3a Edició - Codi 17324040/17322060

Array ( [CODIGO] => 17324040/17322060 [EDICION] => 3 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 200 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 6.00 [FECHA_INICIO] => 10/01/2018 [FECHA_FIN] => 12/02/2018 [LUGAR] => Aula Virtual ADEIT [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques Centre Internacional de Gandia Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 22/12/2017 [AREA] => 3 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Ajuntament de Gandia / Archivo Histórico Eclesiástico de Bizkaia / Archivo Histórico Provincial de Toledo / Ayuntamiento de Cartagena / Broseta Abogados, SLP / Colegio Oficial de Secretarios, Interventores y Tesoreros de la Administración Local de Valencia (COSITAL) / Diputación Provincial de Valencia / Generalitat de Catalunya / Generalitat de Catalunya / Tiravol, S.L. / UAB. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents / Universitat Pompeu Fabra [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => http://formacion.adeituv.es/diploma-documentos/certificado-gestion-documentos/ [AÑO_CURSO] => 29 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Natalia [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Molada Peréz [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => natalia.molada@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 963 262 600 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea d´Humanitats [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en Sistemes de Gestió de Documents [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Aula Virtual ADEIT, [REQUISITOS_TITULACION] => Diplomatura de Biblioteconomia i Documentació. Grau dInformació i Documentació. Llicenciatura en Documentació. Arxivers en exercici i membres de lAssociació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians, i altres titulacions relacionades com ara Grau en Dret, ADE, ADE-DRET, Grau en Informàtica. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Amb el principal objectiu destudiar les darreres novetats en el camp dels arxius i de larxivística, aquest diploma analitzarà limpacte dels avançaments tecnològics en la gestió administrativa de les diferents institucions i els seus arxius, pretén conèixer els sistemes de gestió de documents, tant digitals com en format en paper i la seua implantació i la seua implantació en empreses i institucions. Tanmateix sestudiarà laplicació de les normes nacionals i internacionals en matèria dadministració electrònica i els problemes específics que té el document digital per a llur conservació al llarg del temps com document darxiu. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => METODOLOGIA L'estudiant/ a té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més a més, compta, en el seu cas, amb un conjunt de recursos addicionals que van a permetre al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servei de videostreaming, arxius, PowerPoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interès, bibliografia, etc. que seran ferramentes de recolzament per aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant el desenvolupament de l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, como foros, xats i missatgeria interna. SUPORT PERSONALITZAT L'estudiant/a està acompanyat/da per un conjunt de persones, serveis i recursos que l'atenen i estan a la seua disposició per tal de facilitar-li l'aprenentatge. Participen del procés docent en aquest entorn virtual, varies figures: els Directors del curs, els autors de continguts, els/les tutors/es, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i l'Equip Tècnic. L'estudiant/a gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, l'equip de suport l'ajudarà a aprofitar amb èxit el curs, atenent qualsevol consulta sobre metodologia, pla docent i guiant el seu treball diari. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Direcció i gestió darxius de qualsevol tipus dinstitució pública o privada. Organització i tractament de documents tant textuals com electrònics. Arxiver/a i gestor de documents en qualsevol tipus dinstitució. (Arxius municipals, provincials, històrics, nacionals, dempresa, universitaris, de fundacions, dassociacions...) [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2017/2018 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 17324040/17322060 [AÑO_CURSO] => 29 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Sistemes de gestió de documents [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Sistemes de gestió de documents [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1 Sistemes de gestió electrònica dels documents Arxivística- Gestió de Documents 2.2 Gestió i difusió del serveis d'arxiu Arxivística- Planificació de documents [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1 Sistemes de gestió electrònica dels documents Arxivística- Gestió de Documents 2.2 Gestió i difusió del serveis d'arxiu Arxivística- Planificació de documents [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp101634 [NOMBRE_PERSONA] => Anabella [APELLIDOS] => Barroso Arahuetes [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Archivo Histórico Eclesiástico de Bizkaia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni2820 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Carbonell Boria [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Departament d' Història de l'Antiguitat i la Cultura Escrita. Universitat de València. [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp168777 [NOMBRE_PERSONA] => Teresa [APELLIDOS] => Cardellach Giménez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => UAB. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents. Profesora. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp167741 [NOMBRE_PERSONA] => Pere Joan [APELLIDOS] => Guiu Rius [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Tiravol, S.L. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni47258 [NOMBRE_PERSONA] => María Irene [APELLIDOS] => Manclús Cuñat [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Arxiu Històric. Universitat de València. Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians. [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp101633 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Pablo [APELLIDOS] => Peñarrubia Carrión [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diputación Provincial de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni2820 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Carbonell Boria [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Departament d' Història de l'Antiguitat i la Cultura Escrita. Universitat de València. [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni40875 [NOMBRE_PERSONA] => María Irene [APELLIDOS] => Manclús Cuñat [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Arxiu Històric. Universitat de València. Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians. [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2017/2018

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 6.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 22/12/2017

Data inici: Gener 2018

Data fi: Febrer 2018

Matrícula: 200 € (import preu públic)

Modalitat: On-line

Col·laborador: Ajuntament de Gandia / Archivo Histórico Eclesiástico de Bizkaia / Archivo Histórico Provincial de Toledo / Ayuntamiento de Cartagena / Broseta Abogados, SLP / Colegio Oficial de Secretarios, Interventores y Tesoreros de la Administración Local de Valencia (COSITAL) / Diputación Provincial de Valencia / Generalitat de Catalunya / Generalitat de Catalunya / Tiravol, S.L. / UAB. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents / Universitat Pompeu Fabra

Lloc d'impartició: Aula Virtual ADEIT

Horari: Aula Virtual ADEIT,

Més informació

Objectius del curs

Amb el principal objectiu destudiar les darreres novetats en el camp dels arxius i de larxivística, aquest diploma analitzarà limpacte dels avançaments tecnològics en la gestió administrativa de les diferents institucions i els seus arxius, pretén conèixer els sistemes de gestió de documents, tant digitals com en format en paper i la seua implantació i la seua implantació en empreses i institucions. Tanmateix sestudiarà laplicació de les normes nacionals i internacionals en matèria dadministració electrònica i els problemes específics que té el document digital per a llur conservació al llarg del temps com document darxiu.

Objectius professionals

Direcció i gestió darxius de qualsevol tipus dinstitució pública o privada. Organització i tractament de documents tant textuals com electrònics.
Arxiver/a i gestor de documents en qualsevol tipus dinstitució.
(Arxius municipals, provincials, històrics, nacionals, dempresa, universitaris, de fundacions, dassociacions...)

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò