1a Edició - Codi 25317050

Microcredenciales FSE
Array ( [CODIGO] => 25317050 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 150 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 7.00 [FECHA_INICIO] => 14/10/2025 [FECHA_FIN] => 25/11/2025 [LUGAR] => Centro Internacional de Gandía, UV [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 29/09/2025 [AREA] => 3 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 37 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => cultura china, gestión turística, política asiática, relaciones internacionales, economia internacional, cultura xinesa, gestió turística, política asiàtica, relacions internacionals, economia internacional, Chinese culture, tourism management, Asian politics, international relations, international economy [DIRECCION_CURSO_CORTO] => bases-estrategicas-chinas [GESTOR_NOMBRE] => Victoria Silvia [GESTOR_APELLIDOS] => Fernández-Getino Hermano [GESTOR_EMAIL] => victoria.fernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => formacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [PLAN_MICROCREDS] => 1 [area_curs] => Economia i empresa [NOMBRE_CURSO] => Microcredencial Universitària en Bases estratègiques xineses: Economia, Política i Turisme [TITULACION] => Microcredencial Universitari [HORARIO] => 14 doctubre al 25 de novembre , Dimarts i dijous 16:30h-20:30h, 12 sessions de 4h [REQUISITOS_TITULACION] => Comptar amb estudis de grau o llicenciatura [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => - Formació multidisciplinària sòlida per a desenvolupar activitats professionals econòmic/polític/turístic amb la Xina. - Formació transversal actual per a conéixer la realitat xinesa. - Consolidar bases estratègiques d'interrelació amb la Xina des del coneixement i comprensió de la seua idiosincràsia cultural i comercial. - Aportar eines teòriques, crítiques i pràctiques amb les quals poder desenvolupar projectes professionals comercials/econòmics i turístics. - Iniciar una formació d'especialització professional en el món i la realitat xinesa des de: una perspectiva geoestratègica cultural, antropològica i comercial i econòmiques i turístiques aplicables a sectors interessats de la comarca de la Safor. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Entre les eixides professionals o bé el perfil professional de l'alumnat es troben àmbits molt diversos: docència, investigació, agències culturals i diplomàtiques, traducció, periodisme, turisme, mediació intercultural, empreses, institucions i organismes públics i privats vinculats amb Àsia Oriental i, especialment, amb la Xina. Aquest programa també ofereix una formació sòlida per a aquells que desitgen iniciar els seus propis projectes en relació amb Àsia Oriental prenent a la Xina com el seu objectiu estratègic. [CRITERIO_ADMISION] => No són necessaris coneixements previs a Àsia Oriental o el món xinés. No obstant això, atés que les places són limitades, es donarà prioritat: 1. Als qui professionalment desenvolupen la seua activitat a la comarca de la Safor. 2. Alumnat en Estudis d'Àsia Oriental (EAO) d'universitats valencianes. 3. Alumnat en EAO de qualsevol universitat espanyola o estrangera. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => - Obtindre un coneixement suficient cultural, geoestratègic de la Xina i d'Àsia Oriental en relació a Espanya amb els quals actualitzar el que se sap i desmitificar estereotips socials, econòmic/comercials i de consum. - Comprendre tant el comerç com les relacions internacionals entre els agents globals rellevants; UE, #OMC; en la seua interrelació amb la Xina en el marc d'Àsia Oriental. - Aplicar reflexions des de l'antropologia social en les relacions comercials amb l'agent global xinés per a obtindre objectius estratègics d'èxit. - Desenvolupar capacitats crítiques des del coneixement de la realitat històric/polític/social de la realitat moderna i contemporània xinesa. - Desenvolupar reflexions crítiques reals superadores d'exotismes, orientalismes i eurocentrismes culturals tòpics. - Comprendre i analitzar les relacions internacionals entre agents institucionals de referència per a Espanya i la comunitat valenciana: UE i la Xina. - Adquirir termes i conceptes d'estudi d'especialització d'àrea: Aplicació dels Estudis d'Àsia Oriental. - Avaluar des del seu coneixement la realitat socioeconòmica de la comarca de la Safor. - Sintetitzar anàlisi respecte al sector turístic a Espanya i el turisme xinés. - Avaluar estratègies per a la seua implementació: aplicació d'estudis DAFO per a interpretar diagnòstics circumstancials i justificar actuacions. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => ÀSIA ORIENTAL: PRESENTACIÓ CULTURAL i GEOESTRATÈGICA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => ÀSIA ORIENTAL: PRESENTACIÓ CULTURAL i GEOESTRATÈGICA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Inicialment i amb la desestructuració cultural d'Àsia Oriental partint de l'expansió de la cultura xinesa com a fenomen vertebrador i de sinización, es proposa aprendre nocions generals de geografia cultural d'aquest territori. A continuació, l'estudi de la rellevant aportació de l'assimilació d'una tradició cultural dictada per la civilització xinesa, permetrà comprendre la identitat social i política d'aquest territori. Posteriorment, les diàspores xineses i índies pel món serviran d'identificació de la migració dels seus culturals més enllà del continent asiàtic. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Inicialment i amb la desestructuració cultural d'Àsia Oriental partint de l'expansió de la cultura xinesa com a fenomen vertebrador i de sinización, es proposa aprendre nocions generals de geografia cultural d'aquest territori. A continuació, l'estudi de la rellevant aportació de l'assimilació d'una tradició cultural dictada per la civilització xinesa, permetrà comprendre la identitat social i política d'aquest territori. Posteriorment, les diàspores xineses i índies pel món serviran d'identificació de la migració dels seus culturals més enllà del continent asiàtic. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => RELACIONS UNIÓ EUROPEA i LA XINA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => RELACIONS UNIÓ EUROPEA i LA XINA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Mostrar tant l'escenari internacional com el marc de negociacions i possibilitats de negoci entre la UE i la Xina. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Mostrar tant l'escenari internacional com el marc de negociacions i possibilitats de negoci entre la UE i la Xina. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => COMERÇ INTERNACIONAL: OMC, UE i la RPCH [NOMBRE_MATERIA_VAL] => COMERÇ INTERNACIONAL: OMC, UE i la RPCH [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => La Unió Europea ha sigut, i és, un paladí del lliure comerç en el seu sentit més ampli. La seua actitud oberta cap als intercanvis comercials internacionals s'acompanya d'una correlativa obertura cap als fluxos inversors. Aquesta actitud, no obstant això, s'està veient afectada per les posicions proteccionistes, creixentment en voga al llarg del planeta i per la creixent prevenció cap a les inversions provinents de determinats països, especialment la República Popular de la Xina.L'assignatura realitzarà una aproximació a aquesta problemàtica, analitzant la regulació internacional del comerç internacional i el règim del control dels fluxos inversors estrangers, amb una especial referència a la República Popular de la Xina, paradigma del capitalisme d'Estat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => La Unió Europea ha sigut, i és, un paladí del lliure comerç en el seu sentit més ampli. La seua actitud oberta cap als intercanvis comercials internacionals s'acompanya d'una correlativa obertura cap als fluxos inversors. Aquesta actitud, no obstant això, s'està veient afectada per les posicions proteccionistes, creixentment en voga al llarg del planeta i per la creixent prevenció cap a les inversions provinents de determinats països, especialment la República Popular de la Xina.L'assignatura realitzarà una aproximació a aquesta problemàtica, analitzant la regulació internacional del comerç internacional i el règim del control dels fluxos inversors estrangers, amb una especial referència a la República Popular de la Xina, paradigma del capitalisme d'Estat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => REPTES de les RELACIONS INTERNACIONALS a ÀSIA ORIENTAL: LA XINA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => REPTES de les RELACIONS INTERNACIONALS a ÀSIA ORIENTAL: LA XINA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'assignatura aproximarà de manera rigorosa, amena i concisa; però breu, l'enorme complexitat de la Xina. Perquè la Xina és tan rellevant hui dia que és impossible comprendre el nostre temps sense manejar algunes claus d'aquest país; entre elles: el seu impacte sobre les grans tendències macroeconòmiques, el canvi climàtic o la geopolítica mundial. Tant des d'estereotips molt consolidats com des d'unes narratives polititzades que distorsionen i polaritzen la visió de la Xina, l'assignatura presentarà una realitat molt més complexa, però accessible per a fer front a l'atribut principal de la sinidad que guia al país asiàtic: el seu dinamisme. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'assignatura aproximarà de manera rigorosa, amena i concisa; però breu, l'enorme complexitat de la Xina. Perquè la Xina és tan rellevant hui dia que és impossible comprendre el nostre temps sense manejar algunes claus d'aquest país; entre elles: el seu impacte sobre les grans tendències macroeconòmiques, el canvi climàtic o la geopolítica mundial. Tant des d'estereotips molt consolidats com des d'unes narratives polititzades que distorsionen i polaritzen la visió de la Xina, l'assignatura presentarà una realitat molt més complexa, però accessible per a fer front a l'atribut principal de la sinidad que guia al país asiàtic: el seu dinamisme. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => ANTROPOLOGIA SOCIAL i ECONOMÍCA a LA XINA [NOMBRE_MATERIA_VAL] => ANTROPOLOGIA SOCIAL i ECONOMÍCA a LA XINA [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => la Xina té una de les majors poblacions del món que actualment s'enfronta a un ràpid envelliment. Les claus de la societat xinesa es troben en la família i en la particularitat de les relacions socials a les quals afecten el canvi dels seus valors. A més, es caracteritza per la diversitat de pobles i cultures dins de les seues fronteres. L'estat reconeix a 56 nacionalitats diferents que conviuen en el seu interior. La gestió de la diversitat ètnica ha evolucionat amb el pas del temps, oscil·lant entra la seua protecció i la tendència a l'homogeneïtat i assimilació. A nivell econòmic els fenòmens recents més destacables són l'accelerat procés d'urbanització, la desigualtat econòmica malgrat l'augment de la classe mitjana i de l'última campanya per a erradicar la pobresa extrema (2013-2021). la Xina s'ha convertit en una societat de consum de masses al mateix temps que compta amb elevades taxes d'estalvi per les manques del sistema de benestar universal. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => la Xina té una de les majors poblacions del món que actualment s'enfronta a un ràpid envelliment. Les claus de la societat xinesa es troben en la família i en la particularitat de les relacions socials a les quals afecten el canvi dels seus valors. A més, es caracteritza per la diversitat de pobles i cultures dins de les seues fronteres. L'estat reconeix a 56 nacionalitats diferents que conviuen en el seu interior. La gestió de la diversitat ètnica ha evolucionat amb el pas del temps, oscil·lant entra la seua protecció i la tendència a l'homogeneïtat i assimilació. A nivell econòmic els fenòmens recents més destacables són l'accelerat procés d'urbanització, la desigualtat econòmica malgrat l'augment de la classe mitjana i de l'última campanya per a erradicar la pobresa extrema (2013-2021). la Xina s'ha convertit en una societat de consum de masses al mateix temps que compta amb elevades taxes d'estalvi per les manques del sistema de benestar universal. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 12 [NOMBRE_MATERIA] => LA XINA MODERNA: De la REPÚBLICA POPULAR de LA XINA a la POLÍTICA de la NOVA RUTA de la SEDA (1949-2049) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => LA XINA MODERNA: De la REPÚBLICA POPULAR de LA XINA a la POLÍTICA de la NOVA RUTA de la SEDA (1949-2049) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Temàtiques a desenvolupar: 1. Fonaments històrics 2. Del Ruta de la Seda a la Nova Ruta de la Seda. 3. Geopolítica, cables submarins i globalització. 4. Liberalisme xinés, proteccionisme nord-americà. 5. Democràcies, oclocracias i algocracias. 6. Governança digital. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Temàtiques a desenvolupar: 1. Fonaments històrics 2. Del Ruta de la Seda a la Nova Ruta de la Seda. 3. Geopolítica, cables submarins i globalització. 4. Liberalisme xinés, proteccionisme nord-americà. 5. Democràcies, oclocracias i algocracias. 6. Governança digital. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => ÀSIA i el MÓN HISPÀNIC: FILIPINES [NOMBRE_MATERIA_VAL] => ÀSIA i el MÓN HISPÀNIC: FILIPINES [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1- IMPORTÀNCIA ESTRATÈGICA DE FILIPINES EN UN MÓN GLOBAL. 2- L'ARRIBADA DELS ESPANYOLS A ÀSIA I L'ASSENTAMENT A FILIPINES. 3- ELS PRIMERS SEGLES. 4- SINGULARITATS DE FILIPINES. 5- EL GALEÓN DE MANILA I EL COMERÇ TRANSPACÍFIC. 6- L'ÈPOCA DE LES REFORMES BORBÒNIQUES. 7- LES TRANSFORMACIONS DEL SEGLE XIX. 8- EL CAMÍ CAP A LA REVOLUCIÓ INDENPENDENTISTA. 9- LA INGERÈNCIA ESTATUNIDENCA. 10- LA PROJECCIÓ ESPANYOLA A ÀSIA, MÉS ENLLÀ DE FILIPINES: LA XINA, EL JAPÓ, SUD-EST ASIAÁTICO, segle XIX. 11- FILIPINES A través DE LA FOTOGRAFIA. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1- IMPORTÀNCIA ESTRATÈGICA DE FILIPINES EN UN MÓN GLOBAL. 2- L'ARRIBADA DELS ESPANYOLS A ÀSIA I L'ASSENTAMENT A FILIPINES. 3- ELS PRIMERS SEGLES. 4- SINGULARITATS DE FILIPINES. 5- EL GALEÓN DE MANILA I EL COMERÇ TRANSPACÍFIC. 6- L'ÈPOCA DE LES REFORMES BORBÒNIQUES. 7- LES TRANSFORMACIONS DEL SEGLE XIX. 8- EL CAMÍ CAP A LA REVOLUCIÓ INDENPENDENTISTA. 9- LA INGERÈNCIA ESTATUNIDENCA. 10- LA PROJECCIÓ ESPANYOLA A ÀSIA, MÉS ENLLÀ DE FILIPINES: LA XINA, EL JAPÓ, SUD-EST ASIAÁTICO, segle XIX. 11- FILIPINES A través DE LA FOTOGRAFIA. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => DIRECTRIUS SOCIOECONÒMIQUES de la Safor [NOMBRE_MATERIA_VAL] => DIRECTRIUS SOCIOECONÒMIQUES de la Safor [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Des de la seua organització com un taller de treball es desenvoluparan les següents temàtiques: 1. Aproximació a la Comarca de La Safor. 2. El Territori. 3. El Teixit Empresarial. 4. Les Comunicacions. 5. Propostes de Futur. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Des de la seua organització com un taller de treball es desenvoluparan les següents temàtiques: 1. Aproximació a la Comarca de La Safor. 2. El Territori. 3. El Teixit Empresarial. 4. Les Comunicacions. 5. Propostes de Futur. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => DIRECTRIUS sobreTURISMO XINÉS a ESPANYA (I) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => DIRECTRIUS sobreTURISMO XINÉS a ESPANYA (I) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Desenvolupament dels temes indicats per a obtindre els següents coneixements: 1. Evolució del turisme xinés cap a Espanya i positiva reactivació després de la pandèmia. Importància de la connectivitat i imatge actual d'Espanya a la Xina. 2. Característiques del viatger xinés qui ha anat passant gradualment de ser un viatger en grup que realitza un itinerari molt compactat a ser un viatger individual més experimentat que busca experiències singulars. El paper dels turoperadors i les OTAs. 3. El turisme urbà i cultural, el turisme gastronòmic i les compres són les experiències triades pels turistes xinesos quan viatgen a Espanya. 4. Caracterització del turista xinés com un turista altament digitalitzat. la Xina compta amb un univers digital propi que és imprescindible conéixer i que abasta des de xarxes socials i sistemes de pagament propis fins a eines de comunicació B2B singulars que cal conéixer per a atraure i prestar un bon servei al turista xinés. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Desenvolupament dels temes indicats per a obtindre els següents coneixements: 1. Evolució del turisme xinés cap a Espanya i positiva reactivació després de la pandèmia. Importància de la connectivitat i imatge actual d'Espanya a la Xina. 2. Característiques del viatger xinés qui ha anat passant gradualment de ser un viatger en grup que realitza un itinerari molt compactat a ser un viatger individual més experimentat que busca experiències singulars. El paper dels turoperadors i les OTAs. 3. El turisme urbà i cultural, el turisme gastronòmic i les compres són les experiències triades pels turistes xinesos quan viatgen a Espanya. 4. Caracterització del turista xinés com un turista altament digitalitzat. la Xina compta amb un univers digital propi que és imprescindible conéixer i que abasta des de xarxes socials i sistemes de pagament propis fins a eines de comunicació B2B singulars que cal conéixer per a atraure i prestar un bon servei al turista xinés. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) [9] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 11 [NOMBRE_MATERIA] => DIRECTRIUS sobre TURISME XINÉS a ESPANYA (II) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => DIRECTRIUS sobre TURISME XINÉS a ESPANYA (II) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Amb el propòsit d'assentar coneixements sobre: les particularitats del mercat turístic d'Hong Kong, el turisme de reunions i incentius (MICE) i les relacions de negoci amb la Xina, es propiciaren dades i reflexions per a: 1- Destriar les característiques d'Hong Kong com a model i centre turístic per a descobrir i remarcar les diferències substancials com a mercat madur i culturalment diferencial de la realitat hongkonesa 2- La importància del turisme de reunions, incentius, conferències i exhibicions (MICE per les seues sigles en anglés) pel seu alt impacte econòmic i la seua utilitat a desestacionalizar i millorar la competitivitat de les destinacions turístiques. Demanda d'empreses de receptiu que adapten els seus serveis al turista MICE xinés. 3. Claus per a establir relacions de negoci amb el món xinés: La gran importància de la comunicació intercultural. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Amb el propòsit d'assentar coneixements sobre: les particularitats del mercat turístic d'Hong Kong, el turisme de reunions i incentius (MICE) i les relacions de negoci amb la Xina, es propiciaren dades i reflexions per a: 1- Destriar les característiques d'Hong Kong com a model i centre turístic per a descobrir i remarcar les diferències substancials com a mercat madur i culturalment diferencial de la realitat hongkonesa 2- La importància del turisme de reunions, incentius, conferències i exhibicions (MICE per les seues sigles en anglés) pel seu alt impacte econòmic i la seua utilitat a desestacionalizar i millorar la competitivitat de les destinacions turístiques. Demanda d'empreses de receptiu que adapten els seus serveis al turista MICE xinés. 3. Claus per a establir relacions de negoci amb el món xinés: La gran importància de la comunicació intercultural. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 10 ) [10] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => DIRECTRIUS per a la INVESTIGACIÓ a ÀSIA ORIENTAL [NOMBRE_MATERIA_VAL] => DIRECTRIUS per a la INVESTIGACIÓ a ÀSIA ORIENTAL [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Transculturalitat i Geoestrategía a Àsia Oriental: Geografia bàsica, la tradició cultural comuna i la sinización. - Comerç Internacional i Relacions Internacionals amb Àsia Oriental. - Economia i comerç amb la Xina. - Història de la Xina. - Realitat socioeconòmica de la comarca de la Safor. - la Xina com a exportadora/importadora de turisme internacional. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Transculturalitat i Geoestrategía a Àsia Oriental: Geografia bàsica, la tradició cultural comuna i la sinización. - Comerç Internacional i Relacions Internacionals amb Àsia Oriental. - Economia i comerç amb la Xina. - Història de la Xina. - Realitat socioeconòmica de la comarca de la Safor. - la Xina com a exportadora/importadora de turisme internacional. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 11 ) [11] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25317050 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 10 [NOMBRE_MATERIA] => PRESENTACIÓ i DEBAT d'INVESTIGACIONS [NOMBRE_MATERIA_VAL] => PRESENTACIÓ i DEBAT d'INVESTIGACIONS [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Defensa i presentació de treballs de temàtica triada per l'alumnat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Defensa i presentació de treballs de temàtica triada per l'alumnat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 12 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni53903 [NOMBRE_PERSONA] => Joaquín [APELLIDOS] => Beltrán Antolín [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Universitat Autónoma de Barcelona Agregado [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni100729 [NOMBRE_PERSONA] => Felipe [APELLIDOS] => Debasa Navalpotro [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor Titular de la Universidad Rey Juan Carlos [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni100728 [NOMBRE_PERSONA] => María Dolores [APELLIDOS] => Elizalde Pérez-Grueso [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Investigadora del CSIC [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni2190 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos Aurelio [APELLIDOS] => Esplugues Mota [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Internacional "Adolfo Miaja de la Muela". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G3130 [EMAIL_FACULTAD] => cesplug@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni98409 [NOMBRE_PERSONA] => Mario [APELLIDOS] => Esteban [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Catedrático/a de Universidad. Universidad Autónoma de Madrid [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp520431 [NOMBRE_PERSONA] => Ana María [APELLIDOS] => Lafuente Córdoba [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Jefa de Área de la Subdirección General de Estrategia y Servicios al Sector Turístico de la Dirección General de TURESPAÑA [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp520430 [NOMBRE_PERSONA] => María [APELLIDOS] => Llinares Sanjuan [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora de la Oficia de Turismo en la Embajada de España en Pekín [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni74245 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Pérez Ledo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => I3300 [EMAIL_FACULTAD] => papele@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni78691 [NOMBRE_PERSONA] => Gabriel [APELLIDOS] => Terol Rojo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => M0824 [EMAIL_FACULTAD] => teroga@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni100708 [NOMBRE_PERSONA] => Covadonga [APELLIDOS] => Torres Asiego [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora Ayudante Doctora con mención internacional en la URJC [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni78691 [NOMBRE_PERSONA] => Gabriel [APELLIDOS] => Terol Rojo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Permanente Laboral PPL [NPI] => M0824 [EMAIL_FACULTAD] => teroga@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Microcredencial Universitària en Bases estratègiques xineses: Economia, Política i Turisme


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2025/2026

Tipus de curs: Microcredencial Universitari

Nombre de crèdits: 7.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 29/09/2025

Data inici: Octubre 2025

Data fi: Novembre 2025

Matrícula: 150 € (import preu públic)

Modalitat: Presencial

Lloc d'impartició: Centro Internacional de Gandía, UV

Horari: 14 doctubre al 25 de novembre , Dimarts i dijous 16:30h-20:30h, 12 sessions de 4h

Més informació

Objectius del curs

- Formació multidisciplinària sòlida per a desenvolupar activitats professionals econòmic/polític/turístic amb la Xina.
- Formació transversal actual per a conéixer la realitat xinesa.
- Consolidar bases estratègiques d'interrelació amb la Xina des del coneixement i comprensió de la seua idiosincràsia cultural i comercial.

Leer más

Objectius professionals

Entre les eixides professionals o bé el perfil professional de l'alumnat es troben àmbits molt diversos: docència, investigació, agències culturals i diplomàtiques, traducció, periodisme, turisme, mediació intercultural, empreses, institucions i organismes públics i privats vinculats amb Àsia Oriental i, especialment, amb la Xina. Aquest programa també ofereix una formació sòlida per a aquells que desitgen iniciar els seus propis projectes en relació amb Àsia Oriental prenent a la Xina com el seu objectiu estratègic.

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò