8a Edició - Codi 20512290/20511130

Array ( [CODIGO] => 20512290/20511130 [EDICION] => 8 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 480 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 11.00 [FECHA_INICIO] => 26/04/2021 [FECHA_FIN] => 06/07/2021 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local. IIDL [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 14/04/2021 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Ctedra Luis Amig [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 32 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Curso en Violencia Filio-Parental Online [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Violència Filio-Parental i altres problemes relacionats amb les Conductes Delictives [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Online, [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats o Graduats en Psicologia i Pedagogia; Diplomats o Graduats en Treball Social i Educaci Social ue vuigan ampliar su formaci i/o experiencia professional en l'mbit de l'intervenci social [REQUISITOS_OTROS] => Professionals habilitats o que acrediten experiencia professional en menors. [ARG_VENTA] => La violncia s un fenomen preocupant. En primer lloc perqu les conseqncies de la mateixa sn o poden ser molt negatives, en segon lloc perqu cada vegada ms es generalitza en diferents contextos com a forma d'interrelaci i de resoluci de problemes i en tercer lloc perqu desgraciadament cada vegada est ms acceptat i normalitzat el seu s. Per si parlar de violncia en termes generals s complicat i dramtic, parlar de violncia en el si familiar, en un espai ntim i privat en el qual se suposa hi ha relacions d'afectivitat, encara flama ms l'atenci i preocupa en gran manera. En els ltims 15 anys, ha aparegut a Espanya i tamb en altres pasos europeus i de la resta del mn, un nou fenomen social, el de la violncia exercida dels fills cap als seus pares, el de la violncia filie-parental (VFP). Les dades estadstiques revelen un preocupant increment de la violncia exercida pels fills adolescents sobre els seus progenitors, sense distinci de classes socials ni gnere. Segons les dades publicades per la Memria de la Fiscalia General de l'Estat, els expedients oberts a joves per violncia filie-parental van augmentar un 3,6% durant l'any 2018, situant-se en 4.833 els procediments incoats a menors per aquesta mena de delicte, enfront dels 4.665 registrats durant 2017. La Comunitat Valenciana s la segona comunitat d'Espanya en la qual ms casos es van registrar, desprs d'Andalusia. En 2018 es van obrir 832 expedients per aquesta mena de delicte, enfront dels 783 de 2017, la qual cosa suposa un augment del 6%. Desglossant les dades per provncies, 644 van ser registrats a Valncia, 128 a Alacant i 60 a Castell. s per aix, per la qual cosa entenem la necessitat i importncia d'oferir aquest Expert Universitari, per la seua actualitat, la seua magnitud i repercussi social i la necessitat que els i les professionals puguen tindre eines per a donar resposta a aquest problema, cada vegada ms generalitzat [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [MODALIDAD_EVALUACION] => La metododoga online permet traslladar l'experincia formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitux com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accs al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat t a la seua disposici en l'Aula Virtual tot el material didctic que compon el programa del curs. A ms comptar, si s el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docncia: Materials multimdia, vdeos a travs d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, udios, diapositives, galeries d'imatges, enllaos d'inters, bibliografa, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACI CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicaci, com els frums, els xats i la missatgeria interna. Els FRUMS de debat sn espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, aix com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qestions. Tamb permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els frums fomenten la participaci, la collaboraci i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportaci, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix tamb la possibilitat de comunicar-se en temps real a travs d'un XAT. Este mecanisme s til quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i sncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERNCIA que permetr aprofundir en distints continguts, discutir casos prctics, i assistir a presentacions en qu els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experincies. Un eix fonamental en la formaci on line s el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a travs d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACI CONTNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluaci contnua, que servir per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matries. Amb carcter general es valorar, a ms de la participaci i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els frums, aix com el coneixement adquirit i demostrat a travs de la realitzaci de proves com ara qestionaris tipus test, casos prctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estndards d'aprenentatge i dedicaci establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat est acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposici per a facilitar-li l'aprenentatge. Este collectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tcnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que s el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudar a fer que aprofite amb xit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Contínuament apareixen en els mitjans de comunicació pares desesperats davant la impotència de no poder controlar el comportament violent dels seus fills i buscant ajuda professional per a poder comprendre el que està succeint en les seues vides, així com per a resoldre-ho. La visibilitat dels problemes d'agressivitat de fills a pares va aparéixer quan els professionals no estaven tècnicament preparats per a donar resposta a aquesta problemàtica. Més de 15 anys després, la violència filie-parental continua sent un problema social important, que genera preocupació tant en la societat en general com en l'àmbit professional i científic. És la nostra responsabilitat com a professionals ajudar i acompanyar als xics i les xiques i les seues famílies que pateixen aquest problema, perquè reconstruïsquen les seues relacions i puguen reconstituir-se com a família, i és la nostra responsabilitat com a professionals fer-ho cada vegada amb una major qualitat i rigor, per al que és necessari una formació especialitzada. La violència filie-parental és un problema complex i multicausal que requereix d'una intervenció especialitzada i per tant, de professionals amb especialització en aquest àmbit. Especialització que pot resultar molt interessant per a incrementar les competències professionals de psicòlegs, criminòlegs, treballadors socials, educadors socials, sociòlegs, pedagogs, mestres, etc. Aquest Expert Universitari està dirigit a professionals relacionats amb l'atenció familiar i infantojuvenil, l'àmbit sanitari i escolar, sistema de protecció i de justícia juvenil, etc. Gràcies a aquest Expert Universitari l'alumnat serà competent per a conéixer, comprendre, analitzar i abordar el fenomen de la violència filie-parental i altres problemes relacionats amb les conductes delictives. La primera part de l'Expert Universitari es dedicarà a parlar sobre els principals trastorns relacionats amb les conductes delictives en general i comprendre, en particular, quins trastorns mentals poden aparéixer en els adolescents que exerceixen violència filie-parental. Així mateix, com una conducta delictiva destacable en menors, tant per la seua repercussió com per la seua complexitat en l'etiologia i abordatge, s'abordarà el tema d'agressions sexuals en joves i adolescents. La segona part de l'Expert Universitari es dedicarà en profunditat al fenomen de la violència filie-parental. Per a això es dedicarà un espai a exposar el funcionament de la conducta humana, introduint les bases fonamentals del model de la psicologia cognitiu-conductual, que servirà d'introducció a la resta de temes, dedicats exclusivament a la violència filie-parental. En llaures a contextualitzar el tema, es parlarà del concepte de Violència Filie-parental i s'oferiran algunes dades a prop de l'evolució al llarg dels anys, així com en una aproximació al perfil, tant de pares i mares com de fills/as. Contextualitzat el problema, ens centrarem en l'etiologia d'aquest, abordant les principals causes, socials, familiars i individuals i realitzant un recorregut pels principals models explicatius d'aquest fenomen. A continuació, ens centrarem en desenvolupar el Programa d'intervenció per a famílies i menors amb conductes de maltractament. Es descriuran els cinc blocs d'intervenció (Pares individualment; Fills individualment; pares en grup; Fills en grup; Pares més fills), concretant els objectius de cada bloc i la metodologia utilitzada. Així mateix es parlarà dels resultats obtinguts amb l'aplicació d'aquest programa des de l'any 2004. Finalment, es descriurà la correlació que existeix entre consum de drogues, noves tecnologies i bulling, amb la violència filie-parental i s'oferiran algunes pautes per a la intervenció específica en aquest sentit. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20512290/20511130 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- MODELO COGNITIVO CONDUCTUAL. ANÁLISIS FUNCIONAL DE LAS CONDUCATAS DELICTIVAS Describir el modelo teórico de la Psicología cognitivo-conductual como intervención psicoterapeútica. Asímismo, se explicará el anàlisis funcional como herramienta para anilizar las conductas problema, ver que las está generando y que las mantiene en el tiempo. 2.- TRASTORNOS RELACIONADOS CON LAS CONDUCTAS DELICTIVAS. DESCRIPCIÓN, EVALUACIÓN Y TRATAMIENTO 2.1 Trastorno Disocial/Negativista Desafiante Abordar el trastorno disocial y negativista desafiante, incidiendo en la intervención en cada uno de ellos. 2.2 TDAH: Abordar el TDAH como trastorno asociado a problemas de conductas, haciendo especial hincapié en su abordaje y tratamiento. 2.3 Trastorno de la Afectividad Tratar los principales trastornos afectivos que aparecen en la infancia y la adolescencia, incidiendo en la forma de intervenir. 2.4 Trastorno de Personalidad: Describir los principales trastornos de personalidad en la infancia y adolescencia, haciendo hincapié en su abordaje y tratamiento. 3.- AGRESORES SEXUALES. DESCRIPCIÓN, EVALUACIÓN Y TRATAMIENTO. 4.- VIOLENCIA FILIO PARENTAL. DESCRIPCIÓN, EVALUACIÓN Y TRATAMIENTO. 4.1.- Violencia Filio-Parental. Definición y Tipos Introducir a los alumnos en el concepto de la violencia ejercida de hijos a padres, describiendo las características de dicha violencia y especificando sus tipos (física, psicológica, contra objetos) 4.2.- Causas de Maltrato Familiar: Abordar las causas que están a la base del fenómeno de la VFP, describiendo los factores sociales, familiares e individuales 4.3 Modelos Explicativos de la Violencia Filio-Parental Describir los modelos teóricos explicativos existentes de la VFP. Modelo ecológico anidado de Coltrell y Monk; El síndrome del emperador de Vicente Garrido y La teoría del aprendizaje social de Bandura 4.4 Programa de Intervención para Familias y Menores con Conductas de Maltrato En esta asignatura se contextualizará el programa educativo en el C.E Colonia San Vicente Ferrer, donde se crea y se implementa, y se realizará una justificación de dicho programa. Así mismo, se describirá la estructura del programa y su metodología, con las fases de la intervención (evaluación, hipótesis, intervención y seguimiento) y los bloques en los que se estructura el programa (-Bloque-I: Padres en individual; Bloque II: Adolescentes en individual; Bloque iii: Padres e hijos/as; Bloque IV: Escuela de padres; Bloque v: adolescentes en grupo) 5.- RESULTADOS DEL PROGRAMA Describir los resultados obtenidos con la aplicación del programa desde el año 2004 basados en un estudio longitudinal 6.- APLICACIÓN DEL PROGRAMA EN OTROS CONTEXTOS Analizar la forma de aplicar el programa en otros contextos que no supongan medidas de internamiento (CMSS; SEAFIs; LV; etc) introduciendo adaptacions pertinentes, teniendo en cuenta la idiosincràsia de cada contexto. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp20678 [NOMBRE_PERSONA] => Isabel [APELLIDOS] => Añó Miranda [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga clínica. Experta en sexología y en peritaje judicial psicológico. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp36364 [NOMBRE_PERSONA] => Cristina [APELLIDOS] => Arias Salvador [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Pedagoga. Residencia Socioeducativa "Colonia San Vicente Ferrer" (Godella-Valencia) [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni13970 [NOMBRE_PERSONA] => María Teresa [APELLIDOS] => Cortés Tomás [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5136 [EMAIL_FACULTAD] => cortesm@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp68153 [NOMBRE_PERSONA] => Milagros [APELLIDOS] => Fuentes Albero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Médico psiquiatra, especialista en infancia y adolescencia. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni29250 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro José [APELLIDOS] => López Ferri [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de la Universidad de Valencia. Departamento de Sociología y Antropología Social. Subdirector de la Residencia Socioeducativa Colonia San Vicente Ferrer [NPI] => M1192 [EMAIL_FACULTAD] => P.Jose.Lopez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp91898 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Ridaura Costa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Centro de Menores Cabanyal [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp55633 [NOMBRE_PERSONA] => Josefa [APELLIDOS] => Sánchez Heras [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Dra.Psicología.Prof.Asoc.Dep.Personalitat,Avaluació i Tractaments Psicològics.Psicóloga.Equipo Tco.. Colonia San Vicente Ferrer [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29764 [NOMBRE_PERSONA] => Paula [APELLIDOS] => Samper García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5151 [EMAIL_FACULTAD] => psamper@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29250 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro José [APELLIDOS] => López Ferri [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de la Universidad de Valencia. Departamento de Sociología y Antropología Social. Subdirector de la Residencia Socioeducativa Colonia San Vicente Ferrer [NPI] => M1192 [EMAIL_FACULTAD] => P.Jose.Lopez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp40388 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Ridaura Costa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Territorial de la Fundación Amigó en Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Violència Filio-Parental i altres problemes relacionats amb les Conductes Delictives


Metodologia

La metododoga online permet traslladar l'experincia formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitux com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinmic.
Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accs al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu.

MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS
L'alumnat t a la seua disposici en l'Aula Virtual tot el material didctic que compon el programa del curs.
A ms comptar, si s el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docncia: Materials multimdia, vdeos a travs d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, udios, diapositives, galeries d'imatges, enllaos d'inters, bibliografa, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs.

COMUNICACI CONSTANT
Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicaci, com els frums, els xats i la missatgeria interna.
Els FRUMS de debat sn espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, aix com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qestions. Tamb permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup.
Els frums fomenten la participaci, la collaboraci i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportaci, triant el moment que millor s'adapta al seu horari.
S'oferix tamb la possibilitat de comunicar-se en temps real a travs d'un XAT. Este mecanisme s til quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i sncron.
L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERNCIA que permetr aprofundir en distints continguts, discutir casos prctics, i assistir a presentacions en qu els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experincies.
Un eix fonamental en la formaci on line s el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a travs d'un sistema de TUTORIA personal.

AVALUACI CONTNUA
Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluaci contnua, que servir per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matries.
Amb carcter general es valorar, a ms de la participaci i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els frums, aix com el coneixement adquirit i demostrat a travs de la realitzaci de proves com ara qestionaris tipus test, casos prctics, activitats de desenvolupament, etc.
Els participants hauran de complir amb els requisits i estndards d'aprenentatge i dedicaci establits pels diferents docents del curs.

SUPORT PERSONALITZAT
L'alumnat est acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposici per a facilitar-li l'aprenentatge.
Este collectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tcnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals.
Encara que s el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudar a fer que aprofite amb xit el curs.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò