1a Edició - Codi 25227110

Microcredenciales FSE
Array ( [CODIGO] => 25227110 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 135 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 3.00 [FECHA_INICIO] => 07/01/2026 [FECHA_FIN] => 23/01/2026 [LUGAR] => Aula virtual ADEIT- UV e instalaciones ADEIT [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/12/2025 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 37 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => comunicacion-efectiva-habilidades-sociales [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => formacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [PLAN_MICROCREDS] => 0 [area_curs] => Educació [NOMBRE_CURSO] => Microcredencial Universitària en "Comunicació efectiva i habilitats socials" [TITULACION] => Microcredencial Universitari [HORARIO] => Online [REQUISITOS_TITULACION] => Aquest curs està dirigit a persones entre 24 i 65 anys, professionals de qualsevol sector que desitgen potenciar les seues habilitats comunicatives per a millorar el seu acompliment, lideratge i relacions laborals. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => El curs té com a finalitat oferir a professionals eines pràctiques i actualitzades per a millorar la seua comunicació en diferents contextos laborals. A través d'una combinació de teoria aplicada i pràctica, se cerca: - Enfortir les competències interpersonals clau per a una comunicació més empàtica, clara i assertiva. - Promoure l'ús conscient d'habilitats comunicatives com l'escolta activa, el feedback constructiu i la gestió de conflictes. - Desenvolupar estratègies per a una comunicació escrita professional, clara i inclusiva, adequada a entorns organitzacionals tant físics com digitals. - Brindar recursos per a millorar l'expressió oral, la presència escènica i la confiança comunicativa en presentacions i reunions. - Fomentar una comunicació autèntica, adaptable i estratègica, que reforce el lideratge professional i facilite relacions laborals més efectives. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [MODALIDAD_EVALUACION] => Aquest curs es desenvolupa en modalitat semipresencial, que combina formació en línia asincrònica amb dues sessions presencials finals, la qual cosa permet a l'alumnat avançar al seu propi ritme, adaptant l'aprenentatge als seus horaris i necessitats professionals per a, a continuació, disposar d'un espai presencial per a posar en pràctica l'après i socialitzar el coneixement. Per tant, la metodologia combina l'accés a continguts rigorosos i actualitzats amb un enfocament eminentment pràctic i participatiu. Al llarg dels tres mòduls, s'utilitzen recursos multimèdia interactius, com a vídeos breus, lectures aplicades i casos pràctics, dissenyats per a facilitar la comprensió i connexió amb situacions reals de l'entorn laboral. A més, s'incorporen qüestionaris d'autoavaluació que promouen la transferència de l'aprenentatge a la pràctica professional. Els fòrums de discussió supervisats permeten compartir experiències, resoldre dubtes i fomentar l'aprenentatge col·laboratiu entre els i les participants. En finalitzar el curs, es duran a terme dues sessions presencials de 4 hores cadascuna amb una experta en comunicació i oratòria. Aquestes sessions estaran enfocades en l'entrenament d'habilitats de comunicació interpersonal, l'ús conscient de la veu i el llenguatge no verbal i la construcció de discursos amb impacte, adaptats a contextos laborals. A través de dinàmiques pràctiques l'alumnat podrà identificar el seu estil comunicatiu personal, aprendrà a parlar des de l'autenticitat i descobrirà recursos per a connectar millor amb la seua audiència i les persones que li envolten en el seu dia a dia. Es treballarà especialment la gestió emocional, la claredat del missatge, i la capacitat de transmetre amb seguretat i empatia. Aquestes sessions no sols reforçaran els continguts en línia, sinó que permetran a les persones participants experimentar en directe com transformar les seues habilitats comunicatives en un avantatge professional real, enfortint la seua capacitat parell [MODALIDAD_EVALUACION2] => a relacionar-se, expressar-se amb claredat i generar impacte positiu en el seu entorn laboral. [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest curs està dirigit a qualsevol persona interessada a millorar la seua capacitat comunicativa i habilitats socials. [CRITERIO_ADMISION] => Es tindrà en compte l'ordre de preinscripció. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => En finalitzar el curs, l'estudiant serà capaç de: 1. Comprendre i explicar els fonaments psicològics i lingüístics de la comunicació interpersonal, identificant els elements clau que influeixen en l'eficàcia de l'intercanvi comunicatiu. 2. Aplicar habilitats bàsiques de comunicació interpersonal, com ara l'assertivitat, l'empatia, l'escolta activa i el feedback constructiu, en situacions laborals quotidianes. 3. Analitzar i gestionar conflictes interpersonals en l'entorn professional, utilitzant estratègies comunicatives orientades a la cooperació i la resolució. 4. Redactar missatges escrits clars, estructurats i adequats al context professional, utilitzant un llenguatge inclusiu, correcte i adaptat a entorns digitals. 5. Revisar i corregir textos professionals, millorant la seua coherència, cohesió i adequació lingüística, tant des del punt de vista tècnic com comunicatiu. 6. Dissenyar i presentar missatges orals eficaços, amb autenticitat, domini del contingut, claredat estructural i ús conscient del llenguatge no verbal. 7. Adaptar l'estil comunicatiu (oral i escrit) a diferents públics, canals i contextos digitals, mantenint la cortesia, la professionalitat i l'eficàcia del missatge. 8. Reflexionar sobre el seu propi estil comunicatiu, identificant fortaleses i àrees de millora per al desenvolupament d'una comunicació professional conscient i eficaç. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2025/2026 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 25227110 [AÑO_CURSO] => 37 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Mòdul 1: Bases per a una comunicació interpersonal eficaç. - Fonaments de la comunicació. - Estils de comunicació: Com identificar-los i treballar amb ells. - Habilitats bàsiques de comunicació: Assertivitat, empatia, estucha activa i feedback constructiu. - Barreres per a la comunicació eficaç. - Gestió eficaç de conflictes interpersonals. Mòdul 2: Fonaments de la comunicació escrita - Característiques bàsiques de la comunicació escrita. - Estructura i claredat en la redacció de missatges professionals: cohesió i coherència textual. - Tècniques bàsiques de storytelling aplicat a la comunicació empresarial. - Estratègies de revisió i correcció lingüística: ortografia, gramàtica i estil. - Redacció inclusiva i no sexista en l'àmbit laboral. - Claus per a la comunicació escrita en entorns virtuals: Adaptació del registre, el to i la cortesia en correus electrònics i documents corporatius. Mòdul 3: Claus per a millorar la teua comunicació: Èxit a través de l'oratòria. - Origen de la comunicació. Comunicació conscient. - Psicologia de l'orador: Mapa de la teua identitat comunicativa. - Autenticitat i adaptabilitat. - Què dic? Fons: Responsabilitat i domini del meu missatge. - Com ho dic? Forma: Estructura de discursos, no verbal, gestos, modulació de veu, mirada, proxèmica, i ús de l'espai. - Claus per a la comunicació oral en entorns virtuals: Oratòria Digital. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Mòdul 1: Bases per a una comunicació interpersonal eficaç. - Fonaments de la comunicació. - Estils de comunicació: Com identificar-los i treballar amb ells. - Habilitats bàsiques de comunicació: Assertivitat, empatia, estucha activa i feedback constructiu. - Barreres per a la comunicació eficaç. - Gestió eficaç de conflictes interpersonals. Mòdul 2: Fonaments de la comunicació escrita - Característiques bàsiques de la comunicació escrita. - Estructura i claredat en la redacció de missatges professionals: cohesió i coherència textual. - Tècniques bàsiques de storytelling aplicat a la comunicació empresarial. - Estratègies de revisió i correcció lingüística: ortografia, gramàtica i estil. - Redacció inclusiva i no sexista en l'àmbit laboral. - Claus per a la comunicació escrita en entorns virtuals: Adaptació del registre, el to i la cortesia en correus electrònics i documents corporatius. Mòdul 3: Claus per a millorar la teua comunicació: Èxit a través de l'oratòria. - Origen de la comunicació. Comunicació conscient. - Psicologia de l'orador: Mapa de la teua identitat comunicativa. - Autenticitat i adaptabilitat. - Què dic? Fons: Responsabilitat i domini del meu missatge. - Com ho dic? Forma: Estructura de discursos, no verbal, gestos, modulació de veu, mirada, proxèmica, i ús de l'espai. - Claus per a la comunicació oral en entorns virtuals: Oratòria Digital. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni67384 [NOMBRE_PERSONA] => María [APELLIDOS] => Roncero Sanchis [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M7415 [EMAIL_FACULTAD] => ronsanma@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp534271 [NOMBRE_PERSONA] => Jade [APELLIDOS] => Ruiz Tchey [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni63631 [NOMBRE_PERSONA] => Ana Mercedes [APELLIDOS] => Sevilla Pavon [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Filologia Anglesa i Alemanya. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M4316 [EMAIL_FACULTAD] => amersepa@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni67384 [NOMBRE_PERSONA] => María [APELLIDOS] => Roncero Sanchis [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M7415 [EMAIL_FACULTAD] => ronsanma@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Microcredencial Universitària en "Comunicació efectiva i habilitats socials"


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2025/2026

Tipus de curs: Microcredencial Universitari

Nombre de crèdits: 3.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 15/12/2025

Data inici: Gener 2026

Data fi: Gener 2026

Matrícula: 135 € (import preu públic)

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Aula virtual ADEIT- UV e instalaciones ADEIT

Horari: Online

Més informació

Objectius del curs

El curs té com a finalitat oferir a professionals eines pràctiques i actualitzades per a millorar la seua comunicació en diferents contextos laborals. A través d'una combinació de teoria aplicada i pràctica, se cerca:
- Enfortir les competències interpersonals clau per a una comunicació més empàtica, clara i assertiva.
- Promoure l'ús conscient d'habilitats comunicatives com l'escolta activa, el feedback constructiu i la gestió de conflictes.

Leer más

Objectius professionals

Aquest curs està dirigit a qualsevol persona interessada a millorar la seua capacitat comunicativa i habilitats socials.

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò