3a Edició - Codi 24513190

Array ( [CODIGO] => 24513190 [EDICION] => 3 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 1300 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 01/12/24 [FECHA_FIN] => 31/05/25 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicobiologia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 20/11/24 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => trastornos-espectro-autista [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Trastorns de l'Espectre Autista [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => Professionals amb titulació universitària de l'àmbit de la Psicologia, Medicina, Infermeria, Educació, Treball Social, Logopèdia i Teràpia Ocupacional. Estudiants als quals els quede menys d'un 10% dels crèdits per a obtindre el seu títol de grau, condicionat a l'obtenció del títol universitari en el mateix any acadèmic. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => El present Títol d'Expert Universitari en Trastorns de l'Espectre Autista té un enfocament fonamentalment pràctic amb un suport científic i tècnic. Pretén facilitar el coneixement de: - les bases genètiques, neurobiològiques i el perfil neuropsicològic dels Trastorns de l'Espectre Autista. - els avanços més recents tant clínics com d'intervenció psicoeducativa. - els processos de diagnòstic diferencial en TEA des d'una perspectiva actualitzada, multiprocedimental i multidisciplinària a persones de qualsevol edat. - els serveis de promoció de l'autonomia personal de les persones amb TEA al llarg de tot el cicle vital. - els serveis i procediments de suport i acompanyament a les famílies, al llarg de tot el cicle vital de la persona amb TEA, des d'una perspectiva empàtica i de respecte a la idiosincràsia i cultura familiar. Per a la consecució d'aquests objectius, es possibilitarà que la informació obtinguda en les classes presencials puga #transformar en coneixement pràctic amb pràctiques en diferents centres [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Centres Específics (Educació especial) Associacions d'Educació Especial Reforç Educatiu / Intervenció Psicoeducativa Centres d'Atenció Primerenca Centres d'estimulació Clíniques, consultes i gabinets privats que aborden la intervenció psicoeducativa en xiquets amb necessitats educatives especials Elaboració de projectes Atenció en unitats d'assistència domiciliària. [CRITERIO_ADMISION] => L'admissió es realitzarà en l'ordre en què es produïsquen les preinscripcions. En el cas d'estar cobertes les places es tindrà en compte el criteri de l'expedient o la direcció podria realitzar una entrevista. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Conéixer, comprendre i aplicar en entorn professional: - les bases genètiques, neurobiològiques i el perfil neuropsicològic dels Trastorns de l'Espectre Autista. - els avanços més recents tant clínics com d'intervenció psicoeducativa. - els processos de diagnòstic diferencial en TEA des d'una perspectiva actualitzada, multiprocedimental i multidisciplinària a persones de qualsevol edat. - els serveis de promoció de l'autonomia personal de les persones amb TEA al llarg de tot el cicle vital. - els serveis i procediments de suport i acompanyament a les famílies, al llarg de tot el cicle vital de la persona amb TEA, des d'una perspectiva empàtica i de respecte a la idiosincràsia i cultura familiar. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24513190 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Conceptualització del TEA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Conceptualització del TEA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.1 Desarrollo de SN 1.2 Perfil Neuropsicológico del TEA 1.3 Evaluación, diagnóstico y detección temprana del TEA. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => 1.1 Desarrollo de SN 1.2 Perfil Neuropsicológico del TEA 1.3 Evaluación, diagnóstico y detección temprana del TEA. [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24513190 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Perspectivas de intervención en TEA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Perspectivas de intervención en TEA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1 Atenció Primerenca 2.2 Metodologia TEACCH i autoregulació emocional 2.3 Abordatge de conductes desafiadores a través del Suport Conductual positiu. 2.4 Perfil Sensorial 2.5 Comunicació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1 Atenció Primerenca 2.2 Metodologia TEACCH i autoregulació emocional 2.3 Abordatge de conductes desafiadores a través del Suport Conductual positiu. 2.4 Perfil Sensorial 2.5 Comunicació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24513190 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Recursos de suport per a les persones TEA i les seues famílies [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Recursos de suport per a les persones TEA i les seues famílies [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1 Suport a la Família. 2.2 Model de Qualitat de Vida en el suport a persones amb TEA 2.3 Transició a la vida adulta [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1 Suport a la Família. 2.2 Model de Qualitat de Vida en el suport a persones amb TEA 2.3 Transició a la vida adulta [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24513190 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Avaluació i intervenció en TEA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Avaluació i intervenció en TEA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Observació en situacions d'avaluació, intervenció psicoeducativa i orientació a les famílies Intervenció psicoeducativa i elaboració de materials [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Observació en situacions d'avaluació, intervenció psicoeducativa i orientació a les famílies Intervenció psicoeducativa i elaboració de materials [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni56196 [NOMBRE_PERSONA] => María del Consuelo [APELLIDOS] => Bernal Santacreu [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => H6050 [EMAIL_FACULTAD] => bermacon@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp69273 [NOMBRE_PERSONA] => Iván [APELLIDOS] => Franco Castellano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Terapeuta Ocupacional en el Centro de Desarrollo Infantil y Atención Temprana lAlqueria UCV [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp377323 [NOMBRE_PERSONA] => Inmaculada [APELLIDOS] => Martínez Sanchís [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Coach y Psicóloga. Presidenta de la Asociación Gestión Emocional para una Vida Plena [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni2577 [NOMBRE_PERSONA] => Sonia [APELLIDOS] => Martínez Sanchís [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicobiologia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5061 [EMAIL_FACULTAD] => smarsan@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp376821 [NOMBRE_PERSONA] => Clara Isabel [APELLIDOS] => Puchades López [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp151475 [NOMBRE_PERSONA] => Claudia Marcela [APELLIDOS] => Romero Delgado [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Neuropsicóloga. Neural [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni2577 [NOMBRE_PERSONA] => Sonia [APELLIDOS] => Martínez Sanchís [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicobiologia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5061 [EMAIL_FACULTAD] => smarsan@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Requisits d'accés

Professionals amb titulació universitària de l'àmbit de la Psicologia, Medicina, Infermeria, Educació, Treball Social, Logopèdia i Teràpia Ocupacional. Estudiants als quals els quede menys d'un 10% dels crèdits per a obtindre el seu títol de grau, condicionat a l'obtenció del títol universitari en el mateix any acadèmic.

Criteris d'admissió

L'admissió es realitzarà en l'ordre en què es produïsquen les preinscripcions. En el cas d'estar cobertes les places es tindrà en compte el criteri de l'expedient o la direcció podria realitzar una entrevista.

Resultats d'aprenentatge

Conéixer, comprendre i aplicar en entorn professional: - les bases genètiques, neurobiològiques i el perfil neuropsicològic dels Trastorns de l'Espectre Autista. - els avanços més recents tant clínics com d'intervenció psicoeducativa. - els processos de diagnòstic diferencial en TEA des d'una perspectiva actualitzada, multiprocedimental i multidisciplinària a persones de qualsevol edat. - els serveis de promoció de l'autonomia personal de les persones amb TEA al llarg de tot el cicle vital. - els serveis i procediments de suport i acompanyament a les famílies, al llarg de tot el cicle vital de la persona amb TEA, des d'una perspectiva empàtica i de respecte a la idiosincràsia i cultura familiar.

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

 
Descarregar fullet informatiu en pdf
FAQS
 
Imprimir la informaciò