1a Edició - Codi 24531030

Array ( [CODIGO] => 24531030 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 3000 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 01/10/24 [FECHA_FIN] => 12/09/25 [LUGAR] => Locales Adeit y COP-CV [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Facultat de Psicologia i Logopèdia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 20/09/24 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => direccion-centros-servicios-sociales [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Direcció i Gestió de Centres de Serveis Socials [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => Persones que estiguen en possessió de títols universitaris afins al màster i que els permeten exercir el lloc de direcció dels centres, serveis i programes que estableix el Decret 27/2023, de 10 de març, del Consell: (1) Grau o Llicenciatura en Psicologia preferentment, Grau en Treball Social, Grau en Educació Social, Grau en Pedagpgía i Psicopedagogia. (2) Professionals en actiu en un centre de serveis socials que estiguen en possessió d'un grau universitari. (3) Futurs graduats en aqueixes titulacions o en unes altres, però que complisquen amb el requisit professional indicat, als qui els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar els estudis de grau, de forma condicionada al fet que s'aproven durant el mateix curs acadèmic. (4) Titulacions estrangeres similars a les establides en el Decret 27/2023, de 10 de març, del Consell, presentant un títol homologat pel Ministeri del Govern d'Espanya que tinga les competències. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Objectius acadèmics: (1) Formar en els coneixements i competències que afavorisquen una gestió eficaç de la direcció i gestió de centres de serveis socials. (2) Conéixer la normativa sobre direcció de centres de serveis socials, especialment la vigent a la Comunitat Valenciana. (3) Conéixer els principis i tècniques rellevants per a la gestió economicofinancera de les organitzacions. (4) Poder identificar i avaluar processos psicosocials del treball, de les organitzacions i dels recursos humans, i ser capaç d'iniciar intervencions per a corregir disfuncions. (5) Dotar dels coneixements teoricopràctics en matèria de mediació i resolució de conflictes. (6) Oferir els principis de la prevenció de riscos laborals relatius a les diferents àrees i especialitats per a ser capaç de promoure, amb caràcter general, la prevenció dels riscos laborals en les organitzacions i prendre decisions eficaces per a la intervenció quan aquests apareguen. (7) Formar en principis d'ètica i qualitat per a la prestació dels serveis, especialment en centres de serveis socials. (8) Oferir un sistema d'aprenentatge continu basat en una metodologia que combina les modalitats on-line i presencial el que facilita el seu seguiment i permet compatibilitzar-lo amb el treball professional. Objectius professionals. (1) Oferir la titulació requerida per la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives (#DOGV num. 9559 del 22.03.2023) per a exercir el lloc de treball de direcció de centres de serveis socials i de programes d'atenció primària bàsica, d'atenció primària específica i d'atenció secundària. [ARG_VENTA2] => 2) Promoure la inserció laboral de nous titulats universitaris que s'ajusten al perfil acadèmic requerit pel Decret 27/2023, de 10 de març, del Consell, pel qual es regulen la tipologia i el funcionament dels centres, serveis i programes de serveis socials, i la seua ordenació dins de l'estructura funcional, territorial i competencial del Sistema Públic Valencià de Serveis Socials. (3) Promoure l'estabilitat laboral de les persones que ocupen llocs de direcció en centres de serveis socials, així com d'altres treballadors/as d'aqueixa mena de centres, que manquen de la titulació de postgrau establida pel Decret 27/2023, de 10 de març, del Consell. (4) Adquirir formació per a la direcció i gestió de persones en organitzacions diferents als centres de serveis socials. [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Direcció de centres de serveis socials, centres de serveis i programes d'atenció primària bàsica, atenció primària específica i atenció secundària, segons s'estableix en l'Annex VIII. Categories i qualificacions professionals, titulacions o requisits, del Decret 27/2023, de 10 de març, del Consell, pel qual es regulen la tipologia i el funcionament dels centres, serveis i programes de serveis socials, i la seua ordenació dins de l'estructura funcional, territorial i competencial del Sistema Públic Valencià de Serveis Socials. Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. #DOGV Num. 9559 del 22.03.2023. [CRITERIO_ADMISION] => Persones que estiguen en possessió de títols universitaris afins al màster i que els permeten exercir el lloc de direcció dels centres, serveis i programes que estableix el Decret 27/2023, de 10 de març, del Consell: (1) Grau o Llicenciatura en Psicologia, Grau en Treball Social, Grau en Educació Social, Grau en Pedagogía i Grau en Psicopedagogia. (2) Professionals en actiu en un centre de serveis socials que estiguen en possessió d'un grau universitari. (3) Futurs graduats en aqueixes titulacions o en unes altres, però que complisquen amb el requisit professional indicat, als qui els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar els estudis de grau, de forma condicionada al fet que s'aproven durant el mateix curs acadèmic. (4) Titulacions estrangeres similars a les establides en el Decret 27/2023, de 10 de març, del Consell, presentant un títol homologat pel Ministeri del Govern d'Espanya que tinga les competències. En el cas que el nombre de sol·licituds supere el màxim d'estudiants que poden #admetre, s'aplicaran els següents criteris d'admissió: 1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic del sol·licitant en el títol requerit, aplicant coeficients de correcció de 1, 0,8 i 0,6, en funció de la seua atingencia als continguts del Màster: màxim 50 punts. 2. Altres titulacions universitàries atingentes al perfil del Màster: màxim 10 punts. 3. Experiència professional en centres de serveis socials: màxim 35 punts. 4. Altres mèrits acadèmics o professionals atingentes al perfil del Màster: màxim 5 punts. En el cas que es considere convenient, es podrà realitzar una entrevista personal sobre els mèrits presentats en el currículum. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => 1. Analitzar els recursos humans en les organitzacions de serveis per a #adaptar a la flexibilitat requerida en l'atenció a persones i a la qualitat de servei. 2. Distingir tècniques de fidelització dels recursos humans per a retindre a empleats amb talent. 3. Analitzar, dissenyar i descriure un perfil de lloc. 4. Comprendre els processos de valoració de llocs. 5. Aplicar algun mètode de valoració de llocs. 6. Desenvolupar els passos bàsics d'un procés de selecció i avaluar l'acompliment dels empleats en el seu lloc de treball per a aplicar polítiques de retribució i motivació dels recursos humans. 7. Valorar l'ajust persona-treball i proposar accions per a millorar-lo. 8. Analitzar alguns dels principals factors personals i situacionals que influeixen en les actituds de les persones en el treball. 9. Valorar el nivell de motivació dels membres de l'organització i conéixer procediments per a millorar-la. 10. Aplicar polítiques de motivació que permeten millorar la qualitat de servei i retindre el talent en l'organització. 11. Gestionar equips de treball, relacions interpersonals entre col·laboradors i de fomentar la participació dels membres de l'organització. 12. Explicar les conseqüències psicosocials per a les persones de les diferents maneres d'organitzar. 13. Utilitzar eines digitals i tecnològiques per a millorar la gestió dels recursos humans en els centres de serveis socials. 14. Descriure, avaluar i diagnosticar el clima organitzacional i els processos organitzatius i psicosocials que el modifiquen. 15. Explicar la importància de la diversitat en les organitzacions laborals i la necessitat d'una política de recursos humans que la incloga. 16. Descriure la rellevància del coaching com a element de desenvolupament professional d'empleats i directius en les organitzacions de serveis. 17. Avaluar competències i realitzar selecció de personal. 18. Comprendre l'anàlisi de llocs de treball i identificar competències. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => 19. Comprendre el procés pressupostari i el pla d'actuació de les entitats sense ànim de lucre. 20. Comprendre els fets econòmics, tècnics i registrals de la comptabilitat, i l'elaboració dels comptes anuals de les entitats sense finalitats lucratives. 21. Analitzar els recursos humans en les organitzacions de serveis per a #adaptar a la flexibilitat requerida en l'atenció a persones i a la qualitat de servei. 22. Distingir tècniques de fidelització dels recursos humans per a retindre a empleats amb talent. 23. Analitzar, dissenyar i descriure un perfil de lloc. 24. Comprendre els processos de valoració de llocs. 25. Aplicar algun mètode de valoració de llocs. 26. Desenvolupar els passos bàsics d'un procés de selecció i avaluar l'acompliment dels empleats en el seu lloc de treball per a aplicar polítiques de retribució i motivació dels recursos humans. 27. Valorar l'ajust persona-treball i proposar accions per a millorar-lo. 28. Analitzar alguns dels principals factors personals i situacionals que influeixen en les actituds de les persones en el treball. 29. Valorar el nivell de motivació dels membres de l'organització i conéixer procediments per a millorar-la. 30. Aplicar polítiques de motivació que permeten millorar la qualitat de servei i retindre el talent en l'organització. 31. Gestionar equips de treball, relacions interpersonals entre col·laboradors i de fomentar la participació dels membres de l'organització. 32. Explicar les conseqüències psicosocials per a les persones de les diferents maneres d'organitzar. 33. Utilitzar eines digitals i tecnològiques per a millorar la gestió dels recursos humans en els centres de serveis socials. 34. Descriure, avaluar i diagnosticar el clima organitzacional i els processos organitzatius i psicosocials que el modifiquen. 35. Explicar la importància de la diversitat en les organitzacions laborals i la necessitat d'una política de recursos humans que la incloga. 36. Descriure la rellevància del coaching com a element de desenvolupament professional d'empleats i directius en les organitzacions de serveis. 37. Avaluar competències i realitzar selecció de personal. 38. Comprendre l'anàlisi de llocs de treball i identificar competències. 39. Comprendre els principis i estratègies per a implantar processos de millora contínua i desenvolupament organitzacional. [FORMACION_APRENDIZAJE3] => 40. Interpretar indicadors capaços de mesurar i avaluar el resultat de les intervencions, gestionar de manera adequada la informació i posar-la a la disposició de les persones usuàries i la ciutadania. 41. Aplicar el coneixement, la investigació i la pràctica basada en l'evidència per a establir els criteris de la intervenció social. 42. Desenvolupar competències per a potenciar el treball en equip, el respecte, l'esforç, la confiança i la solució els conflictes, rellevants en qualsevol escenari social. 43. Desenvolupar la capacitat per a fomentar la motivació dels membres d'equip amb la finalitat d'augmentar tant la qualitat de servei, tant pròpia en qualitat de director/a de centre, com la dels membres de l'equip que dirigisca. 44. Desenvolupar de la capacitat per a treballar amb equips multidisciplinaris. 45. Distingir les etapes de creació, gestió i direcció d'equips de treball. 46. Desenvolupar habilitats per a generar sinergies positives entre els membres de l'organització. 47. Desenvolupar la iniciativa i el lideratge necessari per a posar en marxa projectes relacionats amb els centres de serveis socials, l'administració pública i l'exercici lliure de la professió. 48. Utilitzar els diferents estils de lideratge en contextos específics de la direcció en les organitzacions en general i, en particular, en organitzacions de serveis socials. 49. Aplicar tècniques de comunicació eficaç. 50. Desenvolupar el treball en equip de manera responsable i compromesa. 51. Facilitar la comunicació interpersonal i la capacitat per a parlar en públic. 52. Desenvolupar habilitats per a millorar l'eficàcia de la comunicació i resolució de conflictes. 53. Desenvolupar la capacitat de prendre decisions complexes en diferents condicions (rutinàries, incertesa&) i en entorns canviants. 54. Determinar situacions amb alta probabilitat de prendre decisions poc eficaces. 55. Descriure els principals heurístics i biaixos cognitius i com afecten la presa de decisions. 56. Aplicar diverses maneres de donar suport als membres de l'organització, tant als empleats com als usuaris o clients i familiars. 57. Distingir la importància de les habilitats socials i diferenciar diferents alternatives de conducta per a intervindre en la millora dels comportaments. 58. Descriure procediments i eines per a aplicar en diferents fases del procés d'anàlisi de problemes, presa de decisions creatives i comunicació. 59. Descriure el procés de resolució creativa de problemes i presa de decisions. 60. Explicar com interactuen les cognicions i les emocions en la resolució de problemes. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24531030 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió de recursos humans [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de recursos humans [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. La gestió de recursos humans en les organitzacions: introducció 2. Normativa laboral: drets i deures laborals bàsics en l'àmbit dels serveis socials 3. Relacions laborals en centres de serveis socials i sociosanitaris 4. Descripció de llocs de treball 5. Planificació de #RH: càrregues, horaris, torns ràtios, perfils professionals i necessitats de personal 6. El procés de selecció de personal i promoció professional 7. Acolliment de noves incorporacions i socialització laboral 8. El pla de formació. Formació contínua 9. Gestió d'equips en la inclusió i diversitat 10. Perspectives de gènere, plans d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones 11. El clima laboral i la seua millora 12.1. Innovació i noves metodologies. eines digitals en la gestió de persones 12.2. Innovació i noves metodologies: coaching [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. La gestió de recursos humans en les organitzacions: introducció 2. Normativa laboral: drets i deures laborals bàsics en l'àmbit dels serveis socials 3. Relacions laborals en centres de serveis socials i sociosanitaris 4. Descripció de llocs de treball 5. Planificació de #RH: càrregues, horaris, torns ràtios, perfils professionals i necessitats de personal 6. El procés de selecció de personal i promoció professional 7. Acolliment de noves incorporacions i socialització laboral 8. El pla de formació. Formació contínua 9. Gestió d'equips en la inclusió i diversitat 10. Perspectives de gènere, plans d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones 11. El clima laboral i la seua millora 12.1. Innovació i noves metodologies. eines digitals en la gestió de persones 12.2. Innovació i noves metodologies: coaching [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24531030 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Habilitats directives [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Habilitats directives [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Funcions i responsabilitats de la direcció d'un centre de serveis socials i de l'equip directiu 2. Estils de direcció i lideratge en equips de treball 3. Desenvolupament d'habilitats directives 4. Gestió d'equips i tècniques de treball en equip 5. Planificació i establiment d'objectius. Anàlisi DAFO i CAME 6. Motivació del personal i satisfacció laboral 7. Informació i comunicació interna i externa 8. Empatia, empowerment, resilencia i assertivitat [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Funcions i responsabilitats de la direcció d'un centre de serveis socials i de l'equip directiu 2. Estils de direcció i lideratge en equips de treball 3. Desenvolupament d'habilitats directives 4. Gestió d'equips i tècniques de treball en equip 5. Planificació i establiment d'objectius. Anàlisi DAFO i CAME 6. Motivació del personal i satisfacció laboral 7. Informació i comunicació interna i externa 8. Empatia, empowerment, resilencia i assertivitat [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24531030 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Mediació i resolució de conflictes [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mediació i resolució de conflictes [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. El conflicte i les organitzacions: models de conflicte, anàlisi i gestió del conflicte 2. Habilitats socials: tècniques de resolució de problemes i de conflictes 3. Intel·ligència emocional 4. La mediació com a instrument de gestió de conflictes: la figura del mediador i ètica de la mediació 5. Escoles de mediació i diagnòstic de mediabilidad 6. Procediment i tècniques de mediació 7. Anàlisi de casos pràctics i experiències de mediació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. El conflicte i les organitzacions: models de conflicte, anàlisi i gestió del conflicte 2. Habilitats socials: tècniques de resolució de problemes i de conflictes 3. Intel·ligència emocional 4. La mediació com a instrument de gestió de conflictes: la figura del mediador i ètica de la mediació 5. Escoles de mediació i diagnòstic de mediabilidad 6. Procediment i tècniques de mediació 7. Anàlisi de casos pràctics i experiències de mediació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24531030 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió economico-financera [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió economico-financera [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Conceptes financers bàsics. 2. Pressupostos i comptabilitat del centre, balanç i compte de resultats. 3. Normativa mercantil i fiscal dels instruments financers. 4. Provisió de serveis al centre (com contracta en un centre, com es proveeix de sevicios, contractació amb tercers), llei contracte sector públic 5. Responsabilitat social empresarial. 6. La gestió administrativa laboral: tipologia de contractes, nòmines i cotitzacions socials. 7. Elaboració d'informes i memòries. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Conceptes financers bàsics. 2. Pressupostos i comptabilitat del centre, balanç i compte de resultats. 3. Normativa mercantil i fiscal dels instruments financers. 4. Provisió de serveis al centre (com contracta en un centre, com es proveeix de sevicios, contractació amb tercers), llei contracte sector públic 5. Responsabilitat social empresarial. 6. La gestió administrativa laboral: tipologia de contractes, nòmines i cotitzacions socials. 7. Elaboració d'informes i memòries. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24531030 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Direcció tècnica [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Direcció tècnica [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Mòdul 5.A. Formació bàsica i transversal (75 hores): 1. Llei 3/2019, de 18 de febrer, i els seus decrets (ètica, estatut discapacitat, mapa, ordenació, finançament, consell valencians d'inclusió, tipologies, acció concertada dels SS de la CV) 2. Llei 26/2018, de 21 de desembre, dels drets i garanties de la infància i l'adolescència "3. Llei 39/2006, de 14 de desembre (promoció autonomia personal i atenció a persones situació dependència) i Decret autonòmic Llei 39/2006, de 14 de desembre (promoció autonomia personal i atenció a persones situació dependència) i Decret autonòmic" 4. Llei 19/2017, del 20 de desembre, de renda valenciana d'inclusió i Decret autonòmic de desenvolupament. 5. Llei 9/2018, del 24 d'abril, de modificació de la Llei 11/2003, del 10 d'abril, sobre l'estatut de les persones amb discapacitat. 6. La intervenció social professional des dels serveis socials: Origen i evolució dels SS / Internvención comunitàrio. 7. Gestió i tractament de dades/informació usuaris: informàtiques, accessibilitat, interoperabilitat, protecció de dades i regulació de consentiment. Mòdul 5.B. Formació especialitzada: centres atenció primària bàsica, atenció primària específica, atenció secundària (50 hores). 1. Atenció primària bàsica. 2. Dones en situació de desigualtat o de violència de gènere. 3. Persones menors d'edat. 4. Problemes greus de salut mental. 5. Discapacitat, intel·lectual i física. 6. Persones majors. 7. Altres grups vulnerables (sense llar, migrants). [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Mòdul 5.A. Formació bàsica i transversal (75 hores): 1. Llei 3/2019, de 18 de febrer, i els seus decrets (ètica, estatut discapacitat, mapa, ordenació, finançament, consell valencians d'inclusió, tipologies, acció concertada dels SS de la CV) 2. Llei 26/2018, de 21 de desembre, dels drets i garanties de la infància i l'adolescència "3. Llei 39/2006, de 14 de desembre (promoció autonomia personal i atenció a persones situació dependència) i Decret autonòmic Llei 39/2006, de 14 de desembre (promoció autonomia personal i atenció a persones situació dependència) i Decret autonòmic" 4. Llei 19/2017, del 20 de desembre, de renda valenciana d'inclusió i Decret autonòmic de desenvolupament. 5. Llei 9/2018, del 24 d'abril, de modificació de la Llei 11/2003, del 10 d'abril, sobre l'estatut de les persones amb discapacitat. 6. La intervenció social professional des dels serveis socials: Origen i evolució dels SS / Internvención comunitàrio. 7. Gestió i tractament de dades/informació usuaris: informàtiques, accessibilitat, interoperabilitat, protecció de dades i regulació de consentiment. Mòdul 5.B. Formació especialitzada: centres atenció primària bàsica, atenció primària específica, atenció secundària (50 hores). 1. Atenció primària bàsica. 2. Dones en situació de desigualtat o de violència de gènere. 3. Persones menors d'edat. 4. Problemes greus de salut mental. 5. Discapacitat, intel·lectual i física. 6. Persones majors. 7. Altres grups vulnerables (sense llar, migrants). [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24531030 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Ètica i qualitat en la prestació dels serveis [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Ètica i qualitat en la prestació dels serveis [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Mòdul 6.A. Qualitat en centres de serveis socials (25 hores): 1. Conceptes bàsics sobre qualitat en el Sistema Públic Valencià de Serveis Socials. 2. Gestió de qualitat, tècniques i eines bàsiques. Construcció del mapa, guia de processos i disseny d'implantació dels indicadors de qualitat 3. Models de gestió de qualitat i sistemes d'avaluació de la qualitat en serveis socials 4. Sistemes d'avaluació de qualitat i la seua implementació en el centre. 5. Planificació estratègica: Pla de qualitat dels serveis socials. Mòdul 6.B. Ètica aplicada als serveis socials (25 hores): 1. Drets i deures de les persones ateses. 2. Drets i deures de les persones professionals. 3. Dimensió teòrica de l'ètica aplicada a la intervenció social: moral, ètica i deontologia professional. 4. Dimensió pràctica de l'ètica aplicada a la intervenció en els serveis socials: dilemes ètics, deliberació i presa de decisions. Metodologia deliberativa. 5. Anàlisi de casos pràctics en àmbits específics (persones amb problemes greus de salut mental, persones amb discapacitat, intel·lectual i física, dones víctimes de violència de gènere, persones majors, persones menors d'edat, altres grups vulnerables, acompanyament a final de vida, atenció centrada en la persona). [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Mòdul 6.A. Qualitat en centres de serveis socials (25 hores): 1. Conceptes bàsics sobre qualitat en el Sistema Públic Valencià de Serveis Socials. 2. Gestió de qualitat, tècniques i eines bàsiques. Construcció del mapa, guia de processos i disseny d'implantació dels indicadors de qualitat 3. Models de gestió de qualitat i sistemes d'avaluació de la qualitat en serveis socials 4. Sistemes d'avaluació de qualitat i la seua implementació en el centre. 5. Planificació estratègica: Pla de qualitat dels serveis socials. Mòdul 6.B. Ètica aplicada als serveis socials (25 hores): 1. Drets i deures de les persones ateses. 2. Drets i deures de les persones professionals. 3. Dimensió teòrica de l'ètica aplicada a la intervenció social: moral, ètica i deontologia professional. 4. Dimensió pràctica de l'ètica aplicada a la intervenció en els serveis socials: dilemes ètics, deliberació i presa de decisions. Metodologia deliberativa. 5. Anàlisi de casos pràctics en àmbits específics (persones amb problemes greus de salut mental, persones amb discapacitat, intel·lectual i física, dones víctimes de violència de gènere, persones majors, persones menors d'edat, altres grups vulnerables, acompanyament a final de vida, atenció centrada en la persona). [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24531030 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Prevenció de riscos laborals [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Prevenció de riscos laborals [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Marc normatiu en matèria de prevenció de riscos laborals: condicions de treball 2. Gestió de la prevenció dels riscos laborals: protecció dels treballadors, participació en PRL 3. Gestió de la seguretat en el treball: el pla de prevenció de riscos laborals 4. Factors i riscos psicosocials en el treball: assetjament psicològic, assetjament sexual i per raó de sexe 5. Higiene industrial: factors de risc físic i higiene vinculats al medi ambient de treball. Mesures preventives 6. Seguretat i salut en el treball: danys derivats del treball i vigilància de la salut de els/as treballadors/as 7. Riscos ergonòmics [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Marc normatiu en matèria de prevenció de riscos laborals: condicions de treball 2. Gestió de la prevenció dels riscos laborals: protecció dels treballadors, participació en PRL 3. Gestió de la seguretat en el treball: el pla de prevenció de riscos laborals 4. Factors i riscos psicosocials en el treball: assetjament psicològic, assetjament sexual i per raó de sexe 5. Higiene industrial: factors de risc físic i higiene vinculats al medi ambient de treball. Mesures preventives 6. Seguretat i salut en el treball: danys derivats del treball i vigilància de la salut de els/as treballadors/as 7. Riscos ergonòmics [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24531030 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => Pràctiques externes [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Pràctiques externes [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => El mòdul de Pràctiques Externes proporciona a l'estudiant continguts formatius a través de l'experiència de treball en un àmbit específic d'intervenció professional en matèria de serveis socials. També permet exercitar les habilitats professionals bàsiques i utilitzar les eines i tècniques de treball apropiades al camp de pràctica, de forma supervisada i avaluada. D'igual manera permet establir els elements necessaris perquè aquesta experiència siga una acció formativa dirigida a conéixer i participar en les dinàmiques del treball professional i del treball en equips interdisciplinaris en centres de serveis socials relacionats amb diferents àmbits especialitzats d'intervenció. A aquest efecte, l'estudiant participarà en les activitats directives i de gestió del centre que es proposen, coneixerà la gestió de les obligacions de documentació del centre i participarà en els procediments d'informació i comunicació que es duguen a terme. Els àmbits específics de referència a manera de descriptors són: atenció primària bàsica, dones en situació de desigualtat o de violència de gènere, persones menors d'edat, problemes greus de salut mental, discapacitat intel·lectual i física, persones majors, i altres grups vulnerables (sense llar, migrants...). [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => El mòdul de Pràctiques Externes proporciona a l'estudiant continguts formatius a través de l'experiència de treball en un àmbit específic d'intervenció professional en matèria de serveis socials. També permet exercitar les habilitats professionals bàsiques i utilitzar les eines i tècniques de treball apropiades al camp de pràctica, de forma supervisada i avaluada. D'igual manera permet establir els elements necessaris perquè aquesta experiència siga una acció formativa dirigida a conéixer i participar en les dinàmiques del treball professional i del treball en equips interdisciplinaris en centres de serveis socials relacionats amb diferents àmbits especialitzats d'intervenció. A aquest efecte, l'estudiant participarà en les activitats directives i de gestió del centre que es proposen, coneixerà la gestió de les obligacions de documentació del centre i participarà en els procediments d'informació i comunicació que es duguen a terme. Els àmbits específics de referència a manera de descriptors són: atenció primària bàsica, dones en situació de desigualtat o de violència de gènere, persones menors d'edat, problemes greus de salut mental, discapacitat intel·lectual i física, persones majors, i altres grups vulnerables (sense llar, migrants...). [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24531030 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => Treball fi de Màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball fi de Màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => En aquesta assignatura, de forma tutoritzada, l'alumnat durà a terme les següents activitats: 1. Planificació del desenvolupament del treball, incloent seguiment, resolució de dubtes, etc. 2. Cerques en la bibliografia professional i científica obtenció i anàlisi de dades primàries (treball de camp, incloent observació i/o mesurament rigorós dels fenòmens d'interés) i/o secundaris (consultes a bases de dades, registres, recopilació de bibliografia, etc.). 3. Redacció d'una memòria escrita incloent fonaments, justificació, objectius, mètodes, resultats, discussió, conclusions i bibliografia del seu treball. 4. Preparació i presentació de la defensa oral del seu treball. 5. Resolució de casos que requereixen una actuació professional, tant en l'àrea de l'avaluació com de la intervenció en centres de serveis socials. 6. Treballs empírics de casos propis de la professió. 7. Revisions teòriques clàssiques i/o revisions teòriques de meta-anàlisi que recullen els principals continguts del Màster. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => En aquesta assignatura, de forma tutoritzada, l'alumnat durà a terme les següents activitats: 1. Planificació del desenvolupament del treball, incloent seguiment, resolució de dubtes, etc. 2. Cerques en la bibliografia professional i científica obtenció i anàlisi de dades primàries (treball de camp, incloent observació i/o mesurament rigorós dels fenòmens d'interés) i/o secundaris (consultes a bases de dades, registres, recopilació de bibliografia, etc.). 3. Redacció d'una memòria escrita incloent fonaments, justificació, objectius, mètodes, resultats, discussió, conclusions i bibliografia del seu treball. 4. Preparació i presentació de la defensa oral del seu treball. 5. Resolució de casos que requereixen una actuació professional, tant en l'àrea de l'avaluació com de la intervenció en centres de serveis socials. 6. Treballs empírics de casos propis de la professió. 7. Revisions teòriques clàssiques i/o revisions teòriques de meta-anàlisi que recullen els principals continguts del Màster. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp47278 [NOMBRE_PERSONA] => Juan José [APELLIDOS] => Agún González [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Dr. en Medicina Clínica (Prevención de Riesgos Laborales). Responsable Corporativo de prevención de riesgos laborales de Ribera Salud. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp21547 [NOMBRE_PERSONA] => Salvador [APELLIDOS] => Almenar Cotino [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Experto en Intervención Social. Vocal de la División de Psicología de la Intervención Social del Consejo General de la Psicología. Exdirector de los Servicios Sociales del Ayuntamiento de Mislata. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni82048 [NOMBRE_PERSONA] => Ana Isabel [APELLIDOS] => Blanco García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesora Titular de Universidad. Departament de Dret Administratiu i Processal. Universitat de València. [NPI] => M0661 [EMAIL_FACULTAD] => A.Isabel.Blanco@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp449471 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco Javier [APELLIDOS] => Cantera Herrero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Dr. en Psicología. Presidente de Auren Consultores, S.A. Presidente de la Fundación Personas y Empresas [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni2051 [NOMBRE_PERSONA] => Enrique [APELLIDOS] => Cantón Chirivella [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Doctor en Psicología y Doctor en Educación Física por la U. Valencia; Director del Master de Psicología del Deporte del Colegio Oficial de la Psicología. [NPI] => G8396 [EMAIL_FACULTAD] => Enrique.Canton#uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp15151 [NOMBRE_PERSONA] => Monserrat [APELLIDOS] => Capella Alemany [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnico de Recursos Humanos y Promoción Socioeconómica. Ayuntamiento de Sollana [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni81228 [NOMBRE_PERSONA] => Elena Isabel [APELLIDOS] => Cara Fuentes [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Universidad de Almería, PSI [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp449535 [NOMBRE_PERSONA] => Cristina [APELLIDOS] => Carbonell Zaragoza [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Terapeuta familiar. Docente de ética en programas de formación continua del ámbito sociosanitario. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp449550 [NOMBRE_PERSONA] => Fernando [APELLIDOS] => Catalán Alcón [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo, Presidente de la Comisión Deontológica del COP-CV y Presidente de la Comisión Deontológica del Consejo General de la Psicología de España [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp64341 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => del Pueblo López [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga del Trabajo y las Organizaciones. Consultora de RRHH y especialista en Coaching PEC. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp462392 [NOMBRE_PERSONA] => Patricia Mónica [APELLIDOS] => Del Zotto Libonatti [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Dra. en Psicología, Psicóloga Sanitaria. Profesora colaboradora de la Universidad Internacional de Valencia (VIU) y de la Universidad Nacional de Córdoba (UNC), Argentina. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => uni2545 [NOMBRE_PERSONA] => Federico [APELLIDOS] => Estardid Colom [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad [NPI] => H0586 [EMAIL_FACULTAD] => fesco@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp385932 [NOMBRE_PERSONA] => Mercedes [APELLIDOS] => Fernández Ríos [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Asociación Familiares Alzheimer Valencia. Doctoranda en Psicogerontología, Universitat de València. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp138008 [NOMBRE_PERSONA] => Hugo [APELLIDOS] => Figueiredo-Ferraz [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Dr. en Psicología. Universidad Internacional de Valencia (VIU). Contratado Doctor. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => emp449472 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro [APELLIDOS] => Gil la Orden [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Máster en Dirección de Personas y Desarrollo Organizativo. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni56062 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro Rafael [APELLIDOS] => Gil Monte [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => H9160 [EMAIL_FACULTAD] => gilmonte@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => uni466 [NOMBRE_PERSONA] => Pilar [APELLIDOS] => González Navarro [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesora titular de Universidad [NPI] => G9189 [EMAIL_FACULTAD] => gonznava@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => uni81209 [NOMBRE_PERSONA] => Ester [APELLIDOS] => Grau Alberola [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Dra. en Psicología. Universidad Católica de Valencia (UCV), Departamento de Psicología Básica, Neuropsicología y Social. Universidad Internacional de La Rioja (UNIR)-Contratado/a Doctor/a. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => emp449493 [NOMBRE_PERSONA] => Marta [APELLIDOS] => Llorca Pellicer [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Técnica en PRL. Cualtis, S.L.U. Profesora Asociada Universidad Politécnica de Valencia (UPV). Profesora en Universidad Internacional de Valencia (VIU) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => emp16844 [NOMBRE_PERSONA] => José Luis [APELLIDOS] => Llorca Rubio [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Ldo. en Medicina. Dr. en Ciencias Sociales. Profesor de la Universidad Internacional de Valencia (VIU) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [20] => Array ( [DNI] => uni81210 [NOMBRE_PERSONA] => Beatriz [APELLIDOS] => Martín del Rio [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora Titular de Universidad. Departamento de Ciencias del Comportamiento y Salud. Universidad Miguel Hernández de Elche. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [21] => Array ( [DNI] => emp26148 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => Martínez Moreno [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. Especialista en Psicología de las Organizaciones y en Consultor en materia de Servicios Sociales. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [22] => Array ( [DNI] => emp33208 [NOMBRE_PERSONA] => Amparo [APELLIDOS] => Monzó Miralles [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Ajuntament de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => Técnico superior de la administración especial (Psicóloga). Ajuntament de València ) [23] => Array ( [DNI] => uni15616 [NOMBRE_PERSONA] => Cayetano [APELLIDOS] => Núñez González [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universiad [NPI] => H5312 [EMAIL_FACULTAD] => cayetano.nunez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [24] => Array ( [DNI] => emp151338 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Palau de Llago [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicòleg. Director de Clínica deLlago [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [25] => Array ( [DNI] => emp410299 [NOMBRE_PERSONA] => Diana [APELLIDOS] => Paricio Andrés [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Dra. En Psicología. Psicóloga del EEIIA de los SSAPB. Mancomunidad de La Canal de Navarrés. Psicóloga Sanitaria en el Espacio de Psicología Mente y Menta. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [26] => Array ( [DNI] => emp410296 [NOMBRE_PERSONA] => Carolina [APELLIDOS] => Pino de la Cueva [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga en Servicios Sociales-Atención Primaria Básica. Ayuntamiento de Xirivella [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [27] => Array ( [DNI] => emp86302 [NOMBRE_PERSONA] => Gemma [APELLIDOS] => Pons García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Mediadora. Socia fundadora del Centro de mediación "Gestión Inteligente de Conflictos" (GIC). [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [28] => Array ( [DNI] => uni81208 [NOMBRE_PERSONA] => Luis [APELLIDOS] => Porcuna Enguix [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Contratado Doctor. Departamento de Economía y Ciencias Sociales. Universitat Politècnica de València. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [29] => Array ( [DNI] => uni79325 [NOMBRE_PERSONA] => Rubén [APELLIDOS] => Porcuna Enguix [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Contratado Doctor [NPI] => M4207 [EMAIL_FACULTAD] => porenru@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [30] => Array ( [DNI] => emp462490 [NOMBRE_PERSONA] => Manoli [APELLIDOS] => Pozo Hidalgo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Dra. en Organización de Empresas. Profesora y directora de título, Universidad Internacional de Valencia (VIU). Consultora de RRHH. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [31] => Array ( [DNI] => uni82049 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente Javier [APELLIDOS] => Prado Gascó [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad. Departament de Psicologia Social. Universitat de València [NPI] => M7237 [EMAIL_FACULTAD] => vicente.prado@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [32] => Array ( [DNI] => emp101964 [NOMBRE_PERSONA] => Beatriz [APELLIDOS] => Rabasa Sanchis [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Abogada y Mediadora [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [33] => Array ( [DNI] => emp21506 [NOMBRE_PERSONA] => Joan [APELLIDOS] => Rovira Prats [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicólogo. ExJefe Servicios Sociales. Ayuntamiento de Alzira. Asesor del COP-CV [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [34] => Array ( [DNI] => uni74403 [NOMBRE_PERSONA] => Andrés [APELLIDOS] => Salas Vallina [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad [NPI] => M5112 [EMAIL_FACULTAD] => ansava2@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [35] => Array ( [DNI] => emp449481 [NOMBRE_PERSONA] => Andrea [APELLIDOS] => Soler Ollero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Orientadora educativa en IES público.Generalitat Valenciana. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [36] => Array ( [DNI] => uni8365 [NOMBRE_PERSONA] => Jorge [APELLIDOS] => Verdu Andrés [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Química Analítica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H1317 [EMAIL_FACULTAD] => jverdu@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni56062 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro Rafael [APELLIDOS] => Gil Monte [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => H9160 [EMAIL_FACULTAD] => gilmonte@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster de Formació Permanent en Direcció i Gestió de Centres de Serveis Socials


Direcció

Organitzador: Facultat de Psicologia i Logopèdia

Direcció: Pedro Rafael Gil Monte. Catedrático de Universidad. .

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

 
Descarregar fullet informatiu en pdf
FAQS
 
Imprimir la informaciò