14a Edició - Codi 16112220/16111140

Array ( [CODIGO] => 16112220/16111140 [EDICION] => 14 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1150 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 16.00 [FECHA_INICIO] => 14/02/2017 [FECHA_FIN] => 09/05/2017 [LUGAR] => Instalaciones Cámara Oficial de Comercio, Industria y Navegación (C/ Poeta Querol) [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 01/02/2017 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servicios y Navegación de Valencia [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 28 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma en Gestión de la Comunicación en Marketing [DIRECCION_CURSO_CORTO] => comunicacion-integral [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 963 262 600 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Comunicació Integral i 2.0 [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Divendres de 16 a 21 i dissabtes de 9 a 14 h., [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats/graduats [REQUISITOS_OTROS] => Professionals que acrediten experiència en l'àrea de màrqueting [ARG_VENTA] => Amb el Títol d'expert en Comunicació Integral i 2.0, perseguix formar l'alumne perquè siga capaç d'enfrontar-se tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic, a la realització de campanyes de comunicació d'una empresa o organització es perseguix formar l'alumne perquè siga capaç d'enfrontar-se a la gestió i busca d'informació en l'àmbit comercial. Es pretén així que els alumnes comprenguen la necessitat i utilitat de la Investigació Comercial dins de l'àmbit de la Direcció Comercial i en qualsevol procés de presa de decisions dins de l'organització, i siguen capaços d'implementar-la. De manera específica, es perseguix que l'alumne: oAdquiera una adequada comprensió i valoració del significat, extensió, oConozca la importància i contingut del fenomen de la comunicació comercial en tots els seus àmbits, i en particular en la seua distintes ferramentes òssia capaces d'avaluar les distintes ferramentes a disposició de l'empresa per a dur a terme una comunicació efectiva. oConsidere cada una de les qüestions a considerar a l'hora de fer ús de qualsevol tècnica de comunicació comercial, per a permetre a l'alumne estar en condicions de prendre decisions oportunes per a desenrotllar el pla de comunicació complet. oObtenga una visió tremendament pràctica que afavorisca la capacitat analítica i crítica de l'estudiant. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Cada una de les Assignatures del Diploma en Gestió de Comunicació en Màrqueting està concebuda perquè es puga abordar tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic. En les classes pràctiques, es crearan equips de treball (entre 4 i 5) persones i s'utilitzarà el mètode del cas. Això permetrà als alumnes posar en pràctica els coneixements adquirits en les corresponents classes teòriques, a més de posar de manifest la seua capacitat per a treballar en grup i les seues habilitats de comunicació interpersonal. El mètode del cas es desenvoluparà d'acord amb la metodologia següent: -Primer es realitzarà un treball individual de lectura del cas per part de a l'alumne. -Després es realitzarà una posada en comú a nivell d'equip de treball supervisada per part del professor responsable conelfin de resoldre qualsevol dubte o problema. -Finalment, es realitzarà la posada en comú en l'aula dels continguts de la pràctica. Per a poder superar el diploma en Gestió de Comunicació en Màrqueting serà necessari elaborar un Pla de comunicació real per a algun producte/empresa proposat per la direcció del màster. Tal treball, que es realitzarà per grups, haurà de ser defés oralment davant de la direcció del Màster i la resta de companys del Diploma. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs d'expert en vendes, tant des d'un punt de vista operatiu com d'adreça (i.i. Cap de vendes, director d'equip de vendes, Representants, Agents comercials, Responsables de relació amb clients, Responsable de Trade Màrqueting. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2016/2017 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 16112220/16111140 [AÑO_CURSO] => 28 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Comunicación Integrada de Marketing 2. Imagen corporativa 3. Plan publicitario y creatividad 4. Planificación de medios publicitarios 5. Promoción de Ventas y Ferias 6. Patrocinio y Relaciones Públicas 7. Comunicación Digital 8. Marketing en buscadores 9. Redes Sociales 10. Nuevos formatos y casos [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni13201 [NOMBRE_PERSONA] => Víctor [APELLIDOS] => Ballester Riera [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => M7043 [EMAIL_FACULTAD] => vicbarie@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp100523 [NOMBRE_PERSONA] => Jorge [APELLIDOS] => Catalá Alcañiz [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Jefe de Retail, Google. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp100522 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Eduardo [APELLIDOS] => De No Vázquez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director de Comunicación Air Nostrum. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp101608 [NOMBRE_PERSONA] => Gianluca [APELLIDOS] => Fiorelli [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciado en Letras Modernas. Consultor. SEO e Inbound Marketing [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp138266 [NOMBRE_PERSONA] => Fernando [APELLIDOS] => Grau Cuesta [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp54417 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Hyder Espiñeira [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => CEO Hydermarketing [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp100543 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Klein González [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director. Middion Coop, V. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni25598 [NOMBRE_PERSONA] => Inés [APELLIDOS] => Küster Boluda [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4377 [EMAIL_FACULTAD] => ines.kuster@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni33803 [NOMBRE_PERSONA] => José [APELLIDOS] => Martí Parreño [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad Europea de Madrid [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni9099 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Miquel Romero [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H2288 [EMAIL_FACULTAD] => maria.j.miquel@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp15816 [NOMBRE_PERSONA] => Luis [APELLIDOS] => Pistoni Durán [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Comercial. Odec Servicios Informaticos, S.A. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp15818 [NOMBRE_PERSONA] => Juan José [APELLIDOS] => Puchalt Sanchís [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Responsable de Marketing. Feria Muestrario Internacional de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp52586 [NOMBRE_PERSONA] => Víctor [APELLIDOS] => Roca Hueso [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Publip's Serviceplan, S.A. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => uni29748 [NOMBRE_PERSONA] => Carla [APELLIDOS] => Ruiz Mafé [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni20149 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Sanz Blas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => uni26520 [NOMBRE_PERSONA] => Natalia Melania [APELLIDOS] => Vila López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4284 [EMAIL_FACULTAD] => natalia.vila@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => emp137787 [NOMBRE_PERSONA] => David Bruno [APELLIDOS] => Zaragoza Paula [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Ingeniero en Telecomunicaciones. Avanzis [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Comunicació Integral i 2.0


Objectius professionals

Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs d'expert en vendes, tant des d'un punt de vista operatiu com d'adreça (i.i. Cap de vendes, director d'equip de vendes, Representants, Agents comercials, Responsables de relació amb clients, Responsable de Trade Màrqueting.

Objectius del curs

Amb el Títol d'expert en Comunicació Integral i 2.0, perseguix formar l'alumne perquè siga capaç d'enfrontar-se tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic, a la realització de campanyes de comunicació d'una empresa o organització es perseguix formar l'alumne perquè siga capaç d'enfrontar-se a la gestió i busca d'informació en l'àmbit comercial. Es pretén així que els alumnes comprenguen la necessitat i utilitat de la Investigació Comercial dins de l'àmbit de la Direcció Comercial i en qualsevol procés de presa de decisions dins de l'organització, i siguen capaços d'implementar-la.

De manera específica, es perseguix que l'alumne: oAdquiera una adequada comprensió i valoració del significat, extensió,
oConozca la importància i contingut del fenomen de la comunicació comercial en tots els seus àmbits, i en particular en la seua distintes ferramentes òssia capaces d'avaluar les distintes ferramentes a disposició de l'empresa per a dur a terme una comunicació efectiva.
oConsidere cada una de les qüestions a considerar a l'hora de fer ús de qualsevol tècnica de comunicació comercial, per a permetre a l'alumne estar en condicions de prendre decisions oportunes per a desenrotllar el pla de comunicació complet.
oObtenga una visió tremendament pràctica que afavorisca la capacitat analítica i crítica de l'estudiant.

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò