6a Edició - Codi 18421040

Array ( [CODIGO] => 18421040 [EDICION] => 6 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 890 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 64.00 [FECHA_INICIO] => 17/01/2019 [FECHA_FIN] => 30/12/2019 [LUGAR] => on-line [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/01/2019 [AREA] => 4 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 30 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Master en Estudiantes de Altas Capacidades A Distancia [DIRECCION_CURSO_CORTO] => detecion-diagnostico-intervencioneducativa [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Ciències de l´Educació [NOMBRE_CURSO] => Màster Propi de Detecció, Diagnòstic i Intervenció Educativa en Estudiants d'Altes Capacitats [TITULACION] => Màster Propi [HORARIO] => on-line, on-line [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats, graduats i diplomats universitaris [REQUISITOS_OTROS] => Estudiants a qui els falte menys d'un 10 % dels crèdits del pla nou. Estos estudiants es comprometen a ser llicenciats o graduats abans de que finalitze el curs [ARG_VENTA] => 1. Dotar els professionals, interessats en este àmbit, de les estratègies necessàries per a detectar estudiants d`altes capacitats. Així doncs, per a diseñar i desenvolupar les mesures d'atenció a la diversitat que requerixen estos estudiants en el context d'una educació inclusiva. 2. Aprendre a realitzar processos d'intervenció des d'un model inclusiu i multidisciplinari adaptat a les necessitats de cada estudiant d`altes capacitats. 3. Integrar en la formació del profesional les actuals investigacions científiques i els avanços en els processos de detecció, diagnòstic i d'intervenció educativa de les altes capacitats. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => METODOLOGIA La metododogía online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografía, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col"laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i síncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació on line és el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col"lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadèmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => El Màster inicia i especialitza en l'atenció a la diversitat dels estudiants d`altes capacitats. Habilita totes les persones que cursen el màster en l'exercici professional de contextos inclusius que tenen com a missió l'atenció a les altes capacitats en l'àmbit de l'educació formal i no formal. Concretament, - Funciones en l'àmbit educatiu formal, complementant la formació rebuda, per a exercir i atendre a les altes capacitats en Centres d'educació infantil, primària i secundària. - Funciones d'orientació en els Departaments d'Orientació, Equips d'Orientació educativa i Servicis d'Orientació. - Funciones en l'àmbit no formal per a atendre les persones d`altes capacitats en contextos socioeducatius, associacions, servicis de caràcter psicosocial i educatiu, servicis d'atenció primerenca, etc. - Funciones d'assessorament, avaluació o intervenció tant en institucions públiques (com a ajuntaments, diputacions, serveis socials...) com a privades en relació a l'atenció a la diversitat i altes capacitats. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2018/2019 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Introducción y antecedentes históricos de las altas capacidades. 2.Modelos teóricos de las altas capacidades. 3.Conceptualización desde el actual modelo de las altas capacidades: precocidad intelectual, talento simple, talento compuesto y superdotación. 4.Mitos y tópicos relacionados con la superdotación. 5.Perfil del estudiantes con altas capacidades (A.C.). Estilos de aprendizaje. Creatividad. Otros aspectos. 6.Desarrollo evolutivo del estudiante con A.C. 7.Abordaje de las altas capacidades desde la perspectiva histórica y legal de nuestro sistema educativo. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Sistemas que intervienen en la detección de estudiantes con A.C. sistema familiar, sistema escolar y otros sistemas. 2.Criterios generales a considerar en la detección. 3.Detección precoz e importancia para el desarrollo del estudiante de A.C. 4.Detección en el ámbito familiar e itinerario. 5. Detección en los primeros niveles de concreción: Sistema educativo y Centro educativo 6. Detección en el Sistema sanitario y en los Centros privados de pedagogía, psicología y psicopedagogía. 7. Detección en asociaciones y otras organizaciones civiles. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Evaluación psicopedagógica: el Centro educativo. 2.Informe psicopedagógico. 3.Evaluación y diagnóstico neuropediátrico: aportaciones de la neurociencia. 4.Diagnóstico médico diferencial. 5.Evaluación y diagnóstico del psicólogo clínico y sanitario. 6.Informe psicológico clínico. 7.Coordinación entre los profesionales implicados en el diagnóstico [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Aportaciones de la medicina en el estudio de las A.C. 2.Desarrollo neurológico asincrónico (disarmónico). Síndrome de Disincronía y Síndrome de Difusión de la Identidad. Tratamiento. 3.Evaluación clínica en neuropediatría en niños y comorbilidad en A.C. 4.Aprendizaje y cerebro. 5.Implicaciones de la neurociencia para la intervención en A.C. 6. Perspectivas actuales. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Definición de los objetivos de intervención con el estudiante y elaboración del programa de intervención. 2.Técnicas e instrumentos en la intervención con estudiantes de A.C. 3.Terapia cognitivo conductual en los casos de patología piscológica. 4.Intervención en autoconcepto y autoestima. 5.Intervención en los estilos de aprendizaje. 6.Intervención en habilidades sociales. 7.Programas de Estimulación cognitiva y Enriquecimiento extracurricular. 8.Intervención con la familia. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Escolarización del estudiante con A.C. 2.Las A.C. en el Centro. 3.Formación del profesorado. 4.Organización del aula. 5.Las A.C. en el aula: aprendizaje autorregulado y aprendizaje cooperativo. 6.A.C. y bajo rendimiento. 7. Acción orientadora y tutorial en estudiantes de A.C. 8. Papel de la familia y orientación familiar. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Atención a la diversidad 2.Concepto de Adaptación curricular. Tipos 3.Adaptaciones curriculares no significativas 4.Aceleración y Flexibilización curricular 5.Adaptaciones Curriculares Significativas (ACIS) y criterios para su elaboración. 6.ACIS en Educación Primaria. 7.ACIS en Educación Secundaria Obligatoria Adaptaciones curriculares significativas. 8. Estudiantes con A.C. en estudios universitarios. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Programas especiales para A.C. 2.Recursos pedagógicos para estudiantes con A.C. 3.A.C. y sociedad de la información. 4. El modelo CAITAC y las WEBQUEST. 5.Revistas especializadas, libros, Internet, asociaciones y otras organizaciones. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18421040 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp102562 [NOMBRE_PERSONA] => Estela Isabel [APELLIDOS] => Abellán Civera [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga. Universitat de València - Estudi General [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni31089 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Blasco Calvo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp377815 [NOMBRE_PERSONA] => Paz [APELLIDOS] => Cánovas Leonhardt [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora TItular de Universidad [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni58265 [NOMBRE_PERSONA] => Inmaculada [APELLIDOS] => Chiva Sanchís [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H0595 [EMAIL_FACULTAD] => ichiva@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp103533 [NOMBRE_PERSONA] => Laura [APELLIDOS] => Gutiérrez Aparisi [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Logopeda. Diplomatura en Logopedia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp35284 [NOMBRE_PERSONA] => María Pilar [APELLIDOS] => Herce Palomares [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicóloga clínica Sanitaria. Licenciatura en Psicología [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp68577 [NOMBRE_PERSONA] => Elodia [APELLIDOS] => Ordiñana Sanchis [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Maestra (Pedagogía Terapéutica). [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni19404 [NOMBRE_PERSONA] => Alfredo [APELLIDOS] => Pérez Boullosa [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G0123 [EMAIL_FACULTAD] => perezal@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni19407 [NOMBRE_PERSONA] => María Desamparados [APELLIDOS] => Pérez Carbonell [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9119 [EMAIL_FACULTAD] => amparo.perez@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp139547 [NOMBRE_PERSONA] => María [APELLIDOS] => Pérez Pérez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Psicologa. Licenciatura en Traducción e Interpretación [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni65636 [NOMBRE_PERSONA] => Genoveva [APELLIDOS] => Ramos Santana [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H0657 [EMAIL_FACULTAD] => genoveva.ramos@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => uni26223 [NOMBRE_PERSONA] => Piedad María [APELLIDOS] => Sahuquillo Mateo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Doctora en Educación. Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => uni59342 [NOMBRE_PERSONA] => Raúl [APELLIDOS] => Tárraga Mínguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad. Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València. [NPI] => I5116 [EMAIL_FACULTAD] => tamin@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => uni26416 [NOMBRE_PERSONA] => Miguel [APELLIDOS] => Tortajada Girbes [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => M9738 [EMAIL_FACULTAD] => mitorgir@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29668 [NOMBRE_PERSONA] => Genoveva [APELLIDOS] => Ramos Santana [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster Propi de Detecció, Diagnòstic i Intervenció Educativa en Estudiants d'Altes Capacitats


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2018/2019

Tipus de curs: Màster Propi

Nombre de crèdits: 64.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 15/01/2019

Data inici: Gener 2019

Data fi: Desembre 2019

Matrícula: 890 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Llicenciats, graduats i diplomats universitaris
Estudiants a qui els falte menys d'un 10 % dels crèdits del pla nou. Estos estudiants es comprometen a ser llicenciats o graduats abans de que finalitze el curs

Modalitat: On-line

Lloc d'impartició: on-line

Horari: on-line, on-line

Més informació

Objectius del curs

1. Dotar els professionals, interessats en este àmbit, de les estratègies necessàries per a detectar estudiants d`altes capacitats. Així doncs, per a diseñar i desenvolupar les mesures d'atenció a la diversitat que requerixen estos estudiants en el context d'una educació inclusiva.

2. Aprendre a realitzar processos d'intervenció des d'un model inclusiu i multidisciplinari adaptat a les necessitats de cada estudiant d`altes capacitats.

Leer más

Objectius professionals

El Màster inicia i especialitza en l'atenció a la diversitat dels estudiants d`altes capacitats. Habilita totes les persones que cursen el màster en l'exercici professional de contextos inclusius que tenen com a missió l'atenció a les altes capacitats en l'àmbit de l'educació formal i no formal. Concretament,
- Funciones en l'àmbit educatiu formal, complementant la formació rebuda, per a exercir i atendre a les altes capacitats en Centres d'educació infantil, primària i secundària.
- Funciones d'orientació en els Departaments d'Orientació, Equips d'Orientació educativa i Servicis d'Orientació.

Leer más

OPINIONS

5 Valoració mitjana (1 valoració)
El profesorado está muy dispuesto a colaborar con todos los proyectos e ideas de todos los alumnos.
Antonio Camino (Maestro Primaria) valoració:
5

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò