6a Edició - Codi 18421040

Array ( [CODIGO] => 18421040 [EDICION] => 6 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 890 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 64.00 [FECHA_INICIO] => 17/01/2019 [FECHA_FIN] => 30/12/2019 [LUGAR] => on-line [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Mtodes d'Investigaci i Diagnstic en Educaci [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/01/2019 [AREA] => 4 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 30 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Master en Estudiantes de Altas Capacidades A Distancia [DIRECCION_CURSO_CORTO] => detecion-diagnostico-intervencioneducativa [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Ciències de l´Educació [NOMBRE_CURSO] => Màster Propi de Detecció, Diagnòstic i Intervenció Educativa en Estudiants d'Altes Capacitats [TITULACION] => Màster Propi [HORARIO] => on-line, on-line [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats, graduats i diplomats universitaris [REQUISITOS_OTROS] => Estudiants a qui els falte menys d'un 10 % dels crdits del pla nou. Estos estudiants es comprometen a ser llicenciats o graduats abans de que finalitze el curs [ARG_VENTA] => 1. Dotar els professionals, interessats en este mbit, de les estratgies necessries per a detectar estudiants d`altes capacitats. Aix doncs, per a disear i desenvolupar les mesures d'atenci a la diversitat que requerixen estos estudiants en el context d'una educaci inclusiva. 2. Aprendre a realitzar processos d'intervenci des d'un model inclusiu i multidisciplinari adaptat a les necessitats de cada estudiant d`altes capacitats. 3. Integrar en la formaci del profesional les actuals investigacions cientfiques i els avanos en els processos de detecci, diagnstic i d'intervenci educativa de les altes capacitats. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2018/2019 [MODALIDAD_EVALUACION] => METODOLOGIA La metododoga online permet traslladar l'experincia formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitux com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accs al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat t a la seua disposici en l'Aula Virtual tot el material didctic que compon el programa del curs. A ms comptar, si s el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docncia: Materials multimdia, vdeos a travs d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, udios, diapositives, galeries d'imatges, enllaos d'inters, bibliografa, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACI CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicaci, com els frums, els xats i la missatgeria interna. Els FRUMS de debat sn espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, aix com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qestions. Tamb permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els frums fomenten la participaci, la col"laboraci i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportaci, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix tamb la possibilitat de comunicar-se en temps real a travs d'un XAT. Este mecanisme s til quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i sncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERNCIA que permetr aprofundir en distints continguts, discutir casos prctics, i assistir a presentacions en qu els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experincies. Un eix fonamental en la formaci on line s el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a travs d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACI CONTNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluaci contnua, que servir per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matries. Amb carcter general es valorar, a ms de la participaci i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els frums, aix com el coneixement adquirit i demostrat a travs de la realitzaci de proves com ara qestionaris tipus test, casos prctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estndards d'aprenentatge i dedicaci establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat est acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposici per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col"lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tcnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que s el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudar a fer que aprofite amb xit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => El Màster inicia i especialitza en l'atenció a la diversitat dels estudiants d`altes capacitats. Habilita totes les persones que cursen el màster en l'exercici professional de contextos inclusius que tenen com a missió l'atenció a les altes capacitats en l'àmbit de l'educació formal i no formal. Concretament, - Funciones en l'àmbit educatiu formal, complementant la formació rebuda, per a exercir i atendre a les altes capacitats en Centres d'educació infantil, primària i secundària. - Funciones d'orientació en els Departaments d'Orientació, Equips d'Orientació educativa i Servicis d'Orientació. - Funciones en l'àmbit no formal per a atendre les persones d`altes capacitats en contextos socioeducatius, associacions, servicis de caràcter psicosocial i educatiu, servicis d'atenció primerenca, etc. - Funciones d'assessorament, avaluació o intervenció tant en institucions públiques (com a ajuntaments, diputacions, serveis socials...) com a privades en relació a l'atenció a la diversitat i altes capacitats. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2018/2019 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Introducción y antecedentes históricos de las altas capacidades. 2.Modelos teóricos de las altas capacidades. 3.Conceptualización desde el actual modelo de las altas capacidades: precocidad intelectual, talento simple, talento compuesto y superdotación. 4.Mitos y tópicos relacionados con la superdotación. 5.Perfil del estudiantes con altas capacidades (A.C.). Estilos de aprendizaje. Creatividad. Otros aspectos. 6.Desarrollo evolutivo del estudiante con A.C. 7.Abordaje de las altas capacidades desde la perspectiva histórica y legal de nuestro sistema educativo. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Sistemas que intervienen en la detección de estudiantes con A.C. sistema familiar, sistema escolar y otros sistemas. 2.Criterios generales a considerar en la detección. 3.Detección precoz e importancia para el desarrollo del estudiante de A.C. 4.Detección en el ámbito familiar e itinerario. 5. Detección en los primeros niveles de concreción: Sistema educativo y Centro educativo 6. Detección en el Sistema sanitario y en los Centros privados de pedagogía, psicología y psicopedagogía. 7. Detección en asociaciones y otras organizaciones civiles. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Evaluación psicopedagógica: el Centro educativo. 2.Informe psicopedagógico. 3.Evaluación y diagnóstico neuropediátrico: aportaciones de la neurociencia. 4.Diagnóstico médico diferencial. 5.Evaluación y diagnóstico del psicólogo clínico y sanitario. 6.Informe psicológico clínico. 7.Coordinación entre los profesionales implicados en el diagnóstico [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Aportaciones de la medicina en el estudio de las A.C. 2.Desarrollo neurológico asincrónico (disarmónico). Síndrome de Disincronía y Síndrome de Difusión de la Identidad. Tratamiento. 3.Evaluación clínica en neuropediatría en niños y comorbilidad en A.C. 4.Aprendizaje y cerebro. 5.Implicaciones de la neurociencia para la intervención en A.C. 6. Perspectivas actuales. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Definición de los objetivos de intervención con el estudiante y elaboración del programa de intervención. 2.Técnicas e instrumentos en la intervención con estudiantes de A.C. 3.Terapia cognitivo conductual en los casos de patología piscológica. 4.Intervención en autoconcepto y autoestima. 5.Intervención en los estilos de aprendizaje. 6.Intervención en habilidades sociales. 7.Programas de Estimulación cognitiva y Enriquecimiento extracurricular. 8.Intervención con la familia. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Escolarización del estudiante con A.C. 2.Las A.C. en el Centro. 3.Formación del profesorado. 4.Organización del aula. 5.Las A.C. en el aula: aprendizaje autorregulado y aprendizaje cooperativo. 6.A.C. y bajo rendimiento. 7. Acción orientadora y tutorial en estudiantes de A.C. 8. Papel de la familia y orientación familiar. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Atención a la diversidad 2.Concepto de Adaptación curricular. Tipos 3.Adaptaciones curriculares no significativas 4.Aceleración y Flexibilización curricular 5.Adaptaciones Curriculares Significativas (ACIS) y criterios para su elaboración. 6.ACIS en Educación Primaria. 7.ACIS en Educación Secundaria Obligatoria Adaptaciones curriculares significativas. 8. Estudiantes con A.C. en estudios universitarios. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Programas especiales para A.C. 2.Recursos pedagógicos para estudiantes con A.C. 3.A.C. y sociedad de la información. 4. El modelo CAITAC y las WEBQUEST. 5.Revistas especializadas, libros, Internet, asociaciones y otras organizaciones. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp102562 [NOMBRE_PERSONA] => Estela Isabel [APELLIDOS] => Abellán Civera [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Universitat de València - Estudi General [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni31089 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Blasco Calvo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp377815 [NOMBRE_PERSONA] => Paz [APELLIDOS] => Cánovas Leonhardt [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora TItular de Universidad [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni58265 [NOMBRE_PERSONA] => Inmaculada [APELLIDOS] => Chiva Sanchís [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H0595 [EMAIL_FACULTAD] => ichiva@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp103533 [NOMBRE_PERSONA] => Laura [APELLIDOS] => Gutiérrez Aparisi [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Logopeda. Diplomatura en Logopedia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp35284 [NOMBRE_PERSONA] => María Pilar [APELLIDOS] => Herce Palomares [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga clínica Sanitaria. Licenciatura en Psicología [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp68577 [NOMBRE_PERSONA] => Elodia [APELLIDOS] => Ordiñana Sanchis [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Maestra (Pedagogía Terapéutica). [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni19404 [NOMBRE_PERSONA] => Alfredo [APELLIDOS] => Pérez Boullosa [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G0123 [EMAIL_FACULTAD] => perezal@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni19407 [NOMBRE_PERSONA] => María Desamparados [APELLIDOS] => Pérez Carbonell [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9119 [EMAIL_FACULTAD] => amparo.perez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp139547 [NOMBRE_PERSONA] => María [APELLIDOS] => Pérez Pérez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicologa. Licenciatura en Traducción e Interpretación [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni65636 [NOMBRE_PERSONA] => Genoveva [APELLIDOS] => Ramos Santana [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H0657 [EMAIL_FACULTAD] => genoveva.ramos@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => uni26223 [NOMBRE_PERSONA] => Piedad María [APELLIDOS] => Sahuquillo Mateo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Doctora en Educación. Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => uni59342 [NOMBRE_PERSONA] => Raúl [APELLIDOS] => Tárraga Mínguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad. Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València. [NPI] => I5116 [EMAIL_FACULTAD] => tamin@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => uni26416 [NOMBRE_PERSONA] => Miguel [APELLIDOS] => Tortajada Girbes [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => M9738 [EMAIL_FACULTAD] => mitorgir@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29668 [NOMBRE_PERSONA] => Genoveva [APELLIDOS] => Ramos Santana [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster Propi de Detecció, Diagnòstic i Intervenció Educativa en Estudiants d'Altes Capacitats


Metodologia

METODOLOGIA

La metododoga online permet traslladar l'experincia formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitux com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinmic.
Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accs al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu.

MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS
L'alumnat t a la seua disposici en l'Aula Virtual tot el material didctic que compon el programa del curs.
A ms comptar, si s el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docncia: Materials multimdia, vdeos a travs d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, udios, diapositives, galeries d'imatges, enllaos d'inters, bibliografa, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs.

COMUNICACI CONSTANT
Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicaci, com els frums, els xats i la missatgeria interna.
Els FRUMS de debat sn espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, aix com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qestions. Tamb permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup.
Els frums fomenten la participaci, la col"laboraci i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportaci, triant el moment que millor s'adapta al seu horari.
S'oferix tamb la possibilitat de comunicar-se en temps real a travs d'un XAT. Este mecanisme s til quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i sncron.
L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERNCIA que permetr aprofundir en distints continguts, discutir casos prctics, i assistir a presentacions en qu els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experincies.
Un eix fonamental en la formaci on line s el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a travs d'un sistema de TUTORIA personal.

AVALUACI CONTNUA
Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluaci contnua, que servir per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matries.
Amb carcter general es valorar, a ms de la participaci i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els frums, aix com el coneixement adquirit i demostrat a travs de la realitzaci de proves com ara qestionaris tipus test, casos prctics, activitats de desenvolupament, etc.
Els participants hauran de complir amb els requisits i estndards d'aprenentatge i dedicaci establits pels diferents docents del curs.

SUPORT PERSONALITZAT
L'alumnat est acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposici per a facilitar-li l'aprenentatge.
Este col"lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tcnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals.
Encara que s el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudar a fer que aprofite amb xit el curs.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò