7a Edició - Codi 21324050/21322060

Array ( [CODIGO] => 21324050/21322060 [EDICION] => 7 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 200 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 7.00 [FECHA_INICIO] => 21/02/2022 [FECHA_FIN] => 31/05/2022 [LUGAR] => Aula virtual [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques Centre Internacional de Gandia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 17/02/2022 [AREA] => 3 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 33 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => futuro-documentos-electronicos [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Natalia [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Molada Peréz [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => natalia.molada@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea d´Humanitats [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en el Futur dels Documents Electrònics [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => online [REQUISITOS_TITULACION] => Diplomatura en Biblioteconomia i Documentació. Grau en Informació i Documentació. Llicenciatura en Documentació. Arxivers i arxiveres en exercici i membres de la Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians,i altres titulacions relacionades com els Graus en Dret, ADE, ADE-DRET, Grau en Informàtica. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Amb el principal objectiu d'estudiar les últimes novetats en el camp dels arxius i de l'arxivística, aquest diploma analitzarà l'impacte dels avançaments tecnològics en la gestió administrativa de les diferents institucions i els seus arxius, pretén conèixer els sistemes de gestió de documents, tant digitals com en format en paper i la seva implantació en empreses i institucions. També, s'estudiarà l'aplicació de les normes nacionals i internacionals en matèria d'administració electrònica i els problemes específics que té el document digital per a la seva conservació al llarg del temps com a document d'arxiu. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => METODOLOGIA La metodologia en línia permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitueix com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició a l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, en el seu cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servei de *videostreaming, arxius *Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografia, etc. que seran eines de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant el desenvolupament de l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses eines de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. SUPORT PERSONALITZAT L'alumne està acompanyat per un conjunt de persones, serveis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Participen del procés docent en aquest entorn virtual, diverses figures: els Directors del curs, els autors de continguts, els/les tutors/as, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i l'Equip Tècnic. L'alumne gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, l'equip de suport l'ajudarà a aprofitar amb èxit el curs, atenent qualsevol consulta sobre metodologia, pla docent i guiant el seu treball diari. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Direcció i gestió d'arxius de qualsevol mena d'institució pública o privada. Organització i tractament de documents tant textuals com electrònics. Arxiver/a i gestor de documents en qualsevol mena d'institució. (Arxius municipals, provincials, històrics, nacionals, d'empresa, universitaris, de fundacions, d'associacions...) [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2021/2022 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21324050/21322060 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => El futur dels documents electrònics [NOMBRE_MATERIA_VAL] => El futur dels documents electrònics [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Preservació de documents electrònics i gestió de metadades. 1.1.- Selecció i transferència. Arxiu. Seguretat informàtica. Repositoris. Accés. 1.2 .- Autenticació i signatura digital. 1.3 .- Projectes i experiències. Digitalització certificada. 2. Arxius, bon govern i poder: egovernment. 2.1. Arxius històrics i documentació digital. 2.2. La digitalització de documents preexistents. Projectes. 2.3.- Els documents nascuts digitals. 2.4.- Arxius i transparència. 3. Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Preservació de documents electrònics i gestió de metadades. 1.1.- Selecció i transferència. Arxiu. Seguretat informàtica. Repositoris. Accés. 1.2 .- Autenticació i signatura digital. 1.3 .- Projectes i experiències. Digitalització certificada. 2. Arxius, bon govern i poder: egovernment. 2.1. Arxius històrics i documentació digital. 2.2. La digitalització de documents preexistents. Projectes. 2.3.- Els documents nascuts digitals. 2.4.- Arxius i transparència. 3. Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp31843 [NOMBRE_PERSONA] => Jesús Eduard [APELLIDOS] => Alonso i López [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Tècnic Arxius. Ajuntament de Gandia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni51750 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Carbonell Boria [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Departament d' Història de l'Antiguitat i la Cultura Escrita. Universitat de València. [NPI] => G1090 [EMAIL_FACULTAD] => M.Jose.Carbonell@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp136726 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos Jesús [APELLIDOS] => Flores Varela [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Archivo Histórico Provincial de Toledo [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp372113 [NOMBRE_PERSONA] => Víctor [APELLIDOS] => García Font [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni62615 [NOMBRE_PERSONA] => María Irene [APELLIDOS] => Manclús Cuñat [PDI] => 2 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Arxiu Històric. Universitat de València. Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians. [NPI] => H0682 [EMAIL_FACULTAD] => irene.manclus@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp101635 [NOMBRE_PERSONA] => Raimon [APELLIDOS] => Nualart Mercadé [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Generalitat de Catalunya [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp361917 [NOMBRE_PERSONA] => Josepa [APELLIDOS] => Raventós Pajares [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni35703 [NOMBRE_PERSONA] => Eva [APELLIDOS] => Roca i Marqués [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Facultativo/a. Universitat Pompeu Fabra [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp101640 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco José [APELLIDOS] => Sanchis Moreno [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diputación Provincial de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp376855 [NOMBRE_PERSONA] => Javier [APELLIDOS] => Saura Gargallo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnico de archivo. Ayuntamiento de Vinaròs [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp64115 [NOMBRE_PERSONA] => David [APELLIDOS] => Seguí Morant [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Responsable área Documentación - Gestión del conocimiento. Broseta Abogados, SLP [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni51750 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Carbonell Boria [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Departament d' Història de l'Antiguitat i la Cultura Escrita. Universitat de València. [NPI] => G1090 [EMAIL_FACULTAD] => M.Jose.Carbonell@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni62615 [NOMBRE_PERSONA] => María Irene [APELLIDOS] => Manclús Cuñat [PDI] => 2 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Arxiu Històric. Universitat de València. Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians. [NPI] => H0682 [EMAIL_FACULTAD] => irene.manclus@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Requisits d'accés

Diplomatura en Biblioteconomia i Documentació. Grau en Informació i Documentació. Llicenciatura en Documentació. Arxivers i arxiveres en exercici i membres de la Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians,i altres titulacions relacionades com els Graus en Dret, ADE, ADE-DRET, Grau en Informàtica.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò