4a Edició - Codi 24127050

Microcredenciales FSE
Array ( [CODIGO] => 24127050 [EDICION] => 4 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 144 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 1.50 [FECHA_INICIO] => 09/06/25 [FECHA_FIN] => 11/06/25 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 31/05/25 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => estadistica-mediacion-moderacion [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Microcredencial Universitaría en Tècniques Estadístiques per a l'Anàlisi de Models de Mediació, Moderació, i Mediació Moderada en Ciències Socials i de la Salut [TITULACION] => Microcredencial Universitari [HORARIO] => 9.juny.2025 (15.00.19.00); 10.juny.2025 (15.00.19.00); 11.juny.2025 (15.00.19.00). [REQUISITOS_TITULACION] => Investigadors en qualsevol àrea de coneixement. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Els objectius del curs són: 1. comprendre la lògica dels models de mediació, moderació, i mediació moderada, 2. aprendre a construir-los, identificant les equacions corresponents, 3. aprendre a estimar-los mitjançant els programes SPSS i PROCESS, i 4. aprendre a interpretar els resultats obtinguts. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Personal de centres d'investigació (investigadors) [CRITERIO_ADMISION] => Llicenciatura o grau universitari en qualsevol disciplina de les Ciències Socials i de la Salut. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Els participants en el curs: - Comprendre la lògica dels models de mediació, moderació, i mediació moderada. - Seran capaços de construir-los, identificant les equacions corresponents. - Estimaran models de mediació, moderació, i mediació moderada mitjançant els programes SPSS i PROCESS. - Interpretaran adequadament els resultats obtinguts. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24127050 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => ANÀLISI DE MODELS DE MEDIACIÓ, MODULACIÓ, I MEDIACIÓ MODULADA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => ANÀLISI DE MODELS DE MEDIACIÓ, MODULACIÓ, I MEDIACIÓ MODULADA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Introducció: 1.1. Conceptes de mediació, moderació, i mediació moderada. 1.2. Utilitat dels models de mediació, moderació, i mediació moderada. 2. Models de mediació: 2.1. Mediació simple 2.2. Mediació en paral·lel 2.3. Mediació serial. 2.4. Mètodes per a posar a prova la significació estadística dels efectes indirectes 2.4. Exemples mitjançant la macro Process (Hayes, 2017) per a IBM-SPSS 2.5. Altres exemples i models a la carta 3. Models de moderació: 3.1. Efectes de moderació 3.2. Pendents condicionals (simple slopes) i regions de significació 3.3. Representacions gràfiques 3.4. Exemples mitjançant la macro Process (Hayes, 2017) per a IBM-SPSS 3.5. Altres exemples i models a la carta 4. Models de mediació moderada: 4.1. L'índex de mediació moderada 4.2. Efectes indirectes condicionals i regions de significació 4.3. Representacions gràfiques 4.4. Exemples mitjançant la macro Process (Hayes, 2017) per a IBM-SPSS 4.5. Altres exemples i models a la carta [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.Introducció: 1.1. Conceptes de mediació, moderació, i mediació moderada. 1.2. Utilitat dels models de mediació, moderació, i mediació moderada. 2. Models de mediació: 2.1. Mediació simple 2.2. Mediació en paral·lel 2.3. Mediació serial. 2.4. Mètodes per a posar a prova la significació estadística dels efectes indirectes 2.4. Exemples mitjançant la macro Process (Hayes, 2017) per a IBM-SPSS 2.5. Altres exemples i models a la carta 3. Models de moderació: 3.1. Efectes de moderació 3.2. Pendents condicionals (simple slopes) i regions de significació 3.3. Representacions gràfiques 3.4. Exemples mitjançant la macro Process (Hayes, 2017) per a IBM-SPSS 3.5. Altres exemples i models a la carta 4. Models de mediació moderada: 4.1. L'índex de mediació moderada 4.2. Efectes indirectes condicionals i regions de significació 4.3. Representacions gràfiques 4.4. Exemples mitjançant la macro Process (Hayes, 2017) per a IBM-SPSS 4.5. Altres exemples i models a la carta [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni14406 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => González Romá [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G7229 [EMAIL_FACULTAD] => gonzalev@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni312 [NOMBRE_PERSONA] => Ana María [APELLIDOS] => Hernández Baeza [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4342 [EMAIL_FACULTAD] => hbaeza@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni78824 [NOMBRE_PERSONA] => María Inés [APELLIDOS] => Tomás Marco [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4312 [EMAIL_FACULTAD] => tomas@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni14406 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => González Romá [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G7229 [EMAIL_FACULTAD] => gonzalev@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Microcredencial Universitaría en Tècniques Estadístiques per a l'Anàlisi de Models de Mediació, Moderació, i Mediació Moderada en Ciències Socials i de la Salut


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2024/2025

Tipus de curs: Microcredencial Universitari

Nombre de crèdits: 1.50 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 31/05/25

Data inici: Juny 25

Data fi: Juny 25

Matrícula: 144 € (import preu públic)

Modalitat: On-line

Lloc d'impartició: Online

Horari: 9.juny.2025 (15.00.19.00); 10.juny.2025 (15.00.19.00); 11.juny.2025 (15.00.19.00).

Més informació

Objectius del curs

Els objectius del curs són:

1. comprendre la lògica dels models de mediació, moderació, i mediació moderada,

Leer más

Objectius professionals

Personal de centres d'investigació (investigadors)

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò