1a Edició - Codi 23123480

Array ( [CODIGO] => 23123480 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 669 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 20/02/24 [FECHA_FIN] => 24/09/24 [LUGAR] => [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 06/02/24 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => estrategia-social-media [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Direcció de l'Estratègia de Mitjà social & Community Manager [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Modalitat asíncrona, sense horaris ni dies concrets, tan sols a tenir en compte la data d'inici i la data fi del curs. [REQUISITOS_TITULACION] => Professionals titulats que desitgen fer un salt en la seua carrera, afrontant nous reptes i aportant més valor afegit a la seua empresa i llicenciats/graduats en general que vulguen aprofundir en l'àrea de màrqueting digital. T També poden accedir alumnes que estiguen cursant el seu últim any de carrera i tinguen arracades un màxim del 10% crèdits per a aconseguir el títol condicionats a aprovar-los en el mateix curs académcio [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => L'objectiu del curs és dotar als alumnes dels coneixements necessaris i eines existents per a poder gestionar de manera eficaç la reputació en línia d'una marca o organització present o futura, tenint el coneixement base de què és un community manager i la importància que té en la situació actual i futura. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [MODALIDAD_EVALUACION] => Metología innovadora a través de l'Aula Virtual en modalitat asíncrona i avaluació contínua. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Consultor digital, Director de l'Estratègia Digital, Community manager, Mitjà social Manager, responsable de la gestió de la reputació en línia, estratègia digital de marca i aplicació de RRSS en els negocis. Responsable de la presència i anàlisi en línia d'una marca. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23123480 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => El Community Manager [NOMBRE_MATERIA_VAL] => El Community Manager [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => ..1.- INTRODUCCIÓ - EL NOU ÀMBIT TECNOLÒGIC - QUÈ ÉS AERCO? 1.2.- EL COMMUNITY MANAGER - QUÈ ÉS UN **COMMUNITY MANAGER? - QUÈ NO ÉS UN **COMMUNITY MANAGER? - TIPUS DE COMMUNITY **MANAGER - PERFILS PROFESSIONALS DEL MÀRQUETING EN LÍNIA - DIFERÈNCIA ENTRE UN MITJÀ SOCIAL MANAGER I UN COMMUNITY MANAGER - ERRORS COMUNS 1.3.- EL COMMUNITY MANAGER EN ACCIÓ - EL TREBALL D'UN COMMUNITY MANAGER - MANUAL ÈTIC D'UN COMMUNITY MANAGER - EL PERFIL D'UN COMMUNITY MANAGER - APTITUDS I ACTITUDS D'UN COMMUNITY MANAGER - PERQUÈ NO TOTS SÓN IGUALS - HABILITATS SOCIALS D'UN COMMUNITY MANAGER - GESTIÓ DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA 1.4.- REPUTACIÓ EN LÍNIA - DEFININT LA REPUTACIÓ EN LÍNIA - IMPORTÀNCIA D'UNA BONA REPUTACIÓ - FASES DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA - COSTOS - INTENTAR PREVENIR ELS MISSATGES NEGATIUS - EINES DE MONITORATGE - RISCOS I IMPLICACIÓ SOCIAL - GESTIÓ DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA 1.5.- AGENDA I RESPONSABILITATS - EL DIA A DIA D'UN COMMUNITY MANAGER: UN EXEMPLE REAL - EL PLA D'ACCIÓ - FUNCIONS D'UN COMMUNITY MANAGER - LES 4 RS 1.6.- SER COMMUNITY MANAGER - EL COMMUNITY MANAGER: UNA PROFESSIÓ DE FUTUR - EL DIA DELS COMMUNITY MANAGER - QUANT HA DE GUANYAR UN COMMUNITY MANAGER? - EINES PER A UN COMMUNITY MANAGER - Eines bàsiques generals - Eines personals - Eines d'administració i gestió - Eines de productivitat - Eines de monitoratge i per a les plataformes socials 1.7.- COMMUNITY MANAGERS: EXEMPLES 1.8.- CAS D'ÈXIT: PARANORMAL ACTIVITY: ÈXIT 2.0 [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => ..1.- INTRODUCCIÓ - EL NOU ÀMBIT TECNOLÒGIC - QUÈ ÉS AERCO? 1.2.- EL COMMUNITY MANAGER - QUÈ ÉS UN **COMMUNITY MANAGER? - QUÈ NO ÉS UN **COMMUNITY MANAGER? - TIPUS DE COMMUNITY **MANAGER - PERFILS PROFESSIONALS DEL MÀRQUETING EN LÍNIA - DIFERÈNCIA ENTRE UN MITJÀ SOCIAL MANAGER I UN COMMUNITY MANAGER - ERRORS COMUNS 1.3.- EL COMMUNITY MANAGER EN ACCIÓ - EL TREBALL D'UN COMMUNITY MANAGER - MANUAL ÈTIC D'UN COMMUNITY MANAGER - EL PERFIL D'UN COMMUNITY MANAGER - APTITUDS I ACTITUDS D'UN COMMUNITY MANAGER - PERQUÈ NO TOTS SÓN IGUALS - HABILITATS SOCIALS D'UN COMMUNITY MANAGER - GESTIÓ DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA 1.4.- REPUTACIÓ EN LÍNIA - DEFININT LA REPUTACIÓ EN LÍNIA - IMPORTÀNCIA D'UNA BONA REPUTACIÓ - FASES DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA - COSTOS - INTENTAR PREVENIR ELS MISSATGES NEGATIUS - EINES DE MONITORATGE - RISCOS I IMPLICACIÓ SOCIAL - GESTIÓ DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA 1.5.- AGENDA I RESPONSABILITATS - EL DIA A DIA D'UN COMMUNITY MANAGER: UN EXEMPLE REAL - EL PLA D'ACCIÓ - FUNCIONS D'UN COMMUNITY MANAGER - LES 4 RS 1.6.- SER COMMUNITY MANAGER - EL COMMUNITY MANAGER: UNA PROFESSIÓ DE FUTUR - EL DIA DELS COMMUNITY MANAGER - QUANT HA DE GUANYAR UN COMMUNITY MANAGER? - EINES PER A UN COMMUNITY MANAGER - Eines bàsiques generals - Eines personals - Eines d'administració i gestió - Eines de productivitat - Eines de monitoratge i per a les plataformes socials 1.7.- COMMUNITY MANAGERS: EXEMPLES 1.8.- CAS D'ÈXIT: PARANORMAL ACTIVITY: ÈXIT 2.0 [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23123480 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Màrqueting Digital [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Màrqueting Digital [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1.- SEARCH ENGINEOPTIMIZATION (SEU) - QUÈ SÓN ELS CERCADORS I COM FUNCIONEN - ELS CERCADORS COM A MITJÀ DE CAPTACIÓ DE VISITES - POSICIONAMENT EN CERCADORS I PRINCIPALS XARXES - FACTORS SEU ONPAGE/ OFFLINE - FACTORS SEU OFFPAGE/ EN LÍNIA - NOVES POSSIBILITAT DEL SEU AMB GOOGLE SHOPPING - ESTRATÈGIA SEM-SEU - LA IMPORTÀNCIA DE LES PRIMERES POSICIONS 2.2.- ELS NOUS DOMINIS COM A PLA DEPOSICIONAMIENTO EN LÍNIA - DEFINICIÓ DE DOMINI - QUI S'ENCARREGA DE LA CORRDINACIÓN DELS NOMS DE DOMINI? - ELS NOUS DOMINIS - ELS NOUS DOMINIS COM A PLA DE POSICIONAMENT EN LÍNIA 2.3.- GESTIÓ AVANÇADA DE LES SOCIAL NETWORKINGTOOLS. GESTIÓ D'UNA CAMPANYA DE PUBLICITAT EN LÍNIA. - XARXES SOCIALS: QUÈ SON I TIPUS - EL PODER DE COMUNICACIÓ DE FACEBOOK - FIDELIZAR I CREAR PROMOCIONS (ANUNCIS) - GOOGLE MY BUSINESS - GOOGLE PLUS - MÀRQUETING VIRAL: QUÈ ÉS I REGLES PER A UNA MASSIVA DIFUSIÓ 2.4.- EARCH ENGINE MÀRQUETING (SEM) - CONCEPTES BÀSICS DEL SEM - GOOGLE ADWORDS. QUÈ ÉS I COM FUNCIONA. - TIPUS DE CAMPANYES EN GOOGLE ADWORDS: CERCA, DISPLAY & SHOPPING. - CAMPANYES DE VÍDEO & YOUTUBE - EINES: GOOGLE EDITOR, BUSINESS MANAGER DE FACEBOOK. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1.- SEARCH ENGINEOPTIMIZATION (SEU) - QUÈ SÓN ELS CERCADORS I COM FUNCIONEN - ELS CERCADORS COM A MITJÀ DE CAPTACIÓ DE VISITES - POSICIONAMENT EN CERCADORS I PRINCIPALS XARXES - FACTORS SEU ONPAGE/ OFFLINE - FACTORS SEU OFFPAGE/ EN LÍNIA - NOVES POSSIBILITAT DEL SEU AMB GOOGLE SHOPPING - ESTRATÈGIA SEM-SEU - LA IMPORTÀNCIA DE LES PRIMERES POSICIONS 2.2.- ELS NOUS DOMINIS COM A PLA DEPOSICIONAMIENTO EN LÍNIA - DEFINICIÓ DE DOMINI - QUI S'ENCARREGA DE LA CORRDINACIÓN DELS NOMS DE DOMINI? - ELS NOUS DOMINIS - ELS NOUS DOMINIS COM A PLA DE POSICIONAMENT EN LÍNIA 2.3.- GESTIÓ AVANÇADA DE LES SOCIAL NETWORKINGTOOLS. GESTIÓ D'UNA CAMPANYA DE PUBLICITAT EN LÍNIA. - XARXES SOCIALS: QUÈ SON I TIPUS - EL PODER DE COMUNICACIÓ DE FACEBOOK - FIDELIZAR I CREAR PROMOCIONS (ANUNCIS) - GOOGLE MY BUSINESS - GOOGLE PLUS - MÀRQUETING VIRAL: QUÈ ÉS I REGLES PER A UNA MASSIVA DIFUSIÓ 2.4.- EARCH ENGINE MÀRQUETING (SEM) - CONCEPTES BÀSICS DEL SEM - GOOGLE ADWORDS. QUÈ ÉS I COM FUNCIONA. - TIPUS DE CAMPANYES EN GOOGLE ADWORDS: CERCA, DISPLAY & SHOPPING. - CAMPANYES DE VÍDEO & YOUTUBE - EINES: GOOGLE EDITOR, BUSINESS MANAGER DE FACEBOOK. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23123480 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Mitjà social [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mitjà social [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 3.1.- EMAIL MÀRQUETING - INTRODUCCIÓ A LES CAMPANYES D'EMAIL - PLATAFORMES D'EMAIL MÀRQUETING: MAILCHIMP, ACCUMBAMAIL, - ESTRATÈGIES D'EMAIL MÀRQUETING - AUTOMATITZACIÓ E EMAIL MÀRQUETING 3.2.- DISSENY WEB - ELEMENTS I DECISIONS EN LA CREACIÓ DE LA WEB - ACCESSIBILITAT WEB - DESENVOLUPAMENT WEB - ELECCIÓ DE LA TECNOLOGIA 3.3.- AMPLIANT CONEIXEMENTS: EINES DE MONITORATGE: Google i Hootsuite. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 3.1.- EMAIL MÀRQUETING - INTRODUCCIÓ A LES CAMPANYES D'EMAIL - PLATAFORMES D'EMAIL MÀRQUETING: MAILCHIMP, ACCUMBAMAIL, - ESTRATÈGIES D'EMAIL MÀRQUETING - AUTOMATITZACIÓ E EMAIL MÀRQUETING 3.2.- DISSENY WEB - ELEMENTS I DECISIONS EN LA CREACIÓ DE LA WEB - ACCESSIBILITAT WEB - DESENVOLUPAMENT WEB - ELECCIÓ DE LA TECNOLOGIA 3.3.- AMPLIANT CONEIXEMENTS: EINES DE MONITORATGE: Google i Hootsuite. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp60208 [NOMBRE_PERSONA] => Lorena [APELLIDOS] => Romero Ferri [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diplomada en Relaciones Laborales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni20149 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Sanz Blas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni20149 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Sanz Blas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Direcció de l'Estratègia de Mitjà social & Community Manager


Direcció

Organitzador: Departament de Comercialització i Investigació de Mercats

Direcció: Silvia Sanz Blas. Profesor/a Titular de Universidad. Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València.
Ángel del Castillo Rodríguez. Profesor/a Asociado de Universidad. Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò