1a Edició - Codi 20132060

Array ( [CODIGO] => 20132060 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1200 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 45.00 [FECHA_INICIO] => 10/02/2021 [FECHA_FIN] => 20/12/2021 [LUGAR] => Online y cuatro sesiones presenciales en la Universidad de Valencia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialitzaci i Investigaci de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 21/01/2021 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 32 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => community-manager [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització en Community Manager [TITULACION] => Diploma d'Especialització [HORARIO] => , [REQUISITOS_TITULACION] => [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Comptar amb especialistes encarregats de gestionar la imatge d'una empresa s primordial. s per aix que la figura del Community Manager es considera com una professi emergent, necessria i en auge en aquests temps. Ser l'expert encarregat de gestionar de manera adequada tot all que afecte l'organitzaci a travs de les plataformes online. Trobar una especialitzaci en aquest mbit s la resposta que ofereix la Universitat de Valncia, sempre atenta a les necessitats dels estudiants i de la societat, i ho fa a travs del Diploma d'Especialitzaci en Community Manager. L'objectiu del Diploma d'Especialitzaci en Community Manager s dotar als estudiants dels coneixements necessaris, aix com aprendre les eines existents per a gestionar de manera efica la reputaci online d'una marca, empresa o organitzaci, present o futura, amb el coneixement base de qu s un Community Manager i la importncia que t aquesta figura professional en la situaci actual i futura. Avantatges de cursar el Diploma d'Especialitzaci en Community Manager: 1. Adquirir les habilitats comunicatives que requereix aquesta figura, aix com oferir una correcta atenci al client o usuari. 2. Tindre una comprensi completa i integral de l'entorn digital, aix com una visi global de l'organitzaci o empresa. 3. Ampliar les eixides *profeisonales, des d'empreses consultores, fins a mitjans de comunicaci, departaments de comunicacions d'empreses o d'organismes pblics, entre altres. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [MODALIDAD_EVALUACION] => Exposici del material teoricoprctic a travs de la posada a la disposici dels materials escrits a de l'Aula Virtual, resoluci de casos i participaci en frums d'opini amb cerca d'informaci addicional basada en la temtica del curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => En aquest nou segle, arran dels grans avanços tecnològics i de comunicacions, han sorgit diverses necessitats i professions. Els negocis i les empreses, per exemple, es regeixen ara baix noves directrius de màrqueting i de gestió que requereixen d'una figura especial encarregada de desenvolupar i crear contingut en les seues pàgines web oficials i diferents canals de comunicació. A partir d'ací, la creació i gestió de comunitats online regeix aquest món mitjançant blogs, fòrums i xarxes socials. Davant aquests avanços i necessitats, la Universitat de València, sempre atenta a la professionalització dels seus estudiants, posa a la teua disposició el Diploma d'Especialització en *Community *Manager. Comptar amb una especialització amb alta eixida laboral donada la seua vigència i necessitat actual és altament valorada. Vivim en un món global i de continus canvis, per la qual cosa estar d'acord amb ells dins d'un context digital resulta essencial. El Diploma d'Especialització en *Community *Manager ve a ser una resposta davant aquests canvis, perquè comptar amb un professional que es faça càrrec de gestionar la imatge d'una empresa en el mitjà online és fonamental. Gràcies al Diploma d'Especialització en *Community *Manager, els professionals que el cursen tindran l'oportunitat de: - Comptar amb els coneixements necessaris enfocats a la creació, gestió i desenvolupament d'una comunitat virtual, fer que cresca i, a més, ajudar a monetitzar-la. - Fixar els objectius a curt i a llarg termini de la comunitat virtual, depenent de les necessitats, metes i ideologia de l'empresa. - Aprendre a utilitzar les eines tecnològiques necessàries que ajuden al fet que les comunitats cresquen amb èxit segons els objectius inicials. - Establir les directrius de les estratègies a seguir quant a la comunicació adequada en les xarxes socials amb els seus intercomunicadors. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20132060 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.1.- INTRODUCCIÓN 1.2.- EL COMMUNITY MANAGER 1.3.- EL COMMUNITY MANAGER EN ACCIÓN 1.4.- REPUTACIÓN ONLINE 1.5.- AGENDA Y RESPONSABILIDADES 1.6.- SER COMMUNITY MANAGER 1.7.- COMMUNITY MANAGERS: EJEMPLOS 1.8.- CASO DE ÉXITO: PARANORMAL ACTIVITY: ÉXITO 2.0 [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20132060 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1.- SEARCH ENGINEOPTIMIZATION (SEO) 2.2.- LOS NUEVOS DOMINIOS COMO PLAN DE POSICIONAMIENTO ONLINE 2.3.- GESTIÓN AVANZADA DE LAS SOCIAL NETWORKINGTOOLS. GESTIÓN DE UNA CAMPAÑA DE PUBLICIDAD ONLINE. 2.4.- EARCH ENGINE MARKETING (SEM) [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20132060 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 3.1.- EMAIL MARKETING 3.2.- DISEÑO WEB 3.3.- AMPLIANDO CONOCIMIENTOS: HERRAMIENTAS DE MONITORIZACIÓN: Google y Hootsuite. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp367417 [NOMBRE_PERSONA] => Victoria [APELLIDOS] => García-Barroso Collado [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp136047 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Mediavilla Pérez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => CoFounder/Multiconversión [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp60208 [NOMBRE_PERSONA] => Lorena [APELLIDOS] => Romero Ferri [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diplomada en Relaciones Laborales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni20149 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Sanz Blas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni20149 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Sanz Blas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2020/2021

Tipus de curs: Diploma d'Especialització

Nombre de crèdits: 45.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 21/01/2021

Data inici: Febrer 2021

Data fi: Desembre 2021

Matrícula: 1200 € (import preu públic)

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Online y cuatro sesiones presenciales en la Universidad de Valencia

Horari: ,

Més informació

Objectius del curs

Comptar amb especialistes encarregats de gestionar la imatge d'una empresa s primordial. s per aix que la figura del Community Manager es considera com una professi emergent, necessria i en auge en aquests temps. Ser l'expert encarregat de gestionar de manera adequada tot all que afecte l'organitzaci a travs de les plataformes online. Trobar una especialitzaci en aquest mbit s la resposta que ofereix la Universitat de Valncia, sempre atenta a les necessitats dels estudiants i de la societat, i ho fa a travs del Diploma d'Especialitzaci en Community Manager.

L'objectiu del Diploma d'Especialitzaci en Community Manager s dotar als estudiants dels coneixements necessaris, aix com aprendre les eines existents per a gestionar de manera efica la reputaci online d'una marca, empresa o organitzaci, present o futura, amb el coneixement base de qu s un Community Manager i la importncia que t aquesta figura professional en la situaci actual i futura.

Leer más

Objectius professionals

En aquest nou segle, arran dels grans avanços tecnològics i de comunicacions, han sorgit diverses necessitats i professions. Els negocis i les empreses, per exemple, es regeixen ara baix noves directrius de màrqueting i de gestió que requereixen d'una figura especial encarregada de desenvolupar i crear contingut en les seues pàgines web oficials i diferents canals de comunicació. A partir d'ací, la creació i gestió de comunitats online regeix aquest món mitjançant blogs, fòrums i xarxes socials. Davant aquests avanços i necessitats, la Universitat de València, sempre atenta a la professionalització dels seus estudiants, posa a la teua disposició el Diploma d'Especialització en *Community *Manager.

Comptar amb una especialització amb alta eixida laboral donada la seua vigència i necessitat actual és altament valorada. Vivim en un món global i de continus canvis, per la qual cosa estar d'acord amb ells dins d'un context digital resulta essencial. El Diploma d'Especialització en *Community *Manager ve a ser una resposta davant aquests canvis, perquè comptar amb un professional que es faça càrrec de gestionar la imatge d'una empresa en el mitjà online és fonamental.

Leer más

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò