Notice: MySQL error nr 1146: Table 'avadeituv_pgrado.PROFESORES' doesn't exist in /home/postgradoad/public_html/includes/datab.inc.php on line 223
Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària per a Trastorns Alimentaris, Trastorns de la Personalitat i Trastorns Emocionals | Universitat de Valencia - ADEIT
 

15a Edició - Codi 21521070

Array ( [CODIGO] => 21521070 [EDICION] => 15 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 3000 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 25/10/2021 [FECHA_FIN] => 29/12/2022 [LUGAR] => [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/09/2021 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 33 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Charo [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Vázquez Santos [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => charo.vazquez@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària per a Trastorns Alimentaris, Trastorns de la Personalitat i Trastorns Emocionals [TITULACION] => Màster Propi [HORARIO] => On line [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats en Psicologia o Psiquiatria que vulguen completar la seua formació o ampliar el seu perfil professional. Iniciar una especialitat en la cura i atenció a les persones amb TCA, TP i ET, i als seus familiars. Metges, Psicopedagogs, DUE, Treballador social, Educador social, Nutricionistes, Sociòlegs, Advocats, Farmacèutics, Professors de primària o d'ESO. Estudiants universitaris que tinguen l'arracades el 10% dels crèdits per a obtindre la seua titulació, amb el compromís de finalitzar els seus estudis durant el curs académcio en el qual es reealiza el màster. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Davant la insuficient assistència terapèutica, cobertura assistencial i professionals especialitzats en aquest àmbit a Espanya, sorgeix la necessitat d'especialització en la matèria. I el Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària en TCA, *P i T'és una bona alternativa a això. El programa del Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària en TCA, TP i T'inclou els trastorns de la conducta alimentària, els trastorns de personalitat i els trastorns emocionals. A més, el programa inclou formació en les tecnologies de la informació i la comunicació existents en psicologia clínica i de la salut. Durant el màster, es realitzaran pràctiques en empresa i es farà un treball de fi de màster. Per a això es comptarà amb classes magistrals, classes online, tutorització, material teòric en la web, rotació per diferents dispositius en el Centre Previ de València, Castelló i Alacant, i la Fundació AIGLE a l'Argentina, així com classes pràctiques sobre intervenció en àmbits professionals. Avantatges de realitzar el Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària en TCA, TP i ET: 1. Obtindre una especialitat per a poder treballar en unitats especialitzades en TCA o TP. 2. Tindre la formació necessària per a treballar en unitats de salut mental o centres clínics per a l'avaluació o el tractament dels ET. 3. Posicionar-se com a expert en noves tecnologies aplicades a la psicologia clínica. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => - Classes En línia: El professor a través de la xarxa, ensenya a resoldre problemes pràctics que complementen les aplicacions dels conceptes impartits a través del material teòric. Anàlisi de sessions reals de teràpia individual i en grup; anàlisi de casos reals; elaboració d'històries clíniques, formulació i presentació de casos. - Tutorització: Els alumnes disposen d'un tutor encarregat de facilitar el procés, resoldre dubtes, ajudar en els aspectes en els quals siga necessari. - Material teòric en la web. Cada professor, deixa en la pàgina Web els continguts més rellevants a estudiar. Està informació està redactada de manera que indueix als alumnes a pensar, a reflexionar, a realitzar exercicis pràctics en funció de cadascuna de les matèries. - Rotació pels diferents dispositius: El període de rotació consta de tres mesos intensius de pràctiques on els alumnes tenen l'oportunitat d'aplicar els coneixements teòrics que ha aprés en el curs. L'alumne serà supervisat pel tutor amb la finalitat d'aprofitar i traure el màxim rendiment al període d'aprenentatge pràctic del curs. - Classes pràctiques sobre intervenció en àmbits professionals: Durant les rotacions, es programen períodes d'observació i d'actuació, i sessions clíniques sobre la intervenció en àmbits sanitaris [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => En l'actualitat existeix un seriós problema degut a l'augment dels trastorns alimentaris (TA), així com els trastorns de la personalitat (TP) i els trastorns emocionals (ET). Aquest tipus de problemes afecten la salut i la vida dels qui els pateixen, així com dels qui conviuen amb ells, tant en el cas de l'anorèxia i la bulímia, com també d'un altre problema relacionat amb els TA, l'obesitat. D'altra banda, els TP causen malestar emocional, patint la persona marginació per la seua rigidesa i inflexibilitat. Dins dels T'està la depressió i l'ansietat, a més de trastorns per por, bipolaritat i trastorns per distrés. En atenció a aquesta problemàtica de salut, la Universitat de València imparteix el Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària en TCA, TP i ET. S'han desenvolupat diferents tipus de tractaments per a tots aquests diferents trastorns. Cal esmentar que es tracta de trastorns greus i complexos i existeix una alta comorbilitat entre ells i representa un important problema de salut pública. És per això que comptar amb professionals altament capacitats en la identificació, atenció i tractament d'aquests trastorns resulta essencial, i el Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària en TCA, TP i T'és una solució important per a formar-se en això. Gràcies al Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària en TCA, TP i ET, els professionals llicenciats en Psicologia, Psiquiatria, mèdics psicopedagogs, DUE, treballadors socials, educadors socials, nutricionistes, sociòlegs, advocats, farmacèutics, professors de primària o d'ESO, a més d'estudiants universitaris als quals només falte el 10% dels seus crèdits, adquiriran les següents habilitats i formació: - Tindre accés a un programa de formació especialitzada en ET, on cadascun dels alumnes està dirigit per un tutor o responsable de la seua orientació teòrica i pràctica. - Comptar amb una formació pràctica (opcional i gratuïta). - Poder completar la formació teòrica mitjançant el coneixement de com funcionen els diferents dispositius (Hospital de Dia, Centre d'Atenció Continuada, Teràpia Ambulatòria) per a dur a terme el tractament. Cal destacar que la formació teòrica i pràctica del Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària en TCA, TP i T'és impartida per professors de la Universitat de València, d'altres universitats espanyoles i argentines, a més de clínics especialitzats en TE de el Centre PREVI i la Fundació AIGLE. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2021/2022 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21521070 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Trastorns alimentaris [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Trastorns alimentaris [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => PSICOPATOLOGIA I AVALUACIÓ DE TA - Psicopatologia, diagnòstic, comorbilidad, diagnòstic diferencial, epidemiologia, models generals TA. - Avaluació clínica TA. - Enfocament Socioantropolígico dels TA. - Prevenció en TA. - Aspectes Ètic i Legals. TRACTAMENT DELS TA - Guies Pràctiques en TA i dispositius multidisciplinaris en TA. Tractament Cognitiu Comportamental: - Anorèxia Nerviosa. - Bulímia Nerviosa - Trastorn de fartades - Trastorns no especificats - Obesitat en la infància. Obesitat en adults. Imatge Corporal en TA. - Tractament Farmacològic per a TA. - Tractament Endocrí i Nutricional. - Trastorns alimentaris en la infància i adolescència - Teràpia Familiar - Abordatge multifamiliar per als TA TERÀPIES D'ÚLTIMA GENERACIÓ PER A TA - L'entrevista motivacional en els TA - El tractament de la imagine corporal a través de la Realitat Virtual. - Casos clínics en TA. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => PSICOPATOLOGIA I AVALUACIÓ DE TA - Psicopatologia, diagnòstic, comorbilidad, diagnòstic diferencial, epidemiologia, models generals TA. - Avaluació clínica TA. - Enfocament Socioantropolígico dels TA. - Prevenció en TA. - Aspectes Ètic i Legals. TRACTAMENT DELS TA - Guies Pràctiques en TA i dispositius multidisciplinaris en TA. Tractament Cognitiu Comportamental: - Anorèxia Nerviosa. - Bulímia Nerviosa - Trastorn de fartades - Trastorns no especificats - Obesitat en la infància. Obesitat en adults. Imatge Corporal en TA. - Tractament Farmacològic per a TA. - Tractament Endocrí i Nutricional. - Trastorns alimentaris en la infància i adolescència - Teràpia Familiar - Abordatge multifamiliar per als TA TERÀPIES D'ÚLTIMA GENERACIÓ PER A TA - L'entrevista motivacional en els TA - El tractament de la imagine corporal a través de la Realitat Virtual. - Casos clínics en TA. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21521070 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Trastorns de la Personalitat [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Trastorns de la Personalitat [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => PSICOPATOLOGIA I AVALUACIÓ DE TP - Psicopatologia, diagnòstic, comorbilidad, diagnòstic diferencial, epidemiologia, models generals TP. - Avaluació TP. - Aspectes Mèdic Legals en TP. TRACTAMENT DE TP - Teràpia Cognitiu Integrativa en TP - Teràpia de Grup per als TP. - Teràpia Dialèctic Comportamental (DBT) - Teràpia d'Acceptació i Compromís (ACT). - Teràpia en Grup per al TLP a través del programa STEPPS - Tractament de la Patologia Dual: TLP i Addiccions Teràpia Cognitiu Comportamental (TCC) per a TP - Intervencions per a familiars o cuidadors de TP. - Tractament Farmacològic per a TP. - Midnfulness - Casos clínics en TP [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => PSICOPATOLOGIA I AVALUACIÓ DE TP - Psicopatologia, diagnòstic, comorbilidad, diagnòstic diferencial, epidemiologia, models generals TP. - Avaluació TP. - Aspectes Mèdic Legals en TP. TRACTAMENT DE TP - Teràpia Cognitiu Integrativa en TP - Teràpia de Grup per als TP. - Teràpia Dialèctic Comportamental (DBT) - Teràpia d'Acceptació i Compromís (ACT). - Teràpia en Grup per al TLP a través del programa STEPPS - Tractament de la Patologia Dual: TLP i Addiccions Teràpia Cognitiu Comportamental (TCC) per a TP - Intervencions per a familiars o cuidadors de TP. - Tractament Farmacològic per a TP. - Midnfulness - Casos clínics en TP [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21521070 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Trastorns emocionals [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Trastorns emocionals [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => PSICOPATOLOGIA I AVALUACIÓ DELS TRASTORNS EMOCIONALS - Psicopatologia i Psicoteràpia: l'experiència disfuncional. - Psicopatologia i diagnòstic de la Depressió. - Avaluació Clínica de la Depressió. - Psicopatologia i diagnòstic dels Trastorns d'Ansietat. - Avaluació Clínica dels Trastorns d'Ansietat. TRACTAMENT DELS TRASTORNS EMOCIONALS - El camp de la psicoteràpia. - Teoria de la Ment. - Habilitats Terapeúticas. - Tractament de la depressió major i distimia. - Tractament de l'Espectre bipolar. - Depressió i Suïcidi. - Duel patològic. - Abordatge grupal dels trastorns depressius i dels trastorns d'ansietat. - Abordatge de parella i família dels trastorns depressius. - Tractament de la FE, la FS i el trastorn de pànic. - Tractament del trastorn d'ansietat generalitzat. - Tractament del TOC. - Tractament de l'estrés post-traumàtic. - Abordatge en grup per als trastorns d'ansietat. - Abordatge familiar per a xiquets amb trastorns d'ansietat i depressió. Depressió, Ansietat i condicions mèdiques. - Casos clínics en Depressió. Casos clínics en Ansietat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => PSICOPATOLOGIA I AVALUACIÓ DELS TRASTORNS EMOCIONALS - Psicopatologia i Psicoteràpia: l'experiència disfuncional. - Psicopatologia i diagnòstic de la Depressió. - Avaluació Clínica de la Depressió. - Psicopatologia i diagnòstic dels Trastorns d'Ansietat. - Avaluació Clínica dels Trastorns d'Ansietat. TRACTAMENT DELS TRASTORNS EMOCIONALS - El camp de la psicoteràpia. - Teoria de la Ment. - Habilitats Terapeúticas. - Tractament de la depressió major i distimia. - Tractament de l'Espectre bipolar. - Depressió i Suïcidi. - Duel patològic. - Abordatge grupal dels trastorns depressius i dels trastorns d'ansietat. - Abordatge de parella i família dels trastorns depressius. - Tractament de la FE, la FS i el trastorn de pànic. - Tractament del trastorn d'ansietat generalitzat. - Tractament del TOC. - Tractament de l'estrés post-traumàtic. - Abordatge en grup per als trastorns d'ansietat. - Abordatge familiar per a xiquets amb trastorns d'ansietat i depressió. Depressió, Ansietat i condicions mèdiques. - Casos clínics en Depressió. Casos clínics en Ansietat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21521070 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Tecnologies de la Informació i Comunicació en Psicologia Clínica i Salut. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tecnologies de la Informació i Comunicació en Psicologia Clínica i Salut. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'ús de les Tics en Psicologia Clínica i de la Salut. 1.- Panorama actual 2.- Panorama general 3.- La implementació de les Tics en Psicologia Clínica: barreas i facilitadors. - Usos i abusos. - Perills i amenaces - Línies de desenvolupament 4.- Qüestions ergonòmiques, ètiques i aspectes legals en l'ús de les Tics en Psicologia Clínica i de la Salut. - L'ús d'Internet en l'avaluació i tractaments psicològics. - Automatitzats - Acte-guiats i blended - La videoconferència, el correu electrònic i el xat - Mòbils (EMAs, EMIs i pass) i sensors EMAS EMIS i APSS sensors 5.- Realitat virtual i realitats mixtes - Per a avaluació - Per a tractament - Per a rehabilitació 6.- Ludificació, jocs seriosos i xarxes socials - Jocs seriosos - Ludificació - L'ús de xarxes socials 7.- Disseny del comportament: aplicacions en intervencions online en Salut - Línies de desenvolupament: 8.- El fenotipado digital, 9.-Intel·ligència artifical 10.- Machine learning i big data 11.- Ús d'agents conversacionals [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'ús de les Tics en Psicologia Clínica i de la Salut. 1.- Panorama actual 2.- Panorama general 3.- La implementació de les Tics en Psicologia Clínica: barreas i facilitadors. - Usos i abusos. - Perills i amenaces - Línies de desenvolupament 4.- Qüestions ergonòmiques, ètiques i aspectes legals en l'ús de les Tics en Psicologia Clínica i de la Salut. - L'ús d'Internet en l'avaluació i tractaments psicològics. - Automatitzats - Acte-guiats i blended - La videoconferència, el correu electrònic i el xat - Mòbils (EMAs, EMIs i pass) i sensors EMAS EMIS i APSS sensors 5.- Realitat virtual i realitats mixtes - Per a avaluació - Per a tractament - Per a rehabilitació 6.- Ludificació, jocs seriosos i xarxes socials - Jocs seriosos - Ludificació - L'ús de xarxes socials 7.- Disseny del comportament: aplicacions en intervencions online en Salut - Línies de desenvolupament: 8.- El fenotipado digital, 9.-Intel·ligència artifical 10.- Machine learning i big data 11.- Ús d'agents conversacionals [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21521070 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Pràctiques en Empreses [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Pràctiques en Empreses [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Les pràctiques en empresa és un treball autònom i individual que cada estudiant ha de realitzar sota la supervisió d'un tutor. El treball serà realitzat en empreses, organismes o institucions diferents a la Universitat de València, sempre que existisca conveni amb elles. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Les pràctiques en empresa és un treball autònom i individual que cada estudiant ha de realitzar sota la supervisió d'un tutor. El treball serà realitzat en empreses, organismes o institucions diferents a la Universitat de València, sempre que existisca conveni amb elles. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21521070 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Treball de fi de màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball de fi de màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Treball de revisió teòrica. - Estudi de cas/s. - Treball de recerca aplicada a grups. Independentment de la forma, que determinarà la metodologia, la naturalesa temàtica de l'elecció que cada estudiant seleccione en col·laboració al seu tutor o tutora, determinarà els continguts a abordar propis de cada treball fi de màster. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Treball de revisió teòrica. - Estudi de cas/s. - Treball de recerca aplicada a grups. Independentment de la forma, que determinarà la metodologia, la naturalesa temàtica de l'elecció que cada estudiant seleccione en col·laboració al seu tutor o tutora, determinarà els continguts a abordar propis de cada treball fi de màster. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) ) [professors] => Array ( ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni12751 [NOMBRE_PERSONA] => Héctor Manuel [APELLIDOS] => Fernández Álvarez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor Universidad de Belgrano [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni13460 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa María [APELLIDOS] => Baños Rivera [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Catedrática de Universidad. Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València [NPI] => H1117 [EMAIL_FACULTAD] => Rosa.Banos@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni66463 [NOMBRE_PERSONA] => Verónica [APELLIDOS] => Guillén Botella [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M8664 [EMAIL_FACULTAD] => guibove@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster Propi en Intervenció Multidisciplinària per a Trastorns Alimentaris, Trastorns de la Personalitat i Trastorns Emocionals


Metodologia

- Classes En línia: El professor a través de la xarxa, ensenya a resoldre problemes pràctics que complementen les aplicacions dels conceptes impartits a través del material teòric. Anàlisi de sessions reals de teràpia individual i en grup; anàlisi de casos reals; elaboració d'històries clíniques, formulació i presentació de casos.
- Tutorització: Els alumnes disposen d'un tutor encarregat de facilitar el procés, resoldre dubtes, ajudar en els aspectes en els quals siga necessari.
- Material teòric en la web. Cada professor, deixa en la pàgina Web els continguts més rellevants a estudiar. Està informació està redactada de manera que indueix als alumnes a pensar, a reflexionar, a realitzar exercicis pràctics en funció de cadascuna de les matèries.
- Rotació pels diferents dispositius: El període de rotació consta de tres mesos intensius de pràctiques on els alumnes tenen l'oportunitat d'aplicar els coneixements teòrics que ha aprés en el curs. L'alumne serà supervisat pel tutor amb la finalitat d'aprofitar i traure el màxim rendiment al període d'aprenentatge pràctic del curs.
- Classes pràctiques sobre intervenció en àmbits professionals: Durant les rotacions, es programen períodes d'observació i d'actuació, i sessions clíniques sobre la intervenció en àmbits sanitaris

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò