12a Edició - Codi 24721280

Array ( [CODIGO] => 24721280 [EDICION] => 12 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Iniciado [MATRICULA] => 1500 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 04/11/24 [FECHA_FIN] => 15/07/25 [LUGAR] => A distancia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 18/11/24 [AREA] => 7 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => administracion-direccion-sanidad [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Salut [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Administració i Direcció de Serveis Sanitaris [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => Graus, llicenciats, i diplomats en ciències de la salut i afins. Incloent Enginyers, economistes, advocats, i professions relacionades amb la gestió. També comandaments intermedis o professionals que treballen en unitats d'hospitalització a domicili, residències i de cures . [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => -Conéixer els fonaments polítics, socials, jurídics i econòmics implicats en el sistema sanitari. -Conéixer els principis de l'administració i direcció de servicis sanitaris per a poder-se desembolicar amb èxit en els seus camps d'aplicació com són la planificació, organització, gestió i avaluació d'un centre o servici sanitari. -Manejar les tecnologia i metodologies actuals en la gestió clínica i sanitària per a poder examinar críticament el sistema sanitari. -Capacitar en coneixements, habilitats i aptituds necessàries per a prendre decisions en l'àmbit de l'organització sanitària. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [MODALIDAD_EVALUACION] => Este màster és profesionalizante. Per això la seua metodologia es basa en una sèrie de textos diversos amb lectura formativa obligada, a més d'una sèrie de test de cada mòdul que tenen l'objectiu que l'alumne/a se revise, estudie i/o aprofundisca en un tema. Al final es preparen perquè puguen fer un treball bé d'investigació o revisió de qualsevol dels temes que s'han vist al llarg del Màster. Este Màster és compatible amb la realització de qualsevol tipus de treball encara que se per torns torns de treball. Sempre disposen d'un tutor/al fet que li va indicant com va al llarg d'este. A més es complementa amb informació addicional aliena al Màster però relacionada amb temes que s'impartixen en el mateix i que li permeten entrar en el món de la gestió. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Llocs directius d'Hospitals, Clíniques, Centres de Salut, Residències sociosanitàries, Prefectures de Servicis, Prefectures de Secció, Comandaments intermedis de l'administració sanitàries, Cos de l'administració en general que actuan en concerts, contractes sanitaris amb el sector privat i altres. Laboratoris farmacèutics i oficines de farmàcia. [CRITERIO_ADMISION] => Es valorarà els anys d'experiència en gestió i el temps dedicat a activitats administratives. Es donarà preferència a les activitats relacionades amb la gestió de Servicis Sanitaris [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Analitzar el Sistema sanitari dels països, i categoritzar les estructures bàsiques assistencials d'estos països. Valorar l'entorn econòmic la seua evolució i impacte en els sistemes sanitaris. Jutjar les avaluacions econòmiques que es poden donar en els entorns sanitaris, així com en les decisions farmacèutiques o en assajos clínics. Desenvolupar esquemes d'interacció entre els diferents Servicis Sanitaris i sociosanitaris, així com unitats mínimes d'actuació sanitàries. Avaluar la gestió dels Servicis, dels seus components, podent generar possibles millores en les seues avaluacions. Categoritzar tots els components i estructures, així com les modalitats que existixen en el complex món sanitari. Revisar els servicis sanitaris i no sanitaris necessaris per al normal desenvolupament segons la finalitat de la institució sanitària de la qual es tracta [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Ferramentes Bàsica de Gestió I [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Ferramentes Bàsica de Gestió I [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.-Política sanitària: Es revisen aspectes de Salut Pública i Societat del benestar i salut, de Sistemes sanitaris, de Models i tendències, i de Competència. 2.-Dret sanitari. Aspectes bàsics del dret orientat a sanitat. 3.-Estadística aplicada. Estadística bàsica, descriptiva, i analítica. 4.-Bioètica del sector sanitari i en gestió. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.-Política sanitària: Es revisen aspectes de Salut Pública i Societat del benestar i salut, de Sistemes sanitaris, de Models i tendències, i de Competència. 2.-Dret sanitari. Aspectes bàsics del dret orientat a sanitat. 3.-Estadística aplicada. Estadística bàsica, descriptiva, i analítica. 4.-Bioètica del sector sanitari i en gestió. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 10 [NOMBRE_MATERIA] => Ferramentes bàsiques de gestió II [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Ferramentes bàsiques de gestió II [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => Economia i Mercats [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Economia i Mercats [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 5.-Planificació sanitària. 6.-Tècniques de programació. 7.-Metodologia qualitativa per a la gestió. 8.-Epidemiologia clínica [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => Finançament, compra i provisió de Servicis Sanitaris [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Finançament, compra i provisió de Servicis Sanitaris [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 9.-Economia de la salut: Macroeconomia sanitària. 10.-Economia de la salut: Microeconomia sanitària. 11.-Avaluació de tecnologies sanitàries. 12.-Mesurament de l'eficiència. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 9.-Economia de la salut: Macroeconomia sanitària. 10.-Economia de la salut: Microeconomia sanitària. 11.-Avaluació de tecnologies sanitàries. 12.-Mesurament de l'eficiència. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió Clínica, gestió de la qualitat i innovació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió Clínica, gestió de la qualitat i innovació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 13.-Finançament, organització i gestió. 14.-Gestió econòmica, control gestió i pressupost. 15.-Màrqueting i comunicació. Responsabilitat social corporativa. 16.-Gestió de la Innovació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 13.-Finançament, organització i gestió. 14.-Gestió econòmica, control gestió i pressupost. 15.-Màrqueting i comunicació. Responsabilitat social corporativa. 16.-Gestió de la Innovació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Funció directiva i de recursos humans, disseny d'estructures [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Funció directiva i de recursos humans, disseny d'estructures [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 19.-Funció de Direcció. Presa de decisions. Gestió de temps. 20.-Recursos humans (1): Selecció i reclutament. Rendiments. Negociació. Comunicació interna i externa: els seus beneficis. 21.-Recursos humans (2): Elements de motivació i lideratge. El *coaching. Racionalització del treball. Carrera professional. 22.-Anàlisi de decisions. Els arbres de decisions. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 19.-Funció de Direcció. Presa de decisions. Gestió de temps. 20.-Recursos humans (1): Selecció i reclutament. Rendiments. Negociació. Comunicació interna i externa: els seus beneficis. 21.-Recursos humans (2): Elements de motivació i lideratge. El *coaching. Racionalització del treball. Carrera professional. 22.-Anàlisi de decisions. Els arbres de decisions. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió específica de centres sanitaris [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió específica de centres sanitaris [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 23.-Hospitalització convencional. Tipologia i estructures actuals. Departament. Gerència. Direcció assistencial, mèdica, econòmica-financera, d'atenció primària i d'infermeria. Personal directiu de caràcter no departamental. 24.-Centres de salut. Estructura i funcionament. 25.-Hospitalització a domicili Estructura i funcionament. 26.-Altres centres i servicis sanitaris Estructura i funcionament. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 23.-Hospitalització convencional. Tipologia i estructures actuals. Departament. Gerència. Direcció assistencial, mèdica, econòmica-financera, d'atenció primària i d'infermeria. Personal directiu de caràcter no departamental. 24.-Centres de salut. Estructura i funcionament. 25.-Hospitalització a domicili Estructura i funcionament. 26.-Altres centres i servicis sanitaris Estructura i funcionament. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió de processos de suport assistencial [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de processos de suport assistencial [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 27.-Servicis farmàcia, El servici de laboratori, Altres Servicis magen, etc.) 28.-Servicis d'admissió. Estructura i funcionament [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 27.-Servicis farmàcia, El servici de laboratori, Altres Servicis magen, etc.) 28.-Servicis d'admissió. Estructura i funcionament [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió de processos no assistencials [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de processos no assistencials [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 30.-Enginyeria i Manteniment. 31.-Servicis addicionals: prevenció de riscos laborals. 32.-Informàtica, sistemes d'Informació i xarxes. 33.-Despesa Farmacèutica. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 30.-Enginyeria i Manteniment. 31.-Servicis addicionals: prevenció de riscos laborals. 32.-Informàtica, sistemes d'Informació i xarxes. 33.-Despesa Farmacèutica. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) [9] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24721280 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Treball de Fi de Màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball de Fi de Màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'alumne/a haurà de dedicar al temari (lectura dels temes i desenvolupament de problemes, participació en fòrums i exàmens) de l'assignatura els següents temps: 1.- Plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'alumne/a haurà de dedicar al temari (lectura dels temes i desenvolupament de problemes, participació en fòrums i exàmens) de l'assignatura els següents temps: 1.- Plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 10 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni67610 [NOMBRE_PERSONA] => Antoni [APELLIDOS] => Alegre Martínez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a. Universidad Cardenal Herrera - CEU [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni57971 [NOMBRE_PERSONA] => José Luis [APELLIDOS] => Alfonso Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G8162 [EMAIL_FACULTAD] => Jose.L.Alfonso@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp17801 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => Alfonso Sánchez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado Empresariales. Licenciatura en Ciencias Económicas y Empresariales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp60395 [NOMBRE_PERSONA] => Salvador [APELLIDOS] => Algarra Eugenio [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Subdirector Económico. Hospital Arnau de Vilanova [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp422450 [NOMBRE_PERSONA] => María Soledad [APELLIDOS] => Barreda Reines [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Médico Documentalista. Consorcio Hospital General Universitario de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp348705 [NOMBRE_PERSONA] => Ernesto [APELLIDOS] => Bataller Alonso [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Económico. Consorcio Hospital General Universitario de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp103382 [NOMBRE_PERSONA] => Rubén [APELLIDOS] => Blasco Encinas [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado en Económicas. Director Económico Consorcio Hospital General Universitario de Valencia. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp17821 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco Jesús [APELLIDOS] => Bueno Cañigral [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Jefe de Servicio Drogodependencias. Ajuntament de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp385806 [NOMBRE_PERSONA] => Concha [APELLIDOS] => Cerdá Micó [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp104748 [NOMBRE_PERSONA] => Salvador [APELLIDOS] => Dobón Tornero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp104750 [NOMBRE_PERSONA] => Roberto [APELLIDOS] => Ferrandiz Gomis [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp385616 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => Garay Moya [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp104746 [NOMBRE_PERSONA] => Ignacio [APELLIDOS] => Martín Arechabala [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => uni47318 [NOMBRE_PERSONA] => José María [APELLIDOS] => Martín Moreno [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => I3180 [EMAIL_FACULTAD] => jose.maria.martin@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => uni67732 [NOMBRE_PERSONA] => María Isabel [APELLIDOS] => Martinez Martinez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Contratado/a Doctor/a. Departamento de Enfermería. Universitat de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni58839 [NOMBRE_PERSONA] => Consuelo Reyes [APELLIDOS] => Marzal Raga [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Prof. Titular de Derecho Administrativo. Universitat de València [NPI] => H8149 [EMAIL_FACULTAD] => Reyes.Marzal@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => emp91563 [NOMBRE_PERSONA] => Vicenta María [APELLIDOS] => Mayans Pastor [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Especializada en medicina estética. Auditora de Administración Sanitaria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => emp104749 [NOMBRE_PERSONA] => Ignacio [APELLIDOS] => Micó Tormos [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Ingeniería Industrial [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => uni3321 [NOMBRE_PERSONA] => José Vicente [APELLIDOS] => Paz García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G5208 [EMAIL_FACULTAD] => paz@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => emp385561 [NOMBRE_PERSONA] => Ricardo [APELLIDOS] => Salcedo Casabán [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni57971 [NOMBRE_PERSONA] => José Luis [APELLIDOS] => Alfonso Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G8162 [EMAIL_FACULTAD] => Jose.L.Alfonso@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp91563 [NOMBRE_PERSONA] => Vicenta María [APELLIDOS] => Mayans Pastor [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Especializada en medicina estética. Auditora de Administración Sanitaria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster de Formació Permanent en Administració i Direcció de Serveis Sanitaris


Professorat

Alegre Martínez, Antoni
Profesor/a. Universidad Cardenal Herrera - CEU
Alfonso Sánchez, José Luis
Catedrático/a de Universidad. Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València
Alfonso Sánchez, Vicente
Licenciado Empresariales. Licenciatura en Ciencias Económicas y Empresariales
Algarra Eugenio, Salvador
Subdirector Económico. Hospital Arnau de Vilanova
Barreda Reines, María Soledad
Médico Documentalista. Consorcio Hospital General Universitario de Valencia
Bataller Alonso, Ernesto
Director Económico. Consorcio Hospital General Universitario de Valencia
Blasco Encinas, Rubén
Licenciado en Económicas. Director Económico Consorcio Hospital General Universitario de Valencia.
Bueno Cañigral, Francisco Jesús
Jefe de Servicio Drogodependencias. Ajuntament de València
Cerdá Micó, Concha
Dobón Tornero, Salvador
Ferrandiz Gomis, Roberto
Garay Moya, Ángel
Martín Arechabala, Ignacio
Martín Moreno, José María
Catedrático/a de Universidad. Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal. Universitat de València
Martinez Martinez, María Isabel
Contratado/a Doctor/a. Departamento de Enfermería. Universitat de València
Marzal Raga, Consuelo Reyes
Prof. Titular de Derecho Administrativo. Universitat de València.
Mayans Pastor, Vicenta María
Especializada en medicina estética. Auditora de Administración Sanitaria
Micó Tormos, Ignacio
Ingeniería Industrial
Paz García, José Vicente
Profesor/a Titular de Universidad. Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
Salcedo Casabán, Ricardo
Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

 
Descarregar fullet informatiu en pdf
FAQS
 
Imprimir la informaciò