5a Edició - Codi 24131020

Array ( [CODIGO] => 24131020 [EDICION] => 5 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 1600 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 21/05/25 [FECHA_FIN] => 15/12/26 [LUGAR] => Universidad de Ibagué, Colombia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Interuniversitari d'Economia Internacional [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 27/01/25 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => gestion-empresas-colombianas [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Màster Formació Permanent en Administració de Negocis [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => Divendres i Dissabtes. 8.00 a 13.00 i de 15.00 a 20.00 hores [REQUISITOS_TITULACION] => Graduats universitaris [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => La formació en administració i direcció d'empreses a nivell de màster té com a objectiu formar persones amb capacitat de gestió i direcció empresarial que contribueixin de manera decisiva al desenvolupament d'empreses existents i la generació de noves idees de negocis en ambients dinàmics i amb una vocació clara internacional. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [MODALIDAD_EVALUACION] => - Classes presencials teoricopràctiques.  Estudi independent de la bibliografia recomanada. - Treball independent tutoritzat per a l'elaboració del treball fi de màster. - Tutories on line. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => - Llocs de gestió, administració i direcció en empreses o en qualsevol de les àrees funcionals. - Autoocupació a través d'iniciatives d'emprenedorisme - Docència a l'àmbit de l'empresa i la consultoria - Consultoria d'empreses. [CRITERIO_ADMISION] => Títol de Graduat universitari Coneixements bàsics d'anglès [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Auditar o formular els valors d'una organització i, en conseqüència, determinar la missió i la visió d'una organització. Valorar el sentit i la intensitat dels possibles impactes sobre l'activitat d'una empresa i els resultats futurs del canvi en els factors de l'entorn. Integrar l'empresa al seu entorn socioeconòmic i competitiu en funció de les amenaces i oportunitats del mateix. Analitzar i valorar les àrees funcionals de l'empresa amb l'objectiu d'obtenir un coneixement de les seves fortaleses i debilitats actuals i potencials com a suport a la presa de decisions. Integrar les diferents àrees funcionals de l'empresa (màrqueting, financera, recursos humans, operacions) de manera sinèrgica. Avaluar el marc econòmic, tecnològic, legal, fiscal i sociocultural on es desenvolupa l'activitat d'una empresa. Definir justificadament els objectius duna empresa. Formular l'estratègia corporativa d'una empresa determinada, així com les estratègies competitives i funcionals que se'n deriven. Desenvolupar la creativitat que juntament amb el coneixement i el rigor permetin avaluar les estratègies competitives. Implementar i controlar l'estratègia de l'empresa en els diferents nivells, incloent-hi el disseny de l'estructura organitzativa de l'empresa d'acord amb els seus factors de contingència. Preparar propostes de millora de l'estratègia de l'empresa en els diferents nivells com a conseqüència d'un procés de revisió i control. Construir els estats financers de l'empresa, a partir de l'anàlisi interna, de les necessitats dels usuaris i de la normativa aplicable, interpretar-los i adquirir capacitat de prendre decisions estratègiques i operatives sobre la base d'aquestes anàlisis. Preveure, avaluar i seleccionar opcions de finançament i projectes d'inversió de manera contingent i planificar, organitzar i controlar la posada en marxa d'aquests darrers. Comparar les solucions obtingudes en problemes complexos de la direcció dempreses, contrastar quin mètode és més adequat per a la presa de decisions, tant a nivell tàctic com estratègic i justificar el perquè del mètode seleccionat. Distingir el model de lideratge més adequat per a la consecució dels objectius de lempresa; sabent com orientar i motivar l'esforç dels membres de l'organització i estimular-ne la participació. Iniciar, promoure i desenvolupar interaccions entre les persones i el treball en