1a Edició - Codi 22711820

Array ( [CODIGO] => 22711820 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 4000 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 68.00 [FECHA_INICIO] => 21/10/2022 [FECHA_FIN] => 02/10/2023 [LUGAR] => El máster se realizará en ADEIT y las sesiones prácticas en las clínicas NEURAL. [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicobiologia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 11/11/2022 [AREA] => 7 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Inia Neural, S.L. [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 34 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Salut [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Neurorrehabilitació Infantojuvenil [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => El Mster Propi en Neurorrehabilitacin Infantojuvenil ofereix una formaci profesionalizante per al personal sanitari interessat en la rehabilitaci del dany cerebral en xiquets i adolescents, ocasionat per diverses etiologies (ictus, tumors, traumatismes, infeccions cerebrals o trastorns del neurodesenvolupament, entre altres). L'objectiu s que l'estudiant conega, aprenga i aplicaci els corresponents programes de neurorrehabilitacin en patologies cerebrals comunes de xiquets i joves, i que no sols aprenga conceptes, sin competncies especfiques basades en una neurorrehabilitacin de carcter transversal. Aquest mster ofereix un programa molt complet en el qual s'abordaran assignatures relacionades amb el desenvolupament del sistema nervis central, l'anamnesi, abordatge des de la neuropediatria, medicina rehabilitadora, tcniques de neuroimagen, exploraci neuropsicolgica o atenci preco en neurorrehabilitacin, a ms d'altres assignatures que abordaran el trastorn de dficit d'atenci (TDAH), trastorns de l'espectre autista (TEA), intervenci en parlisi cerebral infantil (PCI) o el dany cerebral adquirit (DCA) en infncia i adolescncia, entre altres temes. Beneficis d'estudiar el Mster Propi en Neurorrehabilitacin Infantojuvenil: 1.Com es va esmentar anteriorment, en cursar aquest mster es tindr accs a 300 hores de prctiques clniques presencials en clniques NEURAL de la Comunitat Valenciana, alguna cosa que no ofereix cap altre mster en neurorrehabilitacin similar. Aquestes clniques compten amb personal sanitari especialitzat en l'mbit de la neuropsicologia clnica, logopdia, terpia ocupacional, neurologia, neuropediatria, medicina rehabilitadora o fisioterpia. 2.T diferents eixides professionals, des de treballar per compte propi o emprendre com a autnom. Representa, a ms, una font de futur capital hum per a centres de prestigi i en plena expansi com NEURAL, amb la possibilitat de poder incorporar professionals del nostre mster en benefici de l'ocupabilitat en la Comunitat Valenciana. 3.Interpretar i comprendre l'abast d'una lesi cerebral determinada mitjanant neuroimagen, i d'interpretar un informe neurorradiolgico de xiquets i adolescents. 4.Aprendre l'abordatge de programes d'intervenci neurorehabilitadora i tamb d'identificaci primerenca, baix diferents problemtiques (TEA, TDAH, PCI, TOC, tumors cerebrals, ictus, etc.), aix com a realitzar un informe neuropsicolgic. 5.Conixer un enfocament de la neurorrehabilitacin basat en un equip multidisciplinari (des de la neuropsicologia clnica fins a la fisioterpia), aix com valorar la importncia de la famlia per a la rehabilitaci cognitiva i emocional. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023 [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'aprenentatge se sustentar en classes magistrals illustrades mitjanant *powerpoint amb l'ajuda de vdeos i models anatmics del cervell. Les prctiques (225 hores) es realitzaran en els centres de *Neural a la Comunitat Valenciana. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Els xiquets i adolescents que pateixen una patologia neurològica adquirida (v.g. tumor, infecció cerebral, ictus o traumatisme crani-encefàlic) o del neurodesenvolupament (v.g. trastorns de l'espectre autista), pateixen seqüeles que els afecten no sols de manera funcional, sinó amb repercussions també en l'àmbit psicològic i social. Comptar amb una especialitat que ajude a tractar la discapacitat i adaptació social de menors amb afectacions neurològiques és fonamental. En atenció a aquesta necessitat, la Universitat de València ha oferit el Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil com una resposta al seu compromís, no sols cap als seus estudiants, sinó també a la societat en general. Els pacients que presenten un dèficit funcional (cognitiu, emocional i/o físic) derivat d'una afectació neurològica, necessiten tant atenció mèdica com psicosocial. Actualment existeixen tècniques i eines que estimulen la plasticitat cerebral per a ajudar en la millora de certes patologies neurològiques en aquest grup d'edat. Es requereix, per a aconseguir-ho, d'una adequada valoració clínica i instrumental, de tractaments específics i de personal qualificat. Per tot això, la figura de professionals sanitaris que cursen estudis especialitzats com el Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil, resulta fonamental. Mitjançant el Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil els alumnes tindran la formació necessària, teòrica i pràctica, per a: - Valorar i aplicar programes de neurorrehabilitación en les patologies cerebrals més comunes que afecten xiquets i adolescents. - Comptar amb una sòlida formació professional basada en competències i pràctiques clíniques reals amb pacients (xiquets i joves). - Estar capacitats per a treballar en l'àrea de la rehabilitació del dany cerebral infanto juvenil, com són els traumatismes cranioencefàlics, ictus, epilèpsies infantojuveniles, tumors cerebrals, trastorns del neurodesenvolupament o trastorns neuropsicològics d'etiologies variades. El títol de Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil és d'enorme valia tant per a xiquets i joves que tinguen alguna afectació neurològica, així com per a les seues famílies i la societat en general. No existeix cap altre màster que garantisca 225 hores de formació pràctica clínica real en clíniques especialitzades (NEURAL) en el marc de la valoració clínica transdisciplinar i la neurorrehabilitación infantojuvenil. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Desenvolupament del sistema nerviós central: de l'embrion al cervell. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Desenvolupament del sistema nerviós central: de l'embrion al cervell. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Fites del neurodesenvolupament en el cervell normal: Desenvolupament cerebral (placa neural, tub neural i etapes de les vesícules encefàliques) -Mecanismes de neurogènesis i neuroplasticidad (regulació molecular) -Malformacions del neurodesenvolupament o patologies del sistema nerviós central associades a la seua embriologia (microcefàlia, holoprosencefalia, malformacions del cos callós, ancencefalia, micropologiria, agiria i ectopias cerebrals) -Neuroanatomía estructural i funcional -Canvis cerebrals durant la pubertat i adolescència [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Fites del neurodesenvolupament en el cervell normal: Desenvolupament cerebral (placa neural, tub neural i etapes de les vesícules encefàliques) -Mecanismes de neurogènesis i neuroplasticidad (regulació molecular) -Malformacions del neurodesenvolupament o patologies del sistema nerviós central associades a la seua embriologia (microcefàlia, holoprosencefalia, malformacions del cos callós, ancencefalia, micropologiria, agiria i ectopias cerebrals) -Neuroanatomía estructural i funcional -Canvis cerebrals durant la pubertat i adolescència [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => L'anamnesi i exploració neurològica en neuropediatría [NOMBRE_MATERIA_VAL] => L'anamnesi i exploració neurològica en neuropediatría [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Anamnesi des del bebé a l'adolescent -Exploració neurològica bàsica: 1. Aspecte extern. 2. Conductes funcionals. 3. Funcions sensorials. 4. Motilitat. 5. Reflexos primaris i actituds posturals. 6. To, pressió manual i manipulació. 7. Parells cranials. 8. Sensibilitat. 9. Escales de valoració neurològica. 10. El diagnòstic genètic (principals síndromes neurogenéticos) 11. Estudi del líquid cefalorraquidi (CLR) [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Anamnesi des del bebé a l'adolescent -Exploració neurològica bàsica: 1. Aspecte extern. 2. Conductes funcionals. 3. Funcions sensorials. 4. Motilitat. 5. Reflexos primaris i actituds posturals. 6. To, pressió manual i manipulació. 7. Parells cranials. 8. Sensibilitat. 9. Escales de valoració neurològica. 10. El diagnòstic genètic (principals síndromes neurogenéticos) 11. Estudi del líquid cefalorraquidi (CLR) [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Tècniques de neuroimagen per a neuropsicòlegs/as infantojuveniles [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tècniques de neuroimagen per a neuropsicòlegs/as infantojuveniles [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Tècniques de neuroimagen estructural: Ecografia, TAC, RM, Tractografía i morfometria VOXEL -Tècniques de neuroimagen funcionals i mixtes: SPECT, PET, PET-TAC, PET-RM, MEG -Tècniques neurofisiològiques: EEG, EMG, ENG, velocitat de conducció nerviosa, potencials evocats (PESS, PEV, PE de tronc) Loreta i Neurofeedback -Estudi de casos clínics mitjançant neuroimagen. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Tècniques de neuroimagen estructural: Ecografia, TAC, RM, Tractografía i morfometria VOXEL -Tècniques de neuroimagen funcionals i mixtes: SPECT, PET, PET-TAC, PET-RM, MEG -Tècniques neurofisiològiques: EEG, EMG, ENG, velocitat de conducció nerviosa, potencials evocats (PESS, PEV, PE de tronc) Loreta i Neurofeedback -Estudi de casos clínics mitjançant neuroimagen. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Exploració neuropsicològica infantojuvenil [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Exploració neuropsicològica infantojuvenil [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Exploració neuropsicològica del xiquet preescolar. 1. Els 3 primers anys de vida. 2. Desenvolupament. 3. Primer trimestre. 4. Període 3-6 mesos. 5. Període 6-9 mesos. 6. Període 9-12 mesos. 7. Període 12-18 mesos. 8. Període 18-24 mesos. 9. Període 24-36 mesos. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Exploració neuropsicològica del xiquet preescolar. 1. Els 3 primers anys de vida. 2. Desenvolupament. 3. Primer trimestre. 4. Període 3-6 mesos. 5. Període 6-9 mesos. 6. Període 9-12 mesos. 7. Període 12-18 mesos. 8. Període 18-24 mesos. 9. Període 24-36 mesos. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => El paper de l'atenció precoç en la neurorrehabilitación [NOMBRE_MATERIA_VAL] => El paper de l'atenció precoç en la neurorrehabilitación [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - En la present assignatura s'abordarà la importància de l'atenció precoç en el procés de Neurorrehabilitación infantil davant la presència d'un dany cerebral adquirit o un retard en el neurodesenvolupament. - El Llibre blanc de l'Atenció precoç la defineix com el conjunt d'intervencions dirigides a la població infantil de 0 a 6 anys, a la família i a l'entorn que tenen com a objectiu donar resposta al més prompte possible a les necessitats transitòries o permanents que presenten els xiquets amb trastorns en el seu desenvolupament o que tenen risc de patir-ho. - Aquestes intervencions han de considerar la globalitat del xiquet i ha de ser planificades per un equip de professionals d'orientació interdisciplinària. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - En la present assignatura s'abordarà la importància de l'atenció precoç en el procés de Neurorrehabilitación infantil davant la presència d'un dany cerebral adquirit o un retard en el neurodesenvolupament. - El Llibre blanc de l'Atenció precoç la defineix com el conjunt d'intervencions dirigides a la població infantil de 0 a 6 anys, a la família i a l'entorn que tenen com a objectiu donar resposta al més prompte possible a les necessitats transitòries o permanents que presenten els xiquets amb trastorns en el seu desenvolupament o que tenen risc de patir-ho. - Aquestes intervencions han de considerar la globalitat del xiquet i ha de ser planificades per un equip de professionals d'orientació interdisciplinària. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Tumors cerebrals Infantojuveniles [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tumors cerebrals Infantojuveniles [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Tumors Cerebrals Pediàtrics (TSNC; tumors de sistema nerviós central): Concepte, Tipus i Fisiopatologia 2.- Avaluació Neuropsicològica dels TSNC i de les Leucèmies Infantils 3.- Perfil Neuropsicològic dels TSNC 4.- Perfil Neuropsicològic de les Leucèmies infantils 5.- Estratègies d'intervenció neuropsicològica en els TSNC i en les Leucèmies infantils 6.- Estudi de Casos 7.- Elaboració d'un programa d'intervenció neuropsicològica. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Tumors Cerebrals Pediàtrics (TSNC; tumors de sistema nerviós central): Concepte, Tipus i Fisiopatologia 2.- Avaluació Neuropsicològica dels TSNC i de les Leucèmies Infantils 3.- Perfil Neuropsicològic dels TSNC 4.- Perfil Neuropsicològic de les Leucèmies infantils 5.- Estratègies d'intervenció neuropsicològica en els TSNC i en les Leucèmies infantils 6.- Estudi de Casos 7.- Elaboració d'un programa d'intervenció neuropsicològica. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Trastorn per dèficit d'atenció amb i sense hiperactivitat (tdah) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Trastorn per dèficit d'atenció amb i sense hiperactivitat (tdah) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Classificació dels trastorns d'atenció (amb o sense hiperactivitat) i tempo cognitiu lent -Aspectes neuroquímicos, psicofarmacològics, neuroanatómicos i de neuroimagen. -Neuropsicologia del TDAH (Valoració neuropsicològica) i del tempo cognitiu lent - Programes de neurorrehabilitación del TDAH. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Classificació dels trastorns d'atenció (amb o sense hiperactivitat) i tempo cognitiu lent -Aspectes neuroquímicos, psicofarmacològics, neuroanatómicos i de neuroimagen. -Neuropsicologia del TDAH (Valoració neuropsicològica) i del tempo cognitiu lent - Programes de neurorrehabilitación del TDAH. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => Trastorns de l'espectre autista (tea) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Trastorns de l'espectre autista (tea) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -El cervell del xiquet/a amb trastorn de l'espectre autista -Característiques neuropsicològiques -Valoració cognitiva: Test per a valoració del TEA -Programes de neurorrehabilitación en TEA. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -El cervell del xiquet/a amb trastorn de l'espectre autista -Característiques neuropsicològiques -Valoració cognitiva: Test per a valoració del TEA -Programes de neurorrehabilitación en TEA. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => Intervenció en paràlisi cerebral infantil [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Intervenció en paràlisi cerebral infantil [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Concepte i etiologia de PC: Teories en un marc històric i les dades actuals d'incidència i prevalença - Classificació i formes clíniques: Taxonomies del CIE-10 i DSM-5. - Sistemes de valoració funcional: Marc teòric i el sistema de qualificació de la Classificació internacional de funcionament i la discapacitat de l'OMS. Veurem la manera d'integrar els resultats de la valoració neuropsicològica, així com de la informació de les entrevistes. Escales de valoració funcional específiques de Paràlisi Cerebral: Sistema de classificació de la comunicació funcional (CFCS). Sistemes de Classificació de la Funció Motora Gruixuda (GMFCS-ER), Sistema de Classificació de la Funció Manual (MACS). Sistema de Classificació per a la capacitat de Menjar i Beure (EDACS). Sistema de Classificació de la Funció Visual (VFCS). - Pràctica de valoració funcional: Vídeos del funcionament d'una persona i simulació de valoració funcional amb les eines descrites - Estratègies d'intervenció per a afavorir el desenvolupament personal, l'autonomia i la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Concepte i etiologia de PC: Teories en un marc històric i les dades actuals d'incidència i prevalença - Classificació i formes clíniques: Taxonomies del CIE-10 i DSM-5. - Sistemes de valoració funcional: Marc teòric i el sistema de qualificació de la Classificació internacional de funcionament i la discapacitat de l'OMS. Veurem la manera d'integrar els resultats de la valoració neuropsicològica, així com de la informació de les entrevistes. Escales de valoració funcional específiques de Paràlisi Cerebral: Sistema de classificació de la comunicació funcional (CFCS). Sistemes de Classificació de la Funció Motora Gruixuda (GMFCS-ER), Sistema de Classificació de la Funció Manual (MACS). Sistema de Classificació per a la capacitat de Menjar i Beure (EDACS). Sistema de Classificació de la Funció Visual (VFCS). - Pràctica de valoració funcional: Vídeos del funcionament d'una persona i simulació de valoració funcional amb les eines descrites - Estratègies d'intervenció per a afavorir el desenvolupament personal, l'autonomia i la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) [9] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 10 [NOMBRE_MATERIA] => Trastorn de Tourette i trastorn de l'espectre obsessivocompulsiu infantojuvenil [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Trastorn de Tourette i trastorn de l'espectre obsessivocompulsiu infantojuvenil [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Trastorn de Tourette: Història, diagnòstic DSM-5, neuropsicologia de TT, característiques clíniques, bases cerebrals, neuroimagen, genètica, comorbilidades amb el TOC, abordatge psicofarmacològic i tractament cognitiu-conductual. -TOC infantojuvenil: Diagnòstic, neuropsicologia, genèrica, bases cerebrals i neuroimagen, psicofarmacología i tractament cognitiu-conductual. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Trastorn de Tourette: Història, diagnòstic DSM-5, neuropsicologia de TT, característiques clíniques, bases cerebrals, neuroimagen, genètica, comorbilidades amb el TOC, abordatge psicofarmacològic i tractament cognitiu-conductual. -TOC infantojuvenil: Diagnòstic, neuropsicologia, genèrica, bases cerebrals i neuroimagen, psicofarmacología i tractament cognitiu-conductual. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 10 ) [10] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 11 [NOMBRE_MATERIA] => Dany cerebral adquirit en la infància i adolescència [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Dany cerebral adquirit en la infància i adolescència [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Classificació i Fisiopatologia dels traumatismes cráneoencefálicos (TCE), infeccions, ictus i encefalopaties postanòxiques en etapa infantojuvenil -Neuropsicologia del dany cerebral adquirit (DCA) infantojuvenil -Coma infantil: Abordatge i evolució. Escales. -Tractament del DCA. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Classificació i Fisiopatologia dels traumatismes cráneoencefálicos (TCE), infeccions, ictus i encefalopaties postanòxiques en etapa infantojuvenil -Neuropsicologia del dany cerebral adquirit (DCA) infantojuvenil -Coma infantil: Abordatge i evolució. Escales. -Tractament del DCA. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 11 ) [11] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 12 [NOMBRE_MATERIA] => Epilèpsies infantojuveniles [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Epilèpsies infantojuveniles [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Tipus d'epilèpsies infantils per edats: Crisis febrils, estatus epilepticus, epilèpsia del lactant, epilèpsies d'edat escolar, epilèpsies del xiquet major i adolescent. -Fàrmacs antiepilèptics. Indicacions i efectes secundaris. -Neurocirurgia de l'epilèpsia: Efectes sobre la cognició. -Valoració neuropsicològica i programes de neurorrehabilitación. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Tipus d'epilèpsies infantils per edats: Crisis febrils, estatus epilepticus, epilèpsia del lactant, epilèpsies d'edat escolar, epilèpsies del xiquet major i adolescent. -Fàrmacs antiepilèptics. Indicacions i efectes secundaris. -Neurocirurgia de l'epilèpsia: Efectes sobre la cognició. -Valoració neuropsicològica i programes de neurorrehabilitación. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 12 ) [12] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 13 [NOMBRE_MATERIA] => Neurorehabilitación neuropsicològica en la infància [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Neurorehabilitación neuropsicològica en la infància [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Principis de la neurorehabilitación basada en l'evidència . - Models teòrics segons el neurodesenvolupament. -Tècniques i mètodes d'intervenció. -Plataformes informatitzades de suport a la neurorrehabilitación. -Avaluació neuropsicològica infantil quantitativa i qualitativa per dominis cognitius. -Bateries estandarditzades d'avaluació neuropsicólogica o Avaluació neuropsicològica segons l'etapa de neurodesenvolupament i tipus de patologia. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Principis de la neurorehabilitación basada en l'evidència . - Models teòrics segons el neurodesenvolupament. -Tècniques i mètodes d'intervenció. -Plataformes informatitzades de suport a la neurorrehabilitación. -Avaluació neuropsicològica infantil quantitativa i qualitativa per dominis cognitius. -Bateries estandarditzades d'avaluació neuropsicólogica o Avaluació neuropsicològica segons l'etapa de neurodesenvolupament i tipus de patologia. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 13 ) [13] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 14 [NOMBRE_MATERIA] => Abordatge multidisciplinari en neurorrehabilitación infantojuvenil. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Abordatge multidisciplinari en neurorrehabilitación infantojuvenil. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -El paper de la família en la neurorrehabilitación infantojuvenil. -El paper d'altres professionals (cronologia del tractament neurorrehabilitador infantojuvenil): Logopèdia, psicologia clínica, teràpia ocupacional i metge rehabilitador. -Integració multidisciplinària: treball en grup. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -El paper de la família en la neurorrehabilitación infantojuvenil. -El paper d'altres professionals (cronologia del tractament neurorrehabilitador infantojuvenil): Logopèdia, psicologia clínica, teràpia ocupacional i metge rehabilitador. -Integració multidisciplinària: treball en grup. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 14 ) [14] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 17 [NOMBRE_MATERIA] => Fisioteràpia en neurorrehabilitacion infantojuvenil [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Fisioteràpia en neurorrehabilitacion infantojuvenil [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Paper de la fisioteràpia en la neurorrehabilitación infantojuvenil. -Control Motor i Recuperació Funcional. - Fisioteràpia basada en l'evidència en les principals patologies de la infància i adolescència. - Casos clínics des de la fisioteràpia neurològica. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Paper de la fisioteràpia en la neurorrehabilitación infantojuvenil. -Control Motor i Recuperació Funcional. - Fisioteràpia basada en l'evidència en les principals patologies de la infància i adolescència. - Casos clínics des de la fisioteràpia neurològica. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 15 ) [15] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 15 [NOMBRE_MATERIA] => Treball final de màster (tfm) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball final de màster (tfm) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Revisió narrativa. - Revisió sistemàtica basada en l'evidència. - Criteris d'inclusió. - El diagrama de flux. - Cerca bibliogràfica en les principals bases de dades. - Declaració PRISMA 2020. - Escala PEDRO. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Revisió narrativa. - Revisió sistemàtica basada en l'evidència. - Criteris d'inclusió. - El diagrama de flux. - Cerca bibliogràfica en les principals bases de dades. - Declaració PRISMA 2020. - Escala PEDRO. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 16 ) [16] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22711820 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 16 [NOMBRE_MATERIA] => Practicum clínic [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Practicum clínic [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => pràctiques clíniques, neurorrehabilitació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => pràctiques clíniques, neurorrehabilitació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 17 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni23234 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco [APELLIDOS] => Alcantud Marín [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => F8143 [EMAIL_FACULTAD] => alcantud@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp376779 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => Cano Villagrasa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Logoped. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni3257 [NOMBRE_PERSONA] => Raúl [APELLIDOS] => Espert Tortajada [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad, Departament de Psicobiologia, Universitat de València [NPI] => H2375 [EMAIL_FACULTAD] => Raul.Espert@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni25344 [NOMBRE_PERSONA] => María Engracia [APELLIDOS] => Gadea Domenech [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicobiologia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6177 [EMAIL_FACULTAD] => mgadea@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp421550 [NOMBRE_PERSONA] => Jessica [APELLIDOS] => García Bernuz [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp376738 [NOMBRE_PERSONA] => Irene [APELLIDOS] => Gurruchaga Gutiérrez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Médico Rehabilitardora. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni66448 [NOMBRE_PERSONA] => Sergio [APELLIDOS] => Hernández Expósito [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor Titular Universidad de La Laguna [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp376729 [NOMBRE_PERSONA] => Roberto [APELLIDOS] => Llorens Salvador [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Adjunto de Radiología. Hospital Universitario y Politécnico La Fe de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp29189 [NOMBRE_PERSONA] => Mariano [APELLIDOS] => Lloria García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Asociación Valenciana de ayuda a la Parálisis Cerebral Infantil - AVAPACE [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni2577 [NOMBRE_PERSONA] => Sonia [APELLIDOS] => Martínez Sanchís [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicobiologia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5061 [EMAIL_FACULTAD] => smarsan@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp376790 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => Montoya Filardi [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Radiólogo [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp376650 [NOMBRE_PERSONA] => Andrea [APELLIDOS] => Palacio Navarro [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga infantil. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp376821 [NOMBRE_PERSONA] => Clara Isabel [APELLIDOS] => Puchades López [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp408443 [NOMBRE_PERSONA] => Ben [APELLIDOS] => Raza Canicoba [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => emp151475 [NOMBRE_PERSONA] => Claudia Marcela [APELLIDOS] => Romero Delgado [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni75068 [NOMBRE_PERSONA] => Mª Belén [APELLIDOS] => Roselló Miranda [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M5090 [EMAIL_FACULTAD] => maberomi@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => emp377331 [NOMBRE_PERSONA] => Marta [APELLIDOS] => Sánchez Norte [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga y Terapeuta Ocupacional. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => uni67441 [NOMBRE_PERSONA] => María de la Luz [APELLIDOS] => Sánchez Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Fisioteràpia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => I4275 [EMAIL_FACULTAD] => sanmaluz@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => emp376789 [NOMBRE_PERSONA] => Carolina [APELLIDOS] => Toumeh Soriano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni3257 [NOMBRE_PERSONA] => Raúl [APELLIDOS] => Espert Tortajada [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad, Departament de Psicobiologia, Universitat de València [NPI] => H2375 [EMAIL_FACULTAD] => Raul.Espert@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster de Formació Permanent en Neurorrehabilitació Infantojuvenil


Metodologia

La metodologia d'aprenentatge se sustentar en classes magistrals illustrades mitjanant *powerpoint amb l'ajuda de vdeos i models anatmics del cervell. Les prctiques (225 hores) es realitzaran en els centres de *Neural a la Comunitat Valenciana.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò