologia que atorgue accs a ensenyaments oficials de postgrau (a determinar per l'Institut Tongwen).

Criteris d'admissió

Complir amb els requisits d'accs.

Resultats d'aprenentatge

- En el primer mdul, l'alumnat ha de COMPRENDRE, PRECISAR i RELACIONAR l'etapa evolutiva de l'adolescncia i la seua relaci amb el fenomen de la globalitzaci. A ms, en aquest primer mdul, ha de saber DISTINGIR, ELABORAR i DESENVOLUPAR les fases del procs d'elaboraci, execuci i posterior avaluaci dels projectes socials. - En el segon mdul, l'alumnat ha d'ANALITZAR i DISCRIMINAR entre els factors de risc i de protecci individuals i familiars que fan que el/la adolescent es trobe en un entorn de major o menor vulnerabilitat. - En el tercer mdul, l'alumnat ha d'IDENTIFICAR, ANALITZAR i AVALUAR les principals problemtiques que es detecten en l'entorn social i familiar de l'adolescent, aix com DISCRIMINAR, ANALITZAR i CONTRASTAR entre diferents tipus d'intervenci teraputica. - Finalment, en el quart mdul, l'alumnat ha de COMPRENDRE, DESCRIURE, ANALITZAR i AVALUAR el fenomen de la violncia filioparental aix com la proposta d'intervenci teraputica plantejada en el mdul.

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò