2a Edició - Codi 24223620

Array ( [CODIGO] => 24223620 [EDICION] => 2 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 510 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 24/02/25 [FECHA_FIN] => 09/05/25 [LUGAR] => Aula virtual [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 16/12/24 [AREA] => 2 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Invat.tur [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => digitalizacion-turistica [GESTOR_NOMBRE] => Paula [GESTOR_APELLIDOS] => Pérez Lacruz [GESTOR_EMAIL] => paula.perez-lacruz@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea Jurídic i Social [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Digitalització Turística per a la Societat 5.0 [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => Este pla de formació està destinat a tota mena de professionals titulats del sector turístic, incloses les àrees de direcció, tecnologia, comercial i màrqueting, gestors de l'administració pública responsables de turisme, i emprenedors que treballen o volen entrar en la indústria turística. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Al llarg d'este curs s'espera dotar de les habilitats necessàries a l'alumnat perquè puguen elaborar plans estratègics de digitalització del sector turístic, creant talent per a cobrir la demanda actual d'experts en este camp. El curs combina la base teòrica amb una base pràctica a través d'estudis de cas, que permeten conéixer la nova relació dels turistes amb el destí, i les oportunitats que trauen el cap per a les destinacions turístiques. L'ús d'esta informació amb un marc teòric precís obri les portes a la transformació del sector, i la seua adaptació als nous temps. Les dades són clau per a elaborar estratègies que aporten valor afegit al turista, millorant la seua experiència a través del procés de personalització de servicis, itineraris, preus o un paquet adaptat a les característiques i preferències del client. El lideratge de l'administració pública és fonamental per a executar este canvi amb èxit, aportant recursos, promovent el turisme com a motor de desenvolupament socioeconòmic, fomentant la cooperació interactiva entre els diferents agents econòmics i socials, solucionat els problemes del model actual de turisme, i revertint el seu benestar sobre el conjunt de la societat en llaures a caminar cap a una societat inclusiva i sostenible, que complisca amb els ODS de l'Agenda 2030 de l'ONU. La política turística és una ferramenta pública per a crear ecosistemes d'innovació orientats a accelerar la recuperació del turisme des de la qualitat i la sostenibilitat. En concret, al final del curs es preveu que l'estudiant haja adquirit la capacitació per a: 1)Dissenyar, elaborar i implementar un pla estratègic de digitalització; 2)Aplicar els coneixements adquirits en entorns canviants; 3)Desenvolupar la capacitat resolutiva de problemes en entorns plens d'incertesa, com la crisi pandèmica de la COVID-19; [ARG_VENTA2] => 4)Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la resolució de problemes tant en nínxols tradicionals com els nous (intel·ligència artificial, etc.); 5)Desxifrar les noves preferències dels turistes, i plantejar solucions personalitzades; 6)Configurar una estratègia de màrqueting digital, que ajude a crear una marca, una comunitat de clients i fidelizar a estos; 7)Comunicar les seues conclusions i coneixements amb un discurs clar i sense ambigüitats basat en dades empíriques, tant per a públics especialitzats com generals; 8)Treballar de mode en línia en equip, i en autonomia; 9)Ser original en el desenvolupament de les idees i propostes polítiques. [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'estudi consistirà a prendre com a referència de treball el material didàctic que publicarà el professorat. A partir d'ací, l'alumne tindrà com a element de desenvolupament de la matèria l'Aula Virtual de l'assignatura, on se li faran constar els manuals i estudis complementaris, el Fòrum de Debat on els professors del mòdul aniran fent aportacions per a complementar la matèria i l'apartat de Tutories de l'Aula Virtual on podran consultar directament amb els professors els possibles dubtes que pogueren tindre. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Les eixides professionals inclouen: 1)Direcció d'empreses turístiques, que requerixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització. 2)Direcció de la gestió pública en matèria turística, que requerix de persones amb habilitats per a elaborar i implementar un pla de digitalització de destinacions turístiques. 3)Direcció de màrqueting turístic en el món digital tant en el sector privat com en el públic. 4)Consultoria en el sector turístic en posseir les habilitats necessàries per a assessorar i elaborar un pla estratègic de treball per a la digitalització de l'entitat pública o privada. [CRITERIO_ADMISION] => Es requerix disposar d'un títol d'estudis de grau o llicenciatura, màster universitari o doctorat. Les places són limitades. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Els resultats del procés de formació i aprenentatge són que en finalitzar el curs l'estudiant haja adquirit les competències requerides per a: 1)Dissenyar, elaborar i implementar un pla estratègic de digitalització; 2)Aplicar els coneixements adquirits en entorns canviants; 3)Desenvolupar la capacitat resolutiva de problemes en entorns plens d'incertesa, com la crisi pandèmica de la COVID-19; 4)Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la resolució de problemes tant en nínxols tradicionals com els nous (intel·ligència artificial, etc.); 5)Desxifrar les noves preferències dels turistes, i plantejar solucions personalitzades; 6)Configurar una estratègia de màrqueting digital, que ajude a crear una marca, una comunitat de clients i fidelizar a estos; 7)Comunicar les seues conclusions i coneixements amb un discurs clar i sense ambigüitats basat en dades empíriques, tant per a públics especialitzats com generals; 8)Treballar de mode en línia en equip, i en autonomia; 9)Ser original en el desenvolupament de les idees i propostes polítiques. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24223620 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Política Turística per a la Societat 5.0 [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Política Turística per a la Societat 5.0 [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Les preferències dels turistes en la societat intel·ligent 2. La digitalització turística, més enllà de la creació d'una web. 3. La política turística com a instrument de promoció, innovació i coordinació de destinacions turístiques 4. Les dimensions territorials de la política turística [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Les preferències dels turistes en la societat intel·ligent 2. La digitalització turística, més enllà de la creació d'una web. 3. La política turística com a instrument de promoció, innovació i coordinació de destinacions turístiques 4. Les dimensions territorials de la política turística [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24223620 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Dades, matèria primera del turisme 5.0 [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Dades, matèria primera del turisme 5.0 [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Fonaments de l'anàlisi de dades 2. Fonts d'informació tradicionals 3. Nous nínxols d'informació 4. Data mining i intel·ligència artificial [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Fonaments de l'anàlisi de dades 2. Fonts d'informació tradicionals 3. Nous nínxols d'informació 4. Data mining i intel·ligència artificial [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24223620 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Màrqueting Turístic [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Màrqueting Turístic [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Màrqueting experiencial en turisme 2.Neurociència aplicada turisme 3.Ferramentes d'anàlisi neurocientífica en turisme 4.Estratègies de turisme basades a millorar l'experiència turística [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.Màrqueting experiencial en turisme 2.Neurociència aplicada turisme 3.Ferramentes d'anàlisi neurocientífica en turisme 4.Estratègies de turisme basades a millorar l'experiència turística [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni71463 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Ausín Azofra [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Universitat Politècnica de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni79750 [NOMBRE_PERSONA] => Miguel Angel [APELLIDOS] => Ballester Granell [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Anàlisi Econòmica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Sustituto/a [NPI] => S0125 [EMAIL_FACULTAD] => bagrami@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni79546 [NOMBRE_PERSONA] => Priscila [APELLIDOS] => Espinosa Adamez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8678 [EMAIL_FACULTAD] => esapris@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp69483 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => García Ortiz [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor Titular. Florida Universitaria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni70233 [NOMBRE_PERSONA] => Josep [APELLIDOS] => Lledó Benito [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => T0120 [EMAIL_FACULTAD] => jollebe@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp356268 [NOMBRE_PERSONA] => Ricardo [APELLIDOS] => Millet Meseguer [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director de inteligencia y digitalización. Visit València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni70517 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari [APELLIDOS] => Roig Berenguer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M8744 [EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp392845 [NOMBRE_PERSONA] => María Carmen [APELLIDOS] => Torrecilla Moreno [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnica en marketing e investigadora del Instituto Tecnológico de Producto Infantil y Ocio. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni70517 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari [APELLIDOS] => Roig Berenguer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M8744 [EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Digitalització Turística per a la Societat 5.0


Direcció

Organitzador: Departament d'Economia Aplicada

Direcció: José Enrique Bigné Alcañiz. Catedrático/a de Universidad. Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València.
José Manuel Pavía Miralles. Catedrático/a de Universidad. Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València.
Rosa Mari Roig Berenguer. Ayudante/a Doctor/a. Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València.

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

 
Descarregar fullet informatiu en pdf
FAQS
 
Imprimir la informaciò