3a Edició - Codi 24711820

Array ( [CODIGO] => 24711820 [EDICION] => 3 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 4000 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 14/10/2024 [FECHA_FIN] => 02/10/2025 [LUGAR] => ADEIT o NEURAL [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicobiologia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/09/2024 [AREA] => 7 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => neurorrehabilitacion-infantojuvenil [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Salut [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Neurorrehabilitació Infantojuvenil [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => Graduat/a en psicologia, logopèdia, fisioteràpia, medicina rehabilitadora i teràpia ocupacional [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => El Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil oferix una formació profesionalizante per al personal sanitari interessat en la rehabilitació del dany cerebral en xiquets i adolescents, ocasionat per diverses etiologies (ictus, tumors, traumatismes, infeccions cerebrals o trastorns del neurodesenvolupament, entre altres). L'objectiu és que l'estudiant conega, aprenga i aplicació els corresponents programes de neurorrehabilitación en patologies cerebrals comunes de xiquets i joves, i que no sols aprenga conceptes, sinó competències específiques basades en una neurorrehabilitación de caràcter transversal. Este màster oferix un programa molt complet en el qual s'abordaran assignatures relacionades amb el desenvolupament del sistema nerviós central, l'anamnesi, abordatge des de la neuropediatria, medicina rehabilitadora, tècniques de neuroimatgeria, exploració neuropsicològica o atenció precoç en neurorrehabilitación, a més d'altres assignatures que abordaran el trastorn de dèficit d'atenció (TDAH), trastorns de l'espectre autista (TEA), intervenció en paràlisi cerebral infantil (PCI) o el dany cerebral adquirit (DCA) en infància i adolescència, entre altres temes. Beneficis d'estudiar el Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil: 1.Com es va esmentar anteriorment, en cursar este màster es tindrà accés a 225 hores de pràctiques clíniques presencials en clíniques NEURAL de la Comunitat Valenciana, alguna cosa que no oferix cap altre màster en neurorrehabilitación similar. Estes clíniques compten amb personal sanitari especialitzat en l'àmbit de la neuropsicologia clínica, logopèdia, teràpia ocupacional, neurologia, neuropediatria, medicina rehabilitadora o fisioteràpia. 2.Té diferents eixides professionals, des de treballar per compte propi o emprendre com a autònom. Representa, a més, una font de futur capital humà per a centres de prestigi i en plena expansió com a NEURAL, amb la possibilitat de poder incorporar professionals de nuest [ARG_VENTA2] => ro màster en benefici de l'ocupabilitat en la Comunitat Valenciana. 3.Interpretar i comprendre l'abast d'una lesió cerebral determinada mitjançant neuroimatgeria, i d'interpretar un informe *neurorradiológico de xiquets i adolescents. 4.Aprendre l'abordatge de programes d'intervenció neurorehabilitadora i també d'identificació primerenca, baix diferents problemàtiques (TEA, TDAH, PCI, TOC, tumors cerebrals, ictus, etc.), així com a realitzar un informe neuropsicològic. 5.Conéixer un enfocament de la neurorrehabilitación basat en un equip multidisciplinari (des de la neuropsicologia clínica fins a la fisioteràpia), així com valorar la importància de la família per a la rehabilitació cognitiva i emocional. [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'aprenentatge se sustentarà en classes magistrals il·lustrades mitjançant powerpoint amb l'ajuda de vídeos i models anatòmics del cervell. Les pràctiques (225 hores) es realitzaran en els centres de Neural a la Comunitat Valenciana. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Els xiquets i adolescents que patixen una patologia neurològica adquirida (v.g. tumor, infecció cerebral, ictus o traumatisme crani-encefàlic) o del neurodesenvolupament (v.g. trastorns de l'espectre autista), patixen seqüeles que els afecten no sols de manera funcional, sinó amb repercussions també en l'àmbit psicològic i social. Comptar amb una especialitat que ajude a tractar la discapacitat i adaptació social de menors amb afectacions neurològiques és fonamental. En atenció a esta necessitat, la Universitat de València ha oferit el Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil com una resposta al seu compromís, no sols cap als seus estudiants, sinó també a la societat en general. Els pacients que presenten un dèficit funcional (cognitiu, emocional i/o físic) derivat d'una afectació neurològica, necessiten tant atenció mèdica com psicosocial. Actualment existixen tècniques i ferramentes que estimulen la plasticitat cerebral per a ajudar en la millora d'unes certes patologies neurològiques en este grup d'edat. Es requerix, per a aconseguir-ho, d'una adequada valoració clínica i instrumental, de tractaments específics i de personal qualificat. Per tot això, la figura de professionals sanitaris que cursen estudis especialitzats com el Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil, resulta fonamental. Mitjançant el Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil els alumnes tindran la formació necessària, teòrica i pràctica, per a: - Valorar i aplicar programes de neurorrehabilitación en les patologies cerebrals més comunes que afecten xiquets i adolescents. - Comptar amb una sòlida formació professional basada en competències i pràctiques clíniques reals amb pacients (xiquets i joves). - Estar capacitats per a treballar en l'àrea de la rehabilitació del dany cerebral infanto juvenil, com són els traumatismes cranioencefàlics, *ictus, epilèpsies infantojuvenils, tumors cerebrals, trastorns del neurodesenvolupament o trastorns neuropsicològics d'etiologies variades. El títol de Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil és d'enorme valia tant per a xiquets i joves que tinguen alguna afectació neurològica, així com per a les seues famílies i la societat en general. No existix cap altre màster que garantisca 225 hores de formació pràctica clínica real en clíniques especialitzades (NEURAL) en el marc de la valoració clínica transdisciplinar i la neurorrehabilitación infantojuvenil. [CRITERIO_ADMISION] => Es valorarà l'orde de preinscripció de l'alumnat, graus previs afins a este màster (Psicologia, Logopèdia, fisioteràpia, Medicina i teràpia ocupacional), màsters previs realitzats en el ámibito de la Neurorrehabilitación, experiència professional prèvia i pràctiques pre-professionals en l'àmbit de la neurorrehabilitación i el curriculum vitae presentat pel candidat/a [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => L'alumnat serà capaç d'aplicar els coneixements adquirits en este màster de Formació Permanent en Neurorrehabilitación infantojuvenil per a poder dissenyar una intervenció en l'àmbit dels trastorns del neurodesenvolupament o el dany cerebral adquirit en la fase infantojuvenil [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 12 [NOMBRE_MATERIA] => DESENVOLUPAMENT DEL SISTEMA NERVIÓS CENTRAL: DE L'EMBRIÓ AL CERVELL [NOMBRE_MATERIA_VAL] => DESENVOLUPAMENT DEL SISTEMA NERVIÓS CENTRAL: DE L'EMBRIÓ AL CERVELL [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Fites del neurodesenvolupament en el cervell normal: Desenvolupament cerebral (placa neural, tub neural i etapes de les vesícules encefàliques) -Mecanismes de neurogènesis i neuroplasticidad (regulació molecular) -Malformacions del neurodesenvolupament o patologies del sistema nerviós central associades a la seua embriologia (microcefàlia, holoprosencefalia, malformacions del cos callós, ancencefalia, micropologiria, agiria i ectopias cerebrals) -Neuroanatomía estructural i funcional -Canvis cerebrals durant la pubertat i adolescència [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Fites del neurodesenvolupament en el cervell normal: Desenvolupament cerebral (placa neural, tub neural i etapes de les vesícules encefàliques) -Mecanismes de neurogènesis i neuroplasticidad (regulació molecular) -Malformacions del neurodesenvolupament o patologies del sistema nerviós central associades a la seua embriologia (microcefàlia, holoprosencefalia, malformacions del cos callós, ancencefalia, micropologiria, agiria i ectopias cerebrals) -Neuroanatomía estructural i funcional -Canvis cerebrals durant la pubertat i adolescència [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 13 [NOMBRE_MATERIA] => L'ANAMNESI I EXPLORACIÓ NEUROLÒGICA EN NEUROPEDIATRIA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => L'ANAMNESI I EXPLORACIÓ NEUROLÒGICA EN NEUROPEDIATRIA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Anamnesi des del bebé a l'adolescent -Exploració neurològica bàsica: 1. Aspecte extern. 2. Conductes funcionals. 3. Funcions sensorials. 4. Motilitat. 5. Reflexos primaris i actituds posturals. 6. To, pressió manual i manipulació. 7. Parells cranials. 8. Sensibilitat. 9. Escales de valoració neurològica. 10. El diagnòstic genètic (principals síndromes neurogenéticos) 11. Estudi del líquid cefalorraquidi (CLR) [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Anamnesi des del bebé a l'adolescent -Exploració neurològica bàsica: 1. Aspecte extern. 2. Conductes funcionals. 3. Funcions sensorials. 4. Motilitat. 5. Reflexos primaris i actituds posturals. 6. To, pressió manual i manipulació. 7. Parells cranials. 8. Sensibilitat. 9. Escales de valoració neurològica. 10. El diagnòstic genètic (principals síndromes neurogenéticos) 11. Estudi del líquid cefalorraquidi (CLR) [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => TÈCNIQUES DE NEUROIMATGERIA PER A NEUROPSICÒLEGS/AS INFANTOJUVENILS [NOMBRE_MATERIA_VAL] => TÈCNIQUES DE NEUROIMATGERIA PER A NEUROPSICÒLEGS/AS INFANTOJUVENILS [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Tècniques de neuroimatgeria estructural: Ecografia, TAC, RM, Tractografía i morfometria VOXEL -Tècniques de neuroimatgeria funcionals i mixtes: SPECT, PET, PET-TAC, PET-RM, MEG -Tècniques neurofisiològiques: EEG, EMG, ENG, velocitat de conducció nerviosa, potencials evocats (PESS, PEV, PE de tronc) Loreta i Neurofeedback -Estudi de casos clínics mitjançant neuroimatgeria. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Tècniques de neuroimatgeria estructural: Ecografia, TAC, RM, Tractografía i morfometria VOXEL -Tècniques de neuroimatgeria funcionals i mixtes: SPECT, PET, PET-TAC, PET-RM, MEG -Tècniques neurofisiològiques: EEG, EMG, ENG, velocitat de conducció nerviosa, potencials evocats (PESS, PEV, PE de tronc) Loreta i Neurofeedback -Estudi de casos clínics mitjançant neuroimatgeria. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => EXPLORACIÓ NEUROPSICOLÒGICA INFANTOJUVENIL [NOMBRE_MATERIA_VAL] => EXPLORACIÓ NEUROPSICOLÒGICA INFANTOJUVENIL [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Exploració neuropsicològica del xiquet preescolar. 1. Els 3 primers anys de vida. 2. Desenvolupament. 3. Primer trimestre. 4. Període 3-6 mesos. 5. Període 6-9 mesos. 6. Període 9-12 mesos. 7. Període 12-18 mesos. 8. Període 18-24 mesos. 9. Període 24-36 mesos. Exploració neuropsicològica del xiquet escolar. 1. Evolució dels 3 als 6 anys de vida. 2. Desenvolupament. 3. Avaluació a nivell cognitiu. 4. Exploració del llenguatge. 5. Exploració de l'atenció. 6. Exploració de la memòria. 7. Exploració de la psicomotricitat i el ritme. 8. Elaboració de l'informe *neruropsicológico. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Exploració neuropsicològica del xiquet preescolar. 1. Els 3 primers anys de vida. 2. Desenvolupament. 3. Primer trimestre. 4. Període 3-6 mesos. 5. Període 6-9 mesos. 6. Període 9-12 mesos. 7. Període 12-18 mesos. 8. Període 18-24 mesos. 9. Període 24-36 mesos. Exploració neuropsicològica del xiquet escolar. 1. Evolució dels 3 als 6 anys de vida. 2. Desenvolupament. 3. Avaluació a nivell cognitiu. 4. Exploració del llenguatge. 5. Exploració de l'atenció. 6. Exploració de la memòria. 7. Exploració de la psicomotricitat i el ritme. 8. Elaboració de l'informe *neruropsicológico. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => EL PAPER DE L'ATENCIÓ PRECOÇ EN LA NEURORREHABILITACIÓN [NOMBRE_MATERIA_VAL] => EL PAPER DE L'ATENCIÓ PRECOÇ EN LA NEURORREHABILITACIÓN [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - En la present assignatura s'abordarà la importància de l'atenció precoç en el procés de *Neurorrehabilitación infantil davant la presència d'un dany cerebral adquirit o un retard en el neurodesenvolupament. - El Llibre blanc de l'Atenció precoç la definix com el conjunt d'intervencions dirigides a la població infantil de 0 a 6 anys, a la família i a l'entorn que tenen com a objectiu donar resposta al més prompte possible a les necessitats transitòries o permanents que presenten els xiquets amb trastorns en el seu desenvolupament o que tenen risc de patir-ho. - Estes intervencions han de considerar la globalitat del xiquet i ha de ser planificades per un equip de professionals d'orientació interdisciplinària. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - En la present assignatura s'abordarà la importància de l'atenció precoç en el procés de *Neurorrehabilitación infantil davant la presència d'un dany cerebral adquirit o un retard en el neurodesenvolupament. - El Llibre blanc de l'Atenció precoç la definix com el conjunt d'intervencions dirigides a la població infantil de 0 a 6 anys, a la família i a l'entorn que tenen com a objectiu donar resposta al més prompte possible a les necessitats transitòries o permanents que presenten els xiquets amb trastorns en el seu desenvolupament o que tenen risc de patir-ho. - Estes intervencions han de considerar la globalitat del xiquet i ha de ser planificades per un equip de professionals d'orientació interdisciplinària. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 15 [NOMBRE_MATERIA] => TUMORS CEREBRALS INFANTOJUVENILS [NOMBRE_MATERIA_VAL] => TUMORS CEREBRALS INFANTOJUVENILS [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Tumors Cerebrals Pediàtrics (*TSNC; tumors de sistema nerviós central): Concepte, Tipus i Fisiopatologia 2.- Avaluació Neuropsicològica dels *TSNC i de les Leucèmies Infantils 3.- Perfil Neuropsicològic dels *TSNC 4.- Perfil Neuropsicològic de les Leucèmies infantils 5.- Estratègies d'intervenció neuropsicològica en els *TSNC i en les Leucèmies infantils 6.- Estudi de Casos 7.- Elaboració d'un programa d'intervenció neuropsicològica. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Tumors Cerebrals Pediàtrics (*TSNC; tumors de sistema nerviós central): Concepte, Tipus i Fisiopatologia 2.- Avaluació Neuropsicològica dels *TSNC i de les Leucèmies Infantils 3.- Perfil Neuropsicològic dels *TSNC 4.- Perfil Neuropsicològic de les Leucèmies infantils 5.- Estratègies d'intervenció neuropsicològica en els *TSNC i en les Leucèmies infantils 6.- Estudi de Casos 7.- Elaboració d'un programa d'intervenció neuropsicològica. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 17 [NOMBRE_MATERIA] => TRASTORN PER DÈFICIT D'ATENCIÓ AMB I SENSE HIPERACTIVITAT (TDAH) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => TRASTORN PER DÈFICIT D'ATENCIÓ AMB I SENSE HIPERACTIVITAT (TDAH) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Classificació dels trastorns d'atenció (amb o sense hiperactivitat) i tempo cognitiu lent -Aspectes neuroquímicos, psicofarmacològics, neuroanatómicos i de neuroimatgeria. -Neuropsicologia del TDAH (Valoració neuropsicològica) i del tempo cognitiu lent - Programes de neurorrehabilitació del TDAH. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Classificació dels trastorns d'atenció (amb o sense hiperactivitat) i tempo cognitiu lent -Aspectes neuroquímicos, psicofarmacològics, neuroanatómicos i de neuroimatgeria. -Neuropsicologia del TDAH (Valoració neuropsicològica) i del tempo cognitiu lent - Programes de neurorrehabilitació del TDAH. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => TRASTORNS DE L'ESPECTRE AUTISTA (TEA) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => TRASTORNS DE L'ESPECTRE AUTISTA (TEA) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -El cervell del xiquet/a amb trastorn de l'espectre autista -Característiques neuropsicològiques -Valoració cognitiva: Test per a valoració del TEA -Programes de *neurorrehabilitación en TEA. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -El cervell del xiquet/a amb trastorn de l'espectre autista -Característiques neuropsicològiques -Valoració cognitiva: Test per a valoració del TEA -Programes de *neurorrehabilitación en TEA. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 16 [NOMBRE_MATERIA] => INTERVENCIÓ EN PARÀLISI CEREBRAL INFANTIL [NOMBRE_MATERIA_VAL] => INTERVENCIÓ EN PARÀLISI CEREBRAL INFANTIL [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Concepte i etiologia de PC: Teories en un marc històric i les dades actuals d'incidència i prevalença - Classificació i formes clíniques: Taxonomies del CIE-10 i DSM-5. - Sistemes de valoració funcional: Marc teòric i el sistema de qualificació de la Classificació internacional de funcionament i la discapacitat de l'OMS. Veurem la manera d'integrar els resultats de la valoració neuropsicològica, així com de la informació de les entrevistes. Escales de valoració funcional específiques de Paràlisi Cerebral: Sistema de classificació de la comunicació funcional (CFCS). Sistemes de Classificació de la Funció Motora Gruixuda (GMFCS-ER), Sistema de Classificació de la Funció Manual (MACS). Sistema de Classificació per a la capacitat de Menjar i Beure (EDACS). Sistema de Classificació de la Funció Visual (VFCS). - Pràctica de valoració funcional: Vídeos del funcionament d'una persona i simulació de valoració funcional amb les ferramentes descrites - Estratègies d'intervenció per a afavorir el desenvolupament personal, l'autonomia i la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Concepte i etiologia de PC: Teories en un marc històric i les dades actuals d'incidència i prevalença - Classificació i formes clíniques: Taxonomies del CIE-10 i DSM-5. - Sistemes de valoració funcional: Marc teòric i el sistema de qualificació de la Classificació internacional de funcionament i la discapacitat de l'OMS. Veurem la manera d'integrar els resultats de la valoració neuropsicològica, així com de la informació de les entrevistes. Escales de valoració funcional específiques de Paràlisi Cerebral: Sistema de classificació de la comunicació funcional (CFCS). Sistemes de Classificació de la Funció Motora Gruixuda (GMFCS-ER), Sistema de Classificació de la Funció Manual (MACS). Sistema de Classificació per a la capacitat de Menjar i Beure (EDACS). Sistema de Classificació de la Funció Visual (VFCS). - Pràctica de valoració funcional: Vídeos del funcionament d'una persona i simulació de valoració funcional amb les ferramentes descrites - Estratègies d'intervenció per a afavorir el desenvolupament personal, l'autonomia i la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) [9] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 14 [NOMBRE_MATERIA] => TRATORNO DE TOURETTE I TRASTORNS DE L'ESPECTRE OBSESSIVOCOMPULSIU INFANTOJUVENILS [NOMBRE_MATERIA_VAL] => TRATORNO DE TOURETTE I TRASTORNS DE L'ESPECTRE OBSESSIVOCOMPULSIU INFANTOJUVENILS [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Trastorn de Tourette: Història, diagnòstic DSM-5, neuropsicologia de TT, característiques clíniques, bases cerebrals, neuroimatgeria, genètica, comorbiditats amb el TOC, abordatge psicofarmacològic i tractament cognitiu-conductual. -TOC infantojuvenil: Diagnòstic, neuropsicologia, genèrica, bases cerebrals i neuroimatgeria, psicofarmacología i tractament cognitiu-conductual. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Trastorn de Tourette: Història, diagnòstic DSM-5, neuropsicologia de TT, característiques clíniques, bases cerebrals, neuroimatgeria, genètica, comorbiditats amb el TOC, abordatge psicofarmacològic i tractament cognitiu-conductual. -TOC infantojuvenil: Diagnòstic, neuropsicologia, genèrica, bases cerebrals i neuroimatgeria, psicofarmacología i tractament cognitiu-conductual. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 10 ) [10] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => DANY CEREBRAL ADQUIRIT EN LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => DANY CEREBRAL ADQUIRIT EN LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Classificació i Fisiopatologia dels traumatismes cráneoencefálicos (TCE), infeccions, ictus i encefalopaties postanòxiques en etapa infantojuvenil -Neuropsicologia del dany cerebral adquirit (DCA) infantojuvenil -Coma infantil: Abordatge i evolució. Escales. -Tractament del DCA. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Classificació i Fisiopatologia dels traumatismes cráneoencefálicos (TCE), infeccions, ictus i encefalopaties postanòxiques en etapa infantojuvenil -Neuropsicologia del dany cerebral adquirit (DCA) infantojuvenil -Coma infantil: Abordatge i evolució. Escales. -Tractament del DCA. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 11 ) [11] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => EPILÈPSIES INFANTOJUVENILS [NOMBRE_MATERIA_VAL] => EPILÈPSIES INFANTOJUVENILS [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Tipus d'epilèpsies infantils per edats: Crisis febrils, estatus epilepticus, epilèpsia del lactant, epilèpsies d'edat escolar, epilèpsies del xiquet major i adolescent. -Fàrmacs antiepilèptics. Indicacions i efectes secundaris. -Neurocirurgia de l'epilèpsia: Efectes sobre la cognició. -Valoració neuropsicològica i programes de neurorrehabilitació. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Tipus d'epilèpsies infantils per edats: Crisis febrils, estatus epilepticus, epilèpsia del lactant, epilèpsies d'edat escolar, epilèpsies del xiquet major i adolescent. -Fàrmacs antiepilèptics. Indicacions i efectes secundaris. -Neurocirurgia de l'epilèpsia: Efectes sobre la cognició. -Valoració neuropsicològica i programes de neurorrehabilitació. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 12 ) [12] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => NEUROREHABILITACIÓ NEUROPSICOLÒGICA EN LA INFÀNCIA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => NEUROREHABILITACIÓ NEUROPSICOLÒGICA EN LA INFÀNCIA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Principis de la neurorehabilitació basada en l'evidència . - Models teòrics segons el neurodesenvolupament. -Tècniques i mètodes d'intervenció. -Plataformes informatitzades de suport a la neurorrehabilitació. -Avaluació neuropsicològica infantil quantitativa i qualitativa per dominis cognitius. -Bateries estandarditzades d'avaluació neuropsicólogica o Avaluació neuropsicològica segons l'etapa de neurodesenvolupament i tipus de patologia. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Principis de la neurorehabilitació basada en l'evidència . - Models teòrics segons el neurodesenvolupament. -Tècniques i mètodes d'intervenció. -Plataformes informatitzades de suport a la neurorrehabilitació. -Avaluació neuropsicològica infantil quantitativa i qualitativa per dominis cognitius. -Bateries estandarditzades d'avaluació neuropsicólogica o Avaluació neuropsicològica segons l'etapa de neurodesenvolupament i tipus de patologia. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 13 ) [13] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 10 [NOMBRE_MATERIA] => ABORDATGE MULTIDISCIPLINARI EN NEURORREHABILITACIÓ INFANTOJUVENIL [NOMBRE_MATERIA_VAL] => ABORDATGE MULTIDISCIPLINARI EN NEURORREHABILITACIÓ INFANTOJUVENIL [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -El paper de la família en la neurorrehabilitació infantojuvenil. -El paper d'altres professionals (cronologia del tractament neurorrehabilitador infantojuvenil): Logopèdia, psicologia clínica, teràpia ocupacional i metge rehabilitador. -Integració multidisciplinària: treball en grup. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -El paper de la família en la neurorrehabilitació infantojuvenil. -El paper d'altres professionals (cronologia del tractament neurorrehabilitador infantojuvenil): Logopèdia, psicologia clínica, teràpia ocupacional i metge rehabilitador. -Integració multidisciplinària: treball en grup. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 14 ) [14] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 11 [NOMBRE_MATERIA] => FISIOTERÀPIA EN NEURORREHABILITACIO INFANTOJUVENIL [NOMBRE_MATERIA_VAL] => FISIOTERÀPIA EN NEURORREHABILITACIO INFANTOJUVENIL [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Paper de la fisioteràpia en la neurorrehabilitació infantojuvenil. -Control Motor i Recuperació Funcional. - Fisioteràpia basada en l'evidència en les principals patologies de la infància i adolescència. - Casos clínics des de la fisioteràpia neurològica. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Paper de la fisioteràpia en la neurorrehabilitació infantojuvenil. -Control Motor i Recuperació Funcional. - Fisioteràpia basada en l'evidència en les principals patologies de la infància i adolescència. - Casos clínics des de la fisioteràpia neurològica. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 15 ) [15] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => TREBALL FINAL DE MÀSTER (TFM) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => TREBALL FINAL DE MÀSTER (TFM) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => -Revisió narrativa. - Revisió sistemàtica basada en l'evidència. - Criteris d'inclusió. - El diagrama de flux. - Cerca bibliogràfica en les principals bases de dades. - Declaració PRISMA 2020. - Escala PEDRO. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => -Revisió narrativa. - Revisió sistemàtica basada en l'evidència. - Criteris d'inclusió. - El diagrama de flux. - Cerca bibliogràfica en les principals bases de dades. - Declaració PRISMA 2020. - Escala PEDRO. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 16 ) [16] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24711820 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => PRACTICUM CLÍNIC [NOMBRE_MATERIA_VAL] => PRACTICUM CLÍNIC [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => pràctiques clíniques, neurorrehabilitació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => pràctiques clíniques, neurorrehabilitació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 17 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni23234 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco [APELLIDOS] => Alcantud Marín [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => F8143 [EMAIL_FACULTAD] => alcantud@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp389720 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => Cano Villagrasa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Logopeda.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp146426 [NOMBRE_PERSONA] => Arantxa [APELLIDOS] => Cuervo Ferrer [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni3257 [NOMBRE_PERSONA] => Raúl [APELLIDOS] => Espert Tortajada [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad, Departament de Psicobiologia, Universitat de València [NPI] => H2375 [EMAIL_FACULTAD] => Raul.Espert@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp396344 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Fernández Enríquez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp366713 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa María [APELLIDOS] => Fernández Valero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Técnica de Infancia. Asociación Valenciana de ayuda a la Parálisis Cerebral Infantil - AVAPACE [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni25344 [NOMBRE_PERSONA] => María Engracia [APELLIDOS] => Gadea Domenech [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicobiologia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6177 [EMAIL_FACULTAD] => mgadea@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp396111 [NOMBRE_PERSONA] => Andrea [APELLIDOS] => García García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp376738 [NOMBRE_PERSONA] => Irene [APELLIDOS] => Gurruchaga Gutiérrez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Médico Rehabilitardora. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni66448 [NOMBRE_PERSONA] => Sergio [APELLIDOS] => Hernández Expósito [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor Titular Universidad de La Laguna [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp396109 [NOMBRE_PERSONA] => Raquel [APELLIDOS] => Herrero Lladró [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp396113 [NOMBRE_PERSONA] => Ioana [APELLIDOS] => Ionescu [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp376729 [NOMBRE_PERSONA] => Roberto [APELLIDOS] => Llorens Salvador [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Adjunto de Radiología. Hospital Universitario y Politécnico La Fe de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp29189 [NOMBRE_PERSONA] => Mariano [APELLIDOS] => Lloria García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Asociación Valenciana de ayuda a la Parálisis Cerebral Infantil - AVAPACE [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => emp41701 [NOMBRE_PERSONA] => Alicia [APELLIDOS] => Marco Latorre [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Pedagoga. Neural Alicante [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => emp396114 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Martínez Pérez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicólogo.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => uni2577 [NOMBRE_PERSONA] => Sonia [APELLIDOS] => Martínez Sanchís [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicobiologia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5061 [EMAIL_FACULTAD] => smarsan@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => emp376790 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => Montoya Filardi [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Radiólogo [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => emp376650 [NOMBRE_PERSONA] => Andrea [APELLIDOS] => Palacio Navarro [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga infantil. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => emp376821 [NOMBRE_PERSONA] => Clara Isabel [APELLIDOS] => Puchades López [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [20] => Array ( [DNI] => emp408443 [NOMBRE_PERSONA] => Ben [APELLIDOS] => Raza Canicoba [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [21] => Array ( [DNI] => emp151475 [NOMBRE_PERSONA] => Claudia Marcela [APELLIDOS] => Romero Delgado [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [22] => Array ( [DNI] => uni75068 [NOMBRE_PERSONA] => Mª Belén [APELLIDOS] => Roselló Miranda [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M5090 [EMAIL_FACULTAD] => maberomi@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [23] => Array ( [DNI] => emp377331 [NOMBRE_PERSONA] => Marta [APELLIDOS] => Sánchez Norte [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga y Terapeuta Ocupacional. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [24] => Array ( [DNI] => uni67441 [NOMBRE_PERSONA] => María de la Luz [APELLIDOS] => Sánchez Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Fisioteràpia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => I4275 [EMAIL_FACULTAD] => sanmaluz@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [25] => Array ( [DNI] => emp396115 [NOMBRE_PERSONA] => Tania [APELLIDOS] => Teruel Marco [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [26] => Array ( [DNI] => emp376789 [NOMBRE_PERSONA] => Carolina [APELLIDOS] => Toumeh Soriano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [27] => Array ( [DNI] => emp396112 [NOMBRE_PERSONA] => Cristina [APELLIDOS] => Vidal Marin [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [28] => Array ( [DNI] => emp396110 [NOMBRE_PERSONA] => Laura [APELLIDOS] => Villa Mata [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [29] => Array ( [DNI] => emp69024 [NOMBRE_PERSONA] => Irene [APELLIDOS] => Villar Muñoz [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciada en Psicología. Licenciatura en Psicología [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [30] => Array ( [DNI] => emp344545 [NOMBRE_PERSONA] => Sara [APELLIDOS] => Vitoria Estruch [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga.Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni3257 [NOMBRE_PERSONA] => Raúl [APELLIDOS] => Espert Tortajada [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad, Departament de Psicobiologia, Universitat de València [NPI] => H2375 [EMAIL_FACULTAD] => Raul.Espert@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster de Formació Permanent en Neurorrehabilitació Infantojuvenil


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2024/2025

Tipus de curs: Màster de Formació Permanent

Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 30/09/2024

Data inici: Octubre 2024

Data fi: Octubre 2025

Matrícula: 4000 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: ADEIT o NEURAL

Horari:

Més informació

Objectius del curs

El Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil oferix una formació profesionalizante per al personal sanitari interessat en la rehabilitació del dany cerebral en xiquets i adolescents, ocasionat per diverses etiologies (ictus, tumors, traumatismes, infeccions cerebrals o trastorns del neurodesenvolupament, entre altres). L'objectiu és que l'estudiant conega, aprenga i aplicació els corresponents programes de neurorrehabilitación en patologies cerebrals comunes de xiquets i joves, i que no sols aprenga conceptes, sinó competències específiques basades en una neurorrehabilitación de caràcter transversal.
Este màster oferix un programa molt complet en el qual s'abordaran assignatures relacionades amb el desenvolupament del sistema nerviós central, l'anamnesi, abordatge des de la neuropediatria, medicina rehabilitadora, tècniques de neuroimatgeria, exploració neuropsicològica o atenció precoç en neurorrehabilitación, a més d'altres assignatures que abordaran el trastorn de dèficit d'atenció (TDAH), trastorns de l'espectre autista (TEA), intervenció en paràlisi cerebral infantil (PCI) o el dany cerebral adquirit (DCA) en infància i adolescència, entre altres temes.

Leer más

Objectius professionals

Els xiquets i adolescents que patixen una patologia neurològica adquirida (v.g. tumor, infecció cerebral, ictus o traumatisme crani-encefàlic) o del neurodesenvolupament (v.g. trastorns de l'espectre autista), patixen seqüeles que els afecten no sols de manera funcional, sinó amb repercussions també en l'àmbit psicològic i social. Comptar amb una especialitat que ajude a tractar la discapacitat i adaptació social de menors amb afectacions neurològiques és fonamental. En atenció a esta necessitat, la Universitat de València ha oferit el Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil com una resposta al seu compromís, no sols cap als seus estudiants, sinó també a la societat en general.

Els pacients que presenten un dèficit funcional (cognitiu, emocional i/o físic) derivat d'una afectació neurològica, necessiten tant atenció mèdica com psicosocial. Actualment existixen tècniques i ferramentes que estimulen la plasticitat cerebral per a ajudar en la millora d'unes certes patologies neurològiques en este grup d'edat. Es requerix, per a aconseguir-ho, d'una adequada valoració clínica i instrumental, de tractaments específics i de personal qualificat. Per tot això, la figura de professionals sanitaris que cursen estudis especialitzats com el Màster Propi en Neurorrehabilitación Infantojuvenil, resulta fonamental.

Leer más

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò