Certificat Universitari en Sistemes de Gestió de Documents

6a Edició - Codi 20324040/20322060

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2020/2021

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 6.00 Crèdits ECTS

Matrícula: 200 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Diplomatura de Biblioteconomia i Documentació. Grau dInformació i Documentació. Llicenciatura en Documentació. Arxivers en exercici i membres de lAssociació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians, i altres titulacions relacionades com ara Grau en Dret, ADE, ADE-DRET, Grau en Informàtica.

Modalitat: On-line

Col·laborador: Ajuntament de Gandia / Archivo Histórico Eclesiástico de Bizkaia / Archivo Histórico Provincial de Toledo / Ayuntamiento de Cartagena / Broseta Abogados, SLP / Colegio Oficial de Secretarios, Interventores y Tesoreros de la Administración Local de Valencia (COSITAL) / Diputación Provincial de Valencia / Generalitat de Catalunya / Generalitat de Catalunya / Tiravol, S.L. / UAB. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents / Universitat Pompeu Fabra

Direcció

Organitzador: Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques
- Centre Internacional de Gandia
- Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians

Direcció: María José Carbonell Boria. Departament d' Història de l'Antiguitat i la Cultura Escrita. Universitat de València.. .
María Irene Manclús Cuñat. Arxiu Històric. Universitat de València. Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians.. .

Més informació

Objectius del curs

Amb el principal objectiu d'estudiar les darreres novetats en el camp dels arxius i de l'arxivística, aquest diploma analitzarà l'impacte dels avançaments tecnològics en la gestió administrativa de les diferents institucions i els seus arxius, pretén conèixer els sistemes de gestió de documents, tant digitals com en format en paper i la seua implantació i la seua implantació en empreses i institucions. Tanmateix s'estudiarà l'aplicació de les normes nacionals i internacionals en matèria d'administració electrònica i els problemes específics que té el document digital per a llur conservació al llarg del temps com document d'arxiu.

Objectius professionals

Direcció i gestió d'arxius de qualsevol tipus d'institució pública o privada. Organització i tractament de documents tant textuals com electrònics.
Arxiver/a i gestor de documents en qualsevol tipus d'institució.
(Arxius municipals, provincials, històrics, nacionals, d'empresa, universitaris, de fundacions, d'associacions...)

Preinscripciò al curs

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

SI, ENVIA
 
Imprimir la informaciò
 
Ajudes / Beques
FAQS