equip. Actuar en les negociacions de forma assertiva, i és capaç de realitzar l'activitat de mediació en l'exercici de la direcció d'organització. Estructurar les estratègies corporativa i competitiva de l'empresa, integrades amb les funcionals, amb els principis i els mètodes dels principals sistemes de gestió. Organitzar i planificar les activitats dun departament de màrqueting en làmbit empresarial i en coordinació amb la resta dàrees funcionals de lorganització. Gestionar de forma eficient els processos al canal de distribució i prendre decisions en l'àmbit de la logística integral. Integrar la dimensió internacional de l'activitat econòmica a l'estratègia empresarial. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Estratègies corporatives [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Estratègies corporatives [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció a les estratègies corporatives 2.Determinació de làmbit dactivitat: especialització vs diversificació 2.1. L'estratègia d'expansió 2.2. L'estratègia de diversificació 3. Estratègies d'internacionalització 3.1.Decisió sobre l'àmbit geogràfic d'actuació 3.2. El procés d'internacionalització 3.3.Modalitats i processos d'internacionalització 3.4.Tipus d'estratègies internacionals 4. Modalitats de desenvolupament. 4.1.Decisions sobre la modalitat de desenvolupament 4.2. Fusions i adquisicions 4.3. Aliances estratègiques 5. Estratègies de supervivència 5.1. Estratègies de supervivència i abandonament 5.2. El procés de reflotament [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció a les estratègies corporatives 2.Determinació de làmbit dactivitat: especialització vs diversificació 2.1. L'estratègia d'expansió 2.2. L'estratègia de diversificació 3. Estratègies d'internacionalització 3.1.Decisió sobre l'àmbit geogràfic d'actuació 3.2. El procés d'internacionalització 3.3.Modalitats i processos d'internacionalització 3.4.Tipus d'estratègies internacionals 4. Modalitats de desenvolupament. 4.1.Decisions sobre la modalitat de desenvolupament 4.2. Fusions i adquisicions 4.3. Aliances estratègiques 5. Estratègies de supervivència 5.1. Estratègies de supervivència i abandonament 5.2. El procés de reflotament [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Direcció Comercial [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Direcció Comercial [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Definició i estratègia de màrqueting 1.1. Definició de Màrqueting i procés de Màrqueting. 1.2. El mercat i les necessitats del client 1.3. Disseny de lestratègia de màrqueting 1.4. Les relacions amb el client. 2. Segmentació, posicionament i comportament del consumidor 2.1. La segmentació de mercats 2.2. El posicionament 2.3. Factors que influeixen en el comportament del consumidor 2.4. El procés de decisió de compra 3. Estratègia de producte i servei: construir valor per al client 3.1.Concepte de producte 3.2. Decisions sobre productes 3.3.Estratègia de marca 3.4. Estratègia de serveis 4.Estratègia de Preus 4.1. Estratègies de fixació de preus 4.2. Estratègies d'ajust de preus 4.3.Variacions de preus 5. Estratègia de distribució i comunicació 5.1. El canal de distribució 5.2. Decisions sobre el disseny del canal de distribució 5.3. L'estratègia de comunicació de l'empresa 5.4. La comunicació a l'entorn digital 6.L'estratègia de màrqueting internacional 6.1.La internacionalització de l'empresa 6.2.Les empreses colombianes davant la internacionalització 6.3. L'entorn transcultural 6.4. Estratègia de màrqueting internacional: producte, preu, distribució i comunicació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Definició i estratègia de màrqueting 1.1. Definició de Màrqueting i procés de Màrqueting. 1.2. El mercat i les necessitats del client 1.3. Disseny de lestratègia de màrqueting 1.4. Les relacions amb el client. 2. Segmentació, posicionament i comportament del consumidor 2.1. La segmentació de mercats 2.2. El posicionament 2.3. Factors que influeixen en el comportament del consumidor 2.4. El procés de decisió de compra 3. Estratègia de producte i servei: construir valor per al client 3.1.Concepte de producte 3.2. Decisions sobre productes 3.3.Estratègia de marca 3.4. Estratègia de serveis 4.Estratègia de Preus 4.1. Estratègies de fixació de preus 4.2. Estratègies d'ajust de preus 4.3.Variacions de preus 5. Estratègia de distribució i comunicació 5.1. El canal de distribució 5.2. Decisions sobre el disseny del canal de distribució 5.3. L'estratègia de comunicació de l'empresa 5.4. La comunicació a l'entorn digital 6.L'estratègia de màrqueting internacional 6.1.La internacionalització de l'empresa 6.2.Les empreses colombianes davant la internacionalització 6.3. L'entorn transcultural 6.4. Estratègia de màrqueting internacional: producte, preu, distribució i comunicació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Finances corporatives [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Finances corporatives [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Gestió financera 1. Estructura financera de l'empresa 2. El finançament a curt termini 3. Les previsions financeres 4. La planificació financera a llarg termini 5. El control econòmic financer 2. Control i Gestió de riscos financers 1. El risc de mercat 2. El risc de crèdit 3. El risc de liquiditat 4. El risc operatiu 3. Instruments financers de suport a les empreses 1. Business Angels, Crowd Angel i Crowdfunding 2. Capital Risc 3. Confirming i Factoring 4. Crèdit i forfeting 5. Garanties i re-fiançament 4. Mercats financers i decisions empresarials 1. Introducció als sistemes i mercats financers 2. Reguladors i intermediaris 3. Mercat de renda fixa 4. Mercat de renda variable 5. Mercat interbancari 5. Taller de finances amb Excel 1. Iniciació a les taules d'Excel 2. Utilització dExcel per a la presa de decisions financera a curt termini 3. Models d'eines de finançament a llarg termini 4. Valoració de projectes dinversió [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Gestió financera 1. Estructura financera de l'empresa 2. El finançament a curt termini 3. Les previsions financeres 4. La planificació financera a llarg termini 5. El control econòmic financer 2. Control i Gestió de riscos financers 1. El risc de mercat 2. El risc de crèdit 3. El risc de liquiditat 4. El risc operatiu 3. Instruments financers de suport a les empreses 1. Business Angels, Crowd Angel i Crowdfunding 2. Capital Risc 3. Confirming i Factoring 4. Crèdit i forfeting 5. Garanties i re-fiançament 4. Mercats financers i decisions empresarials 1. Introducció als sistemes i mercats financers 2. Reguladors i intermediaris 3. Mercat de renda fixa 4. Mercat de renda variable 5. Mercat interbancari 5. Taller de finances amb Excel 1. Iniciació a les taules d'Excel 2. Utilització dExcel per a la presa de decisions financera a curt termini 3. Models d'eines de finançament a llarg termini 4. Valoració de projectes dinversió [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Recursos humans: gestió i lideratge [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Recursos humans: gestió i lideratge [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Treball en Equip i Equip de Treball 1.1.- Elements estructurals dels Equips de treball (composició, estructura, rols, normes, metes i tasques) 1.2.- Processos grupals: Comunicació, Socialització, Presa de decisions i relacions intergrupals 1.3.- Efectivitat a l'Equip de Treball: principals tècniques 1.4.- Competències personals per al treball en equip 2. Negociació i resolució de conflictes 2.1.- Els conflictes interpersonals: la mediació entre persones 2.2.- El procés de negociació: preparació i estratègies 2.3.- La presa de decisions 2.4.- Perfils en la negociació 2.5.- Aplicant la creativitat a la resolució de conflictes 3. Motivació, Dinamització i manteniment del factor humà 3.1.- Continguts. Entenent el què ens motiva. 3.2.- Processos. Entenent com ens motivem. 3.3.- Noves aproximacions: Intel·ligència Emocional i Social, el Flow i l'Alineament. 4. Lideratge, estils i aplicacions. Comunicació (verbal i no verbal), comunicació virtual. 4.1.- Poder, Cultura i fonts de poder. 4.2.- Nivells i estils de Lideratge. 4.3.- Comunicació Verbal i No Verbal 5. Gestió eficaç dels recursos humans de l'empresa. 5.1.- El disseny estratègic, la planificació de RH i l'ADPT. 5.2.- La captació eficient: fases, processos i objectius. 5.3.- L'anàlisi de l'exercici com a factor de disseny de les polítiques de capacitació. 5.4.- La capacitació del personal com a vehicle del desenvolupament professional de lindividu. 5.5.- La valoració de llocs de treball: element essencial del disseny de les polítiques retributives. 5.6.- Els sistemes de compensació i incentius al personal. 5.7.- Les exigències de la gestió internacional: la gestió dels expatriats i la diversitat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Treball en Equip i Equip de Treball 1.1.- Elements estructurals dels Equips de treball (composició, estructura, rols, normes, metes i tasques) 1.2.- Processos grupals: Comunicació, Socialització, Presa de decisions i relacions intergrupals 1.3.- Efectivitat a l'Equip de Treball: principals tècniques 1.4.- Competències personals per al treball en equip 2. Negociació i resolució de conflictes 2.1.- Els conflictes interpersonals: la mediació entre persones 2.2.- El procés de negociació: preparació i estratègies 2.3.- La presa de decisions 2.4.- Perfils en la negociació 2.5.- Aplicant la creativitat a la resolució de conflictes 3. Motivació, Dinamització i manteniment del factor humà 3.1.- Continguts. Entenent el què ens motiva. 3.2.- Processos. Entenent com ens motivem. 3.3.- Noves aproximacions: Intel·ligència Emocional i Social, el Flow i l'Alineament. 4. Lideratge, estils i aplicacions. Comunicació (verbal i no verbal), comunicació virtual. 4.1.- Poder, Cultura i fonts de poder. 4.2.- Nivells i estils de Lideratge. 4.3.- Comunicació Verbal i No Verbal 5. Gestió eficaç dels recursos humans de l'empresa. 5.1.- El disseny estratègic, la planificació de RH i l'ADPT. 5.2.- La captació eficient: fases, processos i objectius. 5.3.- L'anàlisi de l'exercici com a factor de disseny de les polítiques de capacitació. 5.4.- La capacitació del personal com a vehicle del desenvolupament professional de lindividu. 5.5.- La valoració de llocs de treball: element essencial del disseny de les polítiques retributives. 5.6.- Els sistemes de compensació i incentius al personal. 5.7.- Les exigències de la gestió internacional: la gestió dels expatriats i la diversitat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Comerç exterior i logística [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Comerç exterior i logística [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Estudi de l'entorn per a la selecció de mercats 1.1. Entorn legal 1.2. Entorn econòmic 1.3. Entorn sociocultural 1.4. Intel·ligència competitiva i fonts d'informació al comerç exterior 1.5. El procés de selecció de mercats internacionals 2. Gestió de les transaccions internacionals 2.1. Barreres aranzelàries Les duanes i el territori duaner Formalitats duaneres d'importació i exportació Destinacions aranzelàries 2.2. Barreres no aranzelàries 2.3. Com superar les barreres al comerç 2.4. Conflictes comercials entre països 2.5. Logística i transport internacional 3. Riscos en les operacions de comerç exterior 3.1. Riscos al comerç exterior 3.1.1. ransport i logística 3.1.2. Administratius 3.1.3. De canvi 3.1.4. D'impagament 3.2. Com reduir els riscos: 3.2.1. Principis bàsics de contractació internacional 3.2.2. INCOTERMS 2010 3.2.3. Instruments de cobertura de riscos [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.Estudi de l'entorn per a la selecció de mercats 1.1. Entorn legal 1.2. Entorn econòmic 1.3. Entorn sociocultural 1.4. Intel·ligència competitiva i fonts d'informació al comerç exterior 1.5. El procés de selecció de mercats internacionals 2. Gestió de les transaccions internacionals 2.1. Barreres aranzelàries Les duanes i el territori duaner Formalitats duaneres d'importació i exportació Destinacions aranzelàries 2.2. Barreres no aranzelàries 2.3. Com superar les barreres al comerç 2.4. Conflictes comercials entre països 2.5. Logística i transport internacional 3. Riscos en les operacions de comerç exterior 3.1. Riscos al comerç exterior 3.1.1. ransport i logística 3.1.2. Administratius 3.1.3. De canvi 3.1.4. D'impagament 3.2. Com reduir els riscos: 3.2.1. Principis bàsics de contractació internacional 3.2.2. INCOTERMS 2010 3.2.3. Instruments de cobertura de riscos [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Direcció Estratègica (Management) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Direcció Estratègica (Management) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció: de la Direcció d'Empreses a la Direcció Estratègica 2. Anàlisi estratègica 2.1. Propòsit estratègic 2.2. Anàlisi externa 2.3. Anàlisi interna 3. Disseny, valoració i selecció destratègies. 3.1. Estratègia corporativa 3.2. Estratègia competitiva 3.3. Avaluació i selecció destratègies 4. Implementació de les estratègies 4.1. Sistemes de planificació i control. 4.2. Implementació i disseny organitzatiu 4.3. Implementació i estils de direcció i lideratge 4.4. Implementació i cultura organitzativa [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció: de la Direcció d'Empreses a la Direcció Estratègica 2. Anàlisi estratègica 2.1. Propòsit estratègic 2.2. Anàlisi externa 2.3. Anàlisi interna 3. Disseny, valoració i selecció destratègies. 3.1. Estratègia corporativa 3.2. Estratègia competitiva 3.3. Avaluació i selecció destratègies 4. Implementació de les estratègies 4.1. Sistemes de planificació i control. 4.2. Implementació i disseny organitzatiu 4.3. Implementació i estils de direcció i lideratge 4.4. Implementació i cultura organitzativa [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24131020 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Treball Fi de Màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball Fi de Màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Els continguts del TFM seguiran la següent estructura (podria variar, amb el vistiplau del tutor, en funció del tema a desenvolupar): 1.Situació de partida: una empresa real de qualsevol nacionalitat, del sector productiu o serveis. 2.Diagnòstic estratègic: a. Anàlisi interna de l'empresa: - Situació financera - Organització - Recursos humans - Recursos productius - Cartera de productes/serveis - Estratègia de màrqueting - Responsabilitat social corporativa b. Anàlisi externa: - Entorn general: oportunitats i amenaces - Entorn competitiu: oportunitats i amenaces 3.Disseny de l'estratègia: - Objectius - Decisions: sobre làmbit de lactivitat, estratègies corporatives i estratègies competitives 4.Implementació de l'estratègia: - Recursos financers - Disseny organitzatiu - Recursos humans - Recursos productius - Productes/serveis - Estratègia de màrqueting - Responsabilitat social corporativa - Cronograma d'execució [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Els continguts del TFM seguiran la següent estructura (podria variar, amb el vistiplau del tutor, en funció del tema a desenvolupar): 1.Situació de partida: una empresa real de qualsevol nacionalitat, del sector productiu o serveis. 2.Diagnòstic estratègic: a. Anàlisi interna de l'empresa: - Situació financera - Organització - Recursos humans - Recursos productius - Cartera de productes/serveis - Estratègia de màrqueting - Responsabilitat social corporativa b. Anàlisi externa: - Entorn general: oportunitats i amenaces - Entorn competitiu: oportunitats i amenaces 3.Disseny de l'estratègia: - Objectius - Decisions: sobre làmbit de lactivitat, estratègies corporatives i estratègies competitives 4.Implementació de l'estratègia: - Recursos financers - Disseny organitzatiu - Recursos humans - Recursos productius - Productes/serveis - Estratègia de màrqueting - Responsabilitat social corporativa - Cronograma d'execució [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni66652 [NOMBRE_PERSONA] => María Haydee [APELLIDOS] => Calderón García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9213 [EMAIL_FACULTAD] => haydee@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni78733 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Comeche Martínez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => H4271 [EMAIL_FACULTAD] => comeche@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni25217 [NOMBRE_PERSONA] => Consuelo [APELLIDOS] => Dolz Dolz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => H8096 [EMAIL_FACULTAD] => cdolz@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni58399 [NOMBRE_PERSONA] => Teresa [APELLIDOS] => Fayos Gardo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6323 [EMAIL_FACULTAD] => tefagar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni48583 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Guaita Martínez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor titular de Universidad, Facultad de Administración y Dirección de Empresas de la Universitat Politècnica de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni29356 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Francisco [APELLIDOS] => Martínez Pérez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H3508 [EMAIL_FACULTAD] => Juan.F.Martinez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni58399 [NOMBRE_PERSONA] => Teresa [APELLIDOS] => Fayos Gardo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6323 [EMAIL_FACULTAD] => tefagar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni66652 [NOMBRE_PERSONA] => María Haydee [APELLIDOS] => Calderón García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9213 [EMAIL_FACULTAD] => haydee@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Requisits d'accés

Graduats universitaris

Criteris d'admissió

Títol de Graduat universitari Coneixements bàsics d'anglès

Resultats d'aprenentatge

Auditar o formular els valors d'una organització i, en conseqüència, determinar la missió i la visió d'una organització. Valorar el sentit i la intensitat dels possibles impactes sobre l'activitat d'una empresa i els resultats futurs del canvi en els factors de l'entorn. Integrar l'empresa al seu entorn socioeconòmic i competitiu en funció de les amenaces i oportunitats del mateix. Analitzar i valorar les àrees funcionals de l'empresa amb l'objectiu d'obtenir un coneixement de les seves fortaleses i debilitats actuals i potencials com a suport a la presa de decisions. Integrar les diferents àrees funcionals de l'empresa (màrqueting, financera, recursos humans, operacions) de manera sinèrgica. Avaluar el marc econòmic, tecnològic, legal, fiscal i sociocultural on es desenvolupa l'activitat d'una empresa. Definir justificadament els objectius duna empresa. Formular l'estratègia corporativa d'una empresa determinada, així com les estratègies competitives i funcionals que se'n deriven. Desenvolupar la creativitat que juntament amb el coneixement i el rigor permetin avaluar les estratègies competitives. Implementar i controlar l'estratègia de l'empresa en els diferents nivells, incloent-hi el disseny de l'estructura organitzativa de l'empresa d'acord amb els seus factors de contingència. Preparar propostes de millora de l'estratègia de l'empresa en els diferents nivells com a conseqüència d'un procés de revisió i control. Construir els estats financers de l'empresa, a partir de l'anàlisi interna, de les necessitats dels usuaris i de la normativa aplicable, interpretar-los i adquirir capacitat de prendre decisions estratègiques i operatives sobre la base d'aquestes anàlisis. Preveure, avaluar i seleccionar opcions de finançament i projectes d'inversió de manera contingent i planificar, organitzar i controlar la posada en marxa d'aquests darrers. Comparar les solucions obtingudes en problemes complexos de la direcció dempreses, contrastar quin mètode és més adequat per a la presa de decisions, tant a nivell tàctic com estratègic i justificar el perquè del mètode seleccionat. Distingir el model de lideratge més adequat per a la consecució dels objectius de lempresa; sabent com orientar i motivar l'esforç dels membres de l'organització i estimular-ne la participació. Iniciar, promoure i desenvolupar interaccions entre les persones i el treball en equip. Actuar en les negociacions de forma assertiva, i és capaç de realitzar l'activitat de mediació en l'exercici de la direcció d'organització. Estructurar les estratègies corporativa i competitiva de l'empresa, integrades amb les funcionals, amb els principis i els mètodes dels principals sistemes de gestió. Organitzar i planificar les activitats dun departament de màrqueting en làmbit empresarial i en coordinació amb la resta dàrees funcionals de lorganització. Gestionar de forma eficient els processos al canal de distribució i prendre decisions en l'àmbit de la logística integral. Integrar la dimensió internacional de l'activitat econòmica a l'estratègia empresarial.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò