Array
(
[CODIGO] => 22111340
[EDICION] => 8
[SITUACION] => Aprobado
[SITUACION_BIS] => Iniciado
[MATRICULA] => 8500
[MATRICULA_2] => 0
[MATRICULA_3] => 0
[HORAS] => 60.00
[FECHA_INICIO] => 17/10/2022
[FECHA_FIN] => 20/07/2023
[LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa
[NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comptabilitat
[FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/09/2022
[AREA] => 1
[NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] =>
[NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] =>
[OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] =>
[TIPO_DOCENCIA] => Presencial
[TIPO_DOCENCIA_1] => 1
[TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial
[AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0
[TIPO_CURSO] => Postgrado
[TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos
[DIRECCION_URL] =>
[AÑO_CURSO] => 34
[URL_VIDEO] =>
[URL_FACEBOOK] =>
[URL_TWITTER] =>
[META_TITLE] =>
[META_DESCRIPTION] =>
[META_KEYWORDS] =>
[DIRECCION_CURSO_CORTO] => SAP-controlling-intelligence
[GESTOR_NOMBRE] => Laura
[GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés
[GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es
[ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles
[ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana
[ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es
[ES_INTERNO] => 1
[EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es
[PREINSCRIPCION_WEB] => 0
[URL_AULA_VIRTUAL] =>
[OFERTADO_OTRO] => 0
[ID_CURSO_OFERTADO] => 0
[DESCRIPCION_OFERTADO] =>
[TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000
[MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0
[ID_IDIOMA] => 4
[area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial
[NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent SAP S/4HANA Finance and Controlling-CECCA
[TITULACION] => Màster de Formació Permanent
[HORARIO] => - Octubre: Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres 16.30 - 20.30
Novembre a Febrer: dimecres, dijous i divendres 15.30 - 19.30
Març a Juny: Horari Laboral Pràctiques Empresa,
[REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats/as, Diplomats/as i Graduats/as. Títol oficial espanyol o estranger que atorgue accés a formacions oficials de postgrau.
Estudiants als quals els quede menys del 10% dels crèdits per a obtindre el seu titule de grau, condicionat a l'obtenció del títol en el mateix any acadèmic.
[REQUISITOS_OTROS] =>
[ARG_VENTA] => L'objectiu d'aquest Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling és preparar i formar en el perfil del controller, un perfil hui dia summament demandat per les empreses. És a dir, capacitar en la tasca d'anàlisi, avaluació i difusió de la informació necessària per a la presa de decisions en una empresa, com a analista informatiu i assessor a la resta de directius d'una empresa.
El Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling aporta una sòlida formació teòrica respecte als sistemes i tècniques en control de gestió que la funció del controller actualment demanda, i d'altra banda, una formació consistent en l'ús d'un dels sistemes ERP més estesos en el món empresarial, en concret en el seu component SAP S/4HANA SAP Simple Finance.
Estar preparat amb una eina així oferirà valuosos recursos a qui està encarregat de la presa de decisions en una empresa. Per això, el Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling té una alta demanda i una molt bona taxa d'ocupabilitat. Consta de tres mòduls, que inclouen classes teòriques i pràctiques relacionades amb la planificació, anàlisi i control de gestió i amb el mòdul de finance and controlling de SAP S/4HANA.
Les classes pràctiques del Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling permeten estar en un entorn real SAP-CO (Controlling) i FI (Finance), amb la facilitat de comptar amb un propi programari IDES per a practicar, tant en la institució com a casa. Finalment, el màster contempla hores de treball pràctic en empreses partner SAP en les quals s'insereix a l'alumne com a consultor júnior en projectes reals d'implantació SAP.
Una altra dels avantatges del nostre Màster Propi SAP S/4HANA Finance and Controlling és que compta amb professors universitaris experts, així com amb consultors sènior certificats en les solucions SAP corresponents. I dins de les empreses a realitzar les pràctiques es troben referents com Sothis, IECISA, Capgemini, Stratesys, Deloitte, Im
[ARG_VENTA2] =>
[AÑO_CURSO_DESC] =>
[MODALIDAD_EVALUACION] => Classes teòriques en les quals s'abordarà l'estudi dels elements teòrics corresponents a la planificació, anàlisi i control de gestió.
A més de les classes magistrals introductòries, s'inclourà el mètode de l'anàlisi de casos pràctics, així com el desenvolupament de treballs en equip. Les classes seran impartides per professors universitaris especialitzats en la matèria. Durant aquestes sessions aportaran els seus coneixements teòrics i la seua experiència pràctica en el disseny i implantació de sistemes de gestió de costos en nombroses empreses privades i públiques.
[MODALIDAD_EVALUACION2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_1] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_3] =>
[SALIDA_PROFESIONAL] => Consultors SAP
Controllers expert en SAP S/4HANA Finance & Controlling
Directors Financers
Controllers
Responsables de Planificació i Control de Gestió
[ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023
[programa] => Array
(
[0] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22111340
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 1
[NOMBRE_MATERIA] => Planificació, Anàlisi i Control de Gestió. NIVELL I CCA. ANIVELLAMENT I INTEGRACIÓ
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Planificació, Anàlisi i Control de Gestió. NIVELL I CCA. ANIVELLAMENT I INTEGRACIÓ
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1.1 Control de Gestió en el S.XXI i Gestió d'Activitats Operatives.
- Evolució del Controller en els últims 50 anys
- El Controller en les organitzacions del segle XXI
- Les dimensions del controller
- Tipologies del controller
- Volatilitat, Incertesa i Control de Gestió.
- Performance Metrics
- Cicle d'informació del controller
- El Controller 360
- Gestió d'activitats operatives
- L'ètica en l'exercici del control de gestió
1.2 Costos per a la presa de decisions
- El controller en la gestió de costos.
- Principis de costos.
- Sistemes de càlcul de costos.
- Gestió estratègica de costos.
- Els costos en la presa de decisions.
1.3 Gestió pressupostària
- Alineament estratègic del pressupost.
- Elements dels pressupostos, seguiment i control.
- Elaboració i planning de Pressupostos.
- Tecnologia i Sistemes d'Informació en els pressupostos.
- Zero-Based Budgeting.
- Activity Based Budgeting.
- Bracket Budgeting.
- Rolling Forecast.
- Beyond Budgeting.
1.4 Gestió i Estratègia Financera
- La Gestió Financera.
- Gestió d'Estats Financers.
- Eines i tècniques d'anàlisi financera.
- Diagnostique econòmic - financer: Ràtios de Gestió
- Fons de maniobra.
- Introducció a valoració de projectes/Empreses.
- El control de gestió en la gestió financera.
1.5 Sistemes d'informació i Reporting
- El Control de Gestió de l'empresa mitjançant Sistemes d'Informació.
- Els Sistemes d'Informació - SI com a element estratègic.
- Business Intelligence - BI en el Control de Gestió.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1.1 Control de Gestió en el S.XXI i Gestió d'Activitats Operatives.
- Evolució del Controller en els últims 50 anys
- El Controller en les organitzacions del segle XXI
- Les dimensions del controller
- Tipologies del controller
- Volatilitat, Incertesa i Control de Gestió.
- Performance Metrics
- Cicle d'informació del controller
- El Controller 360
- Gestió d'activitats operatives
- L'ètica en l'exercici del control de gestió
1.2 Costos per a la presa de decisions
- El controller en la gestió de costos.
- Principis de costos.
- Sistemes de càlcul de costos.
- Gestió estratègica de costos.
- Els costos en la presa de decisions.
1.3 Gestió pressupostària
- Alineament estratègic del pressupost.
- Elements dels pressupostos, seguiment i control.
- Elaboració i planning de Pressupostos.
- Tecnologia i Sistemes d'Informació en els pressupostos.
- Zero-Based Budgeting.
- Activity Based Budgeting.
- Bracket Budgeting.
- Rolling Forecast.
- Beyond Budgeting.
1.4 Gestió i Estratègia Financera
- La Gestió Financera.
- Gestió d'Estats Financers.
- Eines i tècniques d'anàlisi financera.
- Diagnostique econòmic - financer: Ràtios de Gestió
- Fons de maniobra.
- Introducció a valoració de projectes/Empreses.
- El control de gestió en la gestió financera.
1.5 Sistemes d'informació i Reporting
- El Control de Gestió de l'empresa mitjançant Sistemes d'Informació.
- Els Sistemes d'Informació - SI com a element estratègic.
- Business Intelligence - BI en el Control de Gestió.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 1
)
[1] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22111340
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 2
[NOMBRE_MATERIA] => SAP S/4HANA Finance & Controlling
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => SAP S/4HANA Finance & Controlling
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => TS410 SAP S/4HANA Overview
- SAP S/4HANA Enterprise Management: Overview
- New User Experience: SAP Fiori UX3
- SAP S/4HANA Basics
- Financial Accounting and Management Accounting: Overview
- Financial Accounting and Management Accounting: Basics
- Human Capital Management
- Purchase to Pay Processing in SAP S/4HANA
- Warehouse Management - Stock
- Plan to Produce Business Process in SAP S/4HANA
- Order to Cash Processing in SAP S/4HANA
- Project System
TS4F03 Management Accounting in SAP S/4HANA ¿ Academy Part I
- Organizational structures and master data in overhead cost controlling
- Account assignment of costs to cost centers and internal orders
- Tools for transaction-based postings within overhead cost controlling
- Periodic cost allocation procedures within overhead cost controlling
- Planning of cost and cost allocations within overhead cost controlling
- Budget management and availability control with internal orders
- Cost analysis using the information system
- Material cost estimate without quantity structure
- Preparation for product cost planning
- Material cost estimate with quantity structure
- Costing run (mass processing)
- Advanced cost estimate methods
- Extended valuation methods: mixed costing, raw material cost estimate, scrap
- Joint product cost estimates
- Valuation Options
- Cost Object Controlling
- Period End Closing for Product Cost Controlling by Period
TS4F04 Management Accounting in SAP S/4HANA ¿ Academy Part II
- Product cost controlling by order
- Period-end closing for product cost controlling by order
- Information system for product cost controlling
- Profitability management in SAP S/4 HANA
- Organizational structures and master data in Profitability Analysis
- Alignment and valuation
- Actual posting to COPA
- Planning and plan-integration
- Reporting in COPA costing based and COPA account based
- Value flows in COPA
- Overview of profit center accounting (PCA)
- Profit center master data
- Actual postings and data flow in PCA
- Integration of PCA with Materials
[DESCRIPCION2] => Management (MM), Cost Object Controlling (COC), and Sales and Distribution (SD)
- Allocations in PCA
- Profit center Planning
- Transfer pricing concept
- Certification Exam "SAP Certified Application Associate - SAP S/4HANA for Management Accounting Associates (SAP S/4HANA 1709)" (C_TS4CO_1709)
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => TS410 SAP S/4HANA Overview
- SAP S/4HANA Enterprise Management: Overview
- New User Experience: SAP Fiori UX3
- SAP S/4HANA Basics
- Financial Accounting and Management Accounting: Overview
- Financial Accounting and Management Accounting: Basics
- Human Capital Management
- Purchase to Pay Processing in SAP S/4HANA
- Warehouse Management - Stock
- Plan to Produce Business Process in SAP S/4HANA
- Order to Cash Processing in SAP S/4HANA
- Project System
TS4F03 Management Accounting in SAP S/4HANA ¿ Academy Part I
- Organizational structures and master data in overhead cost controlling
- Account assignment of costs to cost centers and internal orders
- Tools for transaction-based postings within overhead cost controlling
- Periodic cost allocation procedures within overhead cost controlling
- Planning of cost and cost allocations within overhead cost controlling
- Budget management and availability control with internal orders
- Cost analysis using the information system
- Material cost estimate without quantity structure
- Preparation for product cost planning
- Material cost estimate with quantity structure
- Costing run (mass processing)
- Advanced cost estimate methods
- Extended valuation methods: mixed costing, raw material cost estimate, scrap
- Joint product cost estimates
- Valuation Options
- Cost Object Controlling
- Period End Closing for Product Cost Controlling by Period
TS4F04 Management Accounting in SAP S/4HANA ¿ Academy Part II
- Product cost controlling by order
- Period-end closing for product cost controlling by order
- Information system for product cost controlling
- Profitability management in SAP S/4 HANA
- Organizational structures and master data in Profitability Analysis
- Alignment and valuation
- Actual posting to COPA
- Planning and plan-integration
- Reporting in COPA costing based and COPA account based
- Value flows in COPA
- Overview of profit center accounting (PCA)
- Profit center master data
- Actual postings and data flow in PCA
- Integration of PCA with Materials
[DESCRIPCION2_VAL] => Management (MM), Cost Object Controlling (COC), and Sales and Distribution (SD)
- Allocations in PCA
- Profit center Planning
- Transfer pricing concept
- Certification Exam "SAP Certified Application Associate - SAP S/4HANA for Management Accounting Associates (SAP S/4HANA 1709)" (C_TS4CO_1709)
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 2
)
[2] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22111340
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 3
[NOMBRE_MATERIA] => Pràctiques Externes
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Pràctiques Externes
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => En aquestes pràctiques l'alumne s'endinsa in situ en casos reals d'empreses que empren SAP. El Màster s'encarrega que tots els participants realitzen pràctiques en projectes d'implantació, en paral·lel amb la seua formació tècnica, guiats en tot moment per un Consultor Sènior, responsable de la seua formació durant aquestes.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => En aquestes pràctiques l'alumne s'endinsa in situ en casos reals d'empreses que empren SAP. El Màster s'encarrega que tots els participants realitzen pràctiques en projectes d'implantació, en paral·lel amb la seua formació tècnica, guiats en tot moment per un Consultor Sènior, responsable de la seua formació durant aquestes.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 3
)
[3] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 22111340
[AÑO_CURSO] => 34
[CODIGO] => 4
[NOMBRE_MATERIA] => Treball Fi de Màster
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball Fi de Màster
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => El treball fi de Màster es realitzarà en equips de 3 a 4 alumnes, en el qual a cadascun se li atorgarà un rol dins del cas a desenvolupar: director del projecte, director logística, director controlling i director financer.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => El treball fi de Màster es realitzarà en equips de 3 a 4 alumnes, en el qual a cadascun se li atorgarà un rol dins del cas a desenvolupar: director del projecte, director logística, director controlling i director financer.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 4
)
)
[professors] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni23306
[NOMBRE_PERSONA] => Mercedes
[APELLIDOS] => Barrachina Palanca
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad
[NPI] => H6074
[EMAIL_FACULTAD] => Mercedes.Barrachina@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[1] => Array
(
[DNI] => emp372253
[NOMBRE_PERSONA] => Miguel
[APELLIDOS] => Benito Giner
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[2] => Array
(
[DNI] => uni55079
[NOMBRE_PERSONA] => José
[APELLIDOS] => Berbel Vera
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad
[NPI] => N7133
[EMAIL_FACULTAD] => joberve@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[3] => Array
(
[DNI] => uni12953
[NOMBRE_PERSONA] => Emma
[APELLIDOS] => Castelló Taliani
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Profesor Honorífico. Departamento de Economía y Dirección de Empresas. Universidad Alcalá de Henares
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[4] => Array
(
[DNI] => uni31128
[NOMBRE_PERSONA] => Cristina
[APELLIDOS] => Crespo Soler
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad
[NPI] => H2247
[EMAIL_FACULTAD] => cristina.crespo@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[5] => Array
(
[DNI] => emp393290
[NOMBRE_PERSONA] => Sandra
[APELLIDOS] => García Pérez
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[6] => Array
(
[DNI] => emp408584
[NOMBRE_PERSONA] => Javier
[APELLIDOS] => Ibáñez Zamora
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[7] => Array
(
[DNI] => uni67013
[NOMBRE_PERSONA] => Carlos
[APELLIDOS] => Lassala Navarre
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad. Departament de Finances Empresarials de la Universitat de València.
[NPI] => H3466
[EMAIL_FACULTAD] => carlos.lassala@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[8] => Array
(
[DNI] => emp101867
[NOMBRE_PERSONA] => Ignacio
[APELLIDOS] => Llopis Tortosa
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Ingeniería Informática. Grupo Sothis
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[9] => Array
(
[DNI] => emp376716
[NOMBRE_PERSONA] => David
[APELLIDOS] => Manso Collado
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Consultor SAP. Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[10] => Array
(
[DNI] => emp134669
[NOMBRE_PERSONA] => David
[APELLIDOS] => Martínez Cano
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Consultor SAP. Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[11] => Array
(
[DNI] => emp256047
[NOMBRE_PERSONA] => Pedro
[APELLIDOS] => Pérez Otón
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Responsable Conocimiento. Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[12] => Array
(
[DNI] => emp407665
[NOMBRE_PERSONA] => Vicente
[APELLIDOS] => Ripoll Feliu
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Profesor Honorario Universitat de València
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[13] => Array
(
[DNI] => emp355785
[NOMBRE_PERSONA] => Raúl Andrés
[APELLIDOS] => Segarra Vidal
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Consultor SAP. Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[14] => Array
(
[DNI] => emp341380
[NOMBRE_PERSONA] => Gemma
[APELLIDOS] => Soriano Máñez
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Consultor SAP. Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[15] => Array
(
[DNI] => emp101862
[NOMBRE_PERSONA] => Federico
[APELLIDOS] => Terrés Aguado
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Licenciado en Ciencias Económicas y Empresariales. Rama Empresa. Grupo Sothis
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[direccio] => Array
(
[0] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni1313
[NOMBRE_PERSONA] => Vicente
[APELLIDOS] => Ripoll Feliu
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[1] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni23306
[NOMBRE_PERSONA] => Mercedes
[APELLIDOS] => Barrachina Palanca
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad
[NPI] => H6074
[EMAIL_FACULTAD] => Mercedes.Barrachina@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
)
)
Dades generals
Curs acadèmic: Curs 2022/2023
Tipus de curs: Màster de Formació Permanent
Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS
Preinscripció al curs: Hasta el 15/09/2022
Data inici: Octubre 2022
Data fi: Juliol 2023
Matrícula: 8500 € (import preu públic)
Requisits d'accés: Llicenciats/as, Diplomats/as i Graduats/as. Títol oficial espanyol o estranger que atorgue accés a formacions oficials de postgrau.
Estudiants als quals els quede menys del 10% dels crèdits per a obtindre el seu titule de grau, condicionat a l'obtenció del títol en el mateix any acadèmic.
Modalitat: Presencial
Horari i Lloc d'impartició
Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa
Horari: - Octubre: Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres 16.30 - 20.30
Novembre a Febrer: dimecres, dijous i divendres 15.30 - 19.30
Març a Juny: Horari Laboral Pràctiques Empresa,
Més informació
Telèfon: 96 160 30 00
E-mail: informacio@adeituv.es
Objectius del curs
L'objectiu d'aquest Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling és preparar i formar en el perfil del controller, un perfil hui dia summament demandat per les empreses. És a dir, capacitar en la tasca d'anàlisi, avaluació i difusió de la informació necessària per a la presa de decisions en una empresa, com a analista informatiu i assessor a la resta de directius d'una empresa.
El Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling aporta una sòlida formació teòrica respecte als sistemes i tècniques en control de gestió que la funció del controller actualment demanda, i d'altra banda, una formació consistent en l'ús d'un dels sistemes ERP més estesos en el món empresarial, en concret en el seu component SAP S/4HANA SAP Simple Finance.
Leer más
L'objectiu d'aquest Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling és preparar i formar en el perfil del controller, un perfil hui dia summament demandat per les empreses. És a dir, capacitar en la tasca d'anàlisi, avaluació i difusió de la informació necessària per a la presa de decisions en una empresa, com a analista informatiu i assessor a la resta de directius d'una empresa.
El Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling aporta una sòlida formació teòrica respecte als sistemes i tècniques en control de gestió que la funció del controller actualment demanda, i d'altra banda, una formació consistent en l'ús d'un dels sistemes ERP més estesos en el món empresarial, en concret en el seu component SAP S/4HANA SAP Simple Finance.
Estar preparat amb una eina així oferirà valuosos recursos a qui està encarregat de la presa de decisions en una empresa. Per això, el Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling té una alta demanda i una molt bona taxa d'ocupabilitat. Consta de tres mòduls, que inclouen classes teòriques i pràctiques relacionades amb la planificació, anàlisi i control de gestió i amb el mòdul de finance and controlling de SAP S/4HANA.
Les classes pràctiques del Màster propi SAP S/4HANA Finance and Controlling permeten estar en un entorn real SAP-CO (Controlling) i FI (Finance), amb la facilitat de comptar amb un propi programari IDES per a practicar, tant en la institució com a casa. Finalment, el màster contempla hores de treball pràctic en empreses partner SAP en les quals s'insereix a l'alumne com a consultor júnior en projectes reals d'implantació SAP.
Una altra dels avantatges del nostre Màster Propi SAP S/4HANA Finance and Controlling és que compta amb professors universitaris experts, així com amb consultors sènior certificats en les solucions SAP corresponents. I dins de les empreses a realitzar les pràctiques es troben referents com Sothis, IECISA, Capgemini, Stratesys, Deloitte, Im
Leer menos
Objectius professionals
Consultors SAP
Controllers expert en SAP S/4HANA Finance & Controlling
Directors Financers
Leer más
Consultors SAP
Controllers expert en SAP S/4HANA Finance & Controlling
Directors Financers
Controllers
Responsables de Planificació i Control de Gestió
Leer menos
1.- QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER PROPI DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
S'entén per Màster Oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa en tot el territori nacional i en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació conforme a les normes legals dictades pel Govern i les Comunitats Autònomes (Lleis, Decrets, Ordres) reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.
El Màster Propi, es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (en la pròpia universitat), pensats per a oferir un tipus de formació concorde a les demandes de la societat.
2.- QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aqueixa oferta podem trobar els següents títols de postgrau: Màsters Propis entre 60 i 120 crèdits ECTS, Diplomes d'Especialització entre 25 i 45 crèdits ECTS, Experts Universitaris amb una durada d'entre 11 i 20 crèdits ECTS i Certificats Universitaris d'entre 3 i 10 crèdits ECTS.
Tipus de títols propis | Crèdits | Requisits d'accés |
Títol de Màster Propi | 60-120 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar |
Diploma d'Especialització | 25-45 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Títol d'Expert Universitari | 11-20 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Certificat universitari | 3-10 ECTS | Condicions d'accés a estudis universitaris i professionals |
3.- QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
ECTS és l'acrònim de European Credits Transfer Sistem. És una forma de mesurar la durada dels estudis universitaris que contempla diferents factors com són l'assistència a sessions teòriques, la realització de treballs pràctics, la dedicació a pràctiques.
4.- ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
En la pàgina web (
https://postgrado.adeituv.es) trobaràs tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
5.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
En els títols propis no existeix la possibilitat de convalidació acadèmica. Es tracta d'ofertes formatives que es renoven de forma anual i el pla d'estudis d'una edició a una altra és independent i no convalidable.
6.- QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
Els títols propis de la Universitat de València seran expedits pel Rector o Rectora en model normalitzat i quedarà constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es farà esment exprés que manquen de caràcter oficial.
7.- POT UN ALUMNE ESTRANGER EL TÍTOL DEL QUAL NO ESTIGA HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del Curs.
8.- HE DE REALITZAR UNA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS QUE ESTIC INTERESSAT A CURSAR?
Sí, és necessària la preinscripció en el curs corresponent, atenent a les indicacions, de data, lloc i adreça que para aquest curs estiguen publicats en aquest portal Web. Aquesta preinscripció deu anar acompanyada dóna els documents que en cada curs s'especifiquen.
9.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE SOL·LICITAR BEQUES PER A CURSAR AQUESTS ESTUDIS?
Existeixen diferents convocatòries oferides per diferents entitats per a poder obtenir ajudes per a realitzar un Postgrau Propi de la Universitat de València. Pel seu volum les més sol·licitades són:
Convocatòria d'ajudes Títols Propis de la Universitat de València
http://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/estudis-postgrau/titols-propis-postgrau/beques-ajudes-1285848447971.html
10.- EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
El pagament de la taxa de matricula inclou.
L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que ho suporte.
El dret a l'obtenció del carnet universitari.
Aquell material que l'adreça del curs estime oportú.
Un segur de responsabilitat civil i accident.
11.- ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
Sempre que el seu import supere la quantitat de 500€ i la durada del Curs siga superior a tres mesos, la matrícula es podrà fraccionar:
- En Aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula superior a 500 euros i Fins a 1.000 euros, es podrà fraccionar en dos terminis 1/2 en el moment de l'Admissió i 1/2 als dos mesos de començat.
- En aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula de més d'1.000 euros es podrà fraccionar en tres terminis 1/3 en el moment de l'admissió; 1/3 als dos mesos de començat i 1/3 als quatre mesos.
- En aquells cursos de més de dos anys es fracciona de la següent manera: el 50% a l'inici del primer curs i el 50% restant a l'inici del segon curs.
12.- EN LA QUANTITAT ABONADA EN MATRICULAR-ME S'INCLOUEN LES TAXES D'EXPEDICIÓ DEL TÍTOL/DIPLOMA?
Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredite la realització del curs per part de la Universitat no estan incloses en l'import de la matrícula.
13.- EXISTEIX ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A L'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
No a excepció d'aquells aspectes contemplats en la LLEI 32/1999, de 8 d'octubre publicada en el BOE 242 del 9 d'octubre de 1999.
14.- EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
Una vegada matriculat a l'estudiant que es done de baixa per causes justificades abans de 10 Dies **habiles transcorreguts des de l'inici del curs se li retornarà el 50% de l'import de la matrícula. L'anul·lació es justificarà sempre per alguna de les següents causes sobrevingudes: malaltia, treball, menyscapte econòmic de la unitat familiar o qualsevol altra causa que, segons el parer del director o directora, es considere equiparable a les anteriors.
15.- ÉS POSSIBLE EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA?
Solament s'admetrà en casos excepcionals, quan l'alumne residisca en l'estranger o quan resulte impossible el pagament mitjançant el procediment estàndard (rebuts per finestreta -per al primer cobrament- o domiciliació bancària -per als segons pagaments-)
16.- EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA INCLOU ALGUN TIPUS DE SEGUR?
Sí, els alumnes matriculats estan coberts per una Assegurança d'accidents i Responsabilitat a l'entorn del curs.
17.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
Sí, sempre que ho contemple l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica i no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden realitzar fins a 900 hores de pràctiques.
18.- ÉS NECESSARI REALITZAR ALGUN CONVENI PER A REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
Sí, és necessari subscriure un Conveni entre la Universitat l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest Conveni es gestionarà pel Director dels estudis a través de la Fundació Universitat Empresa de València i haurà d'arreplegar les dades bàsiques de l'activitat a realitzar durant les pràctiques així com les signatures dels alumnes, tutors de l'empresa i tutors de la Universitat.
19.- QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
L'organització de cada curs indicarà els procediments d'avaluació específics, però en qualsevol cas, la superació de proves o exàmens és un requisit necessari per a l'obtenció de Títols Propis. Només quan es finalitza el postgrau i estan les actes es pot sol·licitar el certificat i/o títol acreditatiu de la seua realització.
20.- COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs a la web del mateix.
També pots imprimir la fitxa de preinscripció que s'indica
a continuació, emplenar-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada per mail a
informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a:
Fundación Universidad Empresa de Valencia
Plaza Virgen de la Paz, 3
46001 Valencia.
AJUDES PER A TÍTOLS PROPIS DE POSTGRAU
Resolució de 30 d'abril de 2019, de la vicerectora d?Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es convoca i s?estableixen les bases reguladores de la convocatòria d?ajudes per a cursos de postgrau propis de la Universitat de València, curs acadèmic 2018-2019. Podeu consultar-la punxant en el següent enllaç:
Convocatòria ajudes cursos de postgrau propis 2018/2019
Publicació en el DOGV
FUNDACION ESTATAL PARA LA FORMACION EN EL EMPLEO
Anualment, s'assigna a les empreses una quantia en concepte de crèdit per a formar als seus recursos humans. Una vegada realitzada la Formació, el gasto es deduïx de les cotitzacions a la Seguretat Social. En cas de no utilitzar el crèdit per a la formació dins de l'any en curs, no podrà ser utilitzat l'any següent i l'empresa perdeix eixa quantitat destinada a formació.
Totes les empreses adscrites al Règim General de la Seguretat Social i que realitzen accions formatives per als seus empleats i que cotitzen per formació professional, podran disposar d'un crèdit anual resultat de la quantia ingressada per l'empresa durant l'any anterior.
Per a obtindre més informació sobre este tipus d'ajudes, pot consultar la pàgina web de la Fundación estatal para la formación en el empleo:
https://www.fundae.es/