2a Edició - Codi 23127080

Microcredenciales FSE
Array ( [CODIGO] => 23127080 [EDICION] => 2 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 150 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 6.00 [FECHA_INICIO] => 11/06/24 [FECHA_FIN] => 29/07/24 [LUGAR] => Aula Virtual [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 03/06/24 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => marketing-creativo [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Microcredencial Universitària en Màrqueting Creatiu [TITULACION] => Microcredencial Universitari [HORARIO] => Modalitat asíncrona, sense dies ni horari en particular. [REQUISITOS_TITULACION] => Estudiantat en general i professionals de diferents àmbits que vulguen indagar en la creativitat, innovació i intel·ligència emocional creativa aplicada al Màrqueting. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Consolidar competències en relació al màrqueting creatiu, amb capacitat per a analitzar tècniques de creativitat per a generar idees innovadores, noves tècniques de màrqueting i la implementació dels coneixements en un Pla de Màrqueting Creatiu. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Departament de Màrqueting, gestor de creativitat i innovació en l'empresa. [CRITERIO_ADMISION] => Per ordre d'inscripció. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Establir les bases del coneixement en màrqueting, creativitat i innovació, així com la seua especial rellevància en el món empresarial amb la finalitat que l'alumnat el conega i adquirisca les competències per a poder aplicar-lo. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23127080 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => La creativitat a l'empresa [NOMBRE_MATERIA_VAL] => La creativitat a l'empresa [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Concepte de creativitat: origen, definició i mites. - Components de la creativitat. - Les fases del procés creatiu. - Beneficis de la creativitat a l'empresa. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Concepte de creativitat: origen, definició i mites. - Components de la creativitat. - Les fases del procés creatiu. - Beneficis de la creativitat a l'empresa. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23127080 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Procés divergent i convergent [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Procés divergent i convergent [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - El procés creatiu al cervell. Els mapes del cervell.  Tècniques de creativitat individual. - La creativitat en grup: influències externes que condicionen la creativitat. - Les imatges sensorials: sensory màrqueting. Creativitat a través dels sentits. - Diferències entre creativitat i innovació. - Anàlisi PIN - Filtratge d'idees - Tècniques estratègiques per a la implantació de la creativitat a l'empresa [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - El procés creatiu al cervell. Els mapes del cervell.  Tècniques de creativitat individual. - La creativitat en grup: influències externes que condicionen la creativitat. - Les imatges sensorials: sensory màrqueting. Creativitat a través dels sentits. - Diferències entre creativitat i innovació. - Anàlisi PIN - Filtratge d'idees - Tècniques estratègiques per a la implantació de la creativitat a l'empresa [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23127080 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Blended Marketing [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Blended Marketing [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Definició i utilitats. - La presència de la creativitat al Blended Marketing. - Blended Màrqueting vs Màrqueting 2.0. Casos dèxit. - Creativitat en línia: pàgina web creativa, però funcional. - Les 4 P's des del Pla de Màrqueting Digital. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Definició i utilitats. - La presència de la creativitat al Blended Marketing. - Blended Màrqueting vs Màrqueting 2.0. Casos dèxit. - Creativitat en línia: pàgina web creativa, però funcional. - Les 4 P's des del Pla de Màrqueting Digital. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23127080 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Intel·ligència emocional creativa [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Intel·ligència emocional creativa [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - La intel·ligència emocional - La creativitat en la intel·ligència emocional - Aplicacions [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - La intel·ligència emocional - La creativitat en la intel·ligència emocional - Aplicacions [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23127080 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Pla de Màrqueting Creatiu [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Pla de Màrqueting Creatiu [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Pla de Màrqueting Creatiu [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Pla de Màrqueting Creatiu [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp60208 [NOMBRE_PERSONA] => Lorena [APELLIDOS] => Romero Ferri [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diplomada en Relaciones Laborales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Programa

La creativitat a l'empresa
+
Procés divergent i convergent
+
Blended Marketing
+
Intel·ligència emocional creativa
+
Pla de Màrqueting Creatiu
+

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò