7a Edició - Codi 20412350

Array ( [CODIGO] => 20412350 [EDICION] => 7 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 550 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 25.00 [FECHA_INICIO] => 03/11/2020 [FECHA_FIN] => 13/06/2021 [LUGAR] => Facultad de Magisterio [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Facultat de Magisteri [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/10/2020 [AREA] => 4 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => Facultat de Magisteri [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Down Valencia Treballant Junts / Federacin para la Mediacin de la Comunidad Valenciana (FEPAMED-CV) / In Valencia Mediacin (IVMED) / Instituto de E.S. San Vicente Ferrer [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 32 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma de Formacin de Mediadores en Contextos Educativos [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Charo [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Vázquez Santos [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => charo.vazquez@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Ciències de l´Educació [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització de Formació de Mediadors en Contextos Educatius: La Mediació a l'Escola i en la Xarxa [TITULACION] => Diploma d'Especialització [HORARIO] => Dimarts i dijous de 17.30 a 21.30 h., [REQUISITOS_TITULACION] => Persones Llicenciades, Graduades o Diplomades de qualsevol titulaci, especialmente en magisteri, treball social, educaci social, pedagogia, psicologia...Master en Professor d'Educaci Secundria i d'Investigaci en Didctiques Especfiques. Estudiants als que li falten menys del 10% dels crdits del plan nou. Aquest estudiantes es comprometen a tindre la llicenciatura o el grau abans de que finalitze el curs.

La docncia s'adaptar als requisits que vinguen establits per reglament Estatal i per les directrius que indique la nostra Universitat (presencial, semipresencial o on-line) que t la potncia suficient per a realitzar aquesta transformaci sense menyscapte de la qualitat docent [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Els conflictes que actualment presenten els estudiants en diferents nivells acadmics han aconseguit nivells preocupants. Per aix s important que tant professorat com professionals adquirisquen els coneixements, habilitats i eines necessries per a la resoluci de conflictes, aix com per a saber mediar i educar les emocions. El Diploma d'Especialitzaci de Formaci de Mediadors en Contextos Educatius consta de 103 hores de prctiques i de casos reials resolts per l'equip, a ms d'experincies directes amb alumnat mediador. Aix mateix, el Diploma d'Especialitzaci de Formaci de Mediadors en Contextos Educatius compta amb el suport d'institucions educatives, que permeten tindre una proximitat amb la realitat escolar actual. A ms es compta amb la legislaci estatal i autonmica que dna suport a la formaci d'equips de formaci i el tractament de la convivncia, com el Reial decret 732/1995 de 5 de maig, la Llei 27/2005, de 30 de novembre, la Llei orgnica 2/2006, de 3 de maig, aix com el Programa d'Acci sobre una Cultura de Pau, aprovada per l'Assemblea General de l'ONU en 1999, a ms d'altres ordres i decrets. Avantatges de realitzar el Diploma: 1. Comptar amb la vasta experincia en resoluci de conflictes d'un equip de mediaci, que va des de l'mbit de primria i secundria, fins a l'universitari. 2. Tindre una formaci molt completa que inclou casos de bullying i ciberbullying, que ha posat en marxa nombrosos equips de formaci en centres pblics, concertats i privats. 3. La possibilitat de realitzar prctiques directes en centres. 4. Formar-se mitjanant un programa integral de mediaci escolar com a mtode efectiu de resoluci de conflictes. 5. Saber implementar programes de mediaci en centres educatius. 6. Conixer les tcniques de comunicaci, aprenentatge i salut emocional, etc. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => La mediació és part substancial de tota activitat educativa i es mesura per la seua qualitat en la resolució de conflictes. Comptar amb una especialització d'aquest tipus resulta essencial per a millorar la formació dels acadèmics i professors que dediquen les seues vides a educar i formar des de l'àmbit escolar, sense descurar, per descomptat, l'àmbit familiar o personal. En atenció a aquesta necessitat, dins del context acadèmic, la Universitat de València imparteix el Diploma d'Especialització de Formació de Mediadors en Contextos Educatius. L'educació comprén un vast univers on la figura del professorat ocupa un lloc absolutament rellevant. Tenint en compte que el fracàs escolar i els comportaments inadequats i indisciplinats són dos dels principals problemes en l'actualitat, i que existeix una relació inversament proporcional entre la reducció de conflictes i l'augment del nivell acadèmic, es fa necessari el Diploma d'Especialització de Formació de Mediadors en Contextos Educatius. Mitjançant el Diploma d'Especialització de Formació de Mediadors en Contextos Educatius serà possible per a obtindre les següents habilitats i formació: - Establir protocols d'actuació i intervenció davant suposats casos de violència escolar. - Sensibilitzar per al tractament educatiu dels conflictes escolars. - Descobrir la perspectiva positiva del conflicte. - Aprendre a analitzar conflictes i aplicar la legislació vigent. - Conéixer els processos de resolució de conflictes i ciberconflictes. - Presentar una aportació de mediació escolar a curt, mitjà i llarg termini. - Adquirir les estratègies i habilitats per a complir amb l'anterior. - Identificar i tractar l'assetjament escolar i tècniques d'educació emocional. D'aquesta manera, gràcies al Diploma d'Especialització de Formació de Mediadors en Contextos Educatius podràs adquirir les eines i coneixement per a aconseguir l'anterior, a més de conéixer tècniques d'educació emocional, l'estudi de casos reals i també pràctiques directes. Per a això, es treballarà així mateix la relació que existeix entre mediació, comportament i neurociència. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20412350 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Educació i conflicte: conflicte, disrupció i violència - Assetge escolar - Afrontament de conflictes des de l'educació per a la convivència. - Competències i desenvolupament moral - Regulació normativa de la mediació escolar i de la convivència escolar. - Organismes i recursos de l'administració educativa en convivència escolar - Documents organitzatius dels centres en matèria de convivència escolar: RRI i plans de convivència. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Educació i conflicte: conflicte, disrupció i violència - Assetge escolar - Afrontament de conflictes des de l'educació per a la convivència. - Competències i desenvolupament moral - Regulació normativa de la mediació escolar i de la convivència escolar. - Organismes i recursos de l'administració educativa en convivència escolar - Documents organitzatius dels centres en matèria de convivència escolar: RRI i plans de convivència. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20412350 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Concepte de Mediació escolar - Fases d'una mediació - Perfil d'una persona mediadora - Labors de l'equip de mediació - Estudie de casos. Exemples pràctics. Assistència a pràctiques de mediació com observadors [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Concepte de Mediació escolar - Fases d'una mediació - Perfil d'una persona mediadora - Labors de l'equip de mediació - Estudie de casos. Exemples pràctics. Assistència a pràctiques de mediació com observadors [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20412350 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Programes educatius de resposta no violenta als conflictes (història, exemples, limitacions, implementació) - Implementació de la mediació en els centres. Cultura de mediació - Els mediadors en els centres: selecció i formació. - Materials per a la formació. - Creació i acció d'una comissió de convivència - Observació directa i anàlisi d'un equip de mediació real -La mediació des de la perspectiva de la funció directiva -Estudi del funcionament d'un centre que té implantada la mediació: procés de selecció formació i implantació -Millores que es produeixen en els centres després de la implantació de la cultura de mediació: estudi de casos reals [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Programes educatius de resposta no violenta als conflictes (història, exemples, limitacions, implementació) - Implementació de la mediació en els centres. Cultura de mediació - Els mediadors en els centres: selecció i formació. - Materials per a la formació. - Creació i acció d'una comissió de convivència - Observació directa i anàlisi d'un equip de mediació real -La mediació des de la perspectiva de la funció directiva -Estudi del funcionament d'un centre que té implantada la mediació: procés de selecció formació i implantació -Millores que es produeixen en els centres després de la implantació de la cultura de mediació: estudi de casos reals [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20412350 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Habilitats del professorat per a l'exercici de la tutoria -Estratègies per a l'acció tutorial . respecte a l'alumnat, per a afavorir la convivència en l'aula i el centre educatiu. . respecte al professorat, per a aconseguir la coordinació necessària en el treball dels equips docents. . respecte a la famílies, per a aconseguir la necessària implicació i compromís en el procés educatiu dels seus fills i filles. - Assetjament escolar: detecció i intervenció - Estratègies d'Inclusió amb alumnes de Necessitats Educatives Especials en l'aula - L'estructura cooperativa de l'aprenentatge i la seua relació amb la convivència. Equips cooperatius i relacions interpersonals -La participació social i ciutadana des de la escola [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Habilitats del professorat per a l'exercici de la tutoria -Estratègies per a l'acció tutorial . respecte a l'alumnat, per a afavorir la convivència en l'aula i el centre educatiu. . respecte al professorat, per a aconseguir la coordinació necessària en el treball dels equips docents. . respecte a la famílies, per a aconseguir la necessària implicació i compromís en el procés educatiu dels seus fills i filles. - Assetjament escolar: detecció i intervenció - Estratègies d'Inclusió amb alumnes de Necessitats Educatives Especials en l'aula - L'estructura cooperativa de l'aprenentatge i la seua relació amb la convivència. Equips cooperatius i relacions interpersonals -La participació social i ciutadana des de la escola [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20412350 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Perspectiva de gènere - El gènere en l'educació per a la convivència - Estratègies de resolució de conflictes des de la perspectiva de gènere. Tipus de conflictes escolars - La mediació com a instrument per a aconseguir la igualtat de gènere en l'àmbit educatiu. Estratègies per a la detecció i prevenció de la violència de gènere en l'adolescència. .Tècniques de Comunicació i aprenentatge emocional des de la perspectiva de gènere . Bones pràctiques en mediació des de la perspectiva de gènere en els centres educatius. . Parelles Internet [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Perspectiva de gènere - El gènere en l'educació per a la convivència - Estratègies de resolució de conflictes des de la perspectiva de gènere. Tipus de conflictes escolars - La mediació com a instrument per a aconseguir la igualtat de gènere en l'àmbit educatiu. Estratègies per a la detecció i prevenció de la violència de gènere en l'adolescència. .Tècniques de Comunicació i aprenentatge emocional des de la perspectiva de gènere . Bones pràctiques en mediació des de la perspectiva de gènere en els centres educatius. . Parelles Internet [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20412350 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => APRENENTATGE EMOCIONAL PER Al CONTROL DE LES EMOCIONS .El paper de les emocions / Quan l'emoció no es controla .Programa de control: o Combatre la reactivitat biològica " Entrenament en respiracions " Entrenament en relaxació o Aprendre a pensar en positiu o Detectar creences irracionals o disfuncionales o Aprendre a substituir-les per creences racionals, funcionals. o Aprendre a flexibilitzar pensament. o Estils de Comunicació interpersonal o Agressiu/assertiu/passiu o Fomentar un estil de comunicació assertiu. o Exercitar la manera en què diem que no , demanem un canvi de conducta , afrontem una crítica defensem els nostres drets, punts de vista , etc. o Control de la ira: o Temps fora, reestructuració cognitiva, control emocional. o Col·locar-se en el lloc de l'altre: l'empatia o Créixer-se davant les adversitats: la resiliència. A través de: " Fomentar una autoestima positiva, " Combatre la indefensió apresa , si escau. " Augmentar la tolerància a la frustració o Tècnica de la Comunicació eficaç, que consta de: " Comunicació positiva " Escolta activa o Tècnica de resolució de problemes. - Taller d'educació emocional i resolució de conflictes NEUROCOGNICIÓN EN LA MEDIACIÓ ESCOLAR I EN LA XARXA o Neurociencia i aprenentatge o Entenent els 3 cervells: Emocional, Racional i Social o Maduració cerebral i adquisició de competències o Ment Conscient i Inconscient o Conducta Desadaptada: Genètica o Ambient? o Noves tecnologies, nous cervells, noves formes de relació interpersonal o Comorbilidad en l'estudiant conflictiu o Addicció a noves tecnologies-cervell addicte i les seues conseqüències o Neurociencia en la resolució de conflictes: Reestructuració Neurocognitiva i neuroemocional o Metaconsciencia per a una Medicació reeixida [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => APRENENTATGE EMOCIONAL PER Al CONTROL DE LES EMOCIONS .El paper de les emocions / Quan l'emoció no es controla .Programa de control: o Combatre la reactivitat biològica " Entrenament en respiracions " Entrenament en relaxació o Aprendre a pensar en positiu o Detectar creences irracionals o disfuncionales o Aprendre a substituir-les per creences racionals, funcionals. o Aprendre a flexibilitzar pensament. o Estils de Comunicació interpersonal o Agressiu/assertiu/passiu o Fomentar un estil de comunicació assertiu. o Exercitar la manera en què diem que no , demanem un canvi de conducta , afrontem una crítica defensem els nostres drets, punts de vista , etc. o Control de la ira: o Temps fora, reestructuració cognitiva, control emocional. o Col·locar-se en el lloc de l'altre: l'empatia o Créixer-se davant les adversitats: la resiliència. A través de: " Fomentar una autoestima positiva, " Combatre la indefensió apresa , si escau. " Augmentar la tolerància a la frustració o Tècnica de la Comunicació eficaç, que consta de: " Comunicació positiva " Escolta activa o Tècnica de resolució de problemes. - Taller d'educació emocional i resolució de conflictes NEUROCOGNICIÓN EN LA MEDIACIÓ ESCOLAR I EN LA XARXA o Neurociencia i aprenentatge o Entenent els 3 cervells: Emocional, Racional i Social o Maduració cerebral i adquisició de competències o Ment Conscient i Inconscient o Conducta Desadaptada: Genètica o Ambient? o Noves tecnologies, nous cervells, noves formes de relació interpersonal o Comorbilidad en l'estudiant conflictiu o Addicció a noves tecnologies-cervell addicte i les seues conseqüències o Neurociencia en la resolució de conflictes: Reestructuració Neurocognitiva i neuroemocional o Metaconsciencia per a una Medicació reeixida [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20412350 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Pla director per a la convivència i seguretat en els centres escolars - Modalitats de la mediació policial/ comunitària-intercultural (preventiva, rehabilitadora i transformadora) - Actuació policial en centres escolars (programa safe school) - Programes de mediació policial europeus i la seua relació amb escoles europees i espanyoles - Exercicis i casos pràctics - Utilització de la xarxa per part dels menors. bretxa digital xoc cultural. Codi penal. Cultura de la privadesa. Rastre digital. Reputació online. riscos i perills en la xarxa . Incomunicació en la xarxa . Ús abusiu o addicció . Accés a continguts inadequats . Tipus d'assetjament: ciberbullyng grooming sexting i uns altres . Xarxes socials en diferents suports . Intervenció davant conflictes en la xarxa. nivells parentals, escolars policials. Mediació i ajuda [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Pla director per a la convivència i seguretat en els centres escolars - Modalitats de la mediació policial/ comunitària-intercultural (preventiva, rehabilitadora i transformadora) - Actuació policial en centres escolars (programa safe school) - Programes de mediació policial europeus i la seua relació amb escoles europees i espanyoles - Exercicis i casos pràctics - Utilització de la xarxa per part dels menors. bretxa digital xoc cultural. Codi penal. Cultura de la privadesa. Rastre digital. Reputació online. riscos i perills en la xarxa . Incomunicació en la xarxa . Ús abusiu o addicció . Accés a continguts inadequats . Tipus d'assetjament: ciberbullyng grooming sexting i uns altres . Xarxes socials en diferents suports . Intervenció davant conflictes en la xarxa. nivells parentals, escolars policials. Mediació i ajuda [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp47392 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Berlanga Sánchez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Inspector Policia Local. Coordinador Operativo del servicio de mediación policial de Valencia. Experto Europeo en Prevención y Lucha Contra el Crimen. European Project Assistant Secretaría de Jefatura. Policía Local Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp41310 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Marcos [APELLIDOS] => Calatayud Giner [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director. Instituto de E.S. San Vicente Ferrer, instituto ganador de numerosos premios del día Europeo de la Mediación [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni23467 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => Caurín Alonso [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. Coordinador de Igualdad, convivencia y Mediación del IES San Vicente Ferrer. Miembro de Grupos de Innovación Educativa. [NPI] => M9554 [EMAIL_FACULTAD] => carcaua@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp25443 [NOMBRE_PERSONA] => Jorge [APELLIDOS] => García Montagud [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Doctor en Derecho Canónico. Vicario Judicial. Arzobispado de Valencia. Máster Universitario en Formación de Profesorado de ESO, Bachillerato, FP y Enseñanzas de Idiomas VIU, Especialidad en FOL 2015. Experto en Mediación familiar. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp102591 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => García Platas [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Oficial Coordinador de la Policía de Barrio. Oficial Coordinador de la Policía de Barrio en la segunda Unidad de Distrito (Ruzafa) de la Policía Local de Valencia. Diplomado en Relaciones humanas, Educación y Administración Familiar (Facultad de Psicología de Universidad de Valencia). Policía Científica (2003). Experto en ciudadanía digital y acoso en la red. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp334570 [NOMBRE_PERSONA] => María Ángeles [APELLIDOS] => Gómez Climent [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Doctora en Neurociencias Básicas y Aplicadas. Acreditada por la ANECA en Psicobiología. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp102273 [NOMBRE_PERSONA] => María Dolores [APELLIDOS] => Haro Martínez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Educadora. Autora del libro SOY MEDIADOR, SOY MEDIADORA, programa de Mediación Escolar. Directora de Emoción y Mediación, (www.emocionymediacion.com). [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp24842 [NOMBRE_PERSONA] => Eva [APELLIDOS] => Hernández Gil [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Asociación Democrática Provincial de Jubilados y Pensionistas de Valencia. Experta en Mediación familiar. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni43152 [NOMBRE_PERSONA] => José Francisco [APELLIDOS] => Mazón Herrero [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Director Científico del Instituto Valenciano de Neurociencias (IVANN). Neuropsicólogo Clñinico. Profesor Asociado de Universidad Departament de Psicobiologia, Universitat de València [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni55179 [NOMBRE_PERSONA] => Arnaldo [APELLIDOS] => Mira Pérez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. Experto en enseñanza en contextos difíciles. Miembro de Grupos de Innovación Educativa. [NPI] => N7796 [EMAIL_FACULTAD] => armipe@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni25877 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio José [APELLIDOS] => Morales Hernandez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => M9739 [EMAIL_FACULTAD] => anmoher@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp48764 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => Nadal Ruiz [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Supervisor Administración. Viva Aqua Service Spain, S.A. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp26979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Ramos Olivares [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Jefe de Servicio de Ordenación Académica. Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp102588 [NOMBRE_PERSONA] => Sonia [APELLIDOS] => Sancho Vicente [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciada en derecho. Inspectora de Educación. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => emp102587 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Pedro [APELLIDOS] => Serrano Latorre [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Pedagogo y diplomado en magisterio. Profesor de secundaria. Experto en enseñanza en contextos difíciles. Miembro de Grupos de Innovación Educativa. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => emp102592 [NOMBRE_PERSONA] => Juan [APELLIDOS] => Simarro García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Maestro, Pedagogo y Orientador Escolar. Experto en enseñanza en contextos difíciles. Miembro de Grupos de Innovación Educativa. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => uni59337 [NOMBRE_PERSONA] => Marta [APELLIDOS] => Talavera Ortega [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Contratada Doctora. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. Vicedecana de Prácticas de la Facultad de Magisterio. [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => uni59342 [NOMBRE_PERSONA] => Raúl [APELLIDOS] => Tárraga Mínguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad. Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València. [NPI] => I5116 [EMAIL_FACULTAD] => tamin@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => uni31477 [NOMBRE_PERSONA] => María Isabel [APELLIDOS] => Viana Orta [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => emp144665 [NOMBRE_PERSONA] => María Dolores [APELLIDOS] => Vidal Conesa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciada en Filosofía y C.C. Educación. U.V . Máster en Género y Políticas igualdad. U.V. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni23467 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => Caurín Alonso [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. Coordinador de Igualdad, convivencia y Mediación del IES San Vicente Ferrer. Miembro de Grupos de Innovación Educativa. [NPI] => M9554 [EMAIL_FACULTAD] => carcaua@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni59337 [NOMBRE_PERSONA] => Marta [APELLIDOS] => Talavera Ortega [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Contratada Doctora. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. Vicedecana de Prácticas de la Facultad de Magisterio. [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni19191 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Monfort Pañego [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Diploma d'Especialització de Formació de Mediadors en Contextos Educatius: La Mediació a l'Escola i en la Xarxa


Programa

Unidad: 1
+
Unidad: 2
+
Unidad: 3
+
Unidad: 4
+
Unidad: 5
+
Unidad: 6
+
Unidad: 7
+

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò