1a Edició - Codi 18113290/18111430

Array ( [CODIGO] => 18113290/18111430 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1600 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 19.00 [FECHA_INICIO] => 06/04/2019 [FECHA_FIN] => 30/06/2019 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras" [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 12/03/2019 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 30 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma en Gobierno Corporativo [DIRECCION_CURSO_CORTO] => gobierno-corporativo [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Juan Carlos [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Platero Andrés [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => juan.c.platero@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Govern Corporatiu [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Divendres de 9 a 14h i de 16 a 21h i dissabtes de 9 a 14h, [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats,Graduats i Diplomats Universitaris Oficials, Enginyeries Superiors i Tècniques, Arquitectura, amb una experiència professional d'almenys cinc anys Membres d'equips d'alta direcció amb la titulació universitària citada. Membres de Consells d'Administració amb la titulació universitària citada. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => 1. Formar als participants amb les competències i les responsabilitats dels CEO i consellers, subministrant els coneixements i desenvolupant les habilitats necessàries per a exercir eficaçment la feina de supervisió i assessorament, des dels vessants estratègica, financera i jurídica. 2. Enfortir les destreses per a desenvolupar-se professionalment com CEO i consellers de consells d'administració. 3. Enfortir la capacitat de lideratge dels participants com a responsables o membres de consells d'administració. 4. Resoldre problemes i prendre decisions eficaces davant problemes plantejats i situacions d'alt nivell competitiu en l'àmbit corporatiu, treballant en equip amb professionals d'alta capacitat. 5. Desenvolupar la destresa per a aconseguir majories polítiques en el si de consells d'administració on subjauen posicions de poder i objectius contraposats. 6. Comprendre el que significa la reputació corporativa i el paper que els consellers han d'assumir per a defensar-la i enrobustir-la 7. Proporcionar els coneixements necessaris per a desenvolupar una anàlisi estratègica dels riscos de compliment, de manera que puga definir-se l'abast del Compliance i les eines precises per a la seua gestió. 8. Mostrar una perspectiva holística dels aspectes que integren la gestió de Compliance. 9. Proporcionar els coneixements necessaris per al disseny un Sistema de Gestió de Compliance integrat en l'empresa. 10. Entrenar les competències distintives requerides en un Compliance Officer. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => " Direcció general " Membres d'equips d'alta adreça " Membres de consells d'administració (o amb aspiracions de ser-ho) " Consultors d'adreça " Directius d'organitzacions públiques " Directius, Comandaments i Personal gestors de les tasques reputacionals i de responsabilitat social de les organitzacions. " Directius, Comandaments i Personal gestors de la Marca Corporativa de les organitzacions. " professionals que desitgen adquirir coneixements específics en matèria de Compliance i vulguen dotar-se dels coneixements tècnics que fonamenten la seua comesa: " Persones que exerceixen la funció de Compliance i que volen millorar els seus coneixements. " Llicenciats en ADE i Dret i altres Titulats Universitaris que es vulguen especialitzar en Compliance per a l'exercici professional de la funció. " Advocats d'empresa, economistes, auditors interns i externs, responsables decontrol de riscos, especialistes en forensic, consultors i altres professionals que vulguen adquirir una visió sòlida i estructurada sobre Compliance. El curs és especialment interessant per a les persones que ja ocupen o tenen expectatives de fer-ho, posats de conseller o CEO en societats, cotitzen o no en Borsa, i siguen familiars o no; així com per a directius que encapçalen equips d'alta adreça i que tinguen presència en el consell d'administració siga com a membres nats o com a assistents al mateix, o que desitgen preparar-se para quan tinguen l'oportunitat d'assumir aquests rols. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2018/2019 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18113290/18111430 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Funciones y responsabilidades de los consejeros. Los códigos de buen gobierno corporativo. Regulación de la organización, estructura y comportamiento de los consejos de administración. Los consejeros independientes y la dinámica de sus relaciones con los consejeros dominicales. La dinámica de las sesiones: convocatoria, información previa, debates y deliberaciones, aprobación de actas. Nombramiento y renovación de consejeros. Las relaciones entre el consejo y los propietarios. Mecanismos de evaluación y supervisión de la dirección. Retribuciones y régimen contractual de los consejeros. El papel del consejo en la estrategia: decisiones y herramientas. Control del entorno y gestión de las relaciones con los stakeholders clave. Códigos de conducta y responsabilidad social corporativa. Lo que debe saber un consejero competente de finanzas. La responsabilidad de administradores y consejeros en situaciones de crisis. Análisis de tensiones y riesgos económicos y financieros. La prevención de riesgos. La gestión de las crisis societarias y corporativas. La problemática especial de gobierno en la empresa familiar [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18113290/18111430 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Antecedentes de la reputación corporativa. El análisis reputacional en las organizaciones. Plan estratégico reputacional. Reputacióp interna y cultura corporativa. Liderazgo reputacional. Etica, gobernanza y responsabilidad social. Plan de comunicación y reconocimiento de la reputación. Prevención de riesgos reputacionales. Online reputation management. Técnicas y herramientas para la gestión de la reputación. Métricas de medida de la reputación. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18113290/18111430 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => La complejidad jurídica de la empresa en el marco fiscal, mercantil,laboral y penal. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18113290/18111430 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Govern i gestió d'empresses familiars [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Govern i gestió d'empresses familiars [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Concepto y tipos de empresas familiares. La realidad de la empresa familiar: desafíos y problemas. La gerencia de empresas familiares: sus necesidades de habilidades directivas y de liderazgo. Dirección estratégica de empresas familiares. Ventajas y desventajas competitivas. Los retos estratégicos para la familia y la empresa. Modelos de gestión y de gobierno corporativo en la empresa familiar. La cultura de la empresa familiar. Mediación y resolución de conflictos en la familia y en la empresa. El plan estratégico de la empresa y la familia. Los procesos de cambio generacional y de sucesión. Herramientas de previsión y planificación de la sucesión en la propiedad y en la dirección. Modelos de gobierno de las relaciones entre familia y empresa. La Asamblea Familiar, el Comité de Familia y el Protocolo Familiar. La gestión económico-financiera en la empresa familiar. La organización patrimonial de la empresa familiar y de la familia propietaria. Los procesos de venta, transmisión, fusión y adquisición en la empresa familiar. La variación de las participaciones sociales. El problema del valor de los títulos de propiedad en la empresa familiar [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26623 [NOMBRE_PERSONA] => César [APELLIDOS] => Camisón Zornoza [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G2050 [EMAIL_FACULTAD] => cecazor@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni25469 [NOMBRE_PERSONA] => Tomás [APELLIDOS] => González Cruz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad. Departement de direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [NPI] => H4303 [EMAIL_FACULTAD] => tgonzale@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp23831 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio José [APELLIDOS] => Navarro González [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Socio. Director Área Mercantil Y Financiero. Broseta Abogados, SLP [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp58540 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => Ríos Navarro [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Socio Área Derecho Mercantil Broseta Abogados. Protector del Inversor de la Bolsa de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26623 [NOMBRE_PERSONA] => César [APELLIDOS] => Camisón Zornoza [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G2050 [EMAIL_FACULTAD] => cecazor@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2018/2019

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 19.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 12/03/2019

Data inici: Abril 2019

Data fi: Juny 2019

Matrícula: 1600 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Llicenciats,Graduats i Diplomats Universitaris Oficials, Enginyeries Superiors i Tècniques, Arquitectura, amb una experiència professional d'almenys cinc anys Membres d'equips d'alta direcció amb la titulació universitària citada. Membres de Consells d'Administració amb la titulació universitària citada.

Modalitat: Presencial

Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa

Horari: Divendres de 9 a 14h i de 16 a 21h i dissabtes de 9 a 14h,

Més informació

Objectius del curs

1. Formar als participants amb les competències i les responsabilitats dels CEO i consellers, subministrant els coneixements i desenvolupant les habilitats necessàries per a exercir eficaçment la feina de supervisió i assessorament, des dels vessants
estratègica, financera i jurídica.
2. Enfortir les destreses per a desenvolupar-se professionalment com CEO i consellers de consells d'administració.

Leer más

Objectius professionals

" Direcció general
" Membres d'equips d'alta adreça
" Membres de consells d'administració (o amb aspiracions de ser-ho)

Leer más

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